Zo weinig? Optimist.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerst nog 2 hittegolven overleven
Nou en je hebt airco!quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerst nog 2 hittegolven overleven
Neem dan een warmtepomp, geen gas geen energie kosten en in de zomer je hele huis koel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:19 schreef Q. het volgende:
Op naar een nieuw hitterecord!
Zonder de mogelijkheid om af te koelen op kantoor.
Laat! niet slim!quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende maand pas. Dus de hittegolf moet nog even geduld hebben.
Mag je nog helemaal niet naar kantoor?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:21 schreef Q. het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe ik dat ga doen als het weer zo tyfus heet wordt, vorig jaar was het hier binnen 40 graden. Iig in de kamer waar ik werk. Maar toen kon ik naar kantoor vluchten om te werken.
Jezus Los dat kan in de meeste huizen toch helemaal niet zomaar.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neem dan een warmtepomp, geen gas geen energie kosten en in de zomer je hele huis koel.
Rip Q. Je was okay. Relatief.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:21 schreef Q. het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe ik dat ga doen als het weer zo tyfus heet wordt, vorig jaar was het hier binnen 40 graden. Iig in de kamer waar ik werk. Maar toen kon ik naar kantoor vluchten om te werken.
Ik zit aan de schaduwkant van het huis en op kantoor zit ik pal op het zuiden. Thuis zal bij mij altijd koeler zijn dan op kantoorquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:21 schreef Q. het volgende:
Nope. Kantoor is dicht. Duurt minimaal tot september. Minimaal. Ik ga er vanuit dat ik dit jaar niet meer naar kantoor ga.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mag je nog helemaal niet naar kantoor?
Mobiele airco?
In dat crappy jaren 60 flatje van mij helemaal niet.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus Los dat kan in de meeste huizen toch helemaal niet zomaar.
Voor zover ik weet is dat niet stil zeg maar. of het echt lawaai is weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:32 schreef DrMarten het volgende:
Weet iemand trouwens of vsn die aircounits die buiten aan de muur hsngen veel geluid maken?
Ik kwam thuis van mijn paar dagen weg en zag dat mijn buren zo'n ding hebben geinstalleerd. Die hangt aan de gevel naast mijn slaapkamerraam
RIP aan je slaap.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:32 schreef DrMarten het volgende:
Weet iemand trouwens of vsn die aircounits die buiten aan de muur hsngen veel geluid maken?
Ik kwam thuis van mijn paar dagen weg en zag dat mijn buren zo'n ding hebben geinstalleerd. Die hangt aan de gevel naast mijn slaapkamerraam
Dan maar een zwembadje in de woonkamerquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope. Kantoor is dicht. Duurt minimaal tot september. Minimaal. Ik ga er vanuit dat ik dit jaar niet meer naar kantoor ga.
Dat kan niet lang meer duren.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:36 schreef STING het volgende:
Donkere Dagen... zijn de pepernoten a lweer gespot?
Goede afleiding van het corona gebeurenquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:36 schreef Q. het volgende:
De Zwartepietendiscussie is iig volop op gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |