Doet het toch gewoon. Haha je staat echt voor aap.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
Zelfs @:buitendam, bekend van fouten als '@:coco huh @:coco wacht waarom lukt het niet @:coco het mentionen is kapot!!' vindt @:elan dom.
Een grijns.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
Zelfs @:buitendam, bekend van fouten als '@:coco huh @:coco wacht waarom lukt het niet @:coco het mentionen is kapot!!' vindt @:elan dom.
Nu de mensen in de straat van je ouders een groot geldbedrag hebben gewonnen hebben ze 2 redenen om te verhuizen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doet het toch gewoon. Haha je staat echt voor aap.
Zijn vaak mensen die daar erg trots op zijn ja, en vervolgens transformeren ze in huilebalken van de ergste soort als er onverhoopt toch een keer een prijsje valt. Bespaar jezelf dan lekker die ellende voor die paar tientjes in de maand en speel gezellig mee.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:55 schreef Caland het volgende: [..] Ik vind het juist altijd wel voor mensen pleiten dat ze niet meedoen aan die onzin.
Nee, dat zijn slechts de mensen die in het nieuws komen. Denk dat het gros de schouders ophaalt.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn vaak mensen die daar erg trots op zijn ja, en vervolgens transformeren ze in huilebalken van de ergste soort als er onverhoopt toch een keer een prijsje valt. Bespaar jezelf dan lekker die ellende voor die paar tientjes in de maand en speel gezellig mee.
Haha debielquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
Want? Ik woon al jaren niet meer thuis. Haha. Kijk nog een blunder.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu de mensen in de straat van je ouders een groot geldbedrag hebben gewonnen hebben ze 2 redenen om te verhuizen.
Ik heb hier geen fut voor.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Want? Ik woon al jaren niet meer thuis. Haha. Kijk nog een blunder.
Mwoah weet ik niet, was laatst ook zo'n oud baasje die had belachelijk veel geld gewonnen en werd daarna door de halve flat met de nek aangekeken en de andere helft die hij nooit sprak wilde ineens vrienden wordenquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat zijn slechts de mensen die in het nieuws komen. Denk dat het gros de schouders ophaalt.
Ben geen achterlijke tokkiequote:Op woensdag 10 juni 2020 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je een zonnebankje pakken, helpt uitstekend
Ok Barbiequote:Op woensdag 10 juni 2020 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je een zonnebankje pakken, helpt uitstekend
dat is dus ook fout aan het systeemquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:09 schreef Elan het volgende:
Wat een harde baas was die vent, bleef ook gewoon in z'n sociale huurwoning zitten
Ben je hier nou nog steeds mee bezig?quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:15 schreef Tjacka het volgende:
Oh ze zeggen nu niet in de straat, maar ze zouden wel mee doen met de wijkprijs. Ach hoeveel euro zou dat zijn 50?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |