quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis de brandstapeltijd niet, daar was ik vast op beland.
Ben je wel al bijna dood.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe luguber moet dat geweest zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
en laten we niet vergeten hoe kut dat wasquote:
Voor jou als buitenlander en over de grens kopert wel ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en laten we niet vergeten hoe kut dat was
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor jou als buitenlander en over de grens kopert wel ja.
Voor mii niet.
Doe eens een linkje naar de Dumpert-video's, IJsquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Er zijn wel een paar dingen die ik echt mis van vroeger, shit uit kunnen vreten zonder dat dat je de rest van je leven op internet achtervolgt, bijvoorbeeld.
Wat?quote:
En ga nu eens in op dat andere gedeelte van je post?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat?
Ik denk dat gianni veel in duitsland haalt.. dan moest ie vroeger eerst wisselen...
Mijn jeugdzondes zijn gelukkig van voor dat de norm werd.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe eens een linkje naar de Dumpert-video's, IJs
Limburgers worden hier constant buitenlanders genoemd... ga je nu omdat ik het ben mij daarop aanspreken?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En ga nu eens in op dat andere gedeelte van je post?
hier was het sowieso ellende. Ik had altijd wel wat Belgische franks en Duitse Marken thuis liggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor jou als buitenlander en over de grens kopert wel ja.
Voor mii niet.
gewoon laten gaan..quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En ga nu eens in op dat andere gedeelte van je post?
racist!quote:
* Klikt Dumpert weer wegquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn jeugdzondes zijn gelukkig van voor dat de norm werd.
Wel lekkah.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die waterige zooi is geen yoghurt
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het neusprikken afgezegd, stiefmonster is in de stress geschoten wat ik wel snap
Dat ookquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze heeft je niet opgevoed om neusprikkert te worden?
"oh jee wie moet er dan voor mij zorgen als mijn slaafje bitterbal ziek wordt?"quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het neusprikken afgezegd, stiefmonster is in de stress geschoten wat ik wel snap
Zoiets wilde ik net tikkenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"oh jee wie moet er dan voor mij zorgen als mijn slaafje bitterbal ziek wordt?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |