Oude Juve logo inderdaad.En het kan echt niet nee.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.
Die logo's op die vogelsIs dat het oude Juventus logo of die van Besiktas?
twitter:thierrybaudet twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 12:36:51Afschuwelijk. Dit moet NU stoppen. Politie moet optreden, daders oppakken, twintig nieuwe Piet Hein beelden in heel Nederland erbij, overal Sinterklaas vieren — deze beeldenstorm mag niet lonen! #FVD https://t.co/wkUs8teXpd https://t.co/fpJdrac6vs reageer retweet
elk beeld van José Beenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
De babbelbox vraagt u, welk beeld wilt u vandaag vernielen?
Ben jij ook zo blij dat de gehaaide Luuk de Jong een penalty versierde voor Sevilla?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
De babbelbox vraagt u, welk beeld wilt u vandaag vernielen?
HOOFDROL VOOR LUUK DE JONG BIJ WINST SEVILLAquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben jij ook zo blij dat de gehaaide Luuk de Jong een penalty versierde voor Sevilla?
Toch een opluchting.twitter:DigitalNomadPCS twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 11:56:57I stopped using this twitter account but you can still DM me if you have any questions https://t.co/pxjCrDBoQZ reageer retweet
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij stamt zelf af van slavenhandelaren, maar dat mag je niet tegen 'm zeggen.
Mag inderdaad niet nee.twitter:JackMarsman twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 14:18:07#Akwasi @Antonkarel vind #zwartepiet zo erg, iedere keer als hij hem ziet is het alsof hij een klap in zijn gezicht krijgt. Zo enorme pijn dat slavernij verleden, dat hij zichzelf af laten beelden als zijn opa, een #Ashanti #slavenhandelaar. Ziet u nu wat een nep dat #KOZP is !!! https://t.co/8YSnzMhzTw reageer retweet
Deze verschrikkelijke dooddoener viert anders ook hoogtij.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:25 schreef El-Stinho het volgende:
We kunnen in ieder geval stellen dat we enorm ons best doen om het toch niet over racisme te hebben.
Hoezo is het een dooddoener? Ik vind het ook dom om meteen maar elk standbeeld weg te halen, ik vind Akwasi ook dom.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Deze verschrikkelijke dooddoener viert anders ook hoogtij.
Het is prima om het er over te hebben maar zo'n debat wordt altijd gekaapt door debielen van beide kanten.De excessen worden vervolgens alleen nog maar belicht en het zijn altijd dezelfde types die aan het woord zijn.Zo'n Akwasi wakkert alleen maar racisme aan vrees ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:25 schreef El-Stinho het volgende:
We kunnen in ieder geval stellen dat we enorm ons best doen om het toch niet over racisme te hebben.
Einde tijdperk Bayern München.quote:Dokter Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt (77) vertrekt na dit seizoen bij Bayern München. De internationaal bekende sportarts is, met een korte onderbreking, ruim 40 jaar in dienst geweest bij de club. Hij behandelde in die periode ook tal van Nederlandse topspelers, onder wie de afgelopen 10 jaar de inmiddels gestopte oud-international Arjen Robben.
Topman Karl-Heinz Rummenigge van de Duitse kampioen zegt het besluit van Müller-Wohlfahrt te betreuren. "Hij heeft ongelooflijk goed werk verricht bij ons." De arts wil zich echter toeleggen op zijn eigen praktijk en zijn kennis overdragen op jongere collega's.
Ja, dat. Alleen jammer dat het klootjesvolk wel makkelijk toegang heeft tot dat soort ophef en niet tot de reportages in kwaliteitskranten.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is prima om het er over te hebben maar zo'n debat wordt altijd gekaapt door debielen van beide kanten.De excessen worden vervolgens alleen nog maar belicht en het zijn altijd dezelfde types die aan het woord zijn.Zo'n Akwasi wakkert alleen maar racisme aan vrees ik.
'Kennis' wordt gelukkig overgebracht op jongere collega's.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Einde tijdperk Bayern München.
Racisme en discriminatie zijn er in zoveel gradaties, dat krijg je nooit de wereld uit. Wil niet zeggen dat je het er niet over mag of moet hebben, maar uiteindelijk resulteert het inderdaad te vaak in een averechts effect. Zeker bij deze proporties van media-aandacht.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is prima om het er over te hebben maar zo'n debat wordt altijd gekaapt door debielen van beide kanten.De excessen worden vervolgens alleen nog maar belicht en het zijn altijd dezelfde types die aan het woord zijn.Zo'n Akwasi wakkert alleen maar racisme aan vrees ik.
Met welk doel dan? Realiteitsbesef? Die hele BLM kreet is in essentie een vals uitgangspunt, toch zeker voor Nederlandse begrippen. Maar dat is misschien geen populair standpunt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, dat. Alleen jammer dat het klootjesvolk wel makkelijk toegang heeft tot dat soort ophef en niet tot de reportages in kwaliteitskranten.
Ik val binnen in een zeer vermoeiend gesprekquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
Rutte geeft geschiedenisles!!!
https://nos.nl/livestream(...)na-ministerraad.html
Wouter de Winther is een vermoeiende dweil.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik val binnen in een zeer vermoeiend gesprek
Vals uitgangspunt weet ik niet. Het lijkt me sowieso gevaarlijk om het debat in Nederland alleen tot BLM te korten qua racisme. Het is duidelijk dat allochtonen sneller problemen kennen op de arbeidsmarkt, mensen met een tweede paspoort bij de Belastingdienst niet geliefd zijn; genoeg rapporten die bij Sociale Zaken & Werkgelegenheid op de bureaus liggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Met welk doel dan? Realiteitsbesef? Die hele BLM kreet is in essentie een vals uitgangspunt, toch zeker voor Nederlandse begrippen. Maar dat is misschien geen populair standpunt.
Ah, de T.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wouter de Winther is een vermoeiende dweil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |