Ik moet alles scheidenquote:Op zondag 7 juni 2020 00:33 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, we gebruiken hier alleen rest en dan trekbandvuilniszakken
mja er zijn ondergrondse bakken neergezet en sindsdien moet je, als je geen groenbak hebt, maar naar de milieustraat of bij rest dumpenquote:
ik denk het ook niet, je hebt altijd wat publiekstrekkers nodigquote:Op zondag 7 juni 2020 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
Denk wel dat Buda gelijk heeft over luxe winkels in een stadcentrum. Dat dat niet werkt. Wel in dorpen als Wassenaar enzo maar niet hier in Den Haag bijvoorbeeld.
Wat zien we hier?quote:Op zondag 7 juni 2020 00:38 schreef mschol het volgende:
recentelijk op dit gestuit (werd gebruikt in YT filmpje) , vind em wel geinig
Ja zo jammer is dat. Ze hebben er soms leuke dingen maar als je die winkel in loopt haak je al af. Het staat er ook niet aantrekkelijk bij allemaal.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik was laatst bij de Kwantum, dacht ff snel een grastapijtje halen. Wat een winkel joh, alsof je zo de jaren 70 inloopt.
Zo’n verkoper schreeuwde heel hard naar een oude vrouw, wat is uw adres, telnr, rekeningnummer, mailadres op 3 meter afstand
Ah ok. Ik vond het saai en heb het weggeklikt.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wolven?
nee eub album art van de muziek?
dat kanquote:Op zondag 7 juni 2020 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok. Ik vond het saai en heb het weggeklikt.
ik ben in malls geweest van die investeringsmaatschappij in londen en denk niet dat dat werkt in NL maar goed, scheelt een rit DH centrum inquote:Op zondag 7 juni 2020 00:45 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben benieuwd naar het nieuwe "Mall of the Netherlands" als het echt af is, zier er aan de buitenkant wel steeds indrukwekkender uit
ik twijfel er ook sterk aan, veel te ambitieus. Ben er vorig jaar een keer wezen kijken in het deel wat al af was. Ziet er wel mooi uit allemaal.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben in malls geweest van die investeringsmaatschappij in londen en denk niet dat dat werkt in NL maar goed, scheelt een rit DH centrum in
ben er ook al een tijd niet geweest, laatste keer jaar of 2 terug toen viel het me reuze mee qua leegstandquote:Op zondag 7 juni 2020 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
Vroeger woonde ik vlakbij de megastores in Den Haag. Leek toen ook zo'n flop te zijn, veel te grote winkelpanden en die konden niet kleiner ofzo. Op den duur stond meer dan de helft zo ongeveer leeg. Kwam er wel eens voor de blokker (toen hadden we nog geen action) de grote dierenwinkel. de Konmar en de McDonalds.
Was er vandaag bij in de buurt, twijfelde nog of ik even zou kijken dus geen idee hoe het nu is.
Oh echt, dat is mooi. Is het toch nog bijgetrokken.Want toen ging het echt niet best. Geloof dat er nu ook een speelparadijs in zit, die zullen het wel goed doen, en voordeel van die grote panden.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben er ook al een tijd niet geweest, laatste keer jaar of 2 terug toen viel het me reuze mee qua leegstand
Stond de Boogaart zo leeg joh paar jaar terug? Toen ik nog in Laak woonde kwam ik er best vaak, vond het er zo fijn. Daar ben ik echt al zo lang niet geweest, Fietste er een tijd terug wel langs onderweg naar een tuincentrum. Zag dat de "parkeergarage" nu nog maar 1 laags was terwijl het vroeger 2 laags wasquote:Op zondag 7 juni 2020 01:10 schreef Koen66 het volgende:
ergste qua vergane glorie in de regio vond ik paar jaar terug de Boogaard in Rijswijk, leegstand destijds meer dan 1/3, geen idee hoe het nu is
het gebouw waar V&D ooit zat was vrijwel leeg, zaten naast V&D meerdere winkels maar die zijn vermoedelijk na failliet V&D ook vertrokken. Zie dat er nu nog steeds maar 2 winkels zitten dus weinig verbetering. Rest lijkt wel wat beter opgevuld overigensquote:Op zondag 7 juni 2020 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stond de Boogaart zo leeg joh paar jaar terug? Toen ik nog in Laak woonde kwam ik er best vaak, vond het er zo fijn. Daar ben ik echt al zo lang niet geweest, Fietste er een tijd terug wel langs onderweg naar een tuincentrum. Zag dat de "parkeergarage" nu nog maar 1 laags was terwijl het vroeger 2 laags was
Ik moest heel hard denken waar die zat maar ik denk dat ik het weet. Was een klein gebouw toch, tegenover de Hoogvliet en Xenox enzo volgens mij?quote:Op zondag 7 juni 2020 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gebouw waar V&D ooit zat was vrijwel leeg, zaten naast V&D meerdere winkels maar die zijn vermoedelijk na failliet V&D ook vertrokken. Zie dat er nu nog steeds maar 2 winkels zitten dus weinig verbetering. Rest lijkt wel wat beter opgevuld overigens
deprimerendquote:Op zondag 7 juni 2020 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
Vroeger woonde ik vlakbij de megastores in Den Haag. Leek toen ook zo'n flop te zijn, veel te grote winkelpanden en die konden niet kleiner ofzo. Op den duur stond meer dan de helft zo ongeveer leeg. Kwam er wel eens voor de blokker (toen hadden we nog geen action) de grote dierenwinkel. de Konmar en de McDonalds.
Was er vandaag bij in de buurt, twijfelde nog of ik even zou kijken dus geen idee hoe het nu is.
je kan prima gaan. er is niemandquote:Op zondag 7 juni 2020 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had nog wel een keer naar die grote dierenwinkel gewild.
Gewoon je vriend laten doenquote:Op zondag 7 juni 2020 09:08 schreef RockNijntje het volgende:
Wakker worden van de wekker die je gezet had omdat je het hele huis nog moet opruimen voor je ouders er zijn is niet het allerchillste zondaggevoel.
Die is al twee keer door de wekker geslapen en ligt nu nog te kwijlenquote:
Oh wat vetquote:Op zondag 7 juni 2020 09:15 schreef RockNijntje het volgende:
@:bitterbal
Jij bent toch ook helemaal Hue fan? Ik trof onze gang vannacht zo aan. Helemaal awesome, maar voor stoned mij iets te intens. Jeetje want kunnen die lampen levendig en fel zijn
.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |