abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2020 @ 21:32:40 #226
65846 Bocaj
47th President.
pi_193646791
quote:
Achterlijk mens die Candace.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 15 juni 2020 @ 21:39:56 #228
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193646818
quote:
Candace Owens :')

Oh, je kunt ook gewoon tegen BLM-hysterie protesteren zonder de boel bij elkaar te moeten liegen, bijvoorbeeld dat Floyd onder de drugs zat en een zwangere vrouw onder schot gehouden zou hebben.

Hou het gewoon bij de feiten.

Maar goed, Owens :') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 15 juni 2020 @ 21:41:47 #229
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193646844
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh, je kunt ook gewoon tegen BLM-hysterie protesteren zonder de boel bij elkaar te moeten liegen, bijvoorbeeld dat Floyd onder de drugs zat en een zwangere vrouw onder schot gehouden zou hebben.
Lekker relevant, ja.
  maandag 15 juni 2020 @ 21:45:27 #230
117098 Hathor
Effe niet
pi_193646903
quote:

[..]

Waarom is dat een leugen van die zwangere vrouw? Daar is hij notabene voor veroordeeld en heeft daar een straf van 5 jaar voor uitgezeten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_193646962
quote:

[..]

Persoonlijk vind ik BLM in de VS weinig hysterisch. De zwarte gemeenschap in dat land heeft ook daadwerkelijk recht van klagen. Iets meer dan vijftig jaar geleden moesten Afro-Amerikanen nog op een andere pot pissen dan hun blanke medeburgers. Denk je dat er na honderden jaren onderdrukking in een klap sprake was van gelijkheid toen LBJ de Civil Rights Act ondertekende?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 15 juni 2020 @ 21:49:47 #232
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193646977
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Waarom is dat een leugen van die zwangere vrouw? Daar is hij notabene voor veroordeeld en heeft daar een straf van 5 jaar voor uitgezeten.
Omdat dat is wat het is.

Dat Floyd geen engel was en die hele BLM-meuk in NL erom heen mij irriteert betekent niet dat je maar gebruik moet maken van zwarte-legende-propaganda:

https://www.snopes.com/ne(...)oyd-criminal-record/
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 15 juni 2020 @ 21:50:11 #233
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193646989
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik BLM in de VS weinig hysterisch. De zwarte gemeenschap in dat land heeft ook daadwerkelijk recht van klagen. Iets meer dan vijftig jaar geleden moesten Afro-Amerikanen nog op een andere pot pissen dan hun blanke medeburgers. Denk je dat er na honderden jaren onderdrukking in een klap sprake was van gelijkheid toen LBJ de Civil Rights Act ondertekende?
Oh ik bedoel de Nederlandse variant.

In de VS is het nog te duiden, ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193647093
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Omdat dat is wat het is.

Dat Floyd geen engel was en die hele BLM-meuk in NL erom heen mij irriteert betekent niet dat je maar gebruik moet maken van zwarte-legende-propaganda:

Te veel tekst, gaat nooit gelezen worden. Binnen nu en 20 posts zal dezelfde leugen wel weer terugkeren. Alles om de Amerikaanse BLM-beweging te invalideren.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 15 juni 2020 @ 22:02:58 #235
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193647206
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Weinig om over te lachen me dunkt; afschuwelijk levenseinde voor deze man, uiteraard door een van die barbaren vastgelegd zodat ook dat laatste greintje waardigheid kapot kan. En dat onder het geroep van allerlei straattaal.

Voor een TV.

Het zijn barbaren.

RIP David Dorn
Moet iets herstellen hier... in mijn eigen emotie te veel gevangen denk ik.

De mensen die het filmden, hoewel straattaal bezigend, waren juist verbijsterd en probeerden de man te helpen, schreeuwend dat het iemands 'granddaddy' was en "I hate this city", waarna de filmer nog meer passanten terecht wijst.

De barbaren zijn uiteraard die lieden die die zaak beroofden en Dorn doodschoten.

De filmers waren, nu ik het geheel heb gezien, net zo verafschuwd en boos.

Excuses voor eventueel fake news aldus. De filmers waren begaan met Dorn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193648950
Er zijn in Amerika 2 BLM activisten vermoord, ik denk dat het nu helemaal mis gaat daar...
pi_193649047
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:47 schreef oheng het volgende:
Er zijn in Amerika 2 BLM activisten vermoord, ik denk dat het nu helemaal mis gaat daar...
Die moord hoeft niks met het activisme te maken te hebben. Meeste moorden zijn tussen zwarten onderling
  dinsdag 16 juni 2020 @ 07:19:27 #238
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_193650631
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:55 schreef probeer het volgende:

[..]

Te veel tekst, gaat nooit gelezen worden. Binnen nu en 20 posts zal dezelfde leugen wel weer terugkeren. Alles om de Amerikaanse BLM-beweging te invalideren.
Niet zwanger. Maar verder: "The largest of these suspects forced his way into the residence, placed a pistol against the complainant’s abdomen, and forced her into the living room area of the residence."

Wat een engeltje. :')
Haters everywhere but I don't really care.
pi_193651191
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Omdat dat is wat het is.

Het meest problematische is in mijn ogen dat de situatie bewijst hoe weinig mensen iets op hebben met de basisbeginselen van de democratische rechtsstaat. De wereld wordt verdeeld in de 'deugers' en de 'niet deugers' en als je in het tweede groepje hoort, dan is elke vorm van geweld tegen je kennelijk geoorloofd. Er zijn prima redenen voor een agent om uiteindelijk naar een vuurwapen te grijpen, maar die hebben betrekking op de acute situatie en bedreiging van de eigen veiligheid op dat moment. Eventuele criminele voorgeschiedenis is absoluut geen reden om dan maar dodelijk geweld te mogen gebruiken.

Het Snopes artikel laat ook wel weer mooi zien hoe je in de VS voor relatieve pietluttigheden omtrent drugs zwaar in de problemen kunt komen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193651240
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het meest problematische is in mijn ogen dat de situatie bewijst hoe weinig mensen iets op hebben met de basisbeginselen van de democratische rechtsstaat. De wereld wordt verdeeld in de 'deugers' en de 'niet deugers' en als je in het tweede groepje hoort, dan is elke vorm van geweld tegen je kennelijk geoorloofd. Er zijn prima redenen voor een agent om uiteindelijk naar een vuurwapen te grijpen, maar die hebben betrekking op de acute situatie en bedreiging van de eigen veiligheid op dat moment. Eventuele criminele voorgeschiedenis is absoluut geen reden om dan maar dodelijk geweld te mogen gebruiken.

Het Snopes artikel laat ook wel weer mooi zien hoe je in de VS voor relatieve pietluttigheden omtrent drugs zwaar in de problemen kunt komen.
Dit inderdaad. Floyd is meerdere malen opgesloten wegens het bezit van minder dan een gram cocaïne. Dat gaat nergens over.
pi_193651421
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Floyd is meerdere malen opgesloten wegens het bezit van minder dan een gram cocaïne. Dat gaat nergens over.
Volgens mij voor het verstrekken van minder dan een gram aan iemand anders. Maar dan nog, stel je voor dat dit zou gebeuren bij bezoekers van dancefeesten, dan zouden onze gevangenissen ook uitpuilen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193651569
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij voor het verstrekken van minder dan een gram aan iemand anders. Maar dan nog, stel je voor dat dit zou gebeuren bij bezoekers van dancefeesten, dan zouden onze gevangenissen ook uitpuilen.
Wist niet goed wat ik mij voor moet stellen bij het 'verstrekken van minder dan een gram cocaïne', zoals wordt vermeld in het stuk van Snopes. Gaat dat om dealen? Want dan is het hoogst opmerkelijk dat Floyd met minder dan een grammetje is betrapt.

Afijn, inderdaad krankzinnig. Ik ken talloze recreatieve gebruikers. Het zou inderdaad gezellig druk worden in de bak.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 09:44:10 #243
28167 matthijst
pi_193651957
Aan de andere kant: als je wéét wat de straffen daar zijn, dan ben je ook wel een extra grote knuppel als je je eraan waagt.
pi_193652879
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 09:44 schreef matthijst het volgende:
Aan de andere kant: als je wéét wat de straffen daar zijn, dan ben je ook wel een extra grote knuppel als je je eraan waagt.
Als jouw land 2,5 miljoenen gevangenen telt, dan is er misschien iets mis de wijze waarop je overtreders straft.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 11:33:32 #245
28167 matthijst
pi_193653321
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 11:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als jouw land 2,5 miljoenen gevangenen telt, dan is er misschien iets mis de wijze waarop je overtreders straft.
Klopt, maar dat is een ander verhaal.
En dat ga je niet oplossen door gewoon elke paar jaar te proberen of je met je gram coke al dan niet wordt opgesloten :7
pi_193653378
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 11:33 schreef matthijst het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is een ander verhaal.
En dat ga je niet oplossen door gewoon elke paar jaar te proberen of je met je gram coke al dan niet wordt opgesloten :7
Het bezit van een grammetje coke moet gewoon geen gevangenisstraf oplevert. Punt.
pi_193653501
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 09:44 schreef matthijst het volgende:
Als je dan ook weet dat een blanke een gemiddeld 5X lagere straf krijgt als een donker persoon zou blm niet eens moeten gaan protesteren. :'(

https://www.sentencingpro(...)-racial-disparities/
  dinsdag 16 juni 2020 @ 11:48:12 #248
28167 matthijst
pi_193653559
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 11:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als je dan ook weet dat een blanke een gemiddeld 5X lagere straf krijgt als een donker persoon zou blm niet eens moeten gaan protesteren. :'(

https://www.sentencingpro(...)-racial-disparities/
T is een zooitje daar. Maakt Floyd natuurlijk niet minder crimineel.
Verrassend dat nog niemand 't slachtoffer van die overval heeft geïnterviewd.

[ Bericht 7% gewijzigd door matthijst op 16-06-2020 12:39:21 ]
  dinsdag 16 juni 2020 @ 12:38:43 #249
117098 Hathor
Effe niet
pi_193654234
Wat betekent Chaz eigenlijk?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_193654552
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 12:38 schreef Hathor het volgende:
Wat betekent Chaz eigenlijk?
Capitol Hill Autonomous Zone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')