Wat een onzinquote:Op zondag 7 juni 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Mijn tante had een Surinaamse vriend die in een rietsuikerfabriek had gewerkt. Die vertelde dat ze daar gewoon scheten in de kookketels
![]()
Geen idee. Maar hij vertelde het verhaal heel overtuigendquote:Op zondag 7 juni 2020 22:10 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Wat een onzin
Waarom zou je dat doen, boven een bloedhete ketel en ook nog levensgevaarlijk n oncomfortabel
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. Maar hij vertelde het verhaal heel overtuigend
Doe ik ook weleens in mijn verhalen naar mijn vrienden toequote:Op zondag 7 juni 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. Maar hij vertelde het verhaal heel overtuigend
Hij had ook mooie verhalen over menseneters in de junglequote:Op zondag 7 juni 2020 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens in mijn verhalen naar mijn vrienden toe
Ik heb serieus veel gekke bosnegers en creolen meegemaakt dus zou best nog kunnen ookquote:Op zondag 7 juni 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij had ook mooie verhalen over menseneters in de jungle
Kan zo script schrijver worden!quote:Op zondag 7 juni 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die verhalen dateerden uit zijn jeugd, ergens in de jaren vijftig. Kleine Buda zat op het puntje van zijn stoel te luisteren hoorquote:Op zondag 7 juni 2020 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb serieus veel gekke bosnegers en creolen meegemaakt dus zou best nog kunnen ook
Dat geloof ik wel jaquote:Op zondag 7 juni 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Surinaamse Nessiequote:Op zondag 7 juni 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
soort van waterspin die op het water kan lopen
True true, was ook maar een geintjequote:Op zondag 7 juni 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms moet je mooie verhalen ook gewoon willen geloven, Knijn
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
En zo heb ik ook ooit een meisje gesproken en die had een slang als huisdier. zat niet in een terrarium maar mocht gewoon rond glibberen. toen is ze snachts een keer wakker geworden en keek ze naast haar, lag die slang gestrekt naast haar op bed. Volgens haar om te kijken of ze zou passen als hij haar zou willen op eten.
Maar bij deze ben ik maar weg gelopen.
En zo heb ik ook ooit een meisje gesproken en die had een slang als huisdier. zat niet in een terrarium maar mocht gewoon rond glibberen. toen is ze snachts een keer wakker geworden en keek ze naast haar, lag die slang gestrekt naast haar op bed. Volgens haar om te kijken of ze zou passen als hij haar zou willen op eten.
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Mja mensenetende bosnegers ben ik wel voor in maar zon onzinnig slangen verhaal echt niet hoor
nou ja ze hebben geen handen he. Weet niet of het is omdat ze dom zijn.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
Domme beesten kunnen ook niet met een rolmaat omgaan
MIsschien is het echt wel hoogbegaafd inderdaad "als je even lang bent als ik dan vreet ik je op heur"quote:Op zondag 7 juni 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze hebben geen handen he. Weet niet of het is omdat ze dom zijn.
Maar wel een wijnfles openmaken.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
daarom kan een varken ook geen fietsbel gebruiken, geen duim
wtfquote:Op zondag 7 juni 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat op de havo met een meisje die 's morgens de deur dichtsloeg met de staart van de kat ertussen. Staart eraf. Maar ze had een belangrijk proefwerk, dus ze heeft die staart in de vriezer gelegd en is naar school gegaan
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat op de havo met een meisje die 's morgens de deur dichtsloeg met de staart van de kat ertussen. Staart eraf. Maar ze had een belangrijk proefwerk, dus ze heeft die staart in de vriezer gelegd en is naar school gegaan
quote:
True story. De kat heeft het overleefd. Haar ouders waren minder te spreken over haar beslissingquote:
beetje sociopatisch ook?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
True story. De kat heeft het overleefd. Haar ouders waren minder te spreken over haar beslissing
Lekker ding, maar errug blond.
Hmm, ik denk echt dat het gewoon pure domheid was. Ze dacht dat de staart later wel weer aangenaaid kon worden.quote:
Zou haar niet vertrouwen als vriendinquote:Op zondag 7 juni 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
True story. De kat heeft het overleefd. Haar ouders waren minder te spreken over haar beslissing
Lekker ding, maar errug blond.
maar je zegt de havo?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik denk echt dat het gewoon pure domheid was. Ze dacht dat de staart later wel weer aangenaaid kon worden.
Met jouw 'staart'?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou haar niet vertrouwen als vriendin
Volgens mij heeft ze haar eindexamen ook niet gehaald. Maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.quote:
Even voor je gefixtquote:Op zondag 7 juni 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De leraar Nederlands viel op blonde jongens.
Ja eerste vriendinntje haalde steeds de woorden organisme en orgasme door elkaar, vond ik ook een beetje eng.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eerste vriendinntje haalde steeds de woorden organisme en orgasme door elkaar, vond ik ook een beetje eng.
Heb ik wel eens gedaan ja.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar @:bitterbal, jij staat 's nachts toch naast het bed van @:ltvdk om te kijken of je de juiste maat bijl hebt?
Aaaawquote:Op zondag 7 juni 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
Mijn demente vader daarstraks na 5 minuten naar mij staren, you are growing up to become a man and finally you are getting a tiny bit more handsome like your sisters en daarna ging hij weer het gevecht aan met een paar erwtjes op zijn bord
Dit ja, heerlijk tochquote:Op zondag 7 juni 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms moet je mooie verhalen ook gewoon willen geloven, Knijn
Ja denk het wel, meestal wel hoor was altijd zijn oogappeltje maar op de een of andere manier maakt hij zich zorgen over mij of zo, tenminste dat voelt zo en ik zou graag die zorgen weg halen.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaaawHerkent hij je meestal nog wel?
Ik las suikerspinquote:Op zondag 7 juni 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
soort van waterspin die op het water kan lopen
Er gebeuren wel de meest vuige dingen in die tentjes, heb ik weleens gehoordquote:Op zondag 7 juni 2020 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja, heerlijk toch
Ik zou eigenlijk professioneel kampvuurverteller willen worden
In plaats daarvan moet mijn kind maar gewoon naar de scouting zodat ik daar als leiding kinderen hun leven kan verzoeken met mijn verhalen
oh godquote:Op zondag 7 juni 2020 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
Het is zelfs een urban legend bal
Ik googlede of een slang zich sowieso wel helemaal uit kon rekken.
https://nieuwscheckers.nl/nieuwscheckers/slang-wil-baasje-opeten/
Dat is het ouderinstinct. Dat had mijn moeder tot het allerallerlaatst. Meer bezig met haar kinderen en man dan met zichzelfquote:Op zondag 7 juni 2020 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja denk het wel, meestal wel hoor was altijd zijn oogappeltje maar op de een of andere manier maakt hij zich zorgen over mij of zo, tenminste dat voelt zo en ik zou graag die zorgen weg halen.
Mijn opa verdiende daar de kost mee, die ging in ruil voor drank alle kroegen van Schotland af, mooie verhalen in ruil voor een glas whisky en die gast kon me toch vertellenquote:Op zondag 7 juni 2020 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja, heerlijk toch
Ik zou eigenlijk professioneel kampvuurverteller willen worden
In plaats daarvan moet mijn kind maar gewoon naar de scouting zodat ik daar als leiding kinderen hun leven kan verzoeken met mijn verhalen
Jij hebt je verhalentalent van hem gerfdquote:Op zondag 7 juni 2020 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn opa verdiende daar de kost mee, die ging in ruil voor drank alle kroegen van Schotland af, mooie verhalen in ruil voor een glas whisky en die gast kon me toch vertellen
Yepquote:Op zondag 7 juni 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt je verhalentalent van hem gerfd
In ruil voor een mooi verhaal?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schenk jezelf maar een mooie whisky in als beloning
Jouw pa altijd zorgen, mijn moeder blijft altijd de hoop houden dat ik ooit nog een nette huisvrouw wordquote:Op zondag 7 juni 2020 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja denk het wel, meestal wel hoor was altijd zijn oogappeltje maar op de een of andere manier maakt hij zich zorgen over mij of zo, tenminste dat voelt zo en ik zou graag die zorgen weg halen.
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Jouw pa altijd zorgen, mijn moeder blijft altijd de hoop houden dat ik ooit nog een nette huisvrouw word
![]()
![]()
![]()
Die duren nog even. Als het zover is, merk je het aan de belastingverlagingen waarmee ik ga smijtenquote:Op zondag 7 juni 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende burgemeesterkiezingen stem ik weer op jou
Poeh ik vind het wel een duur jaar hoor.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die duren nog even. Als het zover is, merk je het aan de belastingverlagingen waarmee ik ga smijten
Hohoho, dat was niet de afspraak. Dat soort verlagingen zouden achter de schermen blijven!quote:Op zondag 7 juni 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die duren nog even. Als het zover is, merk je het aan de belastingverlagingen waarmee ik ga smijten
Waarom? Lokale lasten hoger geworden?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poeh ik vind het wel een duur jaar hoor.
Nee, dat zijn de salarisverlagingen. Daar zouden we niet over spreken.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hohoho, dat was niet de afspraak. Dat soort verlagingen zouden achter de schermen blijven!
Lokale uitgaven.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom? Lokale lasten hoger geworden?
Ow op die manier.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de salarisverlagingen. Daar zouden we niet over spreken.
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de salarisverlagingen. Daar zouden we niet over spreken.
Alleen voor externe krachtenquote:Op zondag 7 juni 2020 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben we nog een andere burgemeesterskandidaat?
Ik heb jouw puntmuts in beslag laten nemen.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
De burgervader doet ook niets tegen racisme met zijn White suppremecy
Heb ik altijd al gedachtquote:Op zondag 7 juni 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jouw puntmuts in beslag laten nemen.
Eerst de normale landenquote:Op zondag 7 juni 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
Wanneer opent Foqgueville haar ambassade in Thailand?
Schone taak bij dunkt mequote:Op zondag 7 juni 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
Wil je ambalssadeur worden?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
Wat is er mis met kaboutersquote:Op zondag 7 juni 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jouw puntmuts in beslag laten nemen.
Zou ik ook willen, maar dan kampvuur en in ruil voor velen geldquote:Op zondag 7 juni 2020 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn opa verdiende daar de kost mee, die ging in ruil voor drank alle kroegen van Schotland af, mooie verhalen in ruil voor een glas whisky en die gast kon me toch vertellen
Is dat Sebastiaan?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Waterspin, wonderspin, het water uit het water in...
Mogen we weer slaven?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Racisme in Foqueville![]()
Hoog tijd dat we die onzin achter ons laten als we een nieuw begin maken, toch?
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Ambalsadeur als in “bitterbal”quote:Op zondag 7 juni 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |