SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Ik zou niet lekker bezig zijn als ik dat lijstje een vreetdag zou vinden.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:09 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik vind dat echt geen vreetdag hoor
edit: ik ben dom, dat is je dag morgen![]()
Hier ben ik toch wel heel benieuwd naarquote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:40 schreef MeisPluis het volgende:
L: gezonde nacho's (wel een beetje chips en kaas maar zeer beperkt)
Is niet heel spannendquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ben ik toch wel heel benieuwd naar
Ja. Op momenten waarop ik van mijn gebrek aan progressie baal(de), vond ik het altijd wel verhelderend om als reality check "even" m'n verloren gewicht op te tillen en me te bedenken dat ik dát in ieder geval niet meer dagelijks meezeulde.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:12 schreef soeverein het volgende:
Hebben jullie ook dat je heel snel je nieuwe gewicht accepteert als de nieuwe normaal?
Voorbeeld: als ik nu weeg en het is boven 76.5 dan ben ik teleurgesteld. Minder dan een maand geleden was ik nog extreem blij als het een 77.9 was ipv een 78.
Op het moment zelf is het jammer dat je niet blij kan zijn maar als je naar het grote plaatje kijkt zie je wel hoe snel je vooruit gaat.
Ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:12 schreef soeverein het volgende:
Hebben jullie ook dat je heel snel je nieuwe gewicht accepteert als de nieuwe normaal?
Dat werd nog een broodje gebakken ei en een eiwitreepquote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:55 schreef emmyemmy2 het volgende:
L: 2 broodjes filet americain, flesje jillz 0.0
T: 5 blokjes chocolade
D: Maaltijdsalade witte kaas
Nog 360 calorieen te vullen. Geen idee met wat
Bij de Griekse yoghurt/kwark kwamen ook nog zes pepernoten, want er lag nog een restje en ik had ruimte in m'n kcal.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Planning vandaag:
L: vier Wasa vezelrijk crackers met een gebakken dubbeldooier ei en een gebakken normaal ei
T: snacktomaatjes
D: anderhalf worstje Smokey barbecue, rijst, paprika
T: Griekse yoghurt, magere kwark, muesli
Oopsquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:05 schreef Tuindier het volgende:
De pulled jackfruit gisteren werd chili-sin-carne omdat ik me in het blik had vergist. Pulled erwtensoep sprak met toch iets minder aan
quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:05 schreef Tuindier het volgende:
Pulled erwtensoep sprak met toch iets minder aan
Hier wilde ik ook nog op reageren ja! Het gaat wel heel langzaam, maar een hele tijd was onder de 70kg mijn doel, en nu hang ik alweer een tijdje rond 68.5 en ben ik (licht) teleurgesteld als het hoog in de 68 zit. Maar de ervaring leert inmiddels dat als ik denk dat 'ik nu echt op een plateau zit' ik binnen een dag of 2 daarna ineens toch een dip maak.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:12 schreef soeverein het volgende:
Voorbeeld: als ik nu weeg en het is boven 76.5 dan ben ik teleurgesteld. Minder dan een maand geleden was ik nog extreem blij als het een 77.9 was ipv een 78.
Op het moment zelf is het jammer dat je niet blij kan zijn maar als je naar het grote plaatje kijkt zie je wel hoe snel je vooruit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |