quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis de brandstapeltijd niet, daar was ik vast op beland.
Ben je wel al bijna dood.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe luguber moet dat geweest zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
en laten we niet vergeten hoe kut dat wasquote:
Voor jou als buitenlander en over de grens kopert wel ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en laten we niet vergeten hoe kut dat was
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor jou als buitenlander en over de grens kopert wel ja.
Voor mii niet.
Doe eens een linkje naar de Dumpert-video's, IJsquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Er zijn wel een paar dingen die ik echt mis van vroeger, shit uit kunnen vreten zonder dat dat je de rest van je leven op internet achtervolgt, bijvoorbeeld.
Wat?quote:
En ga nu eens in op dat andere gedeelte van je post?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat?
Ik denk dat gianni veel in duitsland haalt.. dan moest ie vroeger eerst wisselen...
Mijn jeugdzondes zijn gelukkig van voor dat de norm werd.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe eens een linkje naar de Dumpert-video's, IJs
Limburgers worden hier constant buitenlanders genoemd... ga je nu omdat ik het ben mij daarop aanspreken?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En ga nu eens in op dat andere gedeelte van je post?
hier was het sowieso ellende. Ik had altijd wel wat Belgische franks en Duitse Marken thuis liggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor jou als buitenlander en over de grens kopert wel ja.
Voor mii niet.
gewoon laten gaan..quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En ga nu eens in op dat andere gedeelte van je post?
racist!quote:
* Klikt Dumpert weer wegquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn jeugdzondes zijn gelukkig van voor dat de norm werd.
Wel lekkah.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die waterige zooi is geen yoghurt
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het neusprikken afgezegd, stiefmonster is in de stress geschoten wat ik wel snap
Dat ookquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze heeft je niet opgevoed om neusprikkert te worden?
"oh jee wie moet er dan voor mij zorgen als mijn slaafje bitterbal ziek wordt?"quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het neusprikken afgezegd, stiefmonster is in de stress geschoten wat ik wel snap
Zoiets wilde ik net tikkenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"oh jee wie moet er dan voor mij zorgen als mijn slaafje bitterbal ziek wordt?"
Nou ja afgezien van slaafje ergens wel begrijpelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"oh jee wie moet er dan voor mij zorgen als mijn slaafje bitterbal ziek wordt?"
Heb je bij elke beslissing die je neemt stiefmonster op je schouder zitten?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja afgezien van slaafje ergens wel begrijpelijk![]()
toen ik solliciteerde had ik ook niet goed gelezen dat ik de test ook moesta afnemen. Denk dat ik dan ook niet had gesolliciteerd vanwege stiefmonster
nee maar ze heeft wel copdquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je bij elke beslissing die je neemt stiefmonster op je schouder zitten?
Mja. Nou denk ik dat je als neusprikkert beter beschermd bent dan als serveerster op een terrasquote:
mja misschien wel jaquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Nou denk ik dat je als neusprikkert beter beschermd bent dan als serveerster op een terras
nou ja meer vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verder wel lief dat je daar rekening mee houdt hoor
maar dan prik je toch niemand?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had gesolliciteerd voor afnemen van die covid testen
Dat wel jaquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was wel het perfecte excuus geweest om niet op bezoek te hoeven.
maar niet aangenomen?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet met dat wattenstaafje toch in de neus :p
dus ik kan me niet door jou onder handen laten nemen?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was gisteren gebeld en vandaag moest ik mijn beschikbaarheid sturen maar heb net afgezegd
waarom?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet maar even niet op fok komen vandaag meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |