abonnement Unibet Coolblue
pi_193555734
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:28 schreef Donna het volgende:

[..]

:Y

Bij de zwangerschap van G was m'n maagzuur direct over toen ik me aan m'n zwangerschapsdiabetes dieet moest houden.
Ze noemen altijd alleen maar zuur of pittig, maar zoetigheid is voor sommige de ergste boosdoener.

Ik kan dit wel beamen ja. Ik ben zelf niet op dieet maar ik heb een aantal weken geleden even een koolhydraatarme week ingelast omdat ik voor mijn gevoel alles at wat los en vast zat, en dat deed echt wonderen. Maagzuur was gewoon bijna helemaal weg.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:04:32 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193555763
@MaJo, spannend! 20 weken echo is superleuk O+ , een half uur ongestoord naar je kindje loeren O+
Resistance is futile.
pi_193555785
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:34 schreef LittleTeaCup het volgende:
De zwangerschap valt me zo zwaar. Ik geef nog steeds elke dag over, ben zo vaak misselijk, heb bijna nergens trek in, behalve in zoetigheid. Vorige week een aambei gecreëerd zo groot als een planeet, waardoor ik amper kon lopen of zitten. Pijn is nu minder maar het bloedt wel vaak. Ik ben alleen maar moe en bij het minste of geringste buiten adem.

Ik ben blij dat m’n kindje gezond is en goed groeit en ik geniet ook echt van m’n groeiende buikje en de schopjes die ik voel, maar pffff, ik wil gewoon eens één week zonder kwaaltjes en klachten die alles zo zwaar maken. Blegh!
Jeetje wat vervelend zeg! Ze zeggen dat de misselijkheid en het overgeven in het tweede trimester vaak minder wordt toch? Maargoed daar je zit je al eventjes in gezien je uitgerekende datum. Hopelijk gaat het snel over!!
pi_193555797
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 15:21 schreef MaJo het volgende:
Ik ben vandaag 20 weken, 20 WEKEN! :o Nog 3 nachtjes slapen tot de 20 weken echo, ik ben zo benieuwd!!
Super leuk!! En wat gaat het hard met iedereen eigenlijk haha!
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:06:20 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193555800
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:34 schreef LittleTeaCup het volgende:
De zwangerschap valt me zo zwaar. Ik geef nog steeds elke dag over, ben zo vaak misselijk, heb bijna nergens trek in, behalve in zoetigheid. Vorige week een aambei gecreëerd zo groot als een planeet, waardoor ik amper kon lopen of zitten. Pijn is nu minder maar het bloedt wel vaak. Ik ben alleen maar moe en bij het minste of geringste buiten adem.

Ik ben blij dat m’n kindje gezond is en goed groeit en ik geniet ook echt van m’n groeiende buikje en de schopjes die ik voel, maar pffff, ik wil gewoon eens één week zonder kwaaltjes en klachten die alles zo zwaar maken. Blegh!
Hoe ver ben je nu?
Resistance is futile.
pi_193556096
Ik ben 22 weken, maar door Hyperemesis Gravidarum is de zwangerschap echt geen feest. Ik heb het niet meer zo erg dat ziekenhuisopnames nodig zijn (wel 3 keer gehad) maar ik ga nog steeds echt kokhalzend en kotsend de dagen door. Echt heel frustrerend en vooral vermoeiend.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:22:30 #132
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_193556147
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:43 schreef SQ het volgende:

[..]

ik ben er al weken mee gestopt omdat ik het steeds vergat, zeker in deze tijd van het jaar kan dat weinig kwaad toch?
Slik je helemaal niks?

Ik maak me inderdaad het meest zorgen over vit D. Kom van een flink tekort.
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:23:29 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_193556171
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Slik je helemaal niks?

Ik maak me inderdaad het meest zorgen over vit D. Kom van een flink tekort.
Niet meer nee. Maar ik heb ook nooit tekorten gehad ;) dus dan is het ook niet nodig.
disclaimer
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:27:19 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_193556243
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:20 schreef LittleTeaCup het volgende:
Ik ben 22 weken, maar door Hyperemesis Gravidarum is de zwangerschap echt geen feest. Ik heb het niet meer zo erg dat ziekenhuisopnames nodig zijn (wel 3 keer gehad) maar ik ga nog steeds echt kokhalzend en kotsend de dagen door. Echt heel frustrerend en vooral vermoeiend.
Wat naar zeg, dat je je zo voelt ;( kans is natuurlijk best groot dat dit tot het einde zo blijft dan?
disclaimer
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:27:48 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_193556252
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 15:21 schreef MaJo het volgende:
Ik ben vandaag 20 weken, 20 WEKEN! :o Nog 3 nachtjes slapen tot de 20 weken echo, ik ben zo benieuwd!!
En jij alweer 20 weken! Wtfbbwsauce! Serieuze shit!
disclaimer
pi_193556588
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 15:21 schreef MaJo het volgende:
Ik ben vandaag 20 weken, 20 WEKEN! :o Nog 3 nachtjes slapen tot de 20 weken echo, ik ben zo benieuwd!!
Ik moet even jompelen voor deze mijlpaal hoor *O* *O* *O*
Zo blij voor jullie!
pi_193557141
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:20 schreef LittleTeaCup het volgende:
Ik ben 22 weken, maar door Hyperemesis Gravidarum is de zwangerschap echt geen feest. Ik heb het niet meer zo erg dat ziekenhuisopnames nodig zijn (wel 3 keer gehad) maar ik ga nog steeds echt kokhalzend en kotsend de dagen door. Echt heel frustrerend en vooral vermoeiend.
Heb je hulp voor thuis? Een vriendin van mij had hetzelfde en die had volgens mij thuishulp gehad. Maar goed, die had het zo erg dat ze hele dagen in bed lag.
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 21:08:18 #138
382129 crew  Donna
pi_193558054
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:20 schreef LittleTeaCup het volgende:
Ik ben 22 weken, maar door Hyperemesis Gravidarum is de zwangerschap echt geen feest. Ik heb het niet meer zo erg dat ziekenhuisopnames nodig zijn (wel 3 keer gehad) maar ik ga nog steeds echt kokhalzend en kotsend de dagen door. Echt heel frustrerend en vooral vermoeiend.
Ik heb echt met je te doen. Ik was zo bang dat het zou blijven en jij zit gewoon in die shitzooi. :'(
  dinsdag 9 juni 2020 @ 21:45:07 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193558753
Ik heb trouwens geen blaasontsteking maar de huisarts vroeg wel om morgen weer urine in te leveren want een blaasontsteking is niet altijd direct te zien. Verder werd mij gevraagd om m'n klachten met de vk te bespreken.

Die nam mij niet serieus en zei dat mijn klachten 'verloskundig gezien' normaal zijn en 'het is aan een huisarts om een eventuele blaasontsteking te behandelen. Ze toonde eigenlijk geen medeleven en erkende ook totaal niet dat mijn zorgen mogelijk wel terecht zijn omdat de geschiedenis zich herhaalt. Alle begrip voor haar verloskundige standpunt, maar ik vind het zelf helemaal niet normaal dat ik 3-4 keer per uur harde buiken had nadat ik ben gaan liggen gisteren. Niet met 25 weken, en niet met precies hetzelfde klachtenverloop als de vorige keer. Ik kreeg wel de vraag of ik al met een fysio gesproken had over mijn houding etc. Nou ja, op dat punt was ik sowieso al erg geïrriteerd dus ik vond die vraag nogal betuttelend. Vandaag zat ik in een vergadering toen ze terugbelde, en was ik er eigenlijk niet helemaal bij met mijn kop. Dus het ligt ook niet volledig aan haar. Ik heb volgens mij ook geen volledig plaatje geschetst, in de gauwigheid volgens mij wel de receptioniste verteld over de harde buiken maar de verloskundige die mij terugbelde niet. Evengoed mag je van een verloskundige wel verwachten dat ze iets verder doorvraagt dan alleen 'heb je ook koorts'. Overmatig veel harde buiken staat in mijn dossier en ik heb duidelijk aangegeven dat het klachtenverloop precies hetzelfde is. Maar goed, ondanks dat ik far from impressed ben: kan een keer gebeuren en ik speelde daar zelf ook een rol in. Ik weet ook niet welke verloskundige ik gesproken heb, vraag ik morgen wel even als ik het zelf nodig vind om te bellen.

Dus morgen weer urine inleveren en als ik weer vaker dan eens per uur harde buiken heb vannacht, dan ga ik weer bellen met de vk. En dan laat ik me niet zo makkelijk afschepen. :Y)

Dus.. wat hebben we geleerd? Briefje met klachten in m'n kontzak zodat ik elke keer hetzelfde klachtenriedeltje opdreun bij zowel de huisarts als de receptioniste als bij de vk. Ondertussen reken ik er op dat ik niet opnieuw afgescheept word, als de harde buiken weer meerdere keren per uur voorkomen vannacht.
Resistance is futile.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 21:46:29 #140
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193558778
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:20 schreef LittleTeaCup het volgende:
Ik ben 22 weken, maar door Hyperemesis Gravidarum is de zwangerschap echt geen feest. Ik heb het niet meer zo erg dat ziekenhuisopnames nodig zijn (wel 3 keer gehad) maar ik ga nog steeds echt kokhalzend en kotsend de dagen door. Echt heel frustrerend en vooral vermoeiend.
-O-

Ik zou je wel allerlei goed bedoelde adviezen willen geven maar daar heb je geen ruk aan. Ik gun je gewoon een zwangerschap waar je van kunt genieten. :*

Hopelijk komt dat nog :)
Resistance is futile.
pi_193558865
Sway en bienelientje, welkom hier! *O*

Majo, 20 weken! *O*

Bij pkm alles goed! *O*

LTC jeetje wat heftig en enorm *piep* dat je zwangerschap op deze manier verloopt. Is er hoop op verbetering de komende weken, want ik kan me voorstellen dat je de tijd soms vooruit zou willen spoelen zodat je je niet meer zo ellendig voelt. Sterkte! :*

Vandaag groeiecho gehad met 35 weken. Achteraf nogal onzin, want de metingen moest ik met een korrel zout nemen. Kwam opeens een p30 kind uit, terwijl ze eerder max p18 was, dus ik ben heel benieuwd straks. Maar in feite kun je met deze meting dus helemaal niets.
Wel fijn om te zien dat het hoofdje nog beneden ligt, ze was wel om haar as gedraaid en dat voelde ik doordat nu opeens aan de linkerkant voetjes uitstaken.
pi_193559177
Jullie maken me aan het huilen, zo lief. Dankjewel! Ik heb het inmiddels niet meer erg genoeg om hulp te krijgen. Ik red me ook wel redelijk, maar het is best zwaar allemaal. Ik ben zó dankbaar en blij dat ik zwanger ben, maar pfff, wat een topsport. Ik heb half geaccepteerd dat ik waarschijnlijk tot de bevalling boven de pot zal hangen, en dat is shit maar het moet maar. Werken lukt nog maar halve dagen, de rest is niet te doen.

Beter is deze baby ontzettend knap, lief en leuk. 😂
pi_193559264
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:06 schreef LittleTeaCup het volgende:
Jullie maken me aan het huilen, zo lief. Dankjewel! Ik heb het inmiddels niet meer erg genoeg om hulp te krijgen. Ik red me ook wel redelijk, maar het is best zwaar allemaal. Ik ben zó dankbaar en blij dat ik zwanger ben, maar pfff, wat een topsport. Ik heb half geaccepteerd dat ik waarschijnlijk tot de bevalling boven de pot zal hangen, en dat is shit maar het moet maar. Werken lukt nog maar halve dagen, de rest is niet te doen.

Beter is deze baby ontzettend knap, lief en leuk. 😂
Wat naar dat je zo ziek bent. Ruim twee jaar geleden had ik zo’n zwangerschap en die ben ik doorgekomen met een neus-duodenum sonde, omdat ik niets verdroeg. Mocht je vragen hebben/willen spuien/enz, schroom niet en PM me. Want het is voor het goede doel en zulks maar het is ook gewoon heel rot. :*
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 22:14:10 #144
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193559349
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:04 schreef Seven. het volgende:
@:MaJo, spannend! 20 weken echo is superleuk O+ , een half uur ongestoord naar je kindje loeren O+
Naast dat ik het heel spannend vind heb ik er vooral heel veel zin in. Spieken naar de kleine O+ Hebben jullie een idee of het een jongetje of een meisje wordt? Ik neig steeds meer naar jongetje :s)

quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:06 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Super leuk!! En wat gaat het hard met iedereen eigenlijk haha!
Bizar he :o Voor je het weet zijn we al bevallen :+

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:27 schreef SQ het volgende:

[..]

En jij alweer 20 weken! Wtfbbwsauce! Serieuze shit!
Ja dit is wel echt een serieuze baby aan het worden :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:49 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Ik moet even jompelen voor deze mijlpaal hoor *O* *O* *O*
Zo blij voor jullie!
Aw lief O+ Hoe gaat het met jou?

quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 21:45 schreef Seven. het volgende:
Ik heb trouwens geen blaasontsteking maar de huisarts vroeg wel om morgen weer urine in te leveren want een blaasontsteking is niet altijd direct te zien. Verder werd mij gevraagd om m'n klachten met de vk te bespreken.

Die nam mij niet serieus en zei dat mijn klachten 'verloskundig gezien' normaal zijn en 'het is aan een huisarts om een eventuele blaasontsteking te behandelen. Ze toonde eigenlijk geen medeleven en erkende ook totaal niet dat mijn zorgen mogelijk wel terecht zijn omdat de geschiedenis zich herhaalt. Alle begrip voor haar verloskundige standpunt, maar ik vind het zelf helemaal niet normaal dat ik 3-4 keer per uur harde buiken had nadat ik ben gaan liggen gisteren. Niet met 25 weken, en niet met precies hetzelfde klachtenverloop als de vorige keer. Ik kreeg wel de vraag of ik al met een fysio gesproken had over mijn houding etc. Nou ja, op dat punt was ik sowieso al erg geïrriteerd dus ik vond die vraag nogal betuttelend. Vandaag zat ik in een vergadering toen ze terugbelde, en was ik er eigenlijk niet helemaal bij met mijn kop. Dus het ligt ook niet volledig aan haar. Ik heb volgens mij ook geen volledig plaatje geschetst, in de gauwigheid volgens mij wel de receptioniste verteld over de harde buiken maar de verloskundige die mij terugbelde niet. Evengoed mag je van een verloskundige wel verwachten dat ze iets verder doorvraagt dan alleen 'heb je ook koorts'. Overmatig veel harde buiken staat in mijn dossier en ik heb duidelijk aangegeven dat het klachtenverloop precies hetzelfde is. Maar goed, ondanks dat ik far from impressed ben: kan een keer gebeuren en ik speelde daar zelf ook een rol in. Ik weet ook niet welke verloskundige ik gesproken heb, vraag ik morgen wel even als ik het zelf nodig vind om te bellen.

Dus morgen weer urine inleveren en als ik weer vaker dan eens per uur harde buiken heb vannacht, dan ga ik weer bellen met de vk. En dan laat ik me niet zo makkelijk afschepen. :Y)

Dus.. wat hebben we geleerd? Briefje met klachten in m'n kontzak zodat ik elke keer hetzelfde klachtenriedeltje opdreun bij zowel de huisarts als de receptioniste als bij de vk. Ondertussen reken ik er op dat ik niet opnieuw afgescheept word, als de harde buiken weer meerdere keren per uur voorkomen vannacht.
Ik kan je verhaal niet helemaal volgen :@ Als er nu geen blaasontsteking uitkomt zul je zeker ook geen nierbekkenontsteking hebben, dat krijg je pas bij een verwaarloosde blaasontsteking. Dan zou dat echt wel aantoonbaar moeten zijn in de urine. Daarnaast vind ik het vreemd van de huisarts dat je morgen opnieuw urine moet inleveren, normaal zetten ze het op kweek om te kijken of er groei plaatsvindt.

Zou het niet inderdaad zo kunnen zijn dat de harde buiken een andere oorzaak hebben?

Wel goed dat je zelf aan de bel trekt en je niet zomaar af laat schepen ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 9 juni 2020 @ 22:50:15 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193560204
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik kan je verhaal niet helemaal volgen :@ Als er nu geen blaasontsteking uitkomt zul je zeker ook geen nierbekkenontsteking hebben, dat krijg je pas bij een verwaarloosde blaasontsteking. Dan zou dat echt wel aantoonbaar moeten zijn in de urine. Daarnaast vind ik het vreemd van de huisarts dat je morgen opnieuw urine moet inleveren, normaal zetten ze het op kweek om te kijken of er groei plaatsvindt.

Zou het niet inderdaad zo kunnen zijn dat de harde buiken een andere oorzaak hebben?

Wel goed dat je zelf aan de bel trekt en je niet zomaar af laat schepen ^O^
Mijn uitgangspunt is nu ook niet direct dat ik nierbekkenontsteking heb, maar wel dat er mogelijk 'iets' is waardoor ik veel harde buiken krijg (en echt last heb van m'n buik bij het lopen en last hebben van het dragen van m'n werktas en moeite hebben met opstaan, me aankleden etc.). Ik snap dat dit allemaal 'normale' zwangerschapsklachten zijn maar ik ben op 2e pinksterdag nog 2 uur wezen kanoën zonder problemen. Een week later ben ik ineens behoorlijk beperkt omdat ik bij beweging direct last heb van m'n buik. Ik zie ook dat het de laatste dagen snel bergafwaarts tot het punt dat ik 3-4 harde buiken per uur had gisteravond.

En goeie vraag, ga ik de huisarts vragen. Misschien moeten de bacteriën eerst al aangetroffen worden voor ze op kweek kunnen?
Resistance is futile.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 22:57:05 #146
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_193560365
Kan het zijn dat je je teveel inspant? Ik merk zelf dat m’n lichaam vrij weinig kan hebben op dit moment..

Wel vervelend dat je je niet gehoord voelt door je vk. Ik heb precies hetzelfde. Klachten worden niet serieus genomen, alles wordt afgewimpeld. Ik heb aangegeven haar niet meer te willen hebben tijdens de controles.
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 22:58:09 #147
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_193560382
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:06 schreef LittleTeaCup het volgende:

Beter is deze baby ontzettend knap, lief en leuk. 😂
Maak je daar maar geen zorgen over! O+

Heel veel beterschap. :*
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 23:07:15 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193560532
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Kan het zijn dat je je teveel inspant? Ik merk zelf dat m’n lichaam vrij weinig kan hebben op dit moment..

Wel vervelend dat je je niet gehoord voelt door je vk. Ik heb precies hetzelfde. Klachten worden niet serieus genomen, alles wordt afgewimpeld. Ik heb aangegeven haar niet meer te willen hebben tijdens de controles.
Na het kanoën geen noemenswaardige inspanningen. Het kanoën moest ik effe half uurtje van bijkomen met wat chips en water omdat het wat vermoeiend was zo in de brandende zon :P . Dus ik denk het niet, maar wel iets om over na te denken.

Ik merk dat de harde buiken soms een respons zijn op pijn. Dus omdraaien in bed of m'n been optillen wat ik altijd voel, gevolgd door een harde buik.

Ik wil de vk van vandaag best een tweede kans geven, maar als ze me weer afscheept dan ga ik haar wel vriendelijk vragen om me door te zetten naar een ander, met opgaaf van reden.
Resistance is futile.
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 23:08:39 #149
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193560560
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mijn uitgangspunt is nu ook niet direct dat ik nierbekkenontsteking heb, maar wel dat er mogelijk 'iets' is waardoor ik veel harde buiken krijg (en echt last heb van m'n buik bij het lopen en last hebben van het dragen van m'n werktas en moeite hebben met opstaan, me aankleden etc.). Ik snap dat dit allemaal 'normale' zwangerschapsklachten zijn maar ik ben op 2e pinksterdag nog 2 uur wezen kanoën zonder problemen. Een week later ben ik ineens behoorlijk beperkt omdat ik bij beweging direct last heb van m'n buik. Ik zie ook dat het de laatste dagen snel bergafwaarts tot het punt dat ik 3-4 harde buiken per uur had gisteravond.

En goeie vraag, ga ik de huisarts vragen. Misschien moeten de bacteriën eerst al aangetroffen worden voor ze op kweek kunnen?
Kun je dan niet beter bij de huisarts informeren wat er aan de hand is dan bij de VK? De huisarts gaat uiteindelijk toch meer over de medische kant denk ik? Al is dat ook wel weer een schemergebied.

Dat op kweek zetten doen ze bij mij eigenlijk standaard, maar misschien ook vanwege mijn voorgeschiedenis met blaasontstekingen. Goed om sowieso eens na te vragen :Y

Overigens vind ik dat een VK je klachten wel serieus moet nemen en wanneer ze er zelf niet veel van weet je naar de huisarts moet verwijzen. Het klinkt in ieder geval niet fijn dus goed dat je er op aandringt dat ze verder gaan kijken!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 9 juni 2020 @ 23:17:12 #150
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193560703
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Kun je dan niet beter bij de huisarts informeren wat er aan de hand is dan bij de VK? De huisarts gaat uiteindelijk toch meer over de medische kant denk ik? Al is dat ook wel weer een schemergebied.

Dat op kweek zetten doen ze bij mij eigenlijk standaard, maar misschien ook vanwege mijn voorgeschiedenis met blaasontstekingen. Goed om sowieso eens na te vragen :Y

Overigens vind ik dat een VK je klachten wel serieus moet nemen en wanneer ze er zelf niet veel van weet je naar de huisarts moet verwijzen. Het klinkt in ieder geval niet fijn dus goed dat je er op aandringt dat ze verder gaan kijken!
Wat ik zelf wel voor mogelijk hou is dat we nu een flinke groeispurt meemaken. En ik merk ook dat vanavond beter gaat dan gisteren wat betreft harde buiken. Bovendien houdt mijn zoon zich vandaag redelijk gedeisd wat betreft schoppen. Daar volgt ook wel eens een harde buik op.

Ik kijk rustig ff hoe ik de nacht doorkom wat betreft harde buiken, en wat de huisarts morgen zegt over wel/geen blaasontsteking.

Dat mens heeft me gewoon behoorlijk getriggerd dus als ik geen serieuze verbetering zie, dan gaan we het morgen meemaken >:) .
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')