heel internet zit vol met haatzaaiende of discriminerende opmerkingen, dan komt er geen einde aan aangiftes. Mensen gaan lopen mierenneuken met allerlei onzin. Als je slachtoffer wordt van echt criminaliteit, heeft de politie geen tijd en manschappen om het te onderzoeken.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:21 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee. Haatzaaien.
https://www.politie.nl/aa(...)ing-of-discriminatie
En dan;
https://www.politie.nl/aa(...)43-aead-2201dd890495
We schoppen je eruit is een stijlfiguur, die niet perse fysiek geweld inhoud. In die zin is noch kick out zwarte piet noch we schoppen je het land uit als je blijft doorzeuren over zwarte piet een oproep tot geweld, je zou het wel als bedreiging kunnen zien. Als je rechtmatig in Nederland verblijft dan is het moeilijk om je het land uit te schoppen, het zou een bedreiging kunnen vormen voor je rechten. Kun je je afvragen trouwens hoe valide dat is als een willekeurige burger dat zegt, mocht het een minister zijn die je verblijfsvergunning of NL nationaliteit in zou kunnen trekken dan is er al wat meer substantie aan de bedreiging.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:58 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
dus als iemand tegen mij 'we schoppen je het land uit als jij nog blijft doorzeuren over ZP' dan is dat geen oproep o.i.d. iets met geweld? Dat moet gewoon kunnen vind jij?
geen idee, je kunt het gewoon met gordijnen dicht, thuis midden in de Bijlmer het ook vieren.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
flauwekul. Als men ergens in Gapinge geniet van Zwarte piet en daar klaagt niemand over, waarom zou je dat daar dan ook afschaffen.
https://www.google.com/ma(...)5.29571050000003&z=7
Zwarte piet is iets wat in de grote steden blijkbaar niet kan. Nou dan niet. verwacht echter niet dat je in de wat meer landelijke streken aanpassingen kunt doen op dit gebied.
je kan ook gewoon de kroeg eruit geschopt wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
We schoppen je eruit is een stijlfiguur, die niet perse fysiek geweld inhoud. In die zin is noch kick out zwarte piet noch we schoppen je het land uit als je blijft doorzeuren over zwarte piet een oproep tot geweld, je zou het wel als bedreiging kunnen zien. Als je rechtmatig in Nederland verblijft dan is het moeilijk om je het land uit te schoppen, het zou een bedreiging kunnen vormen voor je rechten. Kun je je afvragen trouwens hoe valide dat is als een willekeurige burger dat zegt, mocht het een minister zijn die je verblijfsvergunning of NL nationaliteit in zou kunnen trekken dan is er al wat meer substantie aan de bedreiging.
Dat is gewoon een belachelijke redenatie. Vrouwen onderwijs in Nederland maar afschaffen want de lokale afdeling van de taliban zou het anders aan kunnen voeren als hun bestaansrecht?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
helemaal niks, gewoon ZP afschaffen, want dat brengt gewoon de openbare orde in gevaar o.i.d.
zolang het niet afgeschaft wordt geef je zulke organisaties(KOZP) bestaansrecht
ligt eraan, dat kan figuurlijk en letterlijk. Als je letterlijk geschopt wordt kun je aangifte doen van mishandeling.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
je kan ook gewoon de kroeg eruit geschopt worden
is dat dan ook figuurlijk?
dan ook met de heer Akwasiquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
ligt eraan, dat kan figuurlijk en letterlijk. Als je letterlijk geschopt wordt kun je aangifte doen van mishandeling.
Wat betekent iemand figuurlijk in het gezicht trappen eigenlijk?quote:
dus de oplossing is dat als iemand maar hard genoeg zeikt en met geweld gaat dreigen om die mensen dan maar hun zin te geven zodat andere groepen mensen ook zien dat dat de manier is om hun politieke projecten door te duwen?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
helemaal niks, gewoon ZP afschaffen, want dat brengt gewoon de openbare orde in gevaar o.i.d.
Waarom? Hebben kannibalen daartegen geprotesteerd dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:22 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Gaan we Monsieur Cannibale in de efteling ook weghalen?
hetzelfde als iemand uit de kroeg schoppenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:37 schreef Selqae het volgende:
[..]
Wat betekent iemand figuurlijk in het gezicht trappen eigenlijk?
Het gaat erom dat een donker iemand voor ZP wordt uitgemaakt, ook al wordt dat als iets leuks bedoeld, maar diegene ziet het als uitgelachen worden. We hebben het niet over volwassenen, maar kinderen die zich dan onzeker gaan voelen hierdoor. Genoeg alternatieven om kinderen op een andere manier blij te maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
dus als een kleine minderheid zich beledigd voelt door Zwarte piet moet het maar in het hele land afgeschaft worden. terwijl de grote minderheid zich van geen kwaad bewust is, geen enkele associatie met racisme ziet.
het is in de grote steden al afgeschaft. Zwarte piet is al flink veranderd.
Ga je Zwarte piet een andere kleur geven dan herken je de persoon zo. Zwarte schmink werkt perfect.
Niet lang geleden liet Sylvana Simons zich met zwarte olie overgieten. de black weetikveel liedjes, of black uur nogwat. leuke radioinzet. dat mag dan weer wel
Het zal voor bezoekers van een kroeg wel even wennen zijn dan, ik heb nog nooit een uitsmijter horen zeggen, 'hou daar mee op anders trap ik in je gezicht'.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
hetzelfde als iemand uit de kroeg schoppen
Er is vast ook wel iemand die getriggered en agressief kan worden door jouw kledingkeuze. Iedereen verplichten om een saai grijs gewaad aan te trekken? Alles voor de veiligheid en je wil tenslotte geen organisaties van huillies bestaansrecht geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
anders trap ik je uit de kroeg geeft toch dezelfde ladingquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:41 schreef Selqae het volgende:
[..]
Het zal voor bezoekers van een kroeg wel even wennen zijn dan, ik heb nog nooit een uitsmijter horen zeggen, 'hou daar mee op anders trap ik in je gezicht'.
Stop met drinken man, je maakt jezelf belachelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
anders trap ik je uit de kroeg geeft toch dezelfde lading
klopt, ik hoor vaker dat ik onder invloed ben van zowel drank als drugs, terwijl dat niet zo is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Stop met drinken man, je maakt jezelf belachelijk.
Ik denk dat een landelijke intocht met (Zwarte) Pieten wel zal worden afgeschaft op den duur. En waarschijnlijk dat landelijke dorpen zich daar niks van aantrekken en ZP wel behouden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ben bang dat het afschaffen van Zwarte piet nooit zal lukken.
Volendam, Edam, je zit daar verkeerd als je je beledigd voelt door Zwarte piet.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:39 schreef thedeedster het volgende:
Jammer dat kneuzige aandachtshoer zijn, niet strafbaar is.
https://www.telegraaf.nl/(...)t-in-gezicht-trappen
[..]
Stumper.
edit: met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig. Die dombo laat dus zien dat Akwasi tot geweld oproept.
Hoe doe je dat?quote:„Mijn dochter is Marrokaans/Surinaams/Moluks/Tunesisch (moslima)....
de coketoevoer stopzetten naar zulke gebieden dan. KOZP zal dan blijven bestaan. De heer Akwasi is blij met zulke dorpen, die hem zijn bestaansrecht gunnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ben bang dat het afschaffen van Zwarte piet nooit zal lukken.
Volendam, Edam, je zit daar verkeerd als je je beledigd voelt door Zwarte piet.
Er is al een aantal jaren geen Zwarte piet meer bij de nationale intocht en sinterklaasjournaals.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat een landelijke intocht met (Zwarte) Pieten wel zal worden afgeschaft op den duur. En waarschijnlijk dat landelijke dorpen zich daar niks van aantrekken en ZP wel behouden.
Alsjeblieft hou op. Mijn god. Je bent echt niet zo dom dat je niet weet dat 'iemand in het gezicht trappen' enkel een letterlijke lading heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
hetzelfde als iemand uit de kroeg schoppen
als er wordt gedreigd door de uitsmijter met ga nou weg, anders schop ik je zelf de kroeg uit, dat dit dan strelend gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:57 schreef wpor het volgende:
[..]
Alsjeblieft hou op. Mijn god. Je bent echt niet zo dom dat je niet weet dat 'iemand in het gezicht trappen' enkel een letterlijke lading heeft.
Nee?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom? Hebben kannibalen daartegen geprotesteerd dan?
twitter:DanHF twitterde op zondag 31-05-2020 om 23:39:07My eight-year-old daughter (!!) took issue with this Dutch amusement park and its egregious racist bullshit. https://t.co/CjAnoSl8S5 reageer retweet
Je bent serieus? Zo ja, dan geef ik het op. Zo nee, dat geef ik het ook op.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
als er wordt gedreigd door de uitsmijter met ga nou weg, anders schop ik je zelf de kroeg uit, dat dit dan strelend gaat gebeuren.
Nou, en nu is het mooi geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
als er wordt gedreigd door de uitsmijter met ga nou weg, anders schop ik je zelf de kroeg uit, dat dit dan strelend gaat gebeuren.
heeft ie dit letterlijk gezegd?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:05 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nou, en nu is het mooi geweest.
Akwasi zei letterlijk; ''op het moment ik een zwarte piet zie, ik trap hoogstpersoonlijk op zn gezicht''.
Dit is gericht aan één ieder die zich verkleed als zwarte piet.
En nu buiten spelen jij.
Hou op man.quote:
misschien bedoelde hij criminele zwarte pieten, dat kan ook nog hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |