Volgens mij willen ze hem terug bij jou hebbenquote:
Nietusquote:Op maandag 8 juni 2020 17:12 schreef Plompzakker het volgende:
Volgens mij willen ze hem terug bij jou hebben
Frisse start maatje. Dat kan alleen als ik de in het verleden gemaakte fouten ook van me af kan schudden.quote:
Handig om dan met een zelfde soort naam terug te keren zodat iedereen toch weet wie je bent....quote:Op maandag 8 juni 2020 19:50 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Frisse start maatje. Dat kan alleen als ik de in het verleden gemaakte fouten ook van me af kan schudden.
Het oude juk van me afschudden en ik had wel een nieuw account aangemaakt, maar ik kon hem niet bevestigen ofzo. Sowieso was ik even in mezelf gekeerd de afgelopen dagen en nu in een volledig vernieuwde versie terug op het oude nest.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Goed man, met jou? Waar was je nou?
Dat kun je louter stellen indien je het aantoonbaar kunt maken of iets in soortgelijke strekking. Vooralsnog ontken ik glashard elke verbondenheid met de persoon waar jullie op doelen.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Handig om dan met een zelfde soort naam terug te keren zodat iedereen toch weet wie je bent....
Welkom terug maat !quote:Op maandag 8 juni 2020 19:59 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Het oude juk van me afschudden en ik had wel een nieuw account aangemaakt, maar ik kon hem niet bevestigen ofzo. Sowieso was ik even in mezelf gekeerd de afgelopen dagen en nu in een volledig vernieuwde versie terug op het oude nest.
Precies. Met die andere 'coaches' ligt er wel een glansrijke carrière voor je in het verschiet na deelname aan of winst van 'The Voice'. Het maakt dus écht verschil.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:45 schreef Nicksanders het volgende:
Terecht als je aan de voice meedoet wat moet je met die ali b en lil kleine als coach die gasten kunnen niet eens zingen.
Dat eigenlijk ook niet dus kunnen ze beter met deze onzin stoppen.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:09 schreef Repentless het volgende:
[..]
Precies. Met die andere 'coaches' ligt er wel een glansrijke carrière voor je in het verschiet na deelname aan of winst van 'The Voice'. Het maakt dus écht verschil.
Tja, als men massaal blijft kijken, gaat het gewoon door.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:21 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Dat eigenlijk ook niet dus kunnen ze beter met deze onzin stoppen.
Idols zijn er wat 8 seizoenen geweest op Jamai na is er niemand van over.
Of het bewezen is of niet achtervolgen zal het je.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:01 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dat kun je louter stellen indien je het aantoonbaar kunt maken of iets in soortgelijke strekking. Vooralsnog ontken ik glashard elke verbondenheid met de persoon waar jullie op doelen.
Ja vertel mij wat. Ik heb nog die kale surbestijen bakkes op m'n netvlies staan en dat terwijl hij nog wel het minst interessant was. Dat gezegd hebbende mogen ze proberen wat ze willen, ik gooi m'n motor toch wel over het fietspad en de volgende keer zijn we voorbereid op Jahroon.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Of het bewezen is of niet achtervolgen zal het je.
Komt goed jij bent een berg, jij redt het wel.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:12 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Ik heb nog die kale surbestijen bakkes op m'n netvlies staan en dat terwijl hij nog wel het minst interessant was. Dat gezegd hebbende mogen ze proberen wat ze willen, ik gooi m'n motor toch wel over het fietspad en de volgende keer zijn we voorbereid op Jahroon.
Een wijs man leerde mij ooit dat ze het vanzelf wel zat worden als je maar niet toegeeft. Ik moet wellicht bergen verzetten, maar ik verroer geen vin.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Komt goed jij bent een berg, jij redt het wel.
Mozes liet de berg naar hem komen maar moest vervolgens later in het verhaal zelf de berg beklimmen. Het beste zet je gewoon je silent running knop aan en spaar je je vinnen. Geen radar die jou kan betrappen want je zit eronder.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:26 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Een wijs man leerde mij ooit dat ze het vanzelf wel zat worden als je maar niet toegeeft. Ik moet wellicht bergen verzetten, maar ik verroer geen vin.
Momenteel niet strijdmakker. Ik ben heel erg aanwezig op tal van radars en dat willen ze me laten weten ook.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mozes liet de berg naar hem komen maar moest vervolgens later in het verhaal zelf de berg beklimmen. Het beste zet je gewoon je silent running knop aan en spaar je je vinnen. Geen radar die jou kan betrappen want je zit eronder.
Welkom terug iig.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:50 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Frisse start maatje. Dat kan alleen als ik de in het verleden gemaakte fouten ook van me af kan schudden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |