quote:Op zondag 21 juni 2020 21:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
sow Lolita is ook ten prooi gevallen aan de injecties
Oei dat vind ik nice, die vleugelsquote:Op zondag 21 juni 2020 21:56 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Populair plekje
Shownieuws: De utopiaster heeft al helemaal voor ogen wat het vaderschap gaat betekenenquote:Op zondag 21 juni 2020 23:55 schreef spapaars het volgende:
Cemal mocht de gender reveal kanon afsteken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normaal maak je een zwangerschap na 3 maanden openbaar.quote:Op maandag 22 juni 2020 00:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Shownieuws: De utopiaster heeft al helemaal voor ogen wat het vaderschap gaat betekenen
Jessie: Ja ik wil met name gewoon naar de sportvelden en bij voorkeur het voetbalveld met een jongen!![]()
Als het ballet wordt of turnen dan is het ook goed![]()
Saskia: meisjes kunnen ook voetballen hé!
[ afbeelding ]
Ja denk dat ze de 3 maanden amper halen omdat ze het geslacht nu ook al prijsgevenquote:Op maandag 22 juni 2020 00:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal maak je een zwangerschap na 3 maanden openbaar.
Dus na 3 maanden verkering dan al bewust voor een kind gaan?
Is helemaal in, onder de utopianen, een kind, dus jessie kan niet achter blijvenquote:Op maandag 22 juni 2020 00:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja denk dat ze de 3 maanden amper halen omdat ze het geslacht nu ook al prijsgeven
Er is er 1 die treurig achterblijft en zo graag wil...Billy.quote:Op maandag 22 juni 2020 07:34 schreef Magica het volgende:
[..]
Is helemaal in, onder de utopianen, een kind, dus jessie kan niet achter blijven![]()
Who's next?
Ach, die vindt oefenen veuls te leuk.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Er is er 1 die treurig achterblijft en zo graag wil...Billy.
Geen hond die erop wil? Erg zielig, het zou haar weer een jaartje in de picture houden, gratis babyshitmeuk hengelen met Instashit enzo...quote:Op maandag 22 juni 2020 09:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die Chris houd het anders aardig volquote:Op maandag 22 juni 2020 11:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen hond die erop wil? Erg zielig, het zou haar weer een jaartje in de picture houden, gratis babyshitmeuk hengelen met Instashit enzo...
Jammer, ik zou er bijna...
Waar zou dit zijn?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:56 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Populair plekje
Tim ging ook als een speer. Toch lijkt hij gelukkig met zijn vriendin en dochter.quote:Op maandag 22 juni 2020 00:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal maak je een zwangerschap na 3 maanden openbaar.
Dus na 3 maanden verkering dan al bewust voor een kind gaan?
quote:Op maandag 22 juni 2020 09:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2020 13:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan is minstens één van beide onvruchtbaar anders kan ik het niet verklaren
Allemaal Utopiaboomersquote:Op maandag 22 juni 2020 07:34 schreef Magica het volgende:
[..]
Is helemaal in, onder de utopianen, een kind, dus jessie kan niet achter blijven![]()
Who's next?
Je Ava past ook goed nu bij je woordenquote:Op maandag 22 juni 2020 14:17 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Tim ging ook als een speer. Toch lijkt hij gelukkig met zijn vriendin en dochter.
Ik wens Jessie alle goeds, ondanks dat ik hem als persoon absoluut niet moet.
Geloof dat die berenburgboer het snelst heeft raak geschoten bij die andere Jessie.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:17 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Tim ging ook als een speer. Toch lijkt hij gelukkig met zijn vriendin en dochter.
Ik wens Jessie alle goeds, ondanks dat ik hem als persoon absoluut niet moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |