Wezen minen of zo?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:23 schreef kun_bbongal het volgende:
asus 2080ti
2x1080ti
5x RX580 die stof verzamelen
Kats verrot waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:24 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wezen minen of zo?Is zonde van het geld, 5 RX580 die stofhappen.
Ik heb dezelfde CPU en GPU sinds een week, tot nu toe geen problemen en ben wel blij met de upgrade. Maar goed jij hebt hem al 3maanden. Ben benieuwd wat mij te wachten staat.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:56 schreef Cheeseburgert het volgende:
5700 XT sinds een maand of 3, met een 3700X.
Afrader, wat een bagger ding en het meest storende, wat een @($&*# drivers. De performance is regelmatig om te janken met random framedrops en fans die naar een nieuwe dimensie opspinnen. De cpu ook, 1 op de 20 koude-boots zit dat ding vast in zijn lage stand en komt niet boven de 1.1Ghz to je hem weer een keertje reboot. Bekend problem met duizenden meldingen maar AMD stopt zijn kop in het zand.
De volgende keer koop ik weer Nvidia (zelfde voor cpu, daar komt de volgende keer weer braaf Intel in). Ik ben klaar met AMD
ja, maar was teveel herrie en geen ruimte meer nadat vriendin kwam inwonen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:24 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wezen minen of zo?Is zonde van het geld, 5 RX580 die stofhappen.
Was het niet zo dat je met een simpel programmaatje (zelfs toegestaan door AMD) binnen vijf minuten een 5700 naar een XT kunt BIOS flashen?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:06 schreef Syd het volgende:
Sapphire Radeon RX 480 8GD5 in mijn oude pc
En sinds een weekje de MSI Radeon RX 5700 XT Gaming Xen ben blij dat ik niet de 5700 (zonder XT) gehaald had want dit is echt wel beter
Ja dat kan met, maar...quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:10 schreef Kriegel het volgende:
Was het niet zo dat je met een simpel programmaatje (zelfs toegestaan door AMD) binnen vijf minuten een 5700 naar een XT kunt BIOS flashen?
Wat je eigenlijk dus doet is de klok van 1465 MHz naar 1605 MHz brengen en de power limietvan 150W breng je naar 180W. Of de apparatuur en koeling sterk genoeg is om daar lang tegen te kunnen weet ik natuurlijk ook niet.quote:when you flash a Radeon RX 5700 with an RX 5700 XT BIOS, you won't get any more stream processors than the 2,304 AMD intends, but increased power limits and clock speeds
Kan alleen met de reference versie en koelers zijn hetzelfde.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ja dat kan met, maar
[..]
Wat je eigenlijk dus doet is de klok van 1465 MHz naar 1605 MHz brengen. Of de apparatuur en koeling sterk genoeg is om daar lang tegen te kunnen weet ik natuurlijk ook niet.
Ik heb de Intel HD Graphics 530 in mijn i5 6400quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:10 schreef Silven het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal dikke kaarten? Ik zie niemand reageren met een Intel Iris Plus Graphics 640?
Intel Iris UHD 620 in m'n werklaptop yo.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:10 schreef Silven het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal dikke kaarten? Ik zie niemand reageren met een Intel Iris Plus Graphics 640?
Vette shit neef.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Intel Iris UHD 620 in m'n werklaptop yo.
Mijn monitor is maar 2560x1080 maar naar mijn idee nog te jong om te upgraden (3,5 jaar), en ik heb dezelfde gpu als jou, en moet zeggen, het lijkt overkill, en hij draait nog steeds alles op ultra (laatste game die ik gecheckt heb is Resident Evil 3) maar denk dat ik toch wel blij moet zijn, want de komende generatie games zullen zwaarder zijn, zelfs op mijn resolutie.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:30 schreef Henno het volgende:
Gigabyte GTX 1080 G1 Gaming 8G, in 2016 gekocht voor de hoofdprijs, achteraf had ik beter wat maandjes kunnen wachten tot de 1080 Ti er was, toen zakten de prijzen van de niet-Ti redelijk snel... maar ja ik wilde gamen en ik wilde het nu, en achteraf kijk je een koe in de kont.Werkt nog steeds uitstekend op mijn 3440x1440 ultrawide scherm, ook op redelijk hoge settings, je moet gewoon van Ultra afblijven wat visueel eigenlijk geen kont uitmaakt maar wel enorm veel performance vreet.
Voor 1080p lijkt die kaart me overkill
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |