abonnement Unibet Coolblue
pi_193541367
Je bent me net voor BorTheWolf ;-))
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_193541565
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 19:30 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik ga alleen kijken als er ook weer een scanman tietuhhh thread wordt aangemaakt :W
Dat topic loopt nog steeds.
pi_193541959
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 19:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat topic loopt nog steeds.
Serieus hahaha. Link please ^O^
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_193541972
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 19:33 schreef camaron het volgende:
Je bent me net voor BorTheWolf ;-))
Allemaal ouwe garde hier. Mooi
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_193541974
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 20:00 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Serieus hahaha. Link please ^O^
RLS / SCANMAN!!! TIETUH!!! #4
pi_193542044
quote:
Hi la risch , maar ik ga wel ff kijken nu.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_193543448
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 00:53 schreef einzeinz het volgende:
Neem normale mensen. Ook van rond de 40 enz.

niet alleen 20-jarige snolletjes met six pack en bikini modellen.
Dit.
Alius aliud dicit
pi_193544052
FLOPSHOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193576878
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:03 schreef formule het volgende:

[..]

Dat vindt ik juist leuk om naar te kijken, hoe vervelend het is om je te vervelen :7
Precies :Y

Voor mij hoeven er ook geen opdrachten in. Gewoon mensen kijken.
  woensdag 10 juni 2020 @ 23:53:22 #35
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193576887
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 22:08 schreef superniger het volgende:
FLOPSHOW
Hoi :W
  donderdag 11 juni 2020 @ 14:10:15 #36
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193583682
Waarom dan niet naar een Talpa zender?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_194519689
Er schijnen 5000 aanmeldingen te zijn om deel te nemen aan BB. Animo zat.
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_194522496
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 13:02 schreef camaron het volgende:
Er schijnen 5000 aanmeldingen te zijn om deel te nemen aan BB. Animo zat.
Alle zelfbenoemde ‘influencers’ struikelen over elkaar heen om op de aanmeldknop te drukken.
Het ligt aan de instanties zelf
  woensdag 12 augustus 2020 @ 18:12:41 #39
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_194524431
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 13:02 schreef camaron het volgende:
Er schijnen 5000 aanmeldingen te zijn om deel te nemen aan BB. Animo zat.
Misschien moeten ze een keer lootjes gaan trekken, in plaats van die voorgekauwde karakters uit kiezen.

Zelfs van het lootjes trekken kun je nog een programma maken. :)
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_194525808
BB1 was erg leuk ja, BB2 was ook nog wel te doen maar daarna werd er zwaar gecast door John de Mol en kornuiten om het zo spectaculair mogelijk te maken. Dat was dan ook direct RIP Big Brother (in Nederland dan)
Ik gok dat ze het nu weer gaan proberen met een transgender, een homo, één of 2 allochtonen, een gesjeesde bejaarde, een nymfomane en dat soort spul.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_194666032
Big Brother is in de VS nadat social media echt heel populair werd al zwaar achteruitgegaan. In de eerdere seizoenen had je gewone mensen, die gewone banen hadden en echt kwamen om een spel te spelen en te winnen en daarna eigenlijk weer ''verdwenen'' (behalve de zeer populaire spelers die altijd wel verwant bleven aan het programma). Het was veel rauwer en minder geproduceerd. Tegenwoordig bestaat het hele deelnemersveld alleen maar uit 20 plussers die meer Instagram volgers willen en zich belachelijk gedragen alleen voor kijkcijfers en publiciteit. Deze mensen doen mee om op tv te komen, niet om het spel te spelen.

Bondjes werden ook veel spontaner en minder voor de hand liggend gevormd en hadden niet 3000 verschillende namen. Tegenwoordig willen mensen al dag 1 een bondje van 4 tot 6 man hebben en het een hele coole naam geven zodat dat bondje in de populariteit komt te staan. Terwijl het in feite niks voorsteld.

Al met al kan Big Brother in Nederland weer een succes worden maar dat ligt er heel erg aan hoe ze gaan casten. Als ze alleen snollen en mensen die op publiciteit geilen casten wordt het niks, maar zal waarschijnlijk wel kijkcijfers trekken want vooral studenten zijn gek op dat soort programma's. (Temptation & Ex On The Beach).

Als ze op diversiteit casten kan het een succes worden maar misschien ook lage kijkcijfers trekken omdat het niet genoeg sensatie oplevert. We gaan het zien. Ik ga wel kijken in ieder geval! :)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_195004524
Op Vier.be staat een promootje om je in te schrijven voor deelname. Overigens al sinds 23/07 maar zo vaak kom ik daar niet. Eerlijk gezegd vind ik het een beetje een slappe hap, als dat maar geen voorbode is...
https://www.vier.be/video(...)oor-big-brother-2021.

Big Brother 2021:

Je dacht dat ik weg was, maar ik ben nooit weggeweest...

Ruim 20 jaar nadat de moeder der realityshows tot leven kwam keert het grootste reality fenomeen Big Brother eindelijk terug in Nederland & Vlaanderen. Niet uit sentiment, maar uit noodzaak.

Kijker en bewoner gaan het ultieme psychologische experiment met elkaar aan. Het wordt een zoektocht naar het antwoord op de vraag: durf jij te laten zien wie jij écht bent?

De samenleving is in die 20 jaar sterk veranderd, niet in de laatste plaats door de snelle opmars van social media. Wij zijn daardoor een Big Brother maatschappij geworden waarin we elkaar constant in de gaten houden, bekijken en beoordelen.

Verschillen zijn op scherp gezet, je mening geven is nog nooit zo makkelijk geweest en we streven er allemaal naar een zo mooi mogelijk beeld van onszelf naar buiten te brengen. Wij hebben zelfs allemaal ons eigen platform gecreëerd via social media en kiezen er zelf voor wat we laten zien, wie we willen zijn en aan wie we het laten zien. Maar wat zou er gebeuren als we deze controle weghalen...


Zin dit bijzondere experiment aan te gaan? Schrijf je dan zeker in.
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_195013918
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 19:30 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik ga alleen kijken als er ook weer een scanman tietuhhh thread wordt aangemaakt :W
En als @doordevil hier weer columns gaat schrijven. _O_
pi_195019572
Die castings bij BB UK waren altijd wel goed
pi_196304641
BB start op 4 januari 2021. Er zullen 7 Nederlanders en 7 Belgen aantreden.

De eerste aflevering wordt uitgezonden bij zowel RTL 4 als RTL 5 in Nederland en VIER in Vlaanderen. Daarna zie je iedere werkdag een reguliere aflevering op RTL 5 en VIER en elke donderdag een live show. En natuurlijk volg je 24/7 de bewoners via de livestream op Videoland.

Als klap op de vuurpijl *einde sarcasme modus* gaat Geraldine Kemper het voor Nederland presenteren.
Haar Vlaamse evenknie is Peter van de Veire.

(Het moge duidelijk zijn dat ik geen liefhebber van Geraldine)
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_196305401
En nu maar hopen dat de casting een beetje fatsoenlijk is. Het liefst met mensen die (nog) geen social media hebben.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_196305465
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:06 schreef Poefbank het volgende:
En nu maar hopen dat de casting een beetje fatsoenlijk is. Het liefst met mensen die (nog) geen social media hebben.
Ik heb gehoord dat Sterretje en Jokertje geïnformeerd hebben :P
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_196305497
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:11 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat Sterretje en Jokertje geïnformeerd hebben :P
Dan wordt het weer een vergeten semi-BN’ers festijn. :{
Het ligt aan de instanties zelf
pi_196306754
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 16:08 schreef camaron het volgende:
BB start op 4 januari 2021. Er zullen 7 Nederlanders en 7 Belgen aantreden.

De eerste aflevering wordt uitgezonden bij zowel RTL 4 als RTL 5 in Nederland en VIER in Vlaanderen. Daarna zie je iedere werkdag een reguliere aflevering op RTL 5 en VIER en elke donderdag een live show. En natuurlijk volg je 24/7 de bewoners via de livestream op Videoland.

Als klap op de vuurpijl *einde sarcasme modus* gaat Geraldine Kemper het voor Nederland presenteren.
Haar Vlaamse evenknie is Peter van de Veire.

(Het moge duidelijk zijn dat ik geen liefhebber van Geraldine)
Nice, weer een livestream👌🏼
  woensdag 18 november 2020 @ 19:28:39 #50
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_196307878
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 00:46 schreef Poefbank het volgende:
Kan leuk worden als ze niet van die instagramgeiloplikes types gaan casten.
Die zijn gewoon een onderdeel van de huidige samenleving en bijna elke werkplek herbergt wel zulk volk (als de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt, is er waarschijnlijk alsnog die glitterplaatjes Facebookende vijftiger), dus minimaal eentje hoort ertussen.

Ze moeten wel een goede balans vinden tussen diverse types, met ook mensen ertussen die roem geen bal kan schelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')