quote:
Val je wel lekker en snel van in slaap (ik denk dat hoe hoger de kwaliteit hoe sneller je in slaap valt na de afronding).quote:
beetje kort maar wel lekker jij?quote:
Ik ook kort (en dat een paar dagen achter elkaar al). Maar het was wel fijn.quote:Op woensdag 10 juni 2020 06:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
beetje kort maar wel lekker jij?
nog examens gaan doen bahquote:Op woensdag 10 juni 2020 06:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ook kort (en dat een paar dagen achter elkaar al). Maar het was wel fijn.
Wat staat er vandaag voor jou op het programma?
Alleen nog maar kusjesquote:
Zijn het de laatste loodjes of is dit pas het begin?quote:Op woensdag 10 juni 2020 06:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nog examens gaan doen bah
Zeker, enige dat mist is een plaatje in de OP. Maar van aan balut zal dat vast tegen de regels zijn.quote:
laatste stuk inderdaadquote:Op woensdag 10 juni 2020 06:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Zijn het de laatste loodjes of is dit pas het begin?
ga jij nog wat doen vandaagquote:
Doe je best! Je bent er bijna doorheenquote:Op woensdag 10 juni 2020 06:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
laatste stuk inderdaad
ga jij nog wat leuks doen vandaag?quote:Op woensdag 10 juni 2020 06:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Doe je best! Je bent er bijna doorheen![]()
Ik ga zo meteen even naar buiten en dan gelijk wat boodschappen halen denk ik. En daarna aan de bak met dossiers en alquote:Op woensdag 10 juni 2020 06:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ga jij nog wat doen vandaag
oh das weer hard werken dusquote:Op woensdag 10 juni 2020 06:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen even naar buiten en dan gelijk wat boodschappen halen denk ik. En daarna aan de bak met dossiers en al
Mwah, misschien ook wat wandelen in de middag.quote:Op woensdag 10 juni 2020 06:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ga jij nog wat leuks doen vandaag?
quote:Op woensdag 10 juni 2020 06:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Mwah, misschien ook wat wandelen in de middag.
Jawel maar ik ben het gewend. En tussendoor kan ik op FOK! komen als het te saai wordtquote:Op woensdag 10 juni 2020 06:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh das weer hard werken dus
Slim ik zit nu te leren althans poging tot zit te fokkenquote:Op woensdag 10 juni 2020 06:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben het gewend. En tussendoor kan ik op FOK! komen als het te saai wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |