Maar niet echt indie toch, redelijk mainstream.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:24 schreef Moody het volgende:
Ik ben echt een sucker als het gaat om Travis. Inmiddels 7x live gezien, sympathieke mensen.
The Man Who uit 1999 is wel een beetje de soundtrack van mijn examentijd. Heb er goede herinneringen aan.
Deze nummers op 1 album...niet normaal.
Vind dit een ijzersterk recent nummertje. Travis klinkt nog altijd als Travis, knap.
Met die mevrouw van The Bangles:
En nog een nieuwe:
Ze ziet er moeilijk uit, dat beweegt mij er nog niet toe om op haar hoofd te klikken met mijn muis.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Kent iemand hier Lomelda? Ik had nog nooit van haar gehoord, maar die heeft een mooi plaatje afgeleverd, zeg. Doet me een beetje denken aan Florist.
Zag het op pitchfork verschijnen. Leuke ontdekking iddquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Kent iemand hier Lomelda? Ik had nog nooit van haar gehoord, maar die heeft een mooi plaatje afgeleverd, zeg. Doet me een beetje denken aan Florist.
Beste lyrics van de jaren twintig zijn geschreven. Andere songwriters kunnen inpakken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:40 schreef Z het volgende:
"It's Low
It's Yo La Tengo
It's The Innocence Mission
Frank Ocean
Frankie Cosmos
It's the only thing
It's when I get home”
Goeie smaak ook Lomelda.
Ik weet nooit zo goed hoe ik me moet verhouden tot the Innocence Mission omdat ze nogal in den Here zijn. Zelfde geldt voor Low.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:04 schreef Maxerazzi het volgende:
Over The Innocence Mission gesproken - op de een of andere manier associeert mijn brein hun muziek echt héél erg met de tekeningen van Fiep Westendorp. Hebben jullie toevallig artiesten die constant een hele sterke associatie oproepen tijdens het luisteren, maar je niet precies weet hoe die link tot stand is gekomen?
[ afbeelding ]
Ik ben het wel eens tegengekomen in een playlist maar is toen niet echt blijven hangen.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:29 schreef Beregd het volgende:
Ze gaat al wat langer mee blijkbaar, hoe komt het dat we haar nog niet kenden![]()
Heerlijk.
Ja, is bij Sufjan Stevens ook zo. Bij Low heb ik dat probleem wat meer, omdat het van die vage mormonen zijn. Van The Innocence Mission en Sufjan weet ik eigenlijk voornamelijk dat ze (deels) katholieke roots hebben, wat ik ook heb, dus dat sluit nog wel aan. Ik ben zelf nooit echt religieus geweest, maar ben wel gedoopt, opgegroeid met naar de kerk gaan tijdens de feestdagen, communie doen (en een bak cadeaus krijgen), et cetera. Dus ik vind het niet per se moeilijk me te verhouden tot katholieken - gereformeerden daarentegen vind ik knettergek met hun sobere nonsens.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:25 schreef Z het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed hoe ik me moet verhouden tot the Innocence Mission omdat ze nogal in den Here zijn. Zelfde geldt voor Low.
Leuke vraag! Ik heb voor m'n gevoel ook wel zo'n linkje maar heb 'm even niet paraat. Ga er over nadenkenquote:Op woensdag 9 september 2020 09:04 schreef Maxerazzi het volgende:
Over The Innocence Mission gesproken - op de een of andere manier associeert mijn brein hun muziek echt héél erg met de tekeningen van Fiep Westendorp. Hebben jullie toevallig artiesten die constant een hele sterke associatie oproepen tijdens het luisteren, maar je niet precies weet hoe die link tot stand is gekomen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |