vriendquote:
Nee meer licht in mijn hoofd, ik snap het niet.. Dit is een beetje alsof ik bij de seks in 10 seconden klaarkom, gebeurd normaal nooit maar incidenteel...quote:
Heb je alweer aan de Poolse namaak gezetenquote:
Oei.....rustig gaan liggen dan maarquote:Op maandag 8 juni 2020 22:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nee meer licht in mijn hoofd, ik snap het niet.. Dit is een beetje alsof ik bij de seks in 10 seconden klaarkom, gebeurd normaal nooit maar incidenteel...
Lekkere Tyskiequote:Op maandag 8 juni 2020 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je alweer aan de Poolse namaak gezeten
Ja als jij gaatquote:
Sukkel, je kan beter eerst douchen en dan haar als tweede laten gaan dan hoef jij de douche niet droog te wrijven. Denk groter man, denk groter!quote:
Gewoon nat houden hoef je het ook niet droog te wrijven.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:19 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Sukkel, je kan beter eerst douchen en dan haar als tweede laten gaan dan hoef jij de douche niet droog te wrijven. Denk groter man, denk groter!
Da's waar, dus gewoon een douche bouwen onderwater dan?quote:Op maandag 8 juni 2020 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon nat houden hoef je het ook niet droog te wrijven.
Boven het waterbedquote:Op maandag 8 juni 2020 23:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Da's waar, dus gewoon een douche bouwen onderwater dan?
Of 24/7 piemol bezigquote:Op dinsdag 9 juni 2020 00:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn vriendin zal zijn telefoon wel hebben opgeborgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |