Ja maar als je mij geblokt hebt zie je dat nietquote:
Ik heb je niet gebloktquote:Op maandag 8 juni 2020 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar als je mij geblokt hebt zie je dat niet
Oh dan was het gewoon wat onoplettendheidquote:
Ik was met andere dingen bezigquote:Op maandag 8 juni 2020 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan was het gewoon wat onoplettendheid
Dat zou in deze situatie niet goed zijnquote:Op maandag 8 juni 2020 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat zouden meer mensen moeten doen!
Ik kreeg laatst allemaal duitse reclames voorgeschoteldquote:Op maandag 8 juni 2020 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik weet niet waarom Youtube mij Hongaarse reclames voorschotelt, maar ik vind het wel leuk
had ik ook, maar dat was om dat mijn vpn op duitsland was ingesteldquote:Op maandag 8 juni 2020 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst allemaal duitse reclames voorgeschoteld
Stiekem is dat best leuk hoor. Af en toe even pakketje wegbrengen of zo. Lekker even eruit.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Wanneer je werk bestaat uit boodschappen doen.
Anderzijds, even naar buiten.
Ja, Limburger, Duitser. Kan me voorstellen dat Youtube soms in de war isquote:Op maandag 8 juni 2020 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst allemaal duitse reclames voorgeschoteld
Neem er 2!quote:Op maandag 8 juni 2020 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed. Even een kop koffie drinken. En dan een videocall van anderhalf uur.
Snel afspraak maken danquote:Op maandag 8 juni 2020 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Oeps was helemaal vergeten dat ik van de huisarts mijn ogen moet laten testen.![]()
Ik waarschijnlijk omdat ik toen de laptop ook meehad naar Limbabwequote:Op maandag 8 juni 2020 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had ik ook, maar dat was om dat mijn vpn op duitsland was ingesteld
Overleef je het een beetje?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed. Even een kop koffie drinken. En dan een videocall van anderhalf uur.
Het is voornamelijk luisteren. En toen ik daarnet eindelijk wat kon zeggen, viel mijn verbindig wegquote:
Ooit wel laten doen en toen kwam er wel beetje min nog wat uit. Weet niet meer wat er toen precies uitkwam eigenlijk.quote:
Het nieuwe 'ik rij net een tunnel in' zekerquote:Op maandag 8 juni 2020 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is voornamelijk luisteren. En toen ik daarnet eindelijk wat kon zeggen, viel mijn verbindig weg
Nee, ik wilde heel graag iets zeggenquote:Op maandag 8 juni 2020 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het nieuwe 'ik rij net een tunnel in' zeker
Klinkt wel tofquote:Op maandag 8 juni 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
heb gesolliciteerd voor assistent bij iets bij de ggd... Ze bellen zo
Wat ga je doen
Jij gaat helpen met de screening van de mensen die zich graag laten testen. je doorloopt met hun een vragen lijst en neemt daarna de test af. Je zorgt ervoor dat de samples veilig en steriel wordt overgedragen aan de afdeling die het onderzoek gaat doen. Dit doe je met een team enthousiaste medewerkers.
Bij mij ook. Maar was maar een minieme afwijking.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooit wel laten doen en toen kwam er wel beetje min nog wat uit. Weet niet meer wat er toen precies uitkwam eigenlijk.
Tofquote:Op maandag 8 juni 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
Wat ga je doen
Jij gaat helpen met de screening van de mensen die zich graag laten testen. je doorloopt met hun een vragen lijst en neemt daarna de test af. Je zorgt ervoor dat de samples veilig en steriel wordt overgedragen aan de afdeling die het onderzoek gaat doen. Dit doe je met een team enthousiaste medewerkers.
quote:Op maandag 8 juni 2020 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag je dan ook een witte jas aan? Zuster Bitterbal
quote:Op maandag 8 juni 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
oh god lees nu pas dat je de test afneemt...
![]()
Wat zei je? "Wat ik met tomatensoep kan, kan ik met bloed ook!"?quote:Op maandag 8 juni 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
Wat ga je doen
quote:
Jeps.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:25 schreef Karzai het volgende:
Krijg je zo'n wattenstaaf van 30 centimeter in je brein geduwd
@LTVDK Straks heeft ze dus toegang tot vlijmscherpe scalpels.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
In het ziekenhuis!!! Kleine stap naar de operatiekamer.
Small step voor bitterbal, a leap voor snackind
Ze is zo gewend aan het opstokken van hoofdenquote:Op maandag 8 juni 2020 16:25 schreef Karzai het volgende:
Krijg je zo'n wattenstaaf van 30 centimeter in je brein geduwd
quote:Op maandag 8 juni 2020 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps.
' oops"
slachtoffer: Dat is mijn oog![]()
' ja sorry meneer, zal het nog een keer proberen'
Ja dat weet ik, heel slecht plan ditquote:Op maandag 8 juni 2020 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:ltvdk Straks heeft ze dus toegang tot vlijmscherpe scalpels.
quote:Op maandag 8 juni 2020 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps.
' oops"
slachtoffer: Dat is mijn oog![]()
' ja sorry meneer, zal het nog een keer proberen'
Bijzondere bestandsnaam wel van dat gifje: AromaticUnfinishedGerbilquote:
O dit klinkt vet.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
Wat ga je doen
quote:Op maandag 8 juni 2020 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzondere bestandsnaam wel van dat gifje: AromaticUnfinishedGerbil
Denk dat je beter voor inwonende kunt solliciteren bij de GGZquote:
ja volgens mij is zon staaf in je neus ook helemaal niks.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je beter voor inwonende kunt solliciteren bij de GGZ
Daar hebbeb meer brildragers last van las ikquote:Op maandag 8 juni 2020 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens weer terug naar huis vanuit Zutphen. Heel m'n bril beslagen as fuck door dat kutklote mondkapje. Geen Eindhoven voor mij voorlopig
jij hebt het toch altijd over oleanders?quote:Op maandag 8 juni 2020 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je beter voor inwonende kunt solliciteren bij de GGZ
Jaquote:Op maandag 8 juni 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij hebt het toch altijd over oleanders?
quote:
had gelezen dat spint niet slecht is voor de plant?quote:Op maandag 8 juni 2020 16:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh die zijn mooi, helaas zat die van mij vol met spint na drie maanden![]()
geen redden meer aan
hij verloor al zijn bladerenquote:Op maandag 8 juni 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had gelezen dat spint niet slecht is voor de plant?
oh hmm ja das toch niet zo goedquote:Op maandag 8 juni 2020 16:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij verloor al zijn bladeren
https://www.123planten.nl/verzorging/spint
Mijn calathea's zijn het daar niet mee eens.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had gelezen dat spint niet slecht is voor de plant?
Je hebt ook een roze en witte gekochtquote:
En dit inderdaad!quote:Op maandag 8 juni 2020 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is wel echt een mooi terras geworden
Lekker smurfplekje.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
dankje jongens![]()
Ben er ook erg blij mee :p
Ik heb er 5, zowel in plant als boom vormquote:Op maandag 8 juni 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar bij jou is het toch een boom? Of ben ik in de war?
ah oke. Lees dat ze niet winterhard zijn?quote:Op maandag 8 juni 2020 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er 5, zowel in plant als boom vorm
Denk eerst gewoon op holland spoor, dan naar de midgetgolf.quote:
Reserveert claus niet?quote:Op maandag 8 juni 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk eerst gewoon op holland spoor, dan naar de midgetgolf.
moet ik zo maar even reserveren dan
Yes.quote:
Emancipatiequote:Op maandag 8 juni 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat kan ik ook vragen :p
maar goed ben gemancipeerd en zo
beetjequote:Op maandag 8 juni 2020 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Nooit geweten dat daar normale mensen op zaten. Of ben ik nu te naef?
ja geen idee. doe niet mee aan dat geneuzel hoorquote:Op maandag 8 juni 2020 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Emancipatie![]()
Misschien is hij wel nog beetje van het oude stempel
Ik zag geen boswachtershoedje en bierbuik.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Emancipatie![]()
Misschien is hij wel nog beetje van het oude stempel
Dat is wel heel erg oude stempelquote:Op maandag 8 juni 2020 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag geen boswachtershoedje en bierbuik.
quote:Op maandag 8 juni 2020 17:09 schreef Karzai het volgende:
is ook ouderwets, en jij bent stinkend rijk
quote:Op maandag 8 juni 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
das voor mannen toch gewoon vervelend, dat ze verwachten dat je alles onderneemt en betaald
En echt alle dates die ik heb gehad wilde ze alles betalen. Dus hoe ouderwets het misschien is denk dat e rtoch veel vrouwen rondlopen die dit ook verwachtenquote:Op maandag 8 juni 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vind ik echt niet meer van deze tijd.
Ik ook niet meer, maar bij sommige dingen zoals uiteten vind ik het nog wel sexy als ik het reserveer en zulks.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vind ik echt niet meer van deze tijd.
Ik vind het prima om een etentje te betalen of zo hoor. Maar dat je als man alles verzint en regelt, heb ik niet zoveel mee. Liever samen, in overleg.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En echt alle dates die ik heb gehad wilde ze alles betalen. Dus hoe ouderwets het misschien is denk dat e rtoch veel vrouwen rondlopen die dit ook verwachten
ja maar als je 3 dates hebt dan wil je toch niet alles betalen?quote:Op maandag 8 juni 2020 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het prima om een etentje te betalen of zo hoor. Maar dat je als man alles verzint en regelt, heb ik niet zoveel mee. Liever samen, in overleg.
quote:Op maandag 8 juni 2020 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, maar bij sommige dingen zoals uiteten vind ik het nog wel sexy als ik het reserveer en zulks.
Teringquote:Op maandag 8 juni 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
oh god, heb ik jullie wel eens verteld dat ik een date had met een spanjaard die toen indruk probeerde te maken door echt zijn loonstrook op zijn telefoon te laten zien
ja dat is weer ordinair, subtiel een paar dure manchet knopen op je jasje of een duur luchtje is beterquote:Op maandag 8 juni 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
oh god, heb ik jullie wel eens verteld dat ik een date had met een spanjaard die toen indruk probeerde te maken door echt zijn loonstrook op zijn telefoon te laten zien
Ik vind het wel een grappige test. Kijken wat de vrouw in kwestie daar zelf van vindt.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je 3 dates hebt dan wil je toch niet alles betalen?
Verder doen we het ook niet veel, is alleen iets wat is overgebleven uit de begin tijd dat we date en ik aanzienlijk meer verdiende dan muisquote:Op maandag 8 juni 2020 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zo denk ik helemaal niet na over dat soort dingen
ja wacht beschamend. Hij begon te klagen over hoeveel belastig hij betaalde over zijn salaris, probeerde van onderwerp te veranderen en toen liet die dat ineens zienquote:
Jezusquote:Op maandag 8 juni 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
nou eerlijk. ik vind het geen goede indruk maken als de vrouw er van uit gaat dat jij die 3 dates wel betaald.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappige test. Kijken wat de vrouw in kwestie daar zelf van vindt.
Even quasi-subtiel de sleutels van je Bentley laten vallen.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is weer ordinair, subtiel een paar dure manchet knopen op je jasje of een duur luchtje is beter
Dan weet je wel meteen dat dat hem niet gaat wordenquote:Op maandag 8 juni 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wacht beschamend. Hij begon te klagen over hoeveel belastig hij betaalde over zijn salaris, probeerde van onderwerp te veranderen en toen liet die dat ineens zien
O, ik had n bankrekening met mijn ex dus betalen was dan niet zo heel indrukwekkendquote:Op maandag 8 juni 2020 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verder doen we het ook niet veel, is alleen iets wat is overgebleven uit de begin tijd dat we date en ik aanzienlijk meer verdiende dan muis
Eens. Ze mag op z'n minst voorstellen om een keer te betalen.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou eerlijk. ik vind het geen goede indruk maken als de vrouw er van uit gaat dat jij die 3 dates wel betaald.
quote:Op maandag 8 juni 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
maar goed denk dat het voor mannen ook lastig is dat daten
je hebt ook vrouwen en die bieden op het moment aan om te splitten ofzo en achteraf dan wordt je daar dus op afgerekend en willen ze geen 2e date meer omdat je nee had moeten zeggenquote:Op maandag 8 juni 2020 17:17 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een aantal dates gehad en die vrouwen verwachten niet dat ik alles betaalde
Dan hoef ik ook geen tweede date meer want dat vind ik rare trucjes.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt ook vrouwen en die bieden op het moment aan om te splitten ofzo en achteraf dan wordt je daar dus op afgerekend en willen ze geen 2e date meer omdat je nee had moeten zeggen
Wij hebben nu een gezamelijke rekening waar we alle grote dingen van betalen, maar wel nog altijd onze eigen rekeningen waar ons salaris op binnen komt.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik had n bankrekening met mijn ex dus betalen was dan niet zo heel indrukwekkend
Is het ook.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan hoef ik ook geen tweede date meer want dat vind ik rare trucjes.
Salarissen kwamen bij ons binnen op een gezamenlijke rekening waar we alles van deden.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben nu een gezamelijke rekening waar we alle grote dingen van betalen, maar wel nog altijd onze eigen rekeningen waar ons salaris op binnen komt.
wat is het?quote:Op maandag 8 juni 2020 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou de meeting is afgelopen. Ga mijn avondeten maar eens maken. Best wel trek
Is niet per se omdat je een vrouw bent. Bij Hongaarse vrienden krijg ik het ook bijna nooit voor elkaar om te mogen betalen.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
maar net zo irritant is als je als vrouw geen kans krijgt om te betalen.
Heeft mij 3 jaar gekost om die jongens uit libie een keer te mog trakteren op een drankje
wat is het dan? zie het wel als een mannelijk ego dingetjequote:Op maandag 8 juni 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is niet per se omdat je een vrouw bent. Bij Hongaarse vrienden krijg ik het ook bijna nooit voor elkaar om te mogen betalen.
Wij krijgen nu ongeveer evenveel salaris binnen, alleen krijg ik nog 2 jaar stufi en muis niet meer. Die stuffie komt wel direct binnen op de spaar rekening.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Salarissen kwamen bij ons binnen op een gezamenlijke rekening waar we alles van deden.
Smakelijk!quote:Op maandag 8 juni 2020 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou de meeting is afgelopen. Ga mijn avondeten maar eens maken. Best wel trek
ja als ik mij goed herinner heb ik 4 dates met nederlanders gehad :pquote:Op maandag 8 juni 2020 17:25 schreef Modus het volgende:
Date je berhaupt wel eens Nederlanders, bal?
Daten? ^^quote:Op maandag 8 juni 2020 18:04 schreef Molo het volgende:
Vind het wel leuk als een man reserveert, beetje moeite doet, lekker assertief een voorstel doet qua wat eten of drinken en betalen.
Hoef ik geen moeite te doen, ook wel eens lekker
Honderd jaar getrouwd en hier regel ik alle shizzle dus dat klinkt als leuke afwisseling
Wat zou je gaan doen zo'n middag, avond en nacht met mij?quote:
Ja dat is met veel mannen zo, ik het begin jagen ze nog op je kutje en doen ze alle moeite en vrij snel daarna ben je de vervanger van zijn moederquote:Op maandag 8 juni 2020 18:04 schreef Molo het volgende:
Vind het wel leuk als een man reserveert, beetje moeite doet, lekker assertief een voorstel doet qua wat eten of drinken en betalen.
Hoef ik geen moeite te doen, ook wel eens lekker
Honderd jaar getrouwd en hier regel ik alle shizzle dus dat klinkt als leuke afwisseling
Nacht?quote:Op maandag 8 juni 2020 18:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat zou je gaan doen zo'n middag, avond en nacht met mij?
Benieuwd wel
Hrrrrrquote:Op maandag 8 juni 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is met veel mannen zo, ik het begin jagen ze nog op je kutje en doen ze alle moeite en vrij snel daarna ben je de vervanger van zijn moeder
quote:Op maandag 8 juni 2020 18:08 schreef Molo het volgende:
Edelherten gezien en daarna op gegeten gisteren![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, OV, niet over nagedachtquote:Op maandag 8 juni 2020 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nacht?Daten is toch afgelopen als de laatste bus gaat?
Dat ook jaquote:
Rummikubben denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, OV, niet over nagedacht
Ok, t/m avond dan
Moet je niet denken dat de volgende anders is want na een tijdje zit je weer in hetzelfde schuitjequote:
Dan ben ik vrij snel weer thuis denk ikquote:
Zorgen dat je het laatste busje mistquote:Op maandag 8 juni 2020 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nacht?Daten is toch afgelopen als de laatste bus gaat?
Wij 19, vandaag exact zelfsquote:Op maandag 8 juni 2020 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je niet denken dat de volgende anders is want na een tijdje zit je weer in hetzelfde schuitje![]()
Hoorde gisteren wel van een man, vorige week overleden en die zong zijn vriendin nog iedere ochtend wakkerDertien jaar bij elkaar waren die.
Nee ik ga een beetje zitten vissen naar wat "het goede antwoord" zou kunnen zijn bejjenoulekkerquote:Op maandag 8 juni 2020 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan ben ik vrij snel weer thuis denk ik
Spellen
Die smoes gebruikten wij samen vroeger 'oh net de laatste trein gemist, dan moet hij maar blijven slapen'quote:Op maandag 8 juni 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zorgen dat je het laatste busje mist
Yep ik ook, kokend water in haar gezicht of zo of een breinaald in haar oog steken maar vond het wel opvallend.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij 19, vandaag exact zelfs
Bij wakker gaan zingen zou ik eenieder die dat probeert compleet op zijn Haags lens slaan trouwens
Niet waar dat zou je de eerste 2-3 keer keiromantisch vindenquote:Op maandag 8 juni 2020 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij 19, vandaag exact zelfs
Bij wakker gaan zingen zou ik eenieder die dat probeert compleet op zijn Haags lens slaan trouwens
Gewoon benieuwdquote:Op maandag 8 juni 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga een beetje zitten vissen naar wat "het goede antwoord" zou kunnen zijn bejjenoulekker
Het bestaat uit weinig illusies inderdaadquote:Op maandag 8 juni 2020 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd
Jij hebt sowieso een briljant beeld van mij geloof ik
Ik heb Koos zelfs een keer de bloemen die hij meenam voor me weer mee naar huis laten nemen. Dus vrij zeker van nietquote:Op maandag 8 juni 2020 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet waar dat zou je de eerste 2-3 keer keiromantisch vinden
Ja standaard "eeuhm ja kan ik met jou mee want ik weet niet waar ik ben en ik heb geen bed bij"quote:Op maandag 8 juni 2020 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Die smoes gebruikten wij samen vroeger 'oh net de laatste trein gemist, dan moet hij maar blijven slapen'
Zou mij op zich kunnen overkomenquote:Op maandag 8 juni 2020 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja standaard "eeuhm ja kan ik met jou mee want ik weet niet waar ik ben en ik heb geen bed bij"
Bloemen vallen bij mij ook altijd verkeerdquote:Op maandag 8 juni 2020 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb Koos zelfs een keer de bloemen die hij meenam voor me weer mee naar huis laten nemen. Dus vrij zeker van niet
*nog iets minder illusies.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb Koos zelfs een keer de bloemen die hij meenam voor me weer mee naar huis laten nemen. Dus vrij zeker van niet
Ik ben sowieso te lomp voor allesquote:
Is toch anders als het je eigen vent isquote:Op maandag 8 juni 2020 18:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou mij op zich kunnen overkomen
Heb gisteren Koos gebeld omdat ik verdwaald was, ondanks GPS vastpinnen van het huisje
Je kunt ook gewoon zggen dat je wat peivacy met hem wil in het bosquote:Op maandag 8 juni 2020 18:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou mij op zich kunnen overkomen
Heb gisteren Koos gebeld omdat ik verdwaald was, ondanks GPS vastpinnen van het huisje
Nou dan zou het een avond met veel bier worden en roddelen over andere KSCers waarschijnlijkquote:Op maandag 8 juni 2020 18:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso te lomp voor alles
Soort transgender qua ziel
OH JEE KIJKKKKKK ER ZIJN ER EEN PAAR STOUT GEWEEST GAUW BIJ MAMA JANKEN!!!quote:In het Van der Valk Hotel in Tiel
hebben gasten zich dit weekend niet aan
de richtlijnen rond het coronavirus
gehouden.Bij een klein concert van
zanger John West waren tientallen
mensen aan het dansen.De zanger liep
tussen de gasten en de tafeltjes door.
Beelden van het optreden zijn te zien
op website Dumpert.Het miniconcert was
deel van een arrangement met diner en
overnachting,waarbij de richtlijnen van
het RIVM zouden worden nageleefd.Er
hadden zich 90 mensen voor aangemeld.
Van der Valk stopt nu met de concerten.
Het concern laat weten het enthousiasme
van de gasten te hebben onderschat.
Truequote:Op maandag 8 juni 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch anders als het je eigen vent is
Dan werd mijn pekingeend koud jaquote:Op maandag 8 juni 2020 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zggen dat je wat peivacy met hem wil in het bos
Ik drink amper bierquote:Op maandag 8 juni 2020 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan zou het een avond met veel bier worden en roddelen over andere KSCers waarschijnlijk
En yep, sneu hquote:Op maandag 8 juni 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Serieus he, dit is "Nieuws" tegenwoordig.
[..]
OH JEE KIJKKKKKK ER ZIJN ER EEN PAAR STOUT GEWEEST GAUW BIJ MAMA JANKEN!!!
Heft jezelf toch op kutmedia
nee joh tuurlijk heeft niemand daar over geklaagdquote:Op maandag 8 juni 2020 18:25 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm ben gebeld door de huisjesmelkert. Dat is voor het eerst, Of ik even terug wilde bellen maar er is nu niemand meer op hun kantoor. Hoop zo dat het niet over de geveltuin gaat en er iemand geklaagd heeft ofzo, maar stoep is toch van de gemeente en dan gelden toch de regels van de gemeente?
Plus alsof het die hoerige kutgraftak wat kan rotten of jij weet ik wat allemaal oploopt. Mensenquote:Op maandag 8 juni 2020 18:24 schreef Molo het volgende:
Vanmiddag was er dus zo'n ANWB Gerda die ik vroeg of ik haar menukaart mocht. Maar dat mocht niet want zij was wel klaar ermee, maar hij was niet tussendoor ontsmet
Ja hoor, dat gaat echt het verschil maken. Plus he dat ding ontsmet werd ook echt
Bitch please
Dat.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
nee joh tuurlijk heeft niemand daar over geklaagd
Maar zou niet weten waarom ze me anders zouden bellen?quote:Op maandag 8 juni 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh tuurlijk heeft niemand daar over geklaagd
Geen idee maar die3 bakken zullen he niet zijnquote:Op maandag 8 juni 2020 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar zou niet weten waarom ze me anders zouden bellen?
Ach als met z'n duizenden opeengedrukt chanten geen probleem is dan dit toch zeker ook niet.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Serieus he, dit is "Nieuws" tegenwoordig.
[..]
OH JEE KIJKKKKKK ER ZIJN ER EEN PAAR STOUT GEWEEST GAUW BIJ MAMA JANKEN!!!
Heft jezelf toch op kutmedia
Naja bel morgen wel terug en dan hoor ik het wel.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee maar die3 bakken zullen he niet zijn
Nou dan wijn of fris of bietensap met chinoazaad wat flikkert mij hetquote:
Regels zijn regelschhhhhhquote:Op maandag 8 juni 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plus alsof het die hoerige kutgraftak wat kan rotten of jij weet ik wat allemaal oploopt. Mensen
Hij wil in je broekje?quote:Op maandag 8 juni 2020 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar zou niet weten waarom ze me anders zouden bellen?
Ik schijn er schattig uit te zien tot ik mijn smoel open trek geloof ikquote:Op maandag 8 juni 2020 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan wijn of fris of bietensap met chinoazaad wat flikkert mij het![]()
We zouden in ieder geval lomp en ongenuanceerd praten en hard lachen.
Wij zouden een redelijk perfecte Waldorf & Stadtler neerzetten samen, nou ik er zo eens over nadenk
Zuig gauw al die kennis op als een eehhh iets waar US veel verstand van heeftquote:Op maandag 8 juni 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
als ik die codeacademy voor vrijdag niet opzeg kost het 215 euro
Verdienmodel gespotquote:Op maandag 8 juni 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
als ik die codeacademy voor vrijdag niet opzeg kost het 215 euro
Verkoop je ook vis?quote:Op maandag 8 juni 2020 18:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik schijn er schattig uit te zien tot ik mijn smoel open trek geloof ik
En wijn
Gisteren vroeg een ober in een restaurant of we allemaal wel in hetzelfde huis woonden, komt die eigenaar in paniek aanlopen want die had de auto gezien, dat floepte hij eruitquote:
Spons?quote:Op maandag 8 juni 2020 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zuig gauw al die kennis op als een eehhh iets waar US veel verstand van heeft
Gewoon koos de pekking eend op jouw locatie laten bezorgen.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan werd mijn pekingeend koud ja![]()
Prioriteiten zijn prioriteiten
Hier gisteren een:quote:Op maandag 8 juni 2020 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren vroeg een ober in een restaurant of we allemaal wel in hetzelfde huis woonden, komt die eigenaar in paniek aanlopen want die had de auto gezien, dat floepte hij eruit
Ik had de pekingeend bij mequote:Op maandag 8 juni 2020 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon koos de pekking eend op jouw locatie laten bezorgen.
Beetje out of the box denken is niet verboden
Zitten standaard makrelen in die doosquote:
mensen doen ook alleen maar wat ze wordt opgedragenquote:Op maandag 8 juni 2020 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie word er ook een beetje moe van panikerende winkelmedewerkers. Godnadju wat een schreeuwlelijken als je 1 van die domme regels niet goed doet.
MMENERR U VERGEET KARRETJE U MOET EEN KARRRWTJE
quote:Op maandag 8 juni 2020 18:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier gisteren een:
'ik neem aan dat jullie niet uit hetzelfde huishouden komen?'
'jawel' terwijl mijn kind riep 'niet jullie wonen ergens anders!'
![]()
Maar goed, twee tafels met iets tussen elkaar en dan alles door elkaar serveren, lekker nuttig.
Maar prima, ook niet hun schuld verder. Suffe niet houdbare regels. Snel terug naar normaal normaal
Kunnen zij ook weinig aan doenquote:Op maandag 8 juni 2020 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie word er ook een beetje moe van panikerende winkelmedewerkers. Godnadju wat een schreeuwlelijken als je 1 van die domme regels niet goed doet.
MMENERR U VERGEET KARRETJE U MOET EEN KARRRWTJE
Het is meer de toon die de muziek maakt.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Kunnen zij ook weinig aan doen
Maar wordt tijd om alles lekker los te laten ja
ja je was waarschijnlijk al de 100ste josti die ineens de regels vergeetquote:Op maandag 8 juni 2020 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is meer de toon die de muziek maakt.
Klant is koningquote:Op maandag 8 juni 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je was waarschijnlijk al de 100ste josti die ineens de regels vergeet
Nou ik niet. I'm a woman on a mission als ik alleen over straat loop en dan moet je me niet lastig vallenquote:Op maandag 8 juni 2020 18:34 schreef Molo het volgende:
Deze user![]()
![]()
![]()
R&P / Willen vrouwen op straat aangesproken worden?
Ja absoluut waarquote:Op maandag 8 juni 2020 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is meer de toon die de muziek maakt.
Ik zou het wel waarderenquote:Op maandag 8 juni 2020 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik niet. I'm a woman on a mission als ik alleen over straat loop en dan moet je me niet lastig vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Geen last van :pquote:Op maandag 8 juni 2020 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Je let maar op, je word sinds Corona meer toegesnauwd dan gewoon netjes gevraagd.
Hier eigenlijk nog niet meegemaaktquote:Op maandag 8 juni 2020 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Je let maar op, je word sinds Corona meer toegesnauwd dan gewoon netjes gevraagd.
Hoe dan?quote:Op maandag 8 juni 2020 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja let maar op, je word sinds Corona meer toegesnauwd dan gewoon netjes gevraagd.
(Soms niet overal natuurlijk)
nee hoorquote:Op maandag 8 juni 2020 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja in Den Haag is het: hey wat motje, zoals altijd natuurlijk?
Ze vinden zichzelf ineens ook erg belangrijkquote:Op maandag 8 juni 2020 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja let maar op, je word sinds Corona meer toegesnauwd dan gewoon netjes gevraagd.
Huh?quote:Op maandag 8 juni 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe dan?![]()
ICH! WILL!! DEIN!! FLAMAUSCH!!! ESSEN!!!!!
Ff dimmen kipnugget.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je je ook als een koning gedragen![]()
Ter plekke onthoofden die snotneus.
Wie zijn de "ze" hier precies?quote:Op maandag 8 juni 2020 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf ineens ook erg belangrijk
Echt nog geen enkele keer last van gehad.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Lass mich dein flamausch essen, schnellllllquote:Op maandag 8 juni 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe dan?![]()
ICH! WILL!! DEIN!! FLAMAUSCH!!! ESSEN!!!!!
Helden van de bouwmarktquote:Op maandag 8 juni 2020 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn ook heel belangrijkquote:Op maandag 8 juni 2020 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh ging het over winkelmedewerkers? Nee ik ook niet.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt nog geen enkele keer last van gehad.
Maar goed als iemand vervelend of niet klantvriendelijk genoeg is dan snauw ik ze terug af, meestal krimpen ze dan wel naar kaboutertjesformaat.quote:
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 8 juni 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
snauw ik ze terug af, meestal krimpen ze dan wel naar kaboutertjesformaat.
Wat voor werk heeft zij eigenlijk altijd gedaan?quote:Op maandag 8 juni 2020 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ging het over winkelmedewerkers? Nee ik ook niet.
Mijn moeder wel![]()
Die gedraagt zich als een totale Gerda, wordt daar door alles en iedereen (personeel maar ook andere klanten) op aangesproken, en komt dan thuis klagen "dat mensen allemaal zo aan het zeiken waren vandaag?
"
Nou een op de 20 heeft nogal stress door allerlei opgedrongen regeltjes. Ik kan dat met een lach en een leuke opmerking altijd weer encounteren waardoor er een middelbare vrouw zonder vooruitzichten weer even kan lachen.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar goed als iemand vervelend of niet klantvriendelijk genoeg is dan snauw ik ze terug af, meestal krimpen ze dan wel naar kaboutertjesformaat.
Zo was er vandaag ook zo'n figuur die met kleinkind in de buggy de supermarkt binnen vloog, want 'ik heb toch al die buggy, dan kan ik geen karretje meer erbij hoor'quote:Op maandag 8 juni 2020 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ging het over winkelmedewerkers? Nee ik ook niet.
Mijn moeder wel![]()
Die gedraagt zich als een totale Gerda, wordt daar door alles en iedereen (personeel maar ook andere klanten) op aangesproken, en komt dan thuis klagen "dat mensen allemaal zo aan het zeiken waren vandaag?
"
Administratiefquote:Op maandag 8 juni 2020 18:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor werk heeft zij eigenlijk altijd gedaan?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)frustrerend-a4002079quote:Op maandag 8 juni 2020 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou een op de 20 heeft nogal stress door allerlei opgedrongen regeltjes. Ik kan dat met een lach en een leuke opmerking altijd weer encounteren waardoor er een middelbare vrouw zonder vooruitzichten weer even kan lachen.
Dan hou je toch ook afstand? Ik zou dat ook gewoon doen en buggy vol pleuren met boodschappenquote:Op maandag 8 juni 2020 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo was er vandaag ook zo'n figuur die met kleinkind in de buggy de supermarkt binnen vloog, want 'ik heb toch al die buggy, dan kan ik geen karretje meer erbij hoor'
Nu al?quote:
Dit is ook gewoon niet nodig he. Wat maakt jou meer dan iemand anders dan?quote:Op maandag 8 juni 2020 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
een middelbare vrouw zonder vooruitzichten
Het was meer de manier, iedereen stond netjes in de rij te wachten op een karretje en zij komt voorbij gestormd met dat kind zo vlak langs iedereen heenquote:Op maandag 8 juni 2020 18:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan hou je toch ook afstand? Ik zou dat ook gewoon doen en buggy vol pleuren met boodschappen
Kind hier heeft weleens gemopperd 'mama het is zo zwaar...' of 'mama dat pak melk prikt in mijn been'![]()
is het wat?quote:Op maandag 8 juni 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik lag naar die docu over Epstein te kijken, maar ik kan mijn ogen amper openhouden
Zijn we nog lang niet klaar voor.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)frustrerend-a4002079
Terug naar normaal, crisisperiode is voorbij, we moeten accepteren dat je dood gaat van leven, maar dan moet je wel eerst leren leven
Dat is ook maar een geintje maar ik verwacht wel klantvriendelijkheid, of het nu in een supermarkt is of in een restaurant of bij een autodealer.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was meer de manier, iedereen stond netjes in de rij te wachten op een karretje en zij komt voorbij gestormd met dat kind zo vlak langs iedereen heen
Kind flikker je er gewoon uit natuurlijk, kan zelf lopenquote:Op maandag 8 juni 2020 18:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan hou je toch ook afstand? Ik zou dat ook gewoon doen en buggy vol pleuren met boodschappen
Kind hier heeft weleens gemopperd 'mama het is zo zwaar...' of 'mama dat pak melk prikt in mijn been'![]()
Das grapje.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon niet nodig he. Wat maakt jou meer dan iemand anders dan?
Oh dat hoor ik al 3 maandenquote:Op maandag 8 juni 2020 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn we nog lang niet klaar voor.
Ook al is het virus 100% weg dan nog zijn mensen en media bezeten van de paniekverhalen.
Nu de media met “de grootste crisis sinds de 2e wo” ook zo’n selffulfilling profercy
Ik welquote:Op maandag 8 juni 2020 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn we nog lang niet klaar voor.
Ook al is het virus 100% weg dan nog zijn mensen en media bezeten van de paniekverhalen.
Nu de media met “de grootste crisis sinds de 2e wo” ook zo’n selffulfilling profercy
Die roodharige vrouw al gezien?quote:Op maandag 8 juni 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik lag naar die docu over Epstein te kijken, maar ik kan mijn ogen amper openhouden
Mja, dan mag je jezelf weggooien hoor. Die karretjes hebben ze juist zo gedaan om de hoeveelheid mensen beheersbaar te houden.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was meer de manier, iedereen stond netjes in de rij te wachten op een karretje en zij komt voorbij gestormd met dat kind zo vlak langs iedereen heen
Brutaal aangesproken of behandelend worden in de horeca is de waarheid terug krijgen van me, geen fooi en verder de tyfus ook. Daar kom ik niet terugquote:Op maandag 8 juni 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is ook maar een geintje maar ik verwacht wel klantvriendelijkheid, of het nu in een supermarkt is of in een restaurant of bij een autodealer.
Zaterdagmiddag op een terrasje ook een ANWB Gerda type serveerster, die snauwde een beetje, was ook een boers stug type "ja kun je ook normaal vriendelijk doen of hoe zit het?" "en anders zoek je maar een ander baantje"
Poeslief daarna
Mijn kind is bijna vier en weigert nog steeds te lopenquote:Op maandag 8 juni 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kind flikker je er gewoon uit natuurlijk, kan zelf lopen![]()
Net als vroegah met de kinderkarretjes in de Efteling. Iedereen had zo'n ding, en 9 van de 10 keer zat er een koelbox in en kon de wurm zelf lopen
Waarheid ditquote:Op maandag 8 juni 2020 18:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Brutaal aangesproken of behandelend worden in de horeca is de waarheid terug krijgen van me, geen fooi en verder de tyfus ook. Daar kom ik niet terug
Tenzij Chinees, want daar hoort dat erbij
Wel weer duidelijk wie daar de broek aan heeft thuis. Een vierjarigequote:Op maandag 8 juni 2020 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn kind is bijna vier en weigert nog steeds te lopen![]()
Heb maar een bolderkar gekocht anders kom ik helemaal nergens
Nee afstand tussen de mensen in de winkels toch?quote:Op maandag 8 juni 2020 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dan mag je jezelf weggooien hoor. Die karretjes hebben ze juist zo gedaan om de hoeveelheid mensen beheersbaar te houden.
Yessssquote:Op maandag 8 juni 2020 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel weer duidelijk wie daar de broek aan heeft thuis. Een vierjarige
Laatste Chinees waar ik was, waren ze wel vriendelijk hoor. En je kreeg bij de koffie een grote doos met allerlei chocolaatjesquote:Op maandag 8 juni 2020 18:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Brutaal aangesproken of behandelend worden in de horeca is de waarheid terug krijgen van me, geen fooi en verder de tyfus ook. Daar kom ik niet terug
Tenzij Chinees, want daar hoort dat erbij
ook om te kunnen tellen hoeveel mensen er binnen zijnquote:Op maandag 8 juni 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee afstand tussen de mensen in de winkels toch?
Nee voornamelijk om de hoeveelheid mensen te beperken, karretjes op is maximaal aantal mensen in de winkel en mag er pas weer iemand binnen zodra er weer iemand naar buiten gaat.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
nee ze hebben daar bijv 50 karretjes staan en als alle karretjes weg zijn betekent dat dat er 50 mensen in de winkel zijn en er niemand meer bij kan. DUS OOK NIET BUGGYGERDAquote:Op maandag 8 juni 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
En aantal bij veel. Bij mijn Jumbo mag je ook een mandje, alleen wel beperkt aantal in omloop.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
ah het 'koekje' bij de koffiequote:Op maandag 8 juni 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste Chinees waar ik was, waren ze wel vriendelijk hoor. En je kreeg bij de koffie een grote doos met allerlei chocolaatjes
Dat is wel uitzonderlijkquote:Op maandag 8 juni 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste Chinees waar ik was, waren ze wel vriendelijk hoor. En je kreeg bij de koffie een grote doos met allerlei chocolaatjes
Oh ja klinkt wel slimquote:Op maandag 8 juni 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook om te kunnen tellen hoeveel mensen er binnen zijn
Nee die was toen al volwassen, intrigerende en prachtige vrouw is dat zeg qua uiterlijk.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee. Was zij n van Epsteins honderden minderjarige massagemeisjes?
Mijn hemel, dat nadenken over je boodschappentochtquote:Op maandag 8 juni 2020 18:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En aantal bij veel. Bij mijn Jumbo mag je ook een mandje, alleen wel beperkt aantal in omloop.
De Chinees hier heb ik al lang niet meer gegeten in het restaurant, maar ga er van uit dat ze hier ook gewoon vriendelijk zijnquote:Op maandag 8 juni 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |