Pff duurt lang.quote:
Dat wordt ook bijzonder.quote:De NOS maakt komende zomer een sportversie van het programma Zomergasten. In Mijn Sportzomer, gepresenteerd door Dione de Graaff en Tom Egbers, stellen gasten niet hun favoriete televisieavond samen maar hun favoriete sportzomeravond.
Klinkt wel interessanter dan alleen hun favoriete televisieavond.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Pff duurt lang.
[..]
Dat wordt ook bijzonder.
Hier gaat toch geen hond naar kijken?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Pff duurt lang.
[..]
Dat wordt ook bijzonder.
Wéér Dione de Graaff, wat een ellende.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Pff duurt lang.
[..]
Dat wordt ook bijzonder.
Waarom kijken mensen nog naar Op1? Of naar welke talkshow dan ook?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:31 schreef El-Stinho het volgende:
Vanavond troost van Lellebel en de Schoolkrantjournalist bij Op1.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:31 schreef El-Stinho het volgende:
Vanavond troost van Lellebel en de Schoolkrantjournalist bij Op1.
En extra gratis GJ Segers (die van een linkse partij).quote:Lakiescha Tol en Sohna Sumbunu willen dat scholen verplicht les gaan geven over racisme. Om dit landelijk te bereiken, startten ze een petitie. Radio-DJ Fernando Halman is ambassadeur van hun actie.
Waar kijk jij meestal naar 's avonds?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen nog naar Op1? Of naar welke talkshow dan ook?
Ik ben ook al een tijdje afgehaakt ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen nog naar Op1? Of naar welke talkshow dan ook?
Shownieuws.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar kijk jij meestal naar 's avonds?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
En extra gratis GJ Segers (die van een linkse partij).
Nee, dit kan echt niet.
Zelfs al is de Formule 1 nog een maand weg, dan nog verzieken ze Ziggo Sport.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar kijk jij meestal naar 's avonds?
Niet met Ziggo he.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfs al is de Formule 1 nog een maand weg, dan nog verzieken ze Ziggo Sport.
Formule 1 Cafe in plaats van live voetbal vanavond?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfs al is de Formule 1 nog een maand weg, dan nog verzieken ze Ziggo Sport.
Valencia v Levante op ZS Voetbal.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Formule 1 Cafe in plaats van live voetbal vanavond?
Ik heb me een partij zin erin, dat wil jij niet weten.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Leuk! Over twee weken mogen we weer naar Winden.
Ach, het is wel een geinig affiche. Twee bipolaire ploegen en Valencia speelt weer met het geweldige duo Mangala - Diakhaby achterin.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Matig. Alhoewel, ik kan toch niet kijken.
Ik hoop maar dat dit satire is.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het niet in je rasistsiche straatje past?
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hoop heb ik bij jou al een tijdje opgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |