NBT is live ook goedquote:Op maandag 1 november 2021 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Courtney![]()
![]()
Eefje
![]()
![]()
Froukje
![]()
![]()
En Royal Blood is de ideale naam. En Crowded House MOET. En Nightwish voor het jeugdsentiment.
Ik ben zielsgelukkig.
Toch waren dit wel zo'n beetje de namen die ik droomde (muv Imagine Dragons en het al bekende Pearl Jam). Ik had graag Muse gezien met daarachter Nothing But Thieves en Royal Blood, maar qua opvulnamen is het én logisch én erg mooi. Nightwish, Eefje en Froukje verdienen alle drie die plek, en dan zitten er nog wat andere persoonlijke favorieten achter.quote:Op maandag 1 november 2021 10:12 schreef peaceman het volgende:
Ik heb al een kaartje voor de vrijdag. Destijds was dat voor mijn smaak wel een iets leukere line-up, maar ik klaag niet.
Overigens wel luxe voor alle festivals.... Zoveel bands willen erop uit, dus je moet het als festival nu wel heel slecht doen om met ruk line-up te maken.
Ze hadden Floor al solo vorige editie, dus nu hebben ze waarschijnlijk doorgepakt om dan maar heel Nightwish te halen. En met Metallica, 21 Pilots en Pretty Reckless op dezelfde dag heb je namen die daar prima mee samen kunnen.quote:Op maandag 1 november 2021 10:14 schreef Keyos het volgende:
Maar Nightwish op Pinkpop? Die zag ik niet aankomen.
Al vind ik Floor (solo) wel wat anders dan heel de band erbij halen. Maar goed, wel een passende opwarmer voor Metallica natuurlijk (uitgaande dat ze daar worden neergezet en dat 21 Stone Pilots het tweede podium afsluit).quote:Op maandag 1 november 2021 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hadden Floor al solo vorige editie, dus nu hebben ze waarschijnlijk doorgepakt om dan maar heel Nightwish te halen. En met Metallica, 21 Pilots en Pretty Reckless op dezelfde dag heb je namen die daar prima mee samen kunnen.
Ik denk andersom. Nightwish sluit Noord af en 21 Pilots voor Metallica.quote:Op maandag 1 november 2021 10:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Al vind ik Floor (solo) wel wat anders dan heel de band erbij halen. Maar goed, wel een passende opwarmer voor Metallica natuurlijk (uitgaande dat ze daar worden neergezet en dat 21 Stone Pilots het tweede podium afsluit).
Dat lijkt mij ook meer gangbaar. Nothing But Thieves niet als subheadliner vind ik wel belachelijk trouwens. Maar die zullen wel voor Twenty One Pilots staan.quote:Op maandag 1 november 2021 10:54 schreef D_A het volgende:
[..]
Ik denk andersom. Nightwish sluit Noord af en 21 Pilots voor Metallica.
Ik hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op maandag 1 november 2021 10:54 schreef D_A het volgende:
[..]
Ik denk andersom. Nightwish sluit Noord af en 21 Pilots voor Metallica.
Imagine Dragons vind ik wel headlinerpotentie hebben maar hun recentere nummers vind ik wel extreem wisselvallig.quote:Op maandag 1 november 2021 11:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo daar is hij dan... Imagine Dragons is echt een flinke tegenvaller. Maar blij dat ik Springsteen niet moet missen die dag. In de breedte vind ik het affiche best ok'ish.
Het is nou niet dat iemand naar de recente nummers van Metallica of Pearl Jam luistertquote:Op maandag 1 november 2021 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Imagine Dragons vind ik wel headlinerpotentie hebben maar hun recentere nummers vind ik wel extreem wisselvallig.
Dat is niet echt een eerlijke vergelijking.quote:Op maandag 1 november 2021 11:40 schreef D_A het volgende:
[..]
Het is nou niet dat iemand naar de recente nummers van Metallica of Pearl Jam luistert
Dat laatste album van Metallica vond ik best een dikke prima. PJ Heb ik na de eerste 2 albums nooit meer echt kunnen waarderen.quote:Op maandag 1 november 2021 11:40 schreef D_A het volgende:
[..]
Het is nou niet dat iemand naar de recente nummers van Metallica of Pearl Jam luistert
Deden wel gewoon een Gelredome pre corona. Maar ik vraag me wel af waar ze nu staan.quote:Op maandag 1 november 2021 15:45 schreef ok01 het volgende:
Ik had eerder Queens of the Stone age headliner gemaakt ipv Imagine Dragons
Nu kunnen we vroeg op huus an ;pquote:Op maandag 1 november 2021 15:45 schreef ok01 het volgende:
Ik had eerder Queens of the Stone age headliner gemaakt ipv Imagine Dragons
Blijft het een apart fenomeen vinden. Je vindt heel veel personen die zeggen dat Imagine Dragons populair is (weliswaar nooit bij die personen zelf, maar zeker wel bij anderen) en dat er veel fans zijn, maar iemand vinden die echt effectief een grote fan is, is veel moeilijker.quote:Op maandag 1 november 2021 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Imagine Dragons vind ik wel headlinerpotentie hebben maar hun recentere nummers vind ik wel extreem wisselvallig.
Ja Vs gaan ze nooit meer overtreffen maar goed, dat is ook een meesterwerk.quote:Op maandag 1 november 2021 14:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat laatste album van Metallica vond ik best een dikke prima. PJ Heb ik na de eerste 2 albums nooit meer echt kunnen waarderen.
QOTSA vond ik helemaal te gek.. maar dat laatste album hmms.. Interpol blijft wel geweldig
Ook geen fan, maar ik heb wel een goede live ervaring met de band.quote:Op maandag 1 november 2021 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Blijft het een apart fenomeen vinden. Je vindt heel veel personen die zeggen dat Imagine Dragons populair is (weliswaar nooit bij die personen zelf, maar zeker wel bij anderen) en dat er veel fans zijn, maar iemand vinden die echt effectief een grote fan is, is veel moeilijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |