Beter stapt hij alsnog ook uit Nederland.quote:
Dat lijkt mij ook.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:42 schreef probeer het volgende:
Vervolging voor oproepen tot geweld lijkt me wel op z'n plaats.
Afriyie mag ook wel vervolgd worden voor zijn ophitserij en uitsluiting van mensen met een afwijkende MENING!!!!!!quote:Op maandag 8 juni 2020 19:52 schreef vosss het volgende:
Idem voor die rapneger trouwens die Zwarte Piet wil kopschoppen.
Die ook ja.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:54 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Afriyie mag ook wel vervolgd worden voor zijn ophitserij en uitsluiting van mensen met een afwijkende MENING!!!!!!
Ze waren ook niet aardig tegen Coen. Coen zelf had het overigens over 1200 doden, en hij heeft er ook nog honderden levend van het eiland gezet.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:21 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee dat was mijn reactie aan jouw om je een spiegel voor te houden, pas nadat jij de 15.000 eilandbewoners de schuld gaf dat Coen ze had uitgeroeid. Dus nogmaals, ga nou niet draaien. Hoe is het die 15.000 Molukkers hun eigen schuld dat Coen ze van de aardbodem had geveegd?
Dat is wat jij er van maakt omdat je graag iemand in dat hokje stopt. En dat bewijst mijn eerdere punt dat je hier niet komt om een discussie aan te gaan, maar om ongefilderd je onderbuikje te laten horen.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:23 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Precies, je laat dus de mogelijkheid open dat de massamoord de schuld van de bevolking zelf was. Hoe wil je dit nou goedpraten? Je verdient het niet eens antwoord te krijgen op de vraag of jij schuldig bent aan alles wat ik eerder opnoemde.
Maar een standbeeldje van Hitler ook neerzetten dan? Heeft ook veel goede dingen gedaan.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom? De haven ook maar platgooien dan? en de Coentunnels afsluiten? Coenplein opblazen?
Zit al een disclaimer plaquette onder. Lekker laten staan, want voor een ander is het een zeeheld en het is gewoon geschiedenis.
Heb je die zelf bedacht?quote:Op maandag 8 juni 2020 20:46 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Maar een standbeeldje van Hitler ook neerzetten dan? Heeft ook veel goede dingen gedaan.
Waarom een standbeeldtje? Laten we er onze Cristo Redentor van maken!quote:Op maandag 8 juni 2020 20:46 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Maar een standbeeldje van Hitler ook neerzetten dan? Heeft ook veel goede dingen gedaan.
Begon in Vlaanderen.quote:
Wie weet. Misschien komt er wel een nieuwe 80-jarige oorlog.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maakt me niet uit waar het begon.
![]()
![]()
Ook dan blijf ik Paaps.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wie weet. Misschien komt er wel een nieuwe 80-jarige oorlog.
Hij wordt altijd vrijgesproken. Amsterdam kent namelijk uitsluitend linksche rechters.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:42 schreef probeer het volgende:
Vervolging voor oproepen tot geweld lijkt me wel op z'n plaats.
15.000 vrouwen en kinderen waren niet aardig tegen Coen. Kerel, je voert de verkeerde discussie met de verkeerde persoon. Ik ben niet te overtuigen met het goedpraten van massamoord op onschuldige burgers.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze waren ook niet aardig tegen Coen. Coen zelf had het overigens over 1200 doden, en hij heeft er ook nog honderden levend van het eiland gezet.
Je probeert massamoord goed te praten bij de verkeerde persoon. Je hebt de verkeerde voor je.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is wat jij er van maakt omdat je graag iemand in dat hokje stopt. En dat bewijst mijn eerdere punt dat je hier niet komt om een discussie aan te gaan, maar om ongefilderd je onderbuikje te laten horen.
T gaat je goed met je.
Slopen van grachtenpanden blijkbaar. Sponsor is Nuon?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 00:52 schreef Scarface88 het volgende:
Ik wist niet eens dat er zoiets als een jongerenburgemeester bestond. Wat is zijn takenpakket?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |