Een van de allermooiste woorden in de Nederlandse taalquote:
Onweer in de bwergenquote:Op woensdag 10 juni 2020 00:29 schreef kwiwi het volgende:
OnweerToen ik nog in Enschede woonde hadden we altijd relatief veel onweer met bliksem
Budaquote:Op woensdag 10 juni 2020 00:29 schreef kwiwi het volgende:
OnweerToen ik nog in Enschede woonde hadden we altijd relatief veel onweer met bliksem
quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Plus te laat. Het kaiserbroodjes onbijt is immers al gepland
Sinds wanneer is bitterbal relatiedeskundige en behept met de juiste radar en feromonen daarvoor?quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En sowieso neem ik op dit vlak verder alleen advies aan van wingbal
Ziek is ziek hoorquote:Op woensdag 10 juni 2020 08:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ik gisteren halverwege de dag: ineens enorm ziek
Ook ik gisteren halverwege de dag: besluit om de hele dag door te werken
Ik de rest van de avond: helemaal kapot en beroerd, toch drie meubels in elkaar gezet.
Ik vanochtend: "Oh hee het gaat wel weer, lekker werken!"
Ik nu: weer helemaal beroerd maar nu is het stom om nog aan te komen met "ok nee ik ben toch te ziek doei".
Dit wordt een interessante dag.
Geen relatiedeskundige, maar wingbal.quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds wanneer is bitterbal relatiedeskundige en behept met de juiste radar en feromonen daarvoor?
Ik kijk het wel even aan. Als het echt in de weg gaat zitten ga ik lekker in bed liggenquote:
Ja ok dat is wat anders jaquote:Op woensdag 10 juni 2020 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen relatiedeskundige, maar wingbal.
Grrrrrquote:Op woensdag 10 juni 2020 08:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ik gisteren halverwege de dag: ineens enorm ziek
Ook ik gisteren halverwege de dag: besluit om de hele dag door te werken
Ik de rest van de avond: helemaal kapot en beroerd, toch drie meubels in elkaar gezet.
Ik vanochtend: "Oh hee het gaat wel weer, lekker werken!"
Ik nu: weer helemaal beroerd maar nu is het stom om nog aan te komen met "ok nee ik ben toch te ziek doei".
Dit wordt een interessante dag.
Ziekmelden is vet saai, wat moet ik dan de hele dag doen?quote:
Beter wordenquote:Op woensdag 10 juni 2020 09:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ziekmelden is vet saai, wat moet ik dan de hele dag doen?
je bent duidelijk ziek.. eerst uitzieken, daarna klussenquote:Op woensdag 10 juni 2020 09:10 schreef RockNijntje het volgende:
Nee what the fuck wie doet zoiets. Ik leg het meubel wat ik in elkaar aan het zetten ben ook altijd recht voor de deur en laat het zo liggen als ik besluit te willen gaan slapen
.
[ afbeelding ]
Is dat zoiets als een bijbal?quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen relatiedeskundige, maar wingbal.
Het mooie is dus dat mijn in elkaar gezette meubels allemaal netjes op z'n plek staanquote:Op woensdag 10 juni 2020 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent duidelijk ziek.. eerst uitzieken, daarna klussen
zou eten.quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, een kruising tussen een bitterbal en chicken wings
Chicken balls?quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon eieren?quote:
Teveel hier. Maar geen greintje zin :quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga toch even koffie zetten. Echt verbazend weinig op het programma vandaag
zin er toch gelukkig uitquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze twee Einsteins.
https://www.thegreenhappiness.com/over-ons/
Als je een foto maakt van een schoolbus vol kinderen tien minuten voordat de bus het ravijn in rijd zien de kinderen er ook gelukkig uit.quote:
Dus je kan smurfen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Okay, ik zou het druk hebben. Maar datgene dat ik vandaag moest doen want belangrijk belangrijk, gaat toch niet door.
Zo blij dat ik binnenkort een andere functie krijg.
Dat lijkt mij ook heel fijn voor je want ik hoor je eigenlijk nooit op een positieve manier over je werkzaamheden.quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Okay, ik zou het druk hebben. Maar datgene dat ik vandaag moest doen want belangrijk belangrijk, gaat toch niet door.
Zo blij dat ik binnenkort een andere functie krijg.
Mij ook niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook heel fijn voor je want ik hoor je eigenlijk nooit op een positieve manier over je werkzaamheden.
Nou jij praat toch regelmatig ook wel heel positief over je bedrijf.quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mij ook niet waarschijnlijkNou ja behalve dan toen met die loonsverhoging
Ja over het bedrijf wel!quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou jij praat toch regelmatig ook wel heel positief over je bedrijf.
Ja, er is nog iets anders wat ik moet doen. Maar daar heb ik nķg minder zin in. Dus dat stel ik uit tot later vanmiddag. Zodat ik het mailtje kan versturen vlak voordat ik mijn computer uitzetquote:
ik heb vandaag een stiefmonster dag. Moet haar helpen met haar pc om dat ze duizend mappen heeft gemaakt en alles random heeft opgeslagenquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, er is nog iets anders wat ik moet doen. Maar daar heb ik nķg minder zin in. Dus dat stel ik uit tot later vanmiddag. Zodat ik het mailtje kan versturen vlak voordat ik mijn computer uitzet
Nee, mijn werkzaamheden zijn ook niet leuk momenteel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook heel fijn voor je want ik hoor je eigenlijk nooit op een positieve manier over je werkzaamheden.
oh dat vind ik wel echt leukquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben ook een motto "Samen slimmer" en daar ontstonden in de loop der tijd allerlei spin-offs van. Samen beter, samen Henker, samen $vanalles
Paar weken geleden kregen we een kadotje thuis: een koffiemok met "Samen binnen"Als een soort eeuwigdurend aandenken aan Corona 2020
Over mijn collega's ben ik wel positief hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou jij praat toch regelmatig ook wel heel positief over je bedrijf.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, mijn werkzaamheden zijn ook niet leuk momenteel.Daar ben ik al een tijdje over bezig tegen mijn manager en in het team. Gisteren heb ik de bevestiging gehad dat de nieuwe functie er echt komt. En een functie die ik erg leuk vind.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vandaag een stiefmonster dag. Moet haar helpen met haar pc om dat ze duizend mappen heeft gemaakt en alles random heeft opgeslagen![]()
en vanaaf met haar eten hier om de hoek
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat vind ik wel echt leukkwam die mok van de directie?
oh geen idee, maakt ook niet uitquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dus jij mag alles gaan reorganiseren?
Betaalt zij?
Leukquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaMet een cartoon van fokke en sukke erop ook. En ons logo natuurlijk
Dank jequote:
Misschien een keer op cursus sturen met de pa van Flesquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh geen idee, maakt ook niet uit![]()
maanden geleden hadden we het al samen gedaan en wist ze hoe ze mappen moest aanmaken en moest hernoemen en dan bestanden er in zetten maar ze is alles weer vergeten
Proficiatquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank jeHet kan nog wel even duren, want we hebben een hiring freeze. Maar gaat er echt van komen. Wat voor mij belangrijk was: ik krijg het stoeltje van iemand anders, maar niet haar functie. Die gaan we opnieuw opzetten, passend bij mijn voorkeuren.
Voorlopig nietquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proficiat![]()
Ga je nu niet meer op zoek naar wat anders dan?
quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
Ik had chocoladerepen verzonden naar iedereen die thuis werkt met als opmerking, ik zie de creatieve foto's wel verschijnen.
Foutje
Ja de pa van Fles heeft zich opgeworpen als social media manager van zijn vrijwilligerswerk. Dus die zit nu op facebook. Dingen te zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een keer op cursus sturen met de pa van Fles
als dat zou kunnen :pquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een keer op cursus sturen met de pa van Fles
quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de pa van Fles heeft zich opgeworpen als social media manager van zijn vrijwilligerswerk. Dus die zit nu op facebook. Dingen te zeggen.
Snap het aan de ene kant wel maar principes en achting voor het bedrijf waarvoor ik werk staan bij mij toch ook wel erg hoog op de ladder.quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voorlopig niet![]()
Ik wil de nieuwe functie een kans geven. Vertrekken kan altijd nog. En een vaste aanstelling is in deze tijd toch ook wel wat waard
Nee dit gaan we niet doen. Dit is een uitermate beroerd plan.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Laurens, is dat serieus jouw bilspleet?"
Nice!quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank jeHet kan nog wel even duren, want we hebben een hiring freeze. Maar gaat er echt van komen. Wat voor mij belangrijk was: ik krijg het stoeltje van iemand anders, maar niet haar functie. Die gaan we opnieuw opzetten, passend bij mijn voorkeuren.
Noem je mij nou bejaardquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Facebook is ook wel echt een bejaardenplatform aan het worden. Alles wat jong en hip is, is allang vertrokken naar insta, snapchat en tiktaktok
quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de pa van Fles heeft zich opgeworpen als social media manager van zijn vrijwilligerswerk. Dus die zit nu op facebook. Dingen te zeggen.
Waar. Maar afgezien van dat salarisgeintje is dit altijd een goede werkgever geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap het aan de ene kant wel maar principes en achting voor het bedrijf waarvoor ik werk staan bij mij toch ook wel erg hoog op de ladder.
Aww toequote:Op woensdag 10 juni 2020 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit gaan we niet doen. Dit is een uitermate beroerd plan.
FTFYquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh geen idee, maakt ook niet uit![]()
maanden geleden hadden we het al samen gedaan en wist ze hoe ze mappen moest aanmaken en moest hernoemen en dan bestanden er in zetten maar ze is alles weer vergeten vindt het makkelijker om het te laten doen
Ik zit er ook nog op. Maar vraag me steeds vaker af wat ik er doe.quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noem je mij nou bejaard![]()
Nou ja niet dat ik er veel te zoeken heb hoor. Verbaas me er steeds weer over hoe dwangmatig ik daar iedere keer op klik. Terwijl je toch al weet dat er eigenlijk nooit wat boeiends te doen is.
Kán! Kan ook zijn dat ze het een goed excuus vindt om jou een dagje over de vloer te hebben. Mijn oma hdaar ook een handje van: klusjes verzinnen zodat er maar zo vaak mogelijk mensen komen.quote:
"Hier opoe, ik heb een hulp in de huishouding voor je geregeld. Komt eens per maand langs en doet dan alles voor je! Daghoor!quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kán! Kan ook zijn dat ze het een goed excuus vindt om jou een dagje over de vloer te hebben. Mijn oma hdaar ook een handje van: klusjes verzinnen zodat er maar zo vaak mogelijk mensen komen.
Nee ik denk dat ze het echt vergeten is. of ik hoop hetquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kán! Kan ook zijn dat ze het een goed excuus vindt om jou een dagje over de vloer te hebben. Mijn oma hdaar ook een handje van: klusjes verzinnen zodat er maar zo vaak mogelijk mensen komen.
Gewoon gepaneerde botjes dus?quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die heeft ze al eens per week. Plus vier keer per dag thuiszorg. Maar wij moeten vuilniszakjes van de rol komen scheuren, want dat kan de thuiszorg nietquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hier opoe, ik heb een hulp in de huishouding voor je geregeld. Komt eens per maand langs en doet dan alles voor je! Daghoor!"
Ik ken een Laurens die een hele dikke bilspleet heeftquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Laurens, is dat serieus jouw bilspleet?"
Jawel. Het niet kunnen is echt onzin voor mensen die kunnen lezen.quote:
Aangeleerde hulpeloosheidquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel. Het niet kunnen is echt onzin voor mensen die kunnen lezen.
Dus ofwel er zit een motivatie als die van Buda achter, ofwel het is wel lekker makkelijk zo.![]()
Overigens zit er meestal geen kwade opzet achter, meer volledige desinteresse en weten dat er toch wel iemand op komt draven. Vaak genoeg familie gehad die dat probeerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |