Heb je 1 brouwerij gezien. Is het niet eens een bier brouwer.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb alleen ooit een rondleiding gehad in de Bavaria-brouwerij.. 11 jaar geleden, als onderdeel van de vrijgezellendag van mijn broer.
ook geweest en natuurlijk Hertog Janquote:Op maandag 8 juni 2020 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb alleen ooit een rondleiding gehad in de Bavaria-brouwerij.. 11 jaar geleden, als onderdeel van de vrijgezellendag van mijn broer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Klopt het is DÉ bierbrouwerquote:Op maandag 8 juni 2020 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je 1 brouwerij gezien. Is het niet eens een bier brouwer.
Ik ben hier geweest. Was een leuke tent.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We gingen een brouwerij “bekijken” nou dat was een gang met een paar videoschermen van de brouwerij en dan kwam je na 5 min in een grote kroeg en kon je 3 uur zuipen.
Leuke tent en echt die Tsjechische sfeer.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben hier geweest. Was een leuke tent.
https://umedvidku.cz/en/gallery/
Goed voer ook daarquote:Op maandag 8 juni 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leuke tent en echt die Tsjechische sfeer.
Krijg alweer zin
Mooi hoorquote:Op maandag 8 juni 2020 22:30 schreef Amarantha het volgende:
When the evening pulls the sun down,
And the day is almost through,
Oh, the whole world it is sleeping,
But my world is you
Ama heeft een liefje?quote:Op maandag 8 juni 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij tot over je oren verliefd op iemand
Ik niet, toen mijn ouders daar heen zijn geweest, was ik nog geen 16quote:Op maandag 8 juni 2020 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua brouwerijen alleen bij Texels geweest.
Missssschienquote:Op maandag 8 juni 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij tot over je oren verliefd op iemand
Nein of naja ligt eraan wat je daar onder verstaat haha, ben nog vrijgezel iig.quote:
Je gaat toch niet Claus van Bitterbal afpakken... ??quote:
Gewoon ervoor gaan, ervan genieten en kijken waar het schip strand!quote:Op maandag 8 juni 2020 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nein of naja ligt eraan wat je daar onder verstaat haha, ben nog vrijgezel iig.
Yesssquote:Op maandag 8 juni 2020 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon ervoor gaan, ervan genieten en kijken waar het schip strand!
*zwijmelquote:Op maandag 8 juni 2020 22:55 schreef Modus het volgende:
[..]
"Leck doch mein geilen Schwanz, du verreckte Sau"
Helaas! Ik ben er 6 jaar (holy crap, langer geleden dan ik dacht) geleden geweest, best een geinig uitje.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet, toen mijn ouders daar heen zijn geweest, was ik nog geen 16![]()
Prrrrtquote:Op maandag 8 juni 2020 22:55 schreef Modus het volgende:
[..]
"Leck doch mein geilen Schwanz, du verreckte Sau"
Rammstein is wel oke.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
Niets geiler dan rammstein op volume 11 op de achtergrond om bepaalde geluiden te maskeren
quote:Op maandag 8 juni 2020 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
Niets geiler dan rammstein op volume 11 op de achtergrond om bepaalde geluiden te maskeren
Zowat mijn hele familie komt met hun dialect beter weg in Duitsland en de helft kent beter Frans dan menig Nederlander Nederlands kan.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig is het bij mij goed gegaan, mijn vader kan schijnbaar beter Duits dan Nederlands.
Oke mijn spelling is vaak wel ruk maar ik kan Nederlands wel beter verstaan.
Hier herken je een echte kenner aanquote:
Wel allemaal Nederlands?quote:Op maandag 8 juni 2020 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zowat mijn hele familie komt met hun dialect beter weg in Duitsland en de helft kent beter Frans dan menig Nederlander Nederlands kan.
Laatste 4 generaties allemaal geboren in Nederland met de Nederlandse nationaliteit al hebben sommige een dubbel paspoort aangevraahd.quote:Op [urlNederlandse ps://forum.fok.nl/topic/2556006/1/50#p193545014]maandag 8 juni 2020 23:02[/url] schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel allemaal Nederlands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |