abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193553452
quote:
heel internet zit vol met haatzaaiende of discriminerende opmerkingen, dan komt er geen einde aan aangiftes. Mensen gaan lopen mierenneuken met allerlei onzin. Als je slachtoffer wordt van echt criminaliteit, heeft de politie geen tijd en manschappen om het te onderzoeken.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:30:01 #162
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193553472
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 15:58 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
dus als iemand tegen mij 'we schoppen je het land uit als jij nog blijft doorzeuren over ZP' dan is dat geen oproep o.i.d. iets met geweld? Dat moet gewoon kunnen vind jij?
We schoppen je eruit is een stijlfiguur, die niet perse fysiek geweld inhoud. In die zin is noch kick out zwarte piet noch we schoppen je het land uit als je blijft doorzeuren over zwarte piet een oproep tot geweld, je zou het wel als bedreiging kunnen zien. Als je rechtmatig in Nederland verblijft dan is het moeilijk om je het land uit te schoppen, het zou een bedreiging kunnen vormen voor je rechten. Kun je je afvragen trouwens hoe valide dat is als een willekeurige burger dat zegt, mocht het een minister zijn die je verblijfsvergunning of NL nationaliteit in zou kunnen trekken dan is er al wat meer substantie aan de bedreiging.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_193553480
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:23 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

flauwekul. Als men ergens in Gapinge geniet van Zwarte piet en daar klaagt niemand over, waarom zou je dat daar dan ook afschaffen.

https://www.google.com/ma(...)5.29571050000003&z=7

Zwarte piet is iets wat in de grote steden blijkbaar niet kan. Nou dan niet. verwacht echter niet dat je in de wat meer landelijke streken aanpassingen kunt doen op dit gebied.
geen idee, je kunt het gewoon met gordijnen dicht, thuis midden in de Bijlmer het ook vieren.
Het gaat de kant op zoals die ene opmerking van Crossfit eigenaar over BLM, met nu als gevolg dat mensen hun abonnement ofzo allemaal aan het opzeggen zijn en hij in financiele problemen komt.
Ik ben geen robot.
pi_193553490
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:30 schreef nixxx het volgende:

[..]

We schoppen je eruit is een stijlfiguur, die niet perse fysiek geweld inhoud. In die zin is noch kick out zwarte piet noch we schoppen je het land uit als je blijft doorzeuren over zwarte piet een oproep tot geweld, je zou het wel als bedreiging kunnen zien. Als je rechtmatig in Nederland verblijft dan is het moeilijk om je het land uit te schoppen, het zou een bedreiging kunnen vormen voor je rechten. Kun je je afvragen trouwens hoe valide dat is als een willekeurige burger dat zegt, mocht het een minister zijn die je verblijfsvergunning of NL nationaliteit in zou kunnen trekken dan is er al wat meer substantie aan de bedreiging.
je kan ook gewoon de kroeg eruit geschopt worden
is dat dan ook figuurlijk?
Ik ben geen robot.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:32:23 #165
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193553498
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

helemaal niks, gewoon ZP afschaffen, want dat brengt gewoon de openbare orde in gevaar o.i.d.
zolang het niet afgeschaft wordt geef je zulke organisaties(KOZP) bestaansrecht

Dat is gewoon een belachelijke redenatie. Vrouwen onderwijs in Nederland maar afschaffen want de lokale afdeling van de taliban zou het anders aan kunnen voeren als hun bestaansrecht?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:33:52 #166
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193553517
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

je kan ook gewoon de kroeg eruit geschopt worden
is dat dan ook figuurlijk?
ligt eraan, dat kan figuurlijk en letterlijk. Als je letterlijk geschopt wordt kun je aangifte doen van mishandeling.
pi_193553529
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:33 schreef nixxx het volgende:

[..]

ligt eraan, dat kan figuurlijk en letterlijk. Als je letterlijk geschopt wordt kun je aangifte doen van mishandeling.
dan ook met de heer Akwasi
Ik ben geen robot.
pi_193553553
dus als een kleine minderheid zich beledigd voelt door Zwarte piet moet het maar in het hele land afgeschaft worden. terwijl de grote minderheid zich van geen kwaad bewust is, geen enkele associatie met racisme ziet.
het is in de grote steden al afgeschaft. Zwarte piet is al flink veranderd.

Ga je Zwarte piet een andere kleur geven dan herken je de persoon zo. Zwarte schmink werkt perfect.

Niet lang geleden liet Sylvana Simons zich met zwarte olie overgieten. de black weetikveel liedjes, of black uur nogwat. leuke radioinzet. dat mag dan weer wel
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_193553561
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

dan ook met de heer Akwasi
Wat betekent iemand figuurlijk in het gezicht trappen eigenlijk?
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:37:10 #170
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_193553564
quote:

[..]

helemaal niks, gewoon ZP afschaffen, want dat brengt gewoon de openbare orde in gevaar o.i.d.

dus de oplossing is dat als iemand maar hard genoeg zeikt en met geweld gaat dreigen om die mensen dan maar hun zin te geven zodat andere groepen mensen ook zien dat dat de manier is om hun politieke projecten door te duwen?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:38:08 #171
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193553573
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:22 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Gaan we Monsieur Cannibale in de efteling ook weghalen?
Waarom? Hebben kannibalen daartegen geprotesteerd dan?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_193553578
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:37 schreef Selqae het volgende:

[..]

Wat betekent iemand figuurlijk in het gezicht trappen eigenlijk?
hetzelfde als iemand uit de kroeg schoppen
Ik ben geen robot.
pi_193553618
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
dus als een kleine minderheid zich beledigd voelt door Zwarte piet moet het maar in het hele land afgeschaft worden. terwijl de grote minderheid zich van geen kwaad bewust is, geen enkele associatie met racisme ziet.
het is in de grote steden al afgeschaft. Zwarte piet is al flink veranderd.

Ga je Zwarte piet een andere kleur geven dan herken je de persoon zo. Zwarte schmink werkt perfect.

Niet lang geleden liet Sylvana Simons zich met zwarte olie overgieten. de black weetikveel liedjes, of black uur nogwat. leuke radioinzet. dat mag dan weer wel
Het gaat erom dat een donker iemand voor ZP wordt uitgemaakt, ook al wordt dat als iets leuks bedoeld, maar diegene ziet het als uitgelachen worden. We hebben het niet over volwassenen, maar kinderen die zich dan onzeker gaan voelen hierdoor. Genoeg alternatieven om kinderen op een andere manier blij te maken.
Ik ben geen robot.
pi_193553622
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Het zal voor bezoekers van een kroeg wel even wennen zijn dan, ik heb nog nooit een uitsmijter horen zeggen, 'hou daar mee op anders trap ik in je gezicht'.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_193553630
quote:

[..]

Er is vast ook wel iemand die getriggered en agressief kan worden door jouw kledingkeuze. Iedereen verplichten om een saai grijs gewaad aan te trekken? Alles voor de veiligheid en je wil tenslotte geen organisaties van huillies bestaansrecht geven.
pi_193553635
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:41 schreef Selqae het volgende:

[..]

Het zal voor bezoekers van een kroeg wel even wennen zijn dan, ik heb nog nooit een uitsmijter horen zeggen, 'hou daar mee op anders trap ik in je gezicht'.
anders trap ik je uit de kroeg geeft toch dezelfde lading
Ik ben geen robot.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:45:58 #177
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193553661
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

anders trap ik je uit de kroeg geeft toch dezelfde lading
Stop met drinken man, je maakt jezelf belachelijk.
pi_193553678
Ben bang dat het afschaffen van Zwarte piet nooit zal lukken.
Volendam, Edam, je zit daar verkeerd als je je beledigd voelt door Zwarte piet.
pi_193553687
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:45 schreef nixxx het volgende:

[..]

Stop met drinken man, je maakt jezelf belachelijk.
klopt, ik hoor vaker dat ik onder invloed ben van zowel drank als drugs, terwijl dat niet zo is.
Zelfs online nemen mensen dit waar. Jij bent de zoveelste die dit aan mij zegt, zowel online als in real life.
Als ik al in nuchtere toestand zo ben, dan lijkt drinken geen optie meer voor mij, of niet?
Ik ben geen robot.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:49:16 #180
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193553691
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik denk dat een landelijke intocht met (Zwarte) Pieten wel zal worden afgeschaft op den duur. En waarschijnlijk dat landelijke dorpen zich daar niks van aantrekken en ZP wel behouden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:51:59 #181
65846 Bocaj
47th President.
pi_193553726
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 15:39 schreef thedeedster het volgende:
Jammer dat kneuzige aandachtshoer zijn, niet strafbaar is.

https://www.telegraaf.nl/(...)t-in-gezicht-trappen
[..]

Stumper.

edit: met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig. Die dombo laat dus zien dat Akwasi tot geweld oproept.
quote:
„Mijn dochter is Marrokaans/Surinaams/Moluks/Tunesisch (moslima)....
Hoe doe je dat?
pi_193553729
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
de coketoevoer stopzetten naar zulke gebieden dan. KOZP zal dan blijven bestaan. De heer Akwasi is blij met zulke dorpen, die hem zijn bestaansrecht gunnen.
Ik ben geen robot.
pi_193553742
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik denk dat een landelijke intocht met (Zwarte) Pieten wel zal worden afgeschaft op den duur. En waarschijnlijk dat landelijke dorpen zich daar niks van aantrekken en ZP wel behouden.
Er is al een aantal jaren geen Zwarte piet meer bij de nationale intocht en sinterklaasjournaals.
om die reden hebben lokale zenders een eigen Sinterklaasjournaal gemaakt waar wel Zwarte pieten in te zien zijn.
ook lokale intochten blijven Zwarte pieten houden.
pi_193553776
Mja, Zwarte piet krijg je niet weg uit dorpen.
Als er geen aandacht in de media voor is, gaat dat prima.

Het gaat mis als er media-aandacht is. Vorig jaar ging het mis bij Monkeytown, een kinderspeelcentrum. daar zou een artiest optreden en Zwarte pieten meenemen. deed ie al jaren. toen was er een dreiging van een of meerdere mongolen en ging het optreden niet door.
pi_193553794
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Alsjeblieft hou op. Mijn god. Je bent echt niet zo dom dat je niet weet dat 'iemand in het gezicht trappen' enkel een letterlijke lading heeft.
pi_193553840
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:57 schreef wpor het volgende:

[..]

Alsjeblieft hou op. Mijn god. Je bent echt niet zo dom dat je niet weet dat 'iemand in het gezicht trappen' enkel een letterlijke lading heeft.
als er wordt gedreigd door de uitsmijter met ga nou weg, anders schop ik je zelf de kroeg uit, dat dit dan strelend gaat gebeuren.
Ik ben geen robot.
pi_193553872
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Waarom? Hebben kannibalen daartegen geprotesteerd dan?
Nee?

Wie wel dan?

Één keer raden.

Efteling-bezoekers demonstreren bij omstreden attractie: 'Monsieur Cannibale is racisme'

En;
DanHF twitterde op zondag 31-05-2020 om 23:39:07 My eight-year-old daughter (!!) took issue with this Dutch amusement park and its egregious racist bullshit. https://t.co/CjAnoSl8S5 reageer retweet
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_193553913
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

als er wordt gedreigd door de uitsmijter met ga nou weg, anders schop ik je zelf de kroeg uit, dat dit dan strelend gaat gebeuren.
Je bent serieus? Zo ja, dan geef ik het op. Zo nee, dat geef ik het ook op.
pi_193553931
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Nou, en nu is het mooi geweest.

Akwasi zei letterlijk; ''op het moment ik een zwarte piet zie, ik trap hoogstpersoonlijk op zn gezicht''.

Dit is gericht aan één ieder die zich verkleed als zwarte piet.

En nu buiten spelen jij.
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_193553961
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:05 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nou, en nu is het mooi geweest.

Akwasi zei letterlijk; ''op het moment ik een zwarte piet zie, ik trap hoogstpersoonlijk op zn gezicht''.

Dit is gericht aan één ieder die zich verkleed als zwarte piet.

En nu buiten spelen jij.
heeft ie dit letterlijk gezegd?
Ik ben geen robot.
pi_193554009
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

heeft ie dit letterlijk gezegd?
Hou op man. :')
pi_193554015
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:10 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Hou op man. :')
misschien bedoelde hij criminele zwarte pieten, dat kan ook nog he
Ik ben geen robot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')