Een van de allermooiste woorden in de Nederlandse taalquote:
Onweer in de bwergenquote:Op woensdag 10 juni 2020 00:29 schreef kwiwi het volgende:
OnweerToen ik nog in Enschede woonde hadden we altijd relatief veel onweer met bliksem
Budaquote:Op woensdag 10 juni 2020 00:29 schreef kwiwi het volgende:
OnweerToen ik nog in Enschede woonde hadden we altijd relatief veel onweer met bliksem
quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Plus te laat. Het kaiserbroodjes onbijt is immers al gepland
Sinds wanneer is bitterbal relatiedeskundige en behept met de juiste radar en feromonen daarvoor?quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En sowieso neem ik op dit vlak verder alleen advies aan van wingbal
Ziek is ziek hoorquote:Op woensdag 10 juni 2020 08:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ik gisteren halverwege de dag: ineens enorm ziek
Ook ik gisteren halverwege de dag: besluit om de hele dag door te werken
Ik de rest van de avond: helemaal kapot en beroerd, toch drie meubels in elkaar gezet.
Ik vanochtend: "Oh hee het gaat wel weer, lekker werken!"
Ik nu: weer helemaal beroerd maar nu is het stom om nog aan te komen met "ok nee ik ben toch te ziek doei".
Dit wordt een interessante dag.
Geen relatiedeskundige, maar wingbal.quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds wanneer is bitterbal relatiedeskundige en behept met de juiste radar en feromonen daarvoor?
Ik kijk het wel even aan. Als het echt in de weg gaat zitten ga ik lekker in bed liggenquote:
Ja ok dat is wat anders jaquote:Op woensdag 10 juni 2020 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen relatiedeskundige, maar wingbal.
Grrrrrquote:Op woensdag 10 juni 2020 08:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ik gisteren halverwege de dag: ineens enorm ziek
Ook ik gisteren halverwege de dag: besluit om de hele dag door te werken
Ik de rest van de avond: helemaal kapot en beroerd, toch drie meubels in elkaar gezet.
Ik vanochtend: "Oh hee het gaat wel weer, lekker werken!"
Ik nu: weer helemaal beroerd maar nu is het stom om nog aan te komen met "ok nee ik ben toch te ziek doei".
Dit wordt een interessante dag.
Ziekmelden is vet saai, wat moet ik dan de hele dag doen?quote:
Beter wordenquote:Op woensdag 10 juni 2020 09:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ziekmelden is vet saai, wat moet ik dan de hele dag doen?
je bent duidelijk ziek.. eerst uitzieken, daarna klussenquote:Op woensdag 10 juni 2020 09:10 schreef RockNijntje het volgende:
Nee what the fuck wie doet zoiets. Ik leg het meubel wat ik in elkaar aan het zetten ben ook altijd recht voor de deur en laat het zo liggen als ik besluit te willen gaan slapen
.
[ afbeelding ]
Is dat zoiets als een bijbal?quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen relatiedeskundige, maar wingbal.
Het mooie is dus dat mijn in elkaar gezette meubels allemaal netjes op z'n plek staanquote:Op woensdag 10 juni 2020 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent duidelijk ziek.. eerst uitzieken, daarna klussen
zou eten.quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, een kruising tussen een bitterbal en chicken wings
Chicken balls?quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, een kruising tussen een bitterbal en chicken wings
Zijn dat niet gewoon eieren?quote:
Teveel hier. Maar geen greintje zin :quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga toch even koffie zetten. Echt verbazend weinig op het programma vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |