Ohh wat deugen Thijs en Nynke toch, lekker veilig virtue signallen op twitter, laat de likes maar binnenstromen jongens.quote:
Wegkijker!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:35 schreef heywoodu het volgende:
Wat een gedoe omdat wat columnistjes iets vinden van een columnistje die iets vindt, jeetje.
quote:Ook sportjournalist Mart Smeets was er vaak, nadat hij verslag had gedaan van de thuiswedstrijden van Donar. Jan Vlieg zegt daar nog over: ’Dat was een zware til hoor, als we Mart weer eens boven naar bed moesten brengen als hij lam was.’
Smeets zelf bewaart warme herinneringen aan Havenzicht. ‘Vreselijk dat het dichtgaat. Toenmalig Donar-voorzitter Karel Bakker en zijn vrouw namen mij altijd mee. Meestal bleef ik daar dan wel slapen’, bevestigt hij het verhaal van Jan Vlieg min of meer.
Wat denken jullie? Is of was Mart een drinker?quote:Bent u een feestbeest? Schuilt er een Bourgondiër in u?
,,Ik eet graag lekker, tafel graag, kook graag, drink graag wijn. Maar ik doe het met mate. Ik ben nog nooit dronken geweest. Bourgondiërs tillen zichzelf door te eten, te drinken, te roken naar een hoger stadium van bewustzijn. Zo ben ik niet. Ik hou controle.''
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Wat denken jullie? Is of was Mart een drinker?
Ook José is een drinker.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Wat denken jullie? Is of was Mart een drinker?
Verstaan ze Jan over de grens wel?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook José is een drinker.
(En tevens een @:Wereldgozer)
Ah, klasse ventje. Hield Jan zich een beetje staande?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook José is een drinker.
Is hier nog nieuws over? Of ook gesneuveld door Corona?quote:Boskamp gaat zelfs een reisprogramma maken met RTL over de bevrijding in de Tweede Wereldoorlog, zijn andere passie. “Van Londen via Normandië tot Schiermonnikoog gaan we.”
Jan volledig in beeld, hoe kan dat?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook José is een drinker.
twitter:LISAK0NINGS twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 00:02:51Dus Thierry Baudet was te gast bij Het Oog, En Wat Er Toen Gebeurde... https://t.co/uWK46yA2cX reageer retweet
Wat een idioot. Maar half FOK! loopt met hem weg zeker.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:18 schreef Slobeend het volgende:
twitter:LISAK0NINGS twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 00:02:51Dus Thierry Baudet was te gast bij Het Oog, En Wat Er Toen Gebeurde... https://t.co/uWK46yA2cX reageer retweet
Viel alles meequote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ah, klasse ventje. Hield Jan zich een beetje staande?
[..]
Is hier nog nieuws over? Of ook gesneuveld door Corona?
En verder gaat het goed met je?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:33 schreef Mani89 het volgende:
Mijn cavia’s zijn trouwens sinds kort te volgen op instagram,@:saarensuus. Like en subscribe.
Nee, maar met mijn cavia’s wel!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En verder gaat het goed met je?
ik heb geeneens zin om hierop te klikken eigenlijkquote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:18 schreef Slobeend het volgende:
Natuurlijk wel!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:37 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet zo goed of dit kan.
Best onschuldig.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ik heb geeneens zin om hierop te klikken eigenlijk
Hij loopt weg.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ik heb geeneens zin om hierop te klikken eigenlijk
Die haarlijn kan echt niet. @Mani89 @Koffieplanterquote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:18 schreef Slobeend het volgende:
Ach, zijn aanhangers leven helaas inderdaad in de waan dat dit logisch en juist is want ze zijn lid van het partijkartel (lees: alles linkser dan de pvv/fvd) en die willen de mensheid vernietigen ja eg waar.quote:
Sterkte Stijnquote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:44 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga even kotsen, door mijn kots rollen, douchen en jankend naar bed.
Morgen komt de zon weer op.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, zijn aanhangers leven helaas inderdaad in de waan dat dit logisch en juist is want ze zijn lid van het partijkartel (lees: alles linkser dan de pvv/fvd) en die willen de mensheid vernietigen ja eg waar.
Ik ga even kotsen, door mijn kots rollen, douchen en jankend naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |