Nee, maar als ik de media moet geloven staat zo’n beetje 99% van Nederland wel achter hen.quote:Op zondag 7 juni 2020 09:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Veel meer duizenden mensen gaan niet de straat op
Maar zelfs dan. Als ze niet hetzelfde doen voor blanke, aziatische, zuid-amerikaanse etc. bedrijven is het natuurlijk alsnog discriminatie.quote:Op zondag 7 juni 2020 09:23 schreef DJKoster het volgende:
Iemand een linkje naar die brief?
Wat ik zo kan vinden is dat er een banner is in de app waarop je kunt klikken om zo bij een lijst te komen.
Dus niet dat zwarte bedrijven gelijk bovenaan staan.
De media gelovenquote:Op zondag 7 juni 2020 09:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee, maar als ik de media moet geloven staat zo’n beetje 99% van Nederland wel achter hen.
Een conservatief suprême court die discriminatie van homo's bij het bestellen van taarten toestaat heeft wel een precedent geschapen. Waarom zou uber nu opeens wel schuldig zijn?quote:Op zondag 7 juni 2020 09:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dit is toch juist racisme? Lijkt me dat hier iemand makkelijk mee naar een rechter kan stappen.
Dat is toch niet te vergelijken?quote:Op zondag 7 juni 2020 09:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een conservatief suprême court die discriminatie van homo's bij het bestellen van taarten toestaat heeft wel een precedent geschapen. Waarom zou uber nu opeens wel schuldig zijn?
https://www.nytimes.com/2(...)away-gay-couple.html
Hier kan je je niet achter religieuze gronden verschuilen.quote:Op zondag 7 juni 2020 09:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een conservatief suprême court die discriminatie van homo's bij het bestellen van taarten toestaat heeft wel een precedent geschapen. Waarom zou uber nu opeens wel schuldig zijn?
https://www.nytimes.com/2(...)away-gay-couple.html
Dan zal het wel uitgelegd worden als racisme door leveranciers of sponsoren. En zo blijven we bezig, lol.quote:Op zondag 7 juni 2020 09:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
In een beetje gezond economisch stelsel ga je dus zien dat zo’n bedrijf opeens veel minder klanten heeft door te gaan discrimineren.
Ze moeten het natuurlijk zelf weten, maar dikke kans dat over een paar maanden ze weer terug krabbelen omdat leveranciers of sponsoren of investeerders etc ze links gaan laten liggen en/of zich terug trekken.
Tenzij een bepaalde groep gaat overcompenseren om het recht te trekken?quote:Op zondag 7 juni 2020 09:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
In een beetje gezond economisch stelsel ga je dus zien dat zo’n bedrijf opeens veel minder klanten heeft door te gaan discrimineren.
Ze moeten het natuurlijk zelf weten, maar dikke kans dat over een paar maanden ze weer terug krabbelen omdat leveranciers of sponsoren of investeerders etc ze links gaan laten liggen en/of zich terug trekken.
Zo heb je iig nog even de tijd om een nieuwe baan te zoeken, als je er tegenin gaat sta je gelijk op straat.quote:Op zondag 7 juni 2020 09:43 schreef danos het volgende:
Hoe komt men toch op zo'n besluit? Dit moet meerdere boardroom meetings hebben doorlopen en dan is er niemand die (hardop) zegt wat voor bullshit dit is?
Wie gaat er een rechtzaak tegen uber aanspannen, dan zien we het wel wat een rechter er van vind.quote:Op zondag 7 juni 2020 09:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hier kan je je niet achter religieuze gronden verschuilen.
Ik zie liever dat figuren als airfryer hun ogen openen en zeggen dat dit niet de bedoeling is.quote:Op zondag 7 juni 2020 09:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wie gaat er een rechtzaak tegen uber aanspannen, dan zien we het wel wat een rechter er van vind.
Je bent het met Uber eens of je bent een racist!quote:Op zondag 7 juni 2020 09:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik zie liever dat een figuren als airfryer hun ogen opene en zeggen dat dit niet de bedoeling is.
Dat heet dus een ja knikkers organisatiequote:Op zondag 7 juni 2020 09:43 schreef danos het volgende:
Hoe komt men toch op zo'n besluit? Dit moet meerdere boardroom meetings hebben doorlopen en dan is er niemand die (hardop) zegt wat voor bullshit dit is?
Daar gaan ze nog op terug komenquote:Op zondag 7 juni 2020 09:54 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Je bent het met Uber eens of je bent een racist!
Nooit geweten dat Philips apparaten ook al kunnen praten. Gaat dan het zwarte of het witte model het woord voeren, of mag het neutrale blauwe model het toch doenquote:Op zondag 7 juni 2020 09:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik zie liever dat een figuren als airfryer hun ogen opene en zeggen dat dit niet de bedoeling is.
Misschien hebben ze een voorbeeld overgenomen van het personeelsbeleid van de huidige trump regering.quote:Op zondag 7 juni 2020 09:58 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dat heet dus een ja knikkers organisatie![]()
![]()
Goed idee baas![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |