Ja maar als je mij geblokt hebt zie je dat nietquote:
Ik heb je niet gebloktquote:Op maandag 8 juni 2020 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar als je mij geblokt hebt zie je dat niet
Oh dan was het gewoon wat onoplettendheidquote:
Ik was met andere dingen bezigquote:Op maandag 8 juni 2020 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan was het gewoon wat onoplettendheid
Dat zou in deze situatie niet goed zijnquote:Op maandag 8 juni 2020 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat zouden meer mensen moeten doen!
Ik kreeg laatst allemaal duitse reclames voorgeschoteldquote:Op maandag 8 juni 2020 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik weet niet waarom Youtube mij Hongaarse reclames voorschotelt, maar ik vind het wel leuk
had ik ook, maar dat was om dat mijn vpn op duitsland was ingesteldquote:Op maandag 8 juni 2020 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst allemaal duitse reclames voorgeschoteld
Stiekem is dat best leuk hoor. Af en toe even pakketje wegbrengen of zo. Lekker even eruit.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Wanneer je werk bestaat uit boodschappen doen.
Anderzijds, even naar buiten.
Ja, Limburger, Duitser. Kan me voorstellen dat Youtube soms in de war isquote:Op maandag 8 juni 2020 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst allemaal duitse reclames voorgeschoteld
Neem er 2!quote:Op maandag 8 juni 2020 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed. Even een kop koffie drinken. En dan een videocall van anderhalf uur.
Snel afspraak maken danquote:Op maandag 8 juni 2020 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Oeps was helemaal vergeten dat ik van de huisarts mijn ogen moet laten testen.![]()
Ik waarschijnlijk omdat ik toen de laptop ook meehad naar Limbabwequote:Op maandag 8 juni 2020 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had ik ook, maar dat was om dat mijn vpn op duitsland was ingesteld
Overleef je het een beetje?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed. Even een kop koffie drinken. En dan een videocall van anderhalf uur.
Het is voornamelijk luisteren. En toen ik daarnet eindelijk wat kon zeggen, viel mijn verbindig wegquote:
Ooit wel laten doen en toen kwam er wel beetje min nog wat uit. Weet niet meer wat er toen precies uitkwam eigenlijk.quote:
Het nieuwe 'ik rij net een tunnel in' zekerquote:Op maandag 8 juni 2020 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is voornamelijk luisteren. En toen ik daarnet eindelijk wat kon zeggen, viel mijn verbindig weg
Nee, ik wilde heel graag iets zeggenquote:Op maandag 8 juni 2020 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het nieuwe 'ik rij net een tunnel in' zeker
Klinkt wel tofquote:Op maandag 8 juni 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
heb gesolliciteerd voor assistent bij iets bij de ggd... Ze bellen zo
Wat ga je doen
Jij gaat helpen met de screening van de mensen die zich graag laten testen. je doorloopt met hun een vragen lijst en neemt daarna de test af. Je zorgt ervoor dat de samples veilig en steriel wordt overgedragen aan de afdeling die het onderzoek gaat doen. Dit doe je met een team enthousiaste medewerkers.
Bij mij ook. Maar was maar een minieme afwijking.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooit wel laten doen en toen kwam er wel beetje min nog wat uit. Weet niet meer wat er toen precies uitkwam eigenlijk.
Tofquote:Op maandag 8 juni 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
Wat ga je doen
Jij gaat helpen met de screening van de mensen die zich graag laten testen. je doorloopt met hun een vragen lijst en neemt daarna de test af. Je zorgt ervoor dat de samples veilig en steriel wordt overgedragen aan de afdeling die het onderzoek gaat doen. Dit doe je met een team enthousiaste medewerkers.
quote:Op maandag 8 juni 2020 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag je dan ook een witte jas aan? Zuster Bitterbal
quote:Op maandag 8 juni 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
oh god lees nu pas dat je de test afneemt...
![]()
Wat zei je? "Wat ik met tomatensoep kan, kan ik met bloed ook!"?quote:Op maandag 8 juni 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
Wat ga je doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |