twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op maandag 08-06-2020 om 07:06:45Goedemorgen zonneschijn https://t.co/krhWczIycZ reageer retweet
Dat vind ik erg jammerquote:Op maandag 8 juni 2020 09:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop dat je het niet erg vindt dat @:Caland en ik hier niet op gaan klikken
quote:Op maandag 8 juni 2020 09:37 schreef Caland het volgende:
Eens met DP. Niks ten nadele van Koos overigens
KoosGod.
Marian heeft een oogje op hem!quote:Op maandag 8 juni 2020 09:04 schreef Caland het volgende:
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op maandag 08-06-2020 om 07:06:45Goedemorgen zonneschijn https://t.co/krhWczIycZ reageer retweet
quote:Op maandag 8 juni 2020 09:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niet geklikt want Amsterdam.
Wel Koosgod.
Ah, in Papendrecht komt de netflixcontent van maanden geleden nu ook eindelijk door.quote:
Als je er geen note voor zou krijgen op fok is het niet controversieel.quote:Op maandag 8 juni 2020 10:13 schreef JanCees het volgende:
weer even een controversieel statement geplaatst in de app
Controversieel erop gereageerdquote:Op maandag 8 juni 2020 10:13 schreef JanCees het volgende:
weer even een controversieel statement geplaatst in de app
Jammer dat je niet op mijn plaatje reageert.quote:
Zeker.quote:Op maandag 8 juni 2020 10:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
He maat.
Nog steeds thuis aan het werk?
Ja, heerlijk is het.quote:Op maandag 8 juni 2020 10:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.Mij kan dat niet lang genoeg duren.
Ik ben bang dat ik binnenkort ook weer moet, denk binnen een week of 2.quote:Op maandag 8 juni 2020 10:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, heerlijk is het.
Ik moet morgen weer naar kantoor. En woensdag en donderdag. Vandaag wel thuis, en vrijdag dus.
Krijgen we wel weer je lunch verslagen van die dikke collega. Elk nadeel heeft zijn voordeel (voor ons) GGMM!quote:Op maandag 8 juni 2020 10:40 schreef GGMM het volgende:
Zeker omdat ik allemaal collega's heb die als ik ze dan aan de lijn heb regelmatig dingen zeggen als "ik mis het sociale contact met mijn collega's wel heel erg"
Wat een LOSERS
Ik mis de gebbetjes!quote:Op maandag 8 juni 2020 10:40 schreef GGMM het volgende:
Zeker omdat ik allemaal collega's heb die als ik ze dan aan de lijn heb regelmatig dingen zeggen als "ik mis het sociale contact met mijn collega's wel heel erg"
Wat een LOSERS
Die werkt hier niet meer.quote:Op maandag 8 juni 2020 10:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Krijgen we wel weer je lunch verslagen van die dikke collega. Elk nadeel heeft zijn voordeel (voor ons) GGMM!
quote:Op maandag 8 juni 2020 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die werkt hier niet meer.
Snap sowieso niet dat dikke mensen aangenomen worden. Als je geen discipline hebt om voor jezelf te zorgen dan heb je zeker geen discipline om werk te doen voor een ander.
Eens, zo zijn er ook geen dikke mods en forum admins toch?quote:Op maandag 8 juni 2020 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die werkt hier niet meer.
Snap sowieso niet dat dikke mensen aangenomen worden. Als je geen discipline hebt om voor jezelf te zorgen dan heb je zeker geen discipline om werk te doen voor een ander.
Wij mogen ook geen eten meer declareren als we na zessen nog werken.quote:
Vandaar dat je altijd rond 5 laat bezorgenquote:Op maandag 8 juni 2020 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij mogen ook geen eten meer declareren als we na zessen nog werken.
Dat scheelt toch ook aardig wat knaken per maand.
Staat genoteerd. Bedankt.quote:Op maandag 8 juni 2020 10:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee, dit is een viesdikke zeug die knort.
@trein2000quote:Op maandag 8 juni 2020 10:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Eens, zo zijn er ook geen dikke mods en forum admins toch?
(ik start hier een gebbetje)
Is dat ook de reden dat JanCees nog geen admin is?quote:Op maandag 8 juni 2020 10:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Eens, zo zijn er ook geen dikke mods en forum admins toch?
(ik start hier een gebbetje)
Gelachentwitter:AlexanderNL twitterde op zondag 07-06-2020 om 15:04:22Als ik me verveel dan ga ik soms even rondneuzen in het AVROTROS Radar forum https://t.co/agJa0PCXPF reageer retweet
Goedkoop scoren ditquote:Op maandag 8 juni 2020 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dat JanCees nog geen admin is?
Niet geklikt.quote:
Jat m'n grappen niet.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:45 schreef Tjacka het volgende:
Drizzt was er vroeg uit vandaag. Vast druk op zijn werk.
@:jancees en @:doublepain en @:ggmm check deze grap
Deze grap heeft @Muskusboktor57 reeds gemaakt.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:45 schreef Tjacka het volgende:
Deze grap had ik al gelezen.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:45 schreef Tjacka het volgende:
Is al besproken.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:45 schreef Tjacka het volgende:
Ik probeerde hem op een leuke manier goedemorgen te zeggen maar krijg geen enkele reactie.quote:
Nu voel ik me schuldig.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik probeerde hem op een leuke manier goedemorgen te zeggen maar krijg geen enkele reactie.
Waar doe je het dan allemaal voor vraag ik me op zo'n moment af
Woedend ben ik.
Oke dan is het goed, René. Let er in het vervolg een beetje op, ik heb nu een behoorlijke kutochtend.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu voel ik me schuldig.
Het spijt me, ik had de mentions weggeklikt vanmorgen omdat ik er 2 of 3 van onlogisch tussen zag staan.
Dit zal niet nog een keer gebeuren dat beloof ikquote:Op maandag 8 juni 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke dan is het goed, René. Let er in het vervolg een beetje op, ik heb nu een behoorlijke kutochtend.
quote:Op maandag 8 juni 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me, ik had de mentions weggeklikt vanmorgen omdat ik er 2 of 3 van onlogisch tussen zag staan.
Ah, je vindt de mentions van onlo ook niet leuk. Steek daar ook maar een mes in ja. Mes steek pijnquote:Op maandag 8 juni 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu voel ik me schuldig.
Eensquote:Op maandag 8 juni 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij mag wel weer met een nieuw album komen.
Smeerlapquote:Op maandag 8 juni 2020 11:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Bij de naam Kevin moet ik altijd aan dat jongetje uit Home Alone denken.
Vanaf nu (tot aan je uitgebreide excuus) zal ik jou niet meer mentionenquote:Op maandag 8 juni 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu voel ik me schuldig.
Ik klik ook altijd je mentions weg!!!!quote:Op maandag 8 juni 2020 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanaf nu (tot aan je uitgebreide excuus) zal ik jou niet meer mentionen
Sorry ik reageer wel even danquote:Op maandag 8 juni 2020 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanaf nu (tot aan je uitgebreide excuus) zal ik jou niet meer mentionen
quote:Op maandag 8 juni 2020 12:01 schreef Doublepain het volgende:
@:onlogisch
Waarom verwijder je mijn hele post
Hij is niet de enige.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:04 schreef GGMM het volgende:
@:jancees is heel duidelijk tegen @:onlogisch
Enige waar je druk om maakt is wanneer je weer moet bukken voor @GGMMquote:Op maandag 8 juni 2020 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik maak me niet zoveel zorgen om wat voetvolk vindt.
quote:Op maandag 8 juni 2020 11:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Bij de naam Kevin moet ik altijd aan dat jongetje uit Home Alone denken.
Gepeupel van voetvolk.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@El-Stinhoquote:Op maandag 8 juni 2020 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik vind hem altijd wel sterk in situaties inschattenquote:Op maandag 8 juni 2020 12:11 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch zou echt een uitstekende boa zijn.
Matig in communiceren, een beetje wereldvreemd en geil op wat onterecht verkregen macht.
Tokkies zoals jij zou ik ook als eerste een boete aansmerenquote:Op maandag 8 juni 2020 12:11 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch zou echt een uitstekende boa zijn.
Matig in communiceren, een beetje wereldvreemd en geil op wat onterecht verkregen macht.
Clasiegenotquote:Op maandag 8 juni 2020 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind hem altijd wel sterk in situaties inschatten
brad jonesgod
Op maandag mag dit, dit voorkomt een dramaandag voor user @Calandquote:
Op naar Twitterquote:
twitter:amvang2 twitterde op maandag 08-06-2020 om 12:13:17om 14.00u krijgen we de nieuwste cijfers van het RIVM met betrekking tot het aantal ziekenhuisopnames i.v.m. hartproblemen na de #NLAlert reageer retweet
Ik mis de sirene, dan krijg je nog een beetje dat WW2 gevoel.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op naar Twittertwitter:amvang2 twitterde op maandag 08-06-2020 om 12:13:17om 14.00u krijgen we de nieuwste cijfers van het RIVM met betrekking tot het aantal ziekenhuisopnames i.v.m. hartproblemen na de #NLAlert reageer retweet
Die is toch eigenlijk ook vandaag?quote:Op maandag 8 juni 2020 12:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik mis de sirene, dan krijg je nog een beetje dat WW2 gevoel.
Weet je morgen gelijk of je het examen gehaald hebt?quote:Op maandag 8 juni 2020 12:23 schreef Caland het volgende:
O nee
Vorige week NIKS van meegekregen
(toen zat ik nl in de kroeg om 12.00u)
Ja, als je je telefoon uit het kluisje haalt meestal al.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet je morgen gelijk of je het examen gehaald hebt?
quote:Op maandag 8 juni 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als je je telefoon uit het kluisje haalt meestal al.
quote:Op maandag 8 juni 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als je je telefoon uit het kluisje haalt meestal al.
De T.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:47 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)tste-patient-genezen
Lekker man
@Jojoortje zeker weerquote:Op maandag 8 juni 2020 12:35 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/auto/pa(...)ankstation~a875f203/
Vrouwen
Tot de grenzen weer opengaan en ze beginnen weer opnieuwquote:Op maandag 8 juni 2020 12:47 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)tste-patient-genezen
Lekker man
Kut buitenlanders altijdquote:Op maandag 8 juni 2020 12:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tot de grenzen weer opengaan en ze beginnen weer opnieuw
Is de huizenmarkt al in elkaar gestort?quote:Op maandag 8 juni 2020 12:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dat is ook een vrouw, goed zo Elan!
picsquote:Op maandag 8 juni 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
Ik eet momenteel een kiwi
Deze post heeft een puur informatief karakter trouwens
Als je die met schil eet ben je het leven niet waard.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
Met of zonder schilquote:Op maandag 8 juni 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
Dit is een onderhuidse steek richting mij he?quote:Op maandag 8 juni 2020 12:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je die met schil eet ben je het leven niet waard.
Ik lepelde altijd maar sinds ik een tip van @Doublepain heb ontvangen (in kwartjes snijden en uitzuigen, een beetje zoals de moeder van @onlogisch ) wil ik niks anders meerquote:Op maandag 8 juni 2020 12:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat doen alleen de ergste proleten.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Goeie he, was voor mij ook eye openerquote:Op maandag 8 juni 2020 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lepelde altijd maar sinds ik een tip van @:doublepain heb ontvangen (in kwartjes snijden en uitzuigen, een beetje zoals de moeder van @:onlogisch ) wil ik niks anders meer
Ik wil daarom met terugwerkende kracht mijn makker @:doublepain bedanken voor deze tip.
Lepelen rulezquote:Op maandag 8 juni 2020 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lepelde altijd maar sinds ik een tip van @:doublepain heb ontvangen (in kwartjes snijden en uitzuigen, een beetje zoals de moeder van @:onlogisch ) wil ik niks anders meer
Ik wil daarom met terugwerkende kracht mijn makker @:doublepain bedanken voor deze tip.
Dit is gewoon mijn opvatting.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is een onderhuidse steek richting mij he?
Nee, ik denk dat jij ook wel weet dat zoiets geen kwestie van een paar weken of maanden is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe @Zipportal is uit.![]()
![]()
![]()
Ja maar in Duitsland en Engeland is het al aan de gang hoor 1!!!1!quote:Op maandag 8 juni 2020 12:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jij ook wel weet dat zoiets geen kwestie van een paar weken of maanden is.
Of niet, Elan?
quote:Op maandag 8 juni 2020 12:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe @:Zipportal is uit.![]()
![]()
What can change the nature of a man?
quote:Op maandag 8 juni 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar in Duitsland en Engeland is het al aan de gang hoor 1!!!1!
ECENOMIEquote:Op maandag 8 juni 2020 12:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jij ook wel weet dat zoiets geen kwestie van een paar weken of maanden is.
Of niet, Elan?
dat is geen prestatiequote:Op maandag 8 juni 2020 13:10 schreef Tjacka het volgende:
Elan even op zijn plaats gezet in een WKN-topic.
@:atypisch
Niet gereageerd maar wel TR gezet zodat de betreffende moderator daar ook kan zien wat voor crew-onwaardig stuk uitschot je bentquote:Op maandag 8 juni 2020 13:10 schreef Tjacka het volgende:
Elan even op zijn plaats gezet in een WKN-topic.
@:atypisch
quote:Op maandag 8 juni 2020 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet gereageerd maar wel TR gezet zodat de betreffende moderator daar ook kan zien wat voor crew-onwaardig stuk uitschot je bent.
Lol kijk hoe madquote:Op maandag 8 juni 2020 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet gereageerd maar wel TR gezet zodat de betreffende moderator daar ook kan zien wat voor crew-onwaardig stuk uitschot je bent.
Muskusboktor57 heeft je zojuist genoemdquote:
Topic reports worden niet besproken.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand is een leugenaar. Ik noem geen namen
We roddelen hier niet @Befbekjequote:Op maandag 8 juni 2020 13:22 schreef Zipportal het volgende:
Genot.
[..]
Muskusboktor57 heeft je zojuist genoemd
Weggeklikt.
Ik eis excuses van @Dannyquote:Op maandag 8 juni 2020 13:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig mag een mod wel het woordje neger(s) gebruiken.
Ik kreeg een ban omdat ik negers zeiquote:Op maandag 8 juni 2020 13:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig mag een mod wel het woordje neger(s) gebruiken.
quote:
quote:Ook bepaalde overduidelijke scheldwoorden voor mensen van een bepaalde afkomst zijn niet toegestaan als ze als zodanig bedoeld zijn
Bijvoorbeeld woorden als 'makaak', 'aap', 'chimpansee', 'nikker', 'roetmop', 'zwartjoekel', 'zwarte (behalve als er man of vrouw achter staat en er geen scheldwoord direct voor staat)'
Wel oke zijn dus:
neger, zwarte, gekleurde, donkere, getinte
ook land van herkomst is ok:
turk, belg, marokkaan, afrikaan, amerikaan
Leuk.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:40 schreef Caland het volgende:
Als je bijvoorbeeld strooit met 'kut negers', 'gele apen' of 'dikke zwarte pad' is het vaak wel weer even mooi geweest
Waarbij ik niet wil zeggen dat dit specifiek ook in het geval @:jancees zo was. Maar het kan.
@WillemWeverquote:Op maandag 8 juni 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
Waarom noemen we Nederland een kikkerlandje?
Koudbloedige kikkers
Van kikkers wordt gezegd dat ze koudbloedig zijn. Nederlanders hebben een koudbloedige aard,dat wil zeggen dat wij niet romantisch zijn en ook niet heel erg opvliegerig zoals de mensen in warmere streken. Bovendien stond ons land bekend om de vele kikkers die het had.
Bron: Willem Wever
Ik vroeg me dat ook af na de post van @doublepain.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
Waarom noemen we Nederland een kikkerlandje?
Koudbloedige kikkers
Van kikkers wordt gezegd dat ze koudbloedig zijn. Nederlanders hebben een koudbloedige aard,dat wil zeggen dat wij niet romantisch zijn en ook niet heel erg opvliegerig zoals de mensen in warmere streken. Bovendien stond ons land bekend om de vele kikkers die het had.
Bron: Willem Wever
Haha @Buitendam check dezequote:Op maandag 8 juni 2020 13:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat ook af na de post van @:doublepain.
Bedankt voor het leuke feitje.
Weekendeffect zouden de ontkenners zeggen @Kyranquote:Op maandag 8 juni 2020 13:59 schreef Zipportal het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 8 juni 2020
Positief geteste personen
47.739*
(+165)
Ziekenhuisopnames 11.794
(+5)
Overleden personen
6.016** (+3)
In september gewoon voetballen in volle stadionsquote:Op maandag 8 juni 2020 14:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weekendeffect zouden de ontkenners zeggen @:kyran
Schattig naïef wel.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
In september gewoon voetballen in volle stadions
@:atypisch @:scrummie2.1 @:paniekzaaiers
JeselnikGODtwitter:anthonyjeselnik twitterde op maandag 08-06-2020 om 13:17:08Always exciting to see a photo finish. https://t.co/qlB6tnmlEu reageer retweet
Dan win ik mijn weddenschap met @Elanquote:Op maandag 8 juni 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat september maar komen!twitter:PeterBijvelds twitterde op zondag 07-06-2020 om 22:27:40De kans dat we medio september met publiek spelen schat ik als direct betrokkene nu in op ruim 80%. Maar dan moet de progressie sinds de start van het Corona Virus (zo’n 3 maanden geleden) zich de komende 3 maanden wel “gewoon” doorzetten. Deskundigen beoordelen dat! reageer retweet
He dat is wel heel toevallig zegquote:Op maandag 8 juni 2020 13:40 schreef Caland het volgende:
Als je bijvoorbeeld strooit met 'kut negers', 'gele apen' of 'dikke zwarte pad' is het vaak wel weer even mooi geweest
Waarbij ik niet wil zeggen dat dit specifiek ook in het geval @:jancees zo was. Maar het kan.
Top Oss?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De directeur van Oss:Laat september maar komen!twitter:PeterBijvelds twitterde op zondag 07-06-2020 om 22:27:40De kans dat we medio september met publiek spelen schat ik als direct betrokkene nu in op ruim 80%. Maar dan moet de progressie sinds de start van het Corona Virus (zo’n 3 maanden geleden) zich de komende 3 maanden wel “gewoon” doorzetten. Deskundigen beoordelen dat! reageer retweet
quote:Op maandag 8 juni 2020 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Ook Foot Locker sluit twee uur eerder voor herdenking George Floyd
https://www.oogtv.nl/2020(...)enking-george-floyd/
Loot maar leeg.
quote:Om onze teamleden de tijd te geven om na te denken over de recente tragedies en te rouwen om de verloren levens in de zwarte gemeenschap en om een eerste stap te kunnen maken in het verwerkingsproces
quote:Op maandag 8 juni 2020 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Ook Foot Locker sluit twee uur eerder voor herdenking George Floyd
https://www.oogtv.nl/2020(...)enking-george-floyd/
Loot maar leeg.
Oss, daar komen 3 man dus dat gaat wel lukkenquote:Op maandag 8 juni 2020 14:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De directeur van Oss:Laat september maar komen!twitter:PeterBijvelds twitterde op zondag 07-06-2020 om 22:27:40De kans dat we medio september met publiek spelen schat ik als direct betrokkene nu in op ruim 80%. Maar dan moet de progressie sinds de start van het Corona Virus (zo’n 3 maanden geleden) zich de komende 3 maanden wel “gewoon” doorzetten. Deskundigen beoordelen dat! reageer retweet
quote:Op maandag 8 juni 2020 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oss, daar komen 3 man dus dat gaat wel lukken
Denk niet dat de ene club wel mag en de ander niet.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oss, daar komen 3 man dus dat gaat wel lukken
Dan zullen ze eerst die anderhalve meter overboord moeten zetten.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Denk niet dat de ene club wel mag en de ander niet.
Ik geloof er wel in, sneller dan we allemaal denken in elk geval.
Dat regelt Femke wel.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zullen ze eerst die anderhalve meter overboord moeten zetten.
In Amsterdam moesten de grachtenpanden er aan geloven volgens een of andere idioot. Allemaal koloniaal erfgoed.quote:
Ho ho, dat was ironisch hoor!quote:Op maandag 8 juni 2020 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
In Amsterdam moesten de grachtenpanden er aan geloven volgens een of andere idioot. Allemaal koloniaal erfgoed.
dat was de jongeren burgemeester zelfs, met zulke vrienden heb je geen vijanden nodigquote:Op maandag 8 juni 2020 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
In Amsterdam moesten de grachtenpanden er aan geloven volgens een of andere idioot. Allemaal koloniaal erfgoed.
Dat probeer jij ook altijd als je weer eens te ver gaat door het dan maar te gooien op "humor" .quote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 14:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat probeer jij ook altijd als je weer eens te ver gaat door het dan maar te gooien op "humor" .
Trapt niemand in natuurlijk.
dolle hond .gifquote:Op maandag 8 juni 2020 13:59 schreef Zipportal het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 8 juni 2020
Positief geteste personen
47.739*
(+165)
Ziekenhuisopnames 11.794
(+5)
Overleden personen
6.016** (+3)
sowquote:Op maandag 8 juni 2020 14:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ga nooit te ver.
Maar jij wilt echt alleen maar conflicten he? Het moet altijd weer om de user draaien die op je reageert. Wat ben je toch ook een compleet doorgedraaide mongool.
Ik heb een collega die woont in Oss. @Dj_Day-Vquote:
Daarna geneukt?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb een collega die woont in Oss. @:DJ_Day-V
Toen zij dat bekend maakte, deed ik de uitspraak van de Rotterdamse denker na.
Ze moest lachen![]()
Einde bericht
quote:
Toen heb je je otter laten zien?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze moest lachen![]()
Einde bericht
Ik heb een paar keer een neukerdje gehad daar, toen ik dan vroeg of ze een speciale lade hadden voor de messen snapten ze het nooit.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze moest lachen![]()
Einde bericht
Oke Elan.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaar dat je aan je inmiddels aan je derde account bezig bent. Je hebt nog minder zelfbeheersing dan @:onlogisch in een shoarmazaak.
Hoeveelste account is dit van jou al wel nietquote:Op maandag 8 juni 2020 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaar dat je aan je inmiddels aan je derde account bezig bent. Je hebt nog minder zelfbeheersing dan @:onlogisch in een shoarmazaak.
quote:Op maandag 8 juni 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer een neukerdje gehad daar, toen ik dan vroeg of ze een speciale lade hadden voor de messen snapten ze het nooit.
Er woont daar niet zo heel snugger volk.
Tweede officiële en wat rommel (zo had ik ooit @CaIand aangemaakt maar die was vrij snel weer weg RIP)quote:Op maandag 8 juni 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveelste account is dit van jou al wel niet
ik hoop hetquote:Op maandag 8 juni 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
@helpmefokquote:Op maandag 8 juni 2020 15:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie heeft de meeste nieuwe accounts gemaakt van deze SC?
Dan ga ik voor N1ek-. Of hoe heet die mongool.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie heeft de meeste nieuwe accounts gemaakt van deze SC?
We roddelen hier niet @Befbekjequote:Op maandag 8 juni 2020 15:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan ga ik voor N1ek-. Of hoe heet die mongool.
@Befhontjequote:Op maandag 8 juni 2020 15:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan ga ik voor N1ek-. Of hoe heet die mongool.
Gaat meer om dat met veel bombarie en discussie met crew op #anoniem gaan en anderhalve week later weer gezellig meeposten alsof er niks aan de hand is.quote:
Sowquote:Op maandag 8 juni 2020 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat meer om dat met veel bombarie en discussie met crew op #anoniem gaan en anderhalve week later weer gezellig meeposten alsof er niks aan de hand is.
Dan ben je gewoon een labiele teringdwaas.
quote:Op maandag 8 juni 2020 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat meer om dat met veel bombarie en discussie met crew op #anoniem gaan en anderhalve week later weer gezellig meeposten alsof er niks aan de hand is.
Goeiedag zeg!quote:Op maandag 8 juni 2020 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
you should knowquote:Op maandag 8 juni 2020 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, vanuit het niets beginnen over nieuwe accounts, terwijl we gewoon in gesprek waren over iets compleet anders, en er dan nog een paar posts over door blijven gaan, dan ben je geen labiele teringdwaas.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Is er een lift? Groag.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij wel iets voor @:onlogisch (lol)
https://www.coolblue.nl/a(...)ue-abonnementen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |