Dat hij maar de bodem van de oranje nassua schacht gaat zoeken met zijn kompels.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:47 schreef knoopie het volgende:
[..]
Hoho, niet zo een grote mond tegen meneer de capaciteitsmanager van de belastingdienst kantoor Heerlen!
Heerlenquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:47 schreef knoopie het volgende:
[..]
Hoho, niet zo een grote mond tegen meneer de capaciteitsmanager van de belastingdienst kantoor Heerlen!
Heb je dat filmpje van die beer nou al gezien?quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat hij maar de bodem van de oranje nassua schacht gaat zoeken met zijn kompels.
Dus je speelt hier altijd de trotse limburger, maar ondertussen moet je elke werkdag uit je geliefde provincie om fatsoenlijk werk te kunnen vinden?quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
HeerlenDaar zit ik niet, veel te klein.
Toont maar weer eens aan dat je van niks weet.
Heel leuk dat dat in jouw vak zo heet, maar geheel onverrassend bevat je niet de mogelijkheden om daar voorbij te kijken.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Leuk, maar ik ga mijn vak niet aan je uitleggen, verklaren waarom jullie een kapitale fout maken en niet mee in jullie linkse debunk poging.
Misschien moeten wij ook even een LOI-cursus capaciteitsmanagement doen, zodat we op zijn niveau discussiëren kunnen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heel leuk dat dat in jouw vak zo heet, maar geheel onverrassend bevat je niet de mogelijkheden om daar voorbij te kijken.
Wat jij doet, in jouw vak, heeft tot nu toe niks te maken met de discussie en is óf een bewuste afleidingstactiek óf een teken van onvermogen.
Lijkt me wel wat! Beding jij groepskorting?quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:56 schreef knoopie het volgende:
[..]
Misschien moeten wij ook even een LOI-cursus capaciteitsmanagement doen, zodat we op zijn niveau discussiëren kunnen?
Weet niet of ik de amplitude heb om groepskorting te bedingen, maar ik kan het allicht proberen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat! Beding jij groepskorting?
Is toch al het afvalputje van Zuid-Holland.quote:
Maakt het jou wat uit waar ik werk? Zo ja, graag statement van hoeveel je daarom huilt.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:12 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dus je speelt hier altijd de trotse limburger, maar ondertussen moet je elke werkdag uit je geliefde provincie om fatsoenlijk werk te kunnen vinden?
Dat denk jij. Mag je denken, veel plezier ermee. Dat jij en die andere schlemiel nog steeds geen poging hebben gedaan om mijn ongelijk te bewijzen zegt al genoeg dat je het niet snapt en nee, ik ga je geen munitie geven. Dat ontploft toch alleen maar in je gezicht, lelijke champignon.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heel leuk dat dat in jouw vak zo heet, maar geheel onverrassend bevat je niet de mogelijkheden om daar voorbij te kijken.
Wat jij doet, in jouw vak, heeft tot nu toe niks te maken met de discussie en is óf een bewuste afleidingstactiek óf een teken van onvermogen.
Ik betwijfel of je het haalt. Gaat namelijk niet alleen over dingen leren, maar ook over dingen snappen en verbanden tussen de verschillende factoren leggen, al dan niet in verschillende loops achter elkaar waardoor ze elkaar steeds opnieuw beïnvloeden. Nee, geen ziekenhuis verbanden.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:56 schreef knoopie het volgende:
[..]
Misschien moeten wij ook even een LOI-cursus capaciteitsmanagement doen, zodat we op zijn niveau discussiëren kunnen?
Een groep is in dit verband geen twee.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:38 schreef knoopie het volgende:
[..]
Weet niet of ik de amplitude heb om groepskorting te bedingen, maar ik kan het allicht proberen.
Lees anders dit topic nog eens terug, karikaturaal lelijke Limboquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat denk jij. Mag je denken, veel plezier ermee. Dat jij en die andere schlemiel nog steeds geen poging hebben gedaan om mijn ongelijk te bewijzen zegt al genoeg dat je het niet snapt en nee, ik ga je geen munitie geven. Dat ontploft toch alleen maar in je gezicht, lelijke champignon.
Verder: I'm busy, you're ugly, have a nice day.
Het maakt mij eerlijk gezegd weinig uit. Probleem is dat jij te pas en te onpas (vooral te onpas) jouw fantastische werk als “argument” haalt waarom jij gelijk zou moeten hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maakt het jou wat uit waar ik werk? Zo ja, graag statement van hoeveel je daarom huilt.
Ik ben niet degene die hier de hele tijd loopt te schermen met zijn fantastisch moeilijke baan, dus ik heb niks te bewijzen. Jij wel. Want jij weet, volgens jouw eigen argumentatie, alles van koolmonoxidemetingen in ijs omdat jij op je werk iets heel moeilijks doet met iets dat je een amplitude noemt. Alleen wil je niet zeggen wat je daar precies mee doet, hoe dat relevant is, of wat in jouw context deze amplitude überhaupt betekent...quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je het haalt. Gaat namelijk niet alleen over dingen leren, maar ook over dingen snappen en verbanden tussen de verschillende factoren leggen, al dan niet in verschillende loops achter elkaar waardoor ze elkaar steeds opnieuw beïnvloeden. Nee, geen ziekenhuis verbanden.
Maar heb ik wel genoeg amplitude?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een groep is in dit verband geen twee.
De mast is mogelijk iets te hoog afgebeeld maar nog zal je die draaiende wieken vanuit dat gebied continue zien draaien. Je hebt het zelf over ashoogte. Tiphoogte is een stuk groter dan ashoogte. Vaak een half keer groter.quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:30 schreef knoopie het volgende:
[..]
Daarbij zou ik mij niet te veel op die "foto" in je OP baseren. Die windmolens staan 500m van de huizen af, die foto is genomen op een afstand van laten we zeggen 50m van de huizen af. Laten we conservatief schatten dat dat huizen zijn van 10m hoog.
Vervolgens is in dat plaatje de as van de windmolen 2,5x zo hoog als de nok van het huis. Dat zou dus neerkomen op een ashoogte van 250m!
In de praktijk ,met windmolens met een ashoogte van 100m, zoud de windmolenas in onderstaand plaatje optisch op dezelfde hoogte ongeveer als de daknok moeten liggen, en de wieken ongeveer zo hoog als de lantaarnpalen moeten zijn.
Kortom, beetje een sensatie-artikel met misleidende info.
[ afbeelding ]
Dat is een beetje een overdreven compliment. Ik leg alleen het schijnheilige gedrag van de klimaatjudassen bloot, maar daarmee wil ik niet zeggen dat ik Jezus ben.quote:
Op de fotos waait het goed, dus is het logisch dat er windmolens komen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 05:30 schreef Braindead2000 het volgende:
Nog meer genot voor onze natuurhatende klimaathuichelaars.
Ik had vorig jaar wat foto's genomen van de schitterende Oude Maas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat neemt niet weg dat het plaatje in de OP met een factor 2,5 gedramatiseerd is. Dat is stemmingmakerij en onprofessioneel van een krant.quote:Op donderdag 11 juni 2020 04:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De mast is mogelijk iets te hoog afgebeeld maar nog zal je die draaiende wieken vanuit dat gebied continue zien draaien. Je hebt het zelf over ashoogte. Tiphoogte is een stuk groter dan ashoogte. Vaak een half keer groter.
Nog een paar mooie fotos van de oude maas:quote:Op donderdag 11 juni 2020 05:30 schreef Braindead2000 het volgende:
Nog meer genot voor onze natuurhatende klimaathuichelaars.
Ik had vorig jaar wat foto's genomen van de schitterende Oude Maas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou dat mooie uitzicht is dus binnenkort verleden tijd. De huichelende (Groenlinks/D66) klimaathuichelaars willen aan de overkant honderden meters hoge klimaatdeugmolens.
Ik snap jou niet. Je beweert dat je voor behoud van natuur bent en toch kom met je met dit soort onzin .quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:34 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nog een paar mooie fotos van de oude maas:
[ afbeelding ]
[ [url=https://beeldbank.rws.nl/MediaService/[600-468795]]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben heel erg voor het behoud van natuur en dergelijke, maar laten we ons daarmee wel concentreren op die gebieden waar in eerste instantie al natuur aanwezig was. Het Vaanplein en het gebied langs de oude maas zijn niet de beste voorbeelden wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |