Heb je 1 brouwerij gezien. Is het niet eens een bier brouwer.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb alleen ooit een rondleiding gehad in de Bavaria-brouwerij.. 11 jaar geleden, als onderdeel van de vrijgezellendag van mijn broer.
ook geweest en natuurlijk Hertog Janquote:Op maandag 8 juni 2020 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb alleen ooit een rondleiding gehad in de Bavaria-brouwerij.. 11 jaar geleden, als onderdeel van de vrijgezellendag van mijn broer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Klopt het is DÉ bierbrouwerquote:Op maandag 8 juni 2020 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je 1 brouwerij gezien. Is het niet eens een bier brouwer.
Ik ben hier geweest. Was een leuke tent.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We gingen een brouwerij “bekijken” nou dat was een gang met een paar videoschermen van de brouwerij en dan kwam je na 5 min in een grote kroeg en kon je 3 uur zuipen.
Leuke tent en echt die Tsjechische sfeer.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben hier geweest. Was een leuke tent.
https://umedvidku.cz/en/gallery/
Goed voer ook daarquote:Op maandag 8 juni 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leuke tent en echt die Tsjechische sfeer.
Krijg alweer zin
Mooi hoorquote:Op maandag 8 juni 2020 22:30 schreef Amarantha het volgende:
When the evening pulls the sun down,
And the day is almost through,
Oh, the whole world it is sleeping,
But my world is you
Ama heeft een liefje?quote:Op maandag 8 juni 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij tot over je oren verliefd op iemand
Ik niet, toen mijn ouders daar heen zijn geweest, was ik nog geen 16quote:Op maandag 8 juni 2020 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua brouwerijen alleen bij Texels geweest.
Missssschienquote:Op maandag 8 juni 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij tot over je oren verliefd op iemand
Nein of naja ligt eraan wat je daar onder verstaat haha, ben nog vrijgezel iig.quote:
Je gaat toch niet Claus van Bitterbal afpakken... ??quote:
Gewoon ervoor gaan, ervan genieten en kijken waar het schip strand!quote:Op maandag 8 juni 2020 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nein of naja ligt eraan wat je daar onder verstaat haha, ben nog vrijgezel iig.
Yesssquote:Op maandag 8 juni 2020 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon ervoor gaan, ervan genieten en kijken waar het schip strand!
*zwijmelquote:Op maandag 8 juni 2020 22:55 schreef Modus het volgende:
[..]
"Leck doch mein geilen Schwanz, du verreckte Sau"
Helaas! Ik ben er 6 jaar (holy crap, langer geleden dan ik dacht) geleden geweest, best een geinig uitje.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet, toen mijn ouders daar heen zijn geweest, was ik nog geen 16![]()
Prrrrtquote:Op maandag 8 juni 2020 22:55 schreef Modus het volgende:
[..]
"Leck doch mein geilen Schwanz, du verreckte Sau"
Rammstein is wel oke.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
Niets geiler dan rammstein op volume 11 op de achtergrond om bepaalde geluiden te maskeren
quote:Op maandag 8 juni 2020 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
Niets geiler dan rammstein op volume 11 op de achtergrond om bepaalde geluiden te maskeren
Zowat mijn hele familie komt met hun dialect beter weg in Duitsland en de helft kent beter Frans dan menig Nederlander Nederlands kan.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig is het bij mij goed gegaan, mijn vader kan schijnbaar beter Duits dan Nederlands.
Oke mijn spelling is vaak wel ruk maar ik kan Nederlands wel beter verstaan.
Hier herken je een echte kenner aanquote:
Wel allemaal Nederlands?quote:Op maandag 8 juni 2020 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zowat mijn hele familie komt met hun dialect beter weg in Duitsland en de helft kent beter Frans dan menig Nederlander Nederlands kan.
Laatste 4 generaties allemaal geboren in Nederland met de Nederlandse nationaliteit al hebben sommige een dubbel paspoort aangevraahd.quote:Op [urlNederlandse ps://forum.fok.nl/topic/2556006/1/50#p193545014]maandag 8 juni 2020 23:02[/url] schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel allemaal Nederlands?
Ik sta bekend als enorme womanizer idd.quote:
Hoe staat het trouwens met je overkapping?quote:Op maandag 8 juni 2020 23:11 schreef LTVDK het volgende:
Duitse vrouwen kunnen best wel sexy klinken als ze gewoon rustig praten en niet staan te schreeuwen alsof ze de wehrmacht aan het aansturen zijn
Oh gaan we weer zo doen ...quote:Op maandag 8 juni 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met je overkapping?
Nee.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je de Beekse Bergen al geboekt voor donderdag?
probeert die voor te schieten voor claus?quote:Op maandag 8 juni 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je de Beekse Bergen al geboekt voor donderdag?
We proberen 'm zover te krijgen. Laatste kans ditdat.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
probeert die voor te schieten voor claus?
Waarom al die druk gelijkquote:Op maandag 8 juni 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We proberen 'm zover te krijgen. Laatste kans ditdat.
quote:Op maandag 8 juni 2020 23:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Don't worry, je hoeft op de 1e date niet te presteren.
Oh in dat geval, Beekse Bergen donderdag @bitterbal?quote:Op maandag 8 juni 2020 23:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Don't worry, je hoeft op de 1e date niet te presteren.
Door wie ben jij zo onder druk gezet?quote:Op maandag 8 juni 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh in dat geval, Beekse Bergen donderdag @:bitterbal?
De Foqueville-samenlevingquote:Op maandag 8 juni 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Door wie ben jij zo onder druk gezet?
https://safaripark-shop.beeksebergen.nl/Basket/Cartquote:Op maandag 8 juni 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh in dat geval, Beekse Bergen donderdag @:bitterbal?
De FOK! Knokploeg staat op dit moment voor zijn deur.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Door wie ben jij zo onder druk gezet?
laat hem met rustquote:Op maandag 8 juni 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De FOK! Knokploeg staat op dit moment voor zijn deur.
Wie is die engerd die het sleutelgat aan het beffen isquote:Op maandag 8 juni 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De FOK! Knokploeg staat op dit moment voor zijn deur.
uitstralingquote:Op maandag 8 juni 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie is die engerd die het sleutelgat aan het beffen is
Haags, geloof ikquote:Op maandag 8 juni 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie is die engerd die het sleutelgat aan het beffen is
https://www.ad.nl/nieuws/(...)beer-claus~a5cf84fa/quote:Op maandag 8 juni 2020 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Claus wil wel naar de Berlijnse Zoo. ltvdk wat bied jij meer?
Eehm, ze had mij al uitgenodigd voor de Beekse Bergen hoorquote:Op maandag 8 juni 2020 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Claus wil wel naar de Berlijnse Zoo. ltvdk wat bied jij meer?
dat wil ik niet zienquote:Op maandag 8 juni 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nieuws/(...)beer-claus~a5cf84fa/
ja als we rode panda's ontvoerenquote:Op maandag 8 juni 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, ze had mij al uitgenodigd voor de Beekse Bergen hoor
Die voorwaarde heb je er pas later aan gehangenquote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De dood is evenzeer een onderdeel van het leven als geboorte of hagelslag
ja en je wilt er niet aan meewerkenquote:Op maandag 8 juni 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die voorwaarde heb je er pas later aan gehangen
Is dat heel gek dan?quote:
Hoort andersom.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, ze had mij al uitgenodigd voor de Beekse Bergen hoor
Minder gek dan bedreigde diersoorten te ontvoeren ...quote:
das maar een detail...quote:Op maandag 8 juni 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Minder gek dan bedreigde diersoorten te ontvoeren ...
Mja ik lag vol ketamine aan de beademing op de IC, had niet heel veel keuze geloof ik.quote:
Wel een vrij belangrijk detail.quote:
Ja en toch gaan we ze niet ontvoeren.quote:
Ik koop wel gewoon een knuffel voor je, die hoef je tenminste ook niet te voeren. Anders komt dat arme beestje straks op een dieet van hagelslag en bitterballen en kun je hem over 3 maanden over het terras rollen.quote:
ik heb al bamboo buiten staanquote:Op maandag 8 juni 2020 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop wel gewoon een knuffel voor je, die hoef je tenminste ook niet te voeren. Anders komt dat arme beestje straks op een dieet van hagelslag en bitterballen en kun je hem over 3 maanden over het terras rollen.
Morgen een gebril kopen en een filmpje opnemen "if ya don't jump semi naked in mi arms I will kill this rodent slowly with a large kitchen knife"quote:
Eehm, zij is de psychopaat hier he ...quote:Op maandag 8 juni 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen een gebril kopen en een filmpje opnemen "if ya don't jump semi naked in mi arms I will kill this rodent slowly with a large kitchen knife"
kom jij zo aan je dates?quote:Op maandag 8 juni 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen een gebril kopen en een filmpje opnemen "if ya don't jump semi naked in mi arms I will kill this rodent slowly with a large kitchen knife"
Ik sloef zomaar wat door het leven en struikel af en toe over een uitgestoken been met jarretels.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zegt de vrouw die mijn hoofd er af wil hakken ...
[ afbeelding ]
En dan maar hopen dat de rest van het lichaam er nog aan zit.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sloef zomaar wat door het leven en struikel af en toe over een uitgestoken been met jarretels.
In sommige gevallen is dat ergens wel jammerquote:Op maandag 8 juni 2020 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de rest van het lichaam er nog aan zit.
De "regels"quote:Op dinsdag 9 juni 2020 00:01 schreef bitterbal het volgende:
leg claus toch maar even de regels uit voor vrijdag:
Claus: Yes I know, not the stick in the hole.
voor midgetgolf...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De "regels"
Is er een man ouder dan 14 die hierin meegaat?
En op date twee een formulier in viervoud tekenen dat de copulatie met wederzijdse toestemming isquote:
poeh, dat is nog lang aftellen..quote:
Hoe lang is dat? Is aflossing enzo weer beetje normaal bij jullie inmiddels?quote:
ik sliep best prima toen de wekker gingquote:
Same here.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 07:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik sliep best prima toen de wekker ging
3 weken is de planning. Voor ons, als in dit schip en Nederlanders, enigszins normaal, maar kan altijd raar lopen. Nu ook nog geen nieuwe orders voor na fogellandquote:Op dinsdag 9 juni 2020 07:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe lang is dat? Is aflossing enzo weer beetje normaal bij jullie inmiddels?
Ah, dat begint te overzien te wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 07:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
3 weken is de planning. Voor ons, als in dit schip en Nederlanders, enigszins normaal, maar kan altijd raar lopen. Nu ook nog geen nieuwe orders voor na fogelland
Nee. Kut connectie dit dat.. en ook collectief 300mb p.p. verdwenen op t sattelite quotumquote:Op dinsdag 9 juni 2020 07:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, dat begint te overzien te worden
Filmpje van die machete mongool in Rotterdam gezien?
Wees blij dat het geen 450 was!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 07:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee. Kut connectie dit dat.. en ook collectief 300mb p.p. verdwenen op t sattelite quotum
Was dat koos :p?
ho ho. BML. Bontkraagje lives matter he.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 07:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen 450 was!
En nee, 14 jarig bontkraagje met heuptasje en zijn matties
Betonnen schoenen geven en in de Maas donderen
Niet naar de plee gaan hoor. Lol erafquote:Op dinsdag 9 juni 2020 07:48 schreef FranticDJ het volgende:
Goffer, ik moet praktisch gaan staan om te voorkomen dat mn drol eruit komt ;’)
Op een emmer zittenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet naar de plee gaan hoor. Lol eraf
dat probleem heb ik zojuist verholpenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 07:48 schreef FranticDJ het volgende:
Goffer, ik moet praktisch gaan staan om te voorkomen dat mn drol eruit komt ;’)
Haha nee, wacht overdracht enzoquote:Op dinsdag 9 juni 2020 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet naar de plee gaan hoor. Lol eraf
Ik ookquote:Op dinsdag 9 juni 2020 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat probleem heb ik zojuist verholpen
Das weer zo’n raar scheepsjongen-meisje dingetje hč?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 08:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
potdekseleczeem
langs de anker ketting
Lekker. Ik heb onrustig geslapen en ik voel me een beetje mehquote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga dat zo doen. Altijd na de vroege dienst,
zie je welquote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ging dus niet over mijn geveltuintje maar ze zijn alle telefoonnummers aan het controleren en mailadressen aan het toevoegen.
quote:
'zeg Buda, zou jij nog even dingetje x willen doen vanmiddag?'quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, ik geloof dat het erg duidelijk werd tijdens de videocall dat ik geen goed humeur heb vandaag
rustaaghquote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'zeg Buda, zou jij nog even dingetje x willen doen vanmiddag?'
*ik zal verdomme je fucking hoerenmoeder doen vanmiddag*
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'zeg Buda, zou jij nog even dingetje x willen doen vanmiddag?'
*ik zal verdomme je fucking hoerenmoeder doen vanmiddag*
We zullen zelf lunchgenot voor geopend moeten verklaren.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
hoe moet dat nu met de lunch als die niet open gaat
Gewoon gaan eten, labels.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
hoe moet dat nu met de lunch als die niet open gaat
Beetje vroeg nog wel hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zullen zelf lunchgenot voor geopend moeten verklaren.
Daar heb je haags toch niet voor nodig?quote:
jawel. hij was onderdeel van die structuur. Zonder haags geen lunchquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb je haags toch niet voor nodig?
Ik mis zijn BUDAAAAAAAAAA ook wel hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb je haags toch niet voor nodig?
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
mijn hoofd is te klein voor de one size mondkapje
One-size fits all, behalve bitterbal.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
mijn hoofd is te klein voor de one size mondkapje
nee.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je ziet gelijk niks meer?
Ga je op pad vandaag?
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee.
Het benadrukt wel mooi mijn flaporen
ik wilde ze vroeger naar achter laten zetten. En toevallig had een zusje van een vriendin het toen ook laten doen. die heeft 2 weken lang met verband om haar hoofd gelopen waar het bloed soms nog uitsijpelde. Toen heb ik het maar laten gaanquote:
Ik had een klasgenoot die het heeft laten doen. Die was tijdens de gym nog een jaar panisch dat hij een bal tegen zijn hoofd zou krijgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wilde ze vroeger naar achter laten zetten. En toevallig had een zusje van een vriendin het toen ook laten doen. die heeft 2 weken lang met verband om haar hoofd gelopen waar het bloed soms nog uitsijpelde. Toen heb ik het maar laten gaan
Bitterdumbo.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
dat ene sproetje wat ik heb is nu verstopt onder masker en mijn oren lijken 5 keer groter
En niet te vergeten, twinkelogenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, sproetjes zijn helemaal het einde
Je hebt van die watervaste stiften om ze zelf te tekenen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Als kind had ik ook sproeten. Maar die zijn allemaal verdwenen.
Mijn dochter wil het ook laten doen. Ze heeft alleen rechts. Maar ook lang haar, ik zou zeggen laat lekker zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wilde ze vroeger naar achter laten zetten. En toevallig had een zusje van een vriendin het toen ook laten doen. die heeft 2 weken lang met verband om haar hoofd gelopen waar het bloed soms nog uitsijpelde. Toen heb ik het maar laten gaan
ja is lastig te beslissen. dat zusje wat het heeft laten doen werd er echt heel erg mee gepest dus begreep het welquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn dochter wil het ook laten doen. Ze heeft alleen rechts. Maar ook lang haar, ik zou zeggen laat lekker zo.
Gewoon laten tatoeëren.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt van die watervaste stiften om ze zelf te tekenen.
Vreselijkquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt van die watervaste stiften om ze zelf te tekenen.
Ja, en dan gelijk van die zwarte kleurplaatlijnen rond je lippen zodat je weet waar de lippenstift moet komen.quote:
En lekker dikke wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en dan gelijk van die zwarte kleurplaatlijnen rond je lippen zodat je weet waar de lippenstift moet komen.
Ja dat.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of je wenkbrauwen volledig wegepileren en ze laten tattoëren.
Laten we dan ook gelijk een aarsgewei nemen om het af te maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
En een getatoeëerde rozenkrans rondslingerende van nek tot enkel
Ja, van die zwarte lijnen zodat je alleen nog kristallen bol nodig hebt om door het leven te gaan als Madam Zelda.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat.Van die lekker harde lijnen.
Een een krachtige levenswijze spreuk in de nek.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laten dan ook gelijk een aarsgewei nemen om het af te maken.
Dierenpootjes op het decolleté niet te vergeten.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een een krachtige levenswijze spreuk in de nek.
Je favoriete voetballer op je rug. Liefst eentje uit de eerste divisie waar verder niemand van heeft gehoord.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een een krachtige levenswijze spreuk in de nek.
Had een ex van mij, was of die constant boos naar me keek, nou ja dat was ook welquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
En permanente eyeliner, want dat ziet er heus niet bizar uit zonder make up verder.
Had ze 'Uitstraling forever' op de binnenkant van haar onderarm laten zetten?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had een ex van mij, was of die constant boos naar me keek, nou ja dat was ook wel
Jezus wat eng, die liet ik links liggen (en rechts neuken).quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had een ex van mij, was of die constant boos naar me keek, nou ja dat was ook wel
Nee op de binnenkant van haar dijen natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ze 'Uitstraling forever' op de binnenkant van haar onderarm laten zetten?
Ik zeg maar even wijselijk nietsquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ze 'Uitstraling forever' op de binnenkant van haar onderarm laten zetten?
Stond daar niet 'Alleen voor laden en lossen'?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee op de binnenkant van haar dijen natuurlijk.
De combinatie dikke zwarte lijn en blonde, mascaraloze wimpers blijft prachtig.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Uitslag Forever"quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond daar niet 'Alleen voor laden en lossen'?
Stond dat niet in een vrolijk cirkeltje om de kringspier heen?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond daar niet 'Alleen voor laden en lossen'?
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stond dat niet in een vrolijk cirkeltje om de kringspier heen?
Jep. Zelfs kindernamen zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Tatjes met namen zijn wel vrij kansloos.
Ja stel dat je kind een klootzak is of je vind er geen hol aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Zelfs kindernamen zou ik niet doen.
ja, maar dat zie je ook wel aan de namen dan.quote:
Of Kellyquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat zie je ook wel aan de namen dan.
Je zult nooit iemand zien die Martijn of Tess getatoeëerd heeft. Maar wel jaylano of shaniqua
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat zie je ook wel aan de namen dan.
Je zult nooit iemand zien die Martijn of Tess getatoeëerd heeft. Maar wel jaylano of shaniqua
is dat een T of een J?quote:
Er stond Tess bij, dus ik gok op een T.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat een T of een J?
maar oke. Tess is ook niet elitair genoeg
Tess is ook wel een schorriemorrie naam jaquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat een T of een J?
maar oke. Tess is ook niet elitair genoeg
Echt?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Als een meisje helemaal onder de ordinaire tats zit dan weet je dat ze overdreven gaat zitten hupsen en kreunen op je, meestal heb ik dan al spijt dat ik geen aflevering van Star Trek opgezet heb
Je bent straks uniek en speciaal zonder tats.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik verwonder me wel altijd een beetje over het denkproces (of gebrek daaraan) bij een hoop matige tattoos. Je kijkt er je hele leven tegenaan, waarom dan zoveel haast om 'm te laten zetten bij een prutser voor een paar tientjes.
Te laat.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent straks uniek en speciaal zonder tats.
he, that's mequote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ook genoeg mensen die tattoos bij anderen best mooi vinden, maar zelf nooit iets zouden laten zetten hoor, dus er blijven echt wel genoeg "blanco" mensen over.
zou er zelf niet snel 1 laten zetten, maar een mooie vrouw met een sleevequote:
Ja, met nadruk op goed. McDonalds is niet goed eten.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:25 schreef Arch-Indar het volgende:
Dit gaat natuurlijk helemaal mis.
Straks bloed geven, en de post zit naast een McDonalds. En ze zeggen dat je erna altijd even goed moet eten.
Een sleeve zou ik dan weer niet zo snel laten zetten, ik wil m'n plaatjes graag privé kúnnen houden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou er zelf niet snel 1 laten zetten, maar een mooie vrouw met een sleeve
al maanden geen mcdonalds gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, met nadruk op goed. McDonalds is niet goed eten.
dat werkt met een sleeve toch het zelfde als op een been? Pquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een sleeve zou ik dan weer niet zo snel laten zetten, ik wil m'n plaatjes graag privé kúnnen houden.
dat kan.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een sleeve zou ik dan weer niet zo snel laten zetten, ik wil m'n plaatjes graag privé kúnnen houden.
Eigenlijk vind ik de enkel of net daarboven de enige leuke plek om een bescheiden tattoo te zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan.
al vind ik de onderarmen wel een goede plek voor een tattoo
is het een mcdrive?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Eens zien of ik mij kan inhouden.
Uhm.... Mijn laatste keer McDonalds was maart 2019.quote:
Geen idee eigenlijk. Maar er zit een McDrive bij die van delft.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het een mcdrive?
e
of kun je bij de mac nu ook binnen reserveren?
Ja, maar ik draag graag t-shirts.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat werkt met een sleeve toch het zelfde als op een been? P
En je weet dat nog zo goed omdat?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhm.... Mijn laatste keer McDonalds was maart 2019.
oh nee, dat juist niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik de enkel of net daarboven de enige leuke plek om een bescheiden tattoo te zien.
Maar jij vindt bijna niks leuk geloof ikquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik de enkel of net daarboven de enige leuke plek om een bescheiden tattoo te zien.
Omdat het in Duitsland was, we waren daar toen voor een concert en er was niets anders in de buurt.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En je weet dat nog zo goed omdat?
Je erna gelijk moest overgeven?
Klopt, ik ben een ouwe chagerijn, en verlang terug naar vroeger want toen was geluk heel gewoon en alles beter.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar jij vindt bijna niks leuk geloof ik.
treesequote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
Heet een tattoo sleeve op een been ook een sleeve? Want sleeve is mouw en broekspijp is... trouser leg. Hmm, ik hoop dat het sleeve heet.
Volgens mij noemen ze dat een leg sleeve.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
Heet een tattoo sleeve op een been ook een sleeve? Want sleeve is mouw en broekspijp is... trouser leg. Hmm, ik hoop dat het sleeve heet.
Ik vraag me altijd af of dit echt zo is of omdat het enkel zo voelt omdat de mens nou eenmaal zo werkt dat hij negatieve gevoelens van vroeger grotendeels vergeet.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
vroeger was geluk heel gewoon en alles beter.
Dat is zo veel beter dan een trouser leg of leg legquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze dat een leg sleeve.
Dat zal met een aantal dingen zeker zo zijn, maar een aantal dingen waren echt beter hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of dit echt zo is of omdat het enkel zo voelt omdat de mens nou eenmaal zo werkt dat hij negatieve gevoelens van vroeger grotendeels vergeet.
Vooral dat gebrek aan stemrecht.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat zal met een aantal dingen zeker zo zijn, maar een aantal dingen waren echt beter hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |