mag dat enge plaatje weg?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, dit is best snel voor mijn doen.
Ja is denk ik bij mij ook wel gelinkt aan de holtes, heb er meestal in het najaar en voorjaar last van. Vroeger liet ik het nog wel eens uitspuiten bij de dokter, maar sinds ik geen wattenstaafjes meer gebruik in mijn oren komt er ook nauwelijks meer wat uit dus heeft het ook weinig effect.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn oorproblemen komen vanuit m'n holtes, dus ik herken het wel een klein beetje. Helaas.
Dat niet goed horen is vervelend, maar vooral het 'afwezig' zijn omdat dat zintuig niet goed geprikkeld wordt is irritant.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heeft mijn broer ook. Die klagt de hele winter dat zijn oren dichtzitten. Lijkt me supervervelend. Al is het ook vervelen om echt alles te horen.
Mag dat enge plaatje weg?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vervangen door een veel aangenamer plaatje
Nog even wachten tot dit wordt weggecensureerd wat dit kan ook niet meer natuurlijkquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:23 schreef UitStraling het volgende:
Over een paar maanden krijgen we protesten van Neonazi's dat Allo Allo en Fawlty Towers ze belachelijk maken dan is de cirkel weer rond![]()
Hups verbieden die hap, gelijke monniken, gelijke kappen.
mag the only gay in the village wel nog?quote:
Alleen als het geen zwarte gay is.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag the only gay in the village wel nog?
Als m'n neus geīrriteerd is, zijn mijn oren ook over de zeik, dus vandaar dat ik een link vermoed.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is denk ik bij mij ook wel gelinkt aan de holtes, heb er meestal in het najaar en voorjaar last van. Vroeger liet ik het nog wel eens uitspuiten bij de dokter, maar sinds ik geen wattenstaafjes meer gebruik in mijn oren komt er ook nauwelijks meer wat uit dus heeft het ook weinig effect.
[..]
Dat niet goed horen is vervelend, maar vooral het 'afwezig' zijn omdat dat zintuig niet goed geprikkeld wordt is irritant.
Nee, daar hebben ze ook van gezegd dat ze 'm niet opnieuw zouden maken.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag the only gay in the village wel nog?
Voortaan alleen nog politiek correcte grapjesquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, daar hebben ze ook van gezegd dat ze 'm niet opnieuw zouden maken.
jammer.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof ook maar 1 gay daar wakker van ligtquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Seth Gaaikemaquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voortaan alleen nog politiek correcte grapjes
maar hij wil misschien wel een zwarte gay..quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als het geen zwarte gay is.
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ook maar 1 gay daar wakker van ligt
Yeah but, no but, yeah but, he's the only gay in the village, Myfanwy.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar hij wil misschien wel een zwarte gay..
Computer says no.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yeah but, no but, yeah but, he's the only gay in the village, Myfanwy.
Omdat er gevraagd wordt om minderheden nu even écht serieus te nemen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er ligt altijd wel iemand ergens van wakker. Dus laten we dan overal mee stoppen.
Kan die ene tere ziel dan niet van een klif af springen zodat de andere 91.000.000 wel wat te lachen hebben of werkt dat niet zo in een vrije democratie anno 2020?quote:
Oké. Geen trek in deze discussie.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat er gevraagd wordt om minderheden nu even écht serieus te nemen?
collectief stoppwn met ademhalen ia de enige optie waar iedereen mee geholpen isquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er ligt altijd wel iemand ergens van wakker. Dus laten we dan overal mee stoppen.
En gays hebben wellicht geen trek in continu te kakken gezet te worden. Om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké. Geen trek in deze discussie.
Dan moet je vooral op een boot dwars door Amsterdam gaan varen met zo opvallend mogelijke kleding.. Of je eigen olympische spelen willen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En gays hebben wellicht geen trek in continu te kakken gezet te worden. Om maar wat te noemen.
Nog steeds geen zin in deze discussie, maar post lekker verder.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En gays hebben wellicht geen trek in continu te kakken gezet te worden. Om maar wat te noemen.
Moet ik echt ingaan op hoe fout vooral dikgedrukte is?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dan moet je vooral op een boot dwars door Amsterdam gaan varen met zo opvallend mogelijke kleding.. Of je eigen olympische spelen willen.
Dat is er wel een beetje om vragen hoor.
Er zijn ook mensen doodsbang voor spinnen of mieren, ook maar alle documentaires verbieden waar insecten in voorkomen dan?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar daar is toch werkelijk elk satirische programma op gebaseerd? Op reageren hoe gek andere mensen doen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet ik echt ingaan op hoe fout vooral dikgedrukte is?
Niet als je daarmee in de hand werkt dat het onderwerp van je grap als minderwaardig persoon gezien wordt.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar daar is toch werkelijk elk satirische programma op gebaseerd? Op reageren hoe gek andere mensen doen?
Ik vind dat een lastige hoor, want dat ligt voor een groot gedeelte toch ook aan die persoon zelf?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet als je daarmee in de hand werkt dat het onderwerp van je grap als minderwaardig persoon gezien wordt.
Het probleem is dat mensen zichzelf als minderwaardig zien en zich snel aangesproken en beledigd voelen, is dat iets wat de belediger op moet lossen of de beledigde? Mensen verschuilen zich bijvoorbeeld ook vaak achter racisme en geven dat als reden op dat ze niet zo makkelijk mee kunnen draaien, laatst nog een lichamelijk gehandicapte afgewezen voor een functie, kreeg ik een brief op hoge poten van een detacheringsbureau en van hemzelf hoe ik het in mijn hoofd haalde om hem af te wijzen, er werd wel erg snel de racisme kaart getrokken zonder dat ik verder al een reden van opgaaf had gegeven, ik heb slechts geantwoord dat zijn karakter en geur me niet aanstonden en dat ik beide aspecten niet bij ons bedrijf vond passen en dat we voortaan geen gebruik meer maken van hun diensten.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet als je daarmee in de hand werkt dat het onderwerp van je grap als minderwaardig persoon gezien wordt.
Mja, in hoeverre is die onzekerheid ontstaan door een scheve samenleving? Voor mijn gevoel is dat waar de schoen vooral wringt, er zijn op een heel basaal niveau dingen scheef en die zijn enorm ingesleten, dus dat wordt/is een moeizaam proces.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vind dat een lastige hoor, want dat ligt voor een groot gedeelte toch ook aan die persoon zelf?
En moet je dan maar alles verbieden omdat er een aantal mensen aanstoot aan nemen, wat vaak dus komt door hun eigen onzekerheid? En waarom werkt dat dan niet andersom?
Maar ja, dat is wel wat er nu dus gebeurt. Dus dat zal wel de veranderende wereld zijn dan.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:00 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik wist trouwens niet dat jij zon demonstratie tijger was IJs?
Om 5 uur begint ie pas, maar jij bent er al!
[ afbeelding ]
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Beledigd zijn is een keuze, vind ik. Niet om racisme goed te praten natuurlijk, laat dat duidelijk zijn. Maar de racisme-kaart wordt ook geregeld misbruikt door lieden die op wat voor manier dan ook hun zin niet krijgen. Dat is natuurlijk ook niet goed.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het probleem is dat mensen zichzelf als minderwaardig zien en zich snel aangesproken en beledigd voelen, is dat iets wat de belediger op moet lossen of de beledigde? Mensen verschuilen zich bijvoorbeeld ook vaak achter racisme en geven dat als reden op dat ze niet zo makkelijk mee kunnen draaien, laatst nog een lichamelijk gehandicapte afgewezen voor een functie, kreeg ik een brief op hoge poten van een detacheringsbureau en van hemzelf hoe ik het in mijn hoofd haalde om hem af te wijzen, er werd wel erg snel de racisme kaart getrokken zonder dat ik verder al een reden van opgaaf had gegeven, ik heb slechts geantwoord dat zijn karakter en geur me niet aanstonden en dat ik beide aspecten niet bij ons bedrijf vond passen en dat we voortaan geen gebruik meer maken van hun diensten.
Kunnen mensen me bot en onvriendelijk noemen maar ik zie dat toch echt exact andersom, je hebt racisme uit goed fatsoen alleen al niet in mijn mond te leggen en anders kun je voor 5 cent krijgen.
Ja, dat is één van de dingen die ik van de afgelopen weken geleerd heb inderdaad. Dat neutaal proberen te zijn niet goed genoeg is. Of eigenlijk helemaal niet goed. Want dan kies je er in feite voor om onderdeel van het probleem te blijven.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
er zijn op een heel basaal niveau dingen scheef en die zijn enorm ingesleten, dus dat wordt/is een moeizaam proces.
Och hou toch op.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is één van de dingen die ik van de afgelopen weken geleerd heb inderdaad. Dat neutaal proberen te zijn niet goed genoeg is. Of eigenlijk helemaal niet goed. Want dan kies je er in feite voor om onderdeel van het probleem te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |