Heb je wel een bed of is dat ook een oud matras op twee pallets?quote:
Nee ik slaap op de grond.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:20 schreef TTSS het volgende:
[..]
Heb je wel een bed of is dat ook een oud matras op twee pallets?
Waarom, dit is niet jouw SC vriendquote:
Ik had het dan ook niet tegen jou.quote:
tfoequote:
Oh heerlijk deze mensenquote:
te weinig basquote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 21:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kom met me mee naar een veesje hierna
Veesje?quote:Op maandag 8 juni 2020 21:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kom met me mee naar een veesje hierna
Hoiquote:Op maandag 8 juni 2020 22:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Iedereen is bij het veesje van Myrr?
Hey Ama.quote:
Prima, wel druk in de weer geweestquote:
Met wat?quote:Op maandag 8 juni 2020 22:33 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Prima, wel druk in de weer geweest
Winkelenquote:
Ben voor de rest van het jaar wel klaar meequote:
Ik niet helaas haha.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ben voor de rest van het jaar wel klaar mee
Liever jij dan ik, zover is duidelijkquote:
Contactgrillquote:Op maandag 8 juni 2020 22:42 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar ik heb wel een nieuwe tosti-ijzer, dat dan weer wel.
Ik heb zo'n gewone, maar morgen ga ik me volproppen met tosti'squote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 22:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gewone, maar morgen ga ik me volproppen met tosti's
Esprettoquote:
Neem nog een pot koffie, daar leef je van opquote:Op maandag 8 juni 2020 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh nee wacht...
beetje vermoeid geloof ik...
ja morgen weerquote:Op maandag 8 juni 2020 23:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Neem nog een pot koffie, daar leef je van op
Ik heb vandaag 2 pakken DE gekochtquote:
GEEFquote:Op maandag 8 juni 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb al 1,5 jaar een pak koffie in de kast staan.
Kom maar halen, heb ook nog een zo goed als nieuw koffiezetapparaat staan.quote:
neem ik meteen de koekjes meequote:Op maandag 8 juni 2020 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom maar halen, heb ook nog een zo goed als nieuw koffiezetapparaat staan.
yes, maar allerlei werkgedoe in Utrecht... net zo goed ff daar blijvenquote:Op maandag 8 juni 2020 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht dat jullie al min of meer samenwoonde.
Nog even geduld hebben dan.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
yes, maar allerlei werkgedoe in Utrecht... net zo goed ff daar blijven
Te hoog EO jongerendag gehalte.quote:
Ik heb ook wel zin om te grazen.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
VEESJUHH
Een groot getale tellende bijeenkomst van grazers. Veesje.
letterlijk of figuurlijk?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:03 schreef 00wildchild het volgende:
Baden in rust en sereniteit.
Volledig schoolrooster
Nu pasquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:03 schreef 00wildchild het volgende:
Volledig schoolrooster
Nog steeds school? Tegen de tijd dat je een keer klaar bent met al die opleidingen kan je met pensioenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:03 schreef 00wildchild het volgende:
Volledig schoolrooster
Denk dat haar larve weer naar school gaat zodat Myrr de hele dag op de bank kan liggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nog steeds school? Tegen de tijd dat je een keer klaar bent met al die opleidingen kan je met pensioen
Kan ze eindk weer snapchattenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:15 schreef TTSS het volgende:
[..]
Denk dat haar larve weer naar school gaat zodat Myrr de hele dag op de bank kan liggen.
Ik moet misschien daar toch maar aan gaan beginnen. Heb er goeie dingen over gehoord.quote:
Zou ik doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik moet misschien daar toch maar aan gaan beginnen. Heb er goeie dingen over gehoord.
Vond het heel eerlijk gezegd echt heerlijk om hem maandenlang thuis te hebben.quote:
Zelfs in bed gelegen. Eindelijk een keer bijslapen. Wel jammer dat ex net z’n poot heeft gebroken. Is kind eindelijk weer naar school mag ik het hele huishouden in m’n eentje gaan draaien.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:15 schreef TTSS het volgende:
[..]
Denk dat haar larve weer naar school gaat zodat Myrr de hele dag op de bank kan liggen.
Je bent daar toch ook voor?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vond het heel eerlijk gezegd echt heerlijk om hem maandenlang thuis te hebben.
[..]
Zelfs in bed gelegen. Eindelijk een keer bijslapen. Wel jammer dat ex net z’n poot heeft gebroken. Is kind eindelijk weer naar school mag ik het hele huishouden in m’n eentje gaan draaien.
Noel vindt het ook grappigquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Op welk moment dacht je dat dit grappig is?
Wel zeuren als vrouwen op geld vallen
Wat denkt ze wel niet hequote:
Hahaquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kinderen zijn er ook een beetje om vrouwen een doel en sturing te geven in het leven
Zeg je nu dat Ama een kind nodig heeftquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kinderen zijn er ook een beetje om vrouwen een doel en sturing te geven in het leven
Ken je Steen, dan weet je wie je vader isquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat jij de vader moet worden
Rtquote:
6 weken chillen en vervolgens 18 jaar ellende.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt
Maar het wordt nu wel verleidelijker om te beginnen met kinderen aangezien je dan 6 weken kan chillen
Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
6 weken chillen en vervolgens 18 jaar ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |