Wat een oenquote:Op zondag 7 juni 2020 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
Glaasje melk iemand?
LIF / Er zit iets in mijn pak melk
Hier wordt bitterbal als een man neergezet, wat een slecht staaltje journalistiek zegquote:Op zondag 7 juni 2020 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
Hmm. "Bitterbal stapt uit party mix en gaat solo"
https://speld.nl/2019/07/(...)rtymix-en-gaat-solo/
quote:Op zondag 7 juni 2020 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2020 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
Glaasje melk iemand?
wel een beetje domquote:Op zondag 7 juni 2020 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
Glaasje melk iemand?
Eigenlijk zijn ze helemaal niet lekker en na een paar al half misselijkquote:
Glaasje melk iemand?
Glaasje melk iemand?
Vond dat het nu de juiste tijd wasquote:Op zondag 7 juni 2020 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf wil Speld ook al betaald wordenquote:Op zondag 7 juni 2020 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
Dat heb ik ook altijd bij die dingenquote:Op zondag 7 juni 2020 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze helemaal niet lekker en na een paar al half misselijk
Ik wil dit kunnen als party trick.quote:
Oeh, leuk! Weten jullie al waarheen?quote:Op zondag 7 juni 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
was stukje wezen lopen, richting de stad. Nicht was in de stad dus die belde. Nu hebben we besloten in augustus naar griekenland te gaan
Waar gaat het heen met de wereld?quote:
Nee nog nooit in griekenland geweestquote:Op zondag 7 juni 2020 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, leuk! Weten jullie al waarheen?
Ik ben absoluut geen Griekenlandexpert, dus dit is op een stuk of vijf vakanties gebaseerdquote:Op zondag 7 juni 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee nog nooit in griekenland geweestZij wel dus ze zei kreta
Wat raad jij aan?
Moet ook even kijken hoe groot kreta is.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen Griekenlandexpert, dus dit is op een stuk of vijf vakanties gebaseerd. Athene vond ik zelf een beetje saai, leuk voor 2-3 dagen zeg maar
. Maar alle eilanden waar ik geweest ben (Kos, Corfu, Kreta en een paar die ik nu vergeet) vond ik dan weer fantastisch. Lekker in een schattig autootje over zo'n eiland rondcrossen en onderweg bij leuke dingen stoppen
.
Kreta is leukquote:Op zondag 7 juni 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat raad jij aan?
De Griekse keukenquote:Op zondag 7 juni 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat raad jij aan?
Kreta is inderdaad leuk. Zijn we vorig jaar veel te kort geweest.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kreta is leukTamelijk groot dus veel te zien.
hoe lang ben je geweest?quote:Op zondag 7 juni 2020 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kreta is inderdaad leuk. Zijn we vorig jaar veel te kort geweest.
Heb je al geboekt? Waar?quote:Op zondag 7 juni 2020 16:56 schreef Koen66 het volgende:
In oktober hebben wij ook een weekje Kreta op de agenda staan
Ja, op zich wel. Maar op n na waren het allemaal all inclusive vakanties waardoor we niet de allergrootste bewegingsvrijheid hadden (is jammer van het geld om alsnog iedere dag ergens anders te moeten eten). En tijdens een paar was ik een kind of puber en dan is alles toch respectievelijk heel erg leuk of heel erg stomquote:Op zondag 7 juni 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet ook even kijken hoe groot kreta is.
5 keer griekenland is best veel toch?
14 dagen in totaal waarvan 3 op kreta. We zijn naar 3 verschillende eilanden geweest.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2020 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Reizen. Praten over reizen
. Reisfoto's
. Reisherinneringen ophalen
.
Ik snap nooit of zij nou een luchtvaartmaatschappij of reisbureau zijnquote:Op zondag 7 juni 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
Corendon is toch oke voor dit soort reizen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Corendon heeft eigen vliegtuigen geloof ikquote:Op zondag 7 juni 2020 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap nooit of zij nou een luchtvaartmaatschappij of reisbureau zijn.
Ik ging toen ik nog pakketreizen boekte altijd met Sunweb omdat goede ervaringen. Over Corendon heb ik ook niet veel slechts gehoord, maar geen idee hoe het in deze tijd zit.
quote:Op zondag 7 juni 2020 17:05 schreef Modus het volgende:
Dit is nog eens een smurfbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Combinatie van. Verzorgen dus ook All-in vakanties.quote:Op zondag 7 juni 2020 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap nooit of zij nou een luchtvaartmaatschappij of reisbureau zijn.
Ik ging toen ik nog pakketreizen boekte altijd met Sunweb omdat goede ervaringen. Over Corendon heb ik ook niet veel slechts gehoord, maar geen idee hoe het in deze tijd zit.
Waarom niet lekker alles zelf boeken?quote:Op zondag 7 juni 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
ja dat kan ook maar mijn nicht zei dat voor zoiets zon pakket beter is.quote:Op zondag 7 juni 2020 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom niet lekker alles zelf boeken?
Het is wel lekker handig als je een echte relaxvakantie wilt, hoef je daar vrijwel niks meer te regelen. Ook geen zorgen over hoe je van het vliegveld naar het hotel komt bijvoorbeeldquote:Op zondag 7 juni 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kan ook maar mijn nicht zei dat voor zoiets zon pakket beter is.
Hangt er vanaf wat je wilt denk ik, als je veel wil zien zou je er zelfs voor kunnen kiezen 2 verschillende hotels te boeken en dan een soort rondreisje.quote:Op zondag 7 juni 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat hoeft niet perse denk ik. Zon transfer naar hotel en dan alleen met ontbijt klinkt wel oke denk ik. Weet niet of ze een auto wilt hurenquote:Op zondag 7 juni 2020 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je wilt denk ik, als je veel wil zien zou je er zelfs voor kunnen kiezen 2 verschillende hotels te boeken en dan een soort rondreisje.
Nog een tip voor als je voor zo'n vakantie gaat: kies een resort uit waar leuke dorpjes in de buurt liggen. Vaak kun je daar eenvoudig heen met de taxi of lijnbus en soms zelfs lopend. Dan is er altijd wat te doen en raak je niet snel uitgekeken op de directe omgevingquote:Op zondag 7 juni 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat hoeft niet perse denk ik. Zon transfer naar hotel en dan alleen met ontbijt klinkt wel oke denk ik. Weet niet of ze een auto wilt huren
ik zal het gaan googelenquote:Op zondag 7 juni 2020 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog een tip voor als je voor zo'n vakantie gaat: kies een resort uit waar leuke dorpjes in de buurt liggen. Vaak kun je daar eenvoudig heen met de taxi of lijnbus en soms zelfs lopend. Dan is er altijd wat te doen en raak je niet snel uitgekeken op de directe omgeving.
Er zijn namelijk ook best wat resorts waar buiten het resort niet zo veel te doen is in de directe omgeving.
Op websites van reisbureaus staat dit vaak genoemd bij het resort volgens mijquote:
Dit is nog eens een smurfbroekHoe kom je aan die foto van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessni vuotavat
Olen tmn maailman loppu
Min olen tyhjyys
Dat is zeker een goede tip. Een hotel in the middle of nowhere moet je niet willen want dan zit je alsnog steeds bij het hotel.quote:Op zondag 7 juni 2020 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog een tip voor als je voor zo'n vakantie gaat: kies een resort uit waar leuke dorpjes in de buurt liggen. Vaak kun je daar eenvoudig heen met de taxi of lijnbus en soms zelfs lopend. Dan is er altijd wat te doen en raak je niet snel uitgekeken op de directe omgeving.
Er zijn namelijk ook best wat resorts waar buiten het resort niet zo veel te doen is in de directe omgeving.
Gezien het huidige leenstelsel is dat niet zo'n bizarre.quote:Op zondag 7 juni 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu eenvandaag terug. Was een studente die zich nu vanwege corona heeft ingeschreven voor een 2e master, die heeft een studieschuld van 40 duizend euro.
Daar hebben we dus ook geboektquote:Op zondag 7 juni 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
Vind het wel bizar veel. Hoe lang doe je daar over omdat af te betalenquote:Op zondag 7 juni 2020 17:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien het huidige leenstelsel is dat niet zo'n bizarre.
Blijft veel geld, dat wel.
Als je als pakket geboekt hebt is dat allemaal een stuk beter geregeldquote:Op zondag 7 juni 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
Moet zon corendon ofzo die reis vergoeden als het door verscherpte maatregelen niet meer kan doorgaan?
In het nieuwe stelsel hebben ze 30 jaar.quote:Op zondag 7 juni 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het wel bizar veel. Hoe lang doe je daar over omdat af te betalen
Gaat die studieschuld netto van het bedraf af wat je mag lenen voor een hypotheek?quote:Op zondag 7 juni 2020 17:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In het nieuwe stelsel hebben ze 30 jaar.
En in praktijk "voel" je daar weinig van, alleen met huis kopen is 't lastig.
Het gekloot is geloof ik vooral dat er gerekend wordt met je startbedrag en niet met je nog-af-te-lossenbedrag. Dus die 40k blijft nogal lang hangen.quote:Op zondag 7 juni 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat die studieschuld netto van het bedraf af wat je mag lenen voor een hypotheek?
Oh spannend:D Vandaag?quote:Op zondag 7 juni 2020 17:33 schreef Bos81 het volgende:
https://www.24kitchen.nl/(...)van-parmezaanse-kaas
Ik ga dit proberen te maken. Alleen vervang ik de spaghetti door Gnocchi
Dit is nog eens een smurfbroekEn NOG kouwe voetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen
En dan is het waarquote:Op zondag 7 juni 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind ik ook bizar veel. Ik zat even die rekenvoorbeeldjes bij die link van IJs te bekijken, dat ging nog maar over een studieschuld van 15k. Maar dat hakt er flink in zeg bwuuh. Blij dat ik daar nooit aan begonnen ben. Al heb ik aan het eind van mijn studie ook wel slapeloze nachten over geld gehad hoorquote:Op zondag 7 juni 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het wel bizar veel. Hoe lang doe je daar over omdat af te betalen
Nou ja misschien kan je soms ook niet anders?quote:Op zondag 7 juni 2020 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik ook bizar veel. Ik zat even die rekenvoorbeeldjes bij die link van IJs te bekijken, dat ging nog maar over een studieschuld van 15k. Maar dat hakt er flink in zeg bwuuh. Blij dat ik daar nooit aan begonnen ben. Al heb ik aan het eind van mijn studie ook wel slapeloze nachten over geld gehad hoorMaar de rest van je leven terugbetalen....
Meh.
Ja dat zou kunnen natuurlijk. Maar ik ken ook wel mensen die in hun studententijd er maar op los reisden en feestten en een kont met schuld opbouwden. "Terugbetalen zien we dan wel weer heujjjjquote:Op zondag 7 juni 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja misschien kan je soms ook niet anders?
plaats weet ik nietquote:Op zondag 7 juni 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En welke plaats? Ga je dan dingen doen of bakken op het strand?
Bakken in de zon vind ik altijd zo zonde.quote:Op zondag 7 juni 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
plaats weet ik nietDenk een combi van beide
ja ik ga toch voor een leuke tijdquote:Op zondag 7 juni 2020 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bakken in de zon vind ik altijd zo zonde.
Rethymon kan dan wel een leuke plaats zijn. Groot genoeg voor wat vertier, sfeervoller dan hoofdstad Heraklion en best wat leuke dingen in de buurt. Al vond ik zelf het kleine vissersplaatsje waar wij zaten leukerquote:Op zondag 7 juni 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
plaats weet ik nietDenk een combi van beide
Maximaal lenen is maximaal leven zeggen ze dan. Ja is goed schat, succes met je hypotheek straks en ik wil je niet horen zeurenquote:Op zondag 7 juni 2020 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen natuurlijk. Maar ik ken ook wel mensen die in hun studententijd er maar op los reisden en feestten en een kont met schuld opbouwden. "Terugbetalen zien we dan wel weer heujjjj![]()
" Dat heb ik dus nooit echt begrepen. Zal mijn calvinistische opvoeding wel zijn
Dat klinkt als een medicijn...quote:Op zondag 7 juni 2020 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rethymon kan dan wel een leuke plaats zijn. Groot genoeg voor wat vertier, sfeervoller dan hoofdstad Heraklion en best wat leuke dingen in de buurt. Al vond ik zelf het kleine vissersplaatsje waar wij zaten leuker
Nu klinkt het inderdaad ineens niet meer als een medicijn.quote:
quote:
Het kaasbakje is misluktquote:
Tadaaquote:Op zondag 7 juni 2020 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu klinkt het inderdaad ineens niet meer als een medicijn.
smaak het wel?quote:Op zondag 7 juni 2020 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Het kaasbakje is mislukt![]()
Dus geen foto's helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |