mag dat enge plaatje weg?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, dit is best snel voor mijn doen.
Ja is denk ik bij mij ook wel gelinkt aan de holtes, heb er meestal in het najaar en voorjaar last van. Vroeger liet ik het nog wel eens uitspuiten bij de dokter, maar sinds ik geen wattenstaafjes meer gebruik in mijn oren komt er ook nauwelijks meer wat uit dus heeft het ook weinig effect.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn oorproblemen komen vanuit m'n holtes, dus ik herken het wel een klein beetje. Helaas.
Dat niet goed horen is vervelend, maar vooral het 'afwezig' zijn omdat dat zintuig niet goed geprikkeld wordt is irritant.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heeft mijn broer ook. Die klagt de hele winter dat zijn oren dichtzitten. Lijkt me supervervelend. Al is het ook vervelen om echt alles te horen.
Mag dat enge plaatje weg?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vervangen door een veel aangenamer plaatje
Nog even wachten tot dit wordt weggecensureerd wat dit kan ook niet meer natuurlijkquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:23 schreef UitStraling het volgende:
Over een paar maanden krijgen we protesten van Neonazi's dat Allo Allo en Fawlty Towers ze belachelijk maken dan is de cirkel weer rond![]()
Hups verbieden die hap, gelijke monniken, gelijke kappen.
mag the only gay in the village wel nog?quote:
Alleen als het geen zwarte gay is.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag the only gay in the village wel nog?
Als m'n neus geīrriteerd is, zijn mijn oren ook over de zeik, dus vandaar dat ik een link vermoed.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is denk ik bij mij ook wel gelinkt aan de holtes, heb er meestal in het najaar en voorjaar last van. Vroeger liet ik het nog wel eens uitspuiten bij de dokter, maar sinds ik geen wattenstaafjes meer gebruik in mijn oren komt er ook nauwelijks meer wat uit dus heeft het ook weinig effect.
[..]
Dat niet goed horen is vervelend, maar vooral het 'afwezig' zijn omdat dat zintuig niet goed geprikkeld wordt is irritant.
Nee, daar hebben ze ook van gezegd dat ze 'm niet opnieuw zouden maken.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag the only gay in the village wel nog?
Voortaan alleen nog politiek correcte grapjesquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, daar hebben ze ook van gezegd dat ze 'm niet opnieuw zouden maken.
jammer.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof ook maar 1 gay daar wakker van ligtquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Seth Gaaikemaquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voortaan alleen nog politiek correcte grapjes
maar hij wil misschien wel een zwarte gay..quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als het geen zwarte gay is.
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ook maar 1 gay daar wakker van ligt
Yeah but, no but, yeah but, he's the only gay in the village, Myfanwy.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar hij wil misschien wel een zwarte gay..
Computer says no.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yeah but, no but, yeah but, he's the only gay in the village, Myfanwy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |