By all means, enjoy your negro.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dus we kunnen naast merchandise ook slaven kopen tijdens zijn tournee
En welke groep mag dat zijn?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jazeker mevrouw die allerhande negatieve beweringen doet over één etnische groep maar tegelijkertijd beweert tegen discriminatie te zijn.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:34 schreef Brybry het volgende:
[..]
En welke groep mag dat zijn?
Doel je op mijn post over Marokkanen? Want dan moet je die nog even nalezen voordat je conclusies trekt, meneer.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:14 schreef Brybry het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus mooi even niet.
![]()
Lastige wel.....ik ben anti-discriminatie, dat is wel duidelijk uit mijn posts. Er is echter een groep jonge mannen in Nederland die zich keer op keer misdraagt en dat moet gewoon aangepakt worden.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:21 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nee. Want dan gaat de tamtam werken en dan krijgen ze thuis met de riem.
Ik had ook Marokkaanse buurjongens en dat waren ratten maar.....mijn ouders waren collega ondernemers van hun ouders. Als ze zich misdragen en mijn moeder zei daar wat van, dan kregen ze thuis met de riem.
Sterker nog, op een gegevens moment zei hun vader tegen mijn ouders; De volgende keer dat ze iets doen, sla ze gewoon.
Je stelt hier toch vrij duidelijk dat er een etnische groep is, die voor bijsturing/correctie door buitenstaanders ongevoelig is.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:24 schreef Brybry het volgende:
Er is gelukkig wel een kentering gaande, ook onderling worden ze steeds meer aangesproken maar er is nog een lange weg te gaan.
Dit probleem moet toch echt intern opgelost worden. Ik zie geen andere opties.
In de hierboven geciteerde posts, neem aan dat ze op basis van mijn reactie op haar posts daar mijn stellingname hier in twijfel trekt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar zegt ze tegen discriminatie te zijn?
Nee, ik stel dat een groep jongens van een bepaalde afkomst zich in mijn omgeving vaak misdragen en dat het onderling opgelost moet worden omdat die groep jongens niet gevoelig is kritiek uit de maatschappij.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je stelt hier toch vrij duidelijk dat er een etnische groep is, die voor bijsturing/correctie door buitenstaanders ongevoelig is.
Nou dan zal het slechts een probleem zijn dat zich in omvang beperkt tot jouw directe nabijheid.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:41 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nee, ik stel dat een groep jongens van een bepaalde afkomst zich in mijn omgeving vaak misdragen en dat het onderling opgelost moet worden omdat die groep jongens niet gevoelig is kritiek uit de maatschappij.
Nergens stel ik dat alle Marokkanen slecht zijn of lak hebben aan de maatschappij
Nee. Hij zei dat ie een kankernikker werd genoemd door z'n leraar. Nog ongeloofwaardiger.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:51 schreef Gia het volgende:
[..]
En wie gelooft dat zijn onderwijzer hem vroeger kankerzwart heeft genoemd?
Geloof best dat zijn onderwijzer heeft gezegd dat kleine Akwasi zich niet hoeft te schminken, maar niet dat 'omdat jij al kankerzwart bent'.
Gaat er bij mij niet in.
En dit naspelen met een oud uitziend filmpje met je neefje in de hoofdrol, maakt het niet geloofwaardiger.
Volgens mij zei de leraar dat 'Akwasi al kankerzwart' was.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:45 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Nee. Hij zei dat ie een kankernikker werd genoemd door z'n leraar. Nog ongeloofwaardiger.
Kan 't verkeerd onthouden hebben en wil 't nu ook weten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij zei de leraar dat 'Akwasi al kankerzwart' was.
Iemand het filmpje bij de hand?
Wordt Beau terugkijken, vrees ik.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:40 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Kan 't verkeerd onthouden hebben en wil 't nu ook weten.
Akwasi komt zelf ook uit een stam uit Ghana die slaven verkochten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij zei de leraar dat 'Akwasi al kankerzwart' was.
Iemand het filmpje bij de hand?
Ja, 28 minuten, heel beklemtonend:quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Wordt Beau terugkijken, vrees ik.
Mja, daar gaan we.
Akwasi https://twitter.com/seven__/status/1268980153213952000/photo/1quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, 28 minuten, heel beklemtonend:
Jij bent al kan-ker-zwart.
Airfryer schijnbaar ook.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Akwasi komt zelf ook uit een stam uit Ghana die slaven verkochten.
Die komt uit dezelfde stam als Akwasi.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Airfryer schijnbaar ook.
Is ook een filmpje van, van Akwasi, dat hij zelf toegeeft af te stammen van de Ashanti, een Ghanese stam die rijk zijn geworden van de slavenhandel.
Oh. Ik had 't destijds (lang geleden) gezien maar bedankt voor 't opzoeken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Wordt Beau terugkijken, vrees ik.
Mja, daar gaan we.
Dat idee heb ik eigenlijk niet bij hem.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:52 schreef NoPicNic het volgende:
Die rapper is altijd stoned, die neem ik dus niet serieus.
Link?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, 28 minuten, heel beklemtonend:
Jij bent al kan-ker-zwart.
Ja en dan zegt hij in die speech ook nog van " we aren not the same as are ancestors"quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Airfryer schijnbaar ook.
Is ook een filmpje van, van Akwasi, dat hij zelf toegeeft af te stammen van de Ashanti, een Ghanese stam die rijk zijn geworden van de slavenhandel.
Zie post 289, van Tesss
Dus ze gaan Surinamers en Antillianen terugbetalen?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:55 schreef Buitendam het volgende:
Hun verleden kunnen ze niet veranderen, maar de misstanden van nu aanpakken maakt wel een verschil.
Ja, maar dan moet je ook niet tegen mij zeggen dat ik je onderdruk omdat ik wit ben, als je voorouders slavenhandelaren waren.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:55 schreef Buitendam het volgende:
Hun verleden kunnen ze niet veranderen, maar de misstanden van nu aanpakken maakt wel een verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |