quote:
Kut gianniquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar de SJW figuren op de katoenplantages onder zwarte heerschappij
Trudeauquote:
Vind dat echt heel vreemd ja. Denk dat sommigen oprecht vinden dat je hier niet tegen hoeft te demonstreren ofzoquote:
fokkkkkkkkkkkkkkkkitquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind dat echt heel vreemd ja. Denk dat sommigen oprecht vinden dat je hier niet tegen hoeft te demonstreren ofzo
Jij bent ook niet zwart.quote:
Typisch die neiging tot geweld die je bij veel fascisten ziet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
zucht
zin om Jimmy in mekaar te slaan
Is dit Etto?quote:
Dat krijg je nou van die Sylvana's en Airfryersquote:
Nee hoor, gewoon even geen zin in irritante irri'squote:Op zondag 7 juni 2020 00:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Typisch die neiging tot geweld die je bij veel fascisten ziet.
Moet je maar niet bijdragen aan microagressie. Jij als witte man moet even pas op de plaats maken en je bezinnen op je bijdrage aan het structurele en institutionele racisme dat ook jij in stand houdt!quote:Op zondag 7 juni 2020 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon even geen zin in irritante irri's
Bij die mensen zit het wel langer dan 3 jaar in hun systeem hoorquote:Op zondag 7 juni 2020 00:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat krijg je nou van die Sylvana's en Airfryers
Hou me liever bezig met heemkunde.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:02 schreef TTSS het volgende:
[..]
Moet je maar niet bijdragen aan microagressie. Jij als witte man moet even pas op de plaats maken en je bezinnen op je bijdrage aan het structurele en institutionele racisme dat ook jij in stand houdt!
Het is vooral heel kansloos. Er zijn teveel culturele verschillen en dat gaat nooit werken. Al ga je iedere dag op dat pleintje staan roeptoeterenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind dat echt heel vreemd ja. Denk dat sommigen oprecht vinden dat je hier niet tegen hoeft te demonstreren ofzo
Klinkt als iets dat gesubsidieerd wordt.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hou me liever bezig met heemkunde.
Dit is ook weer bullshit...quote:Op zondag 7 juni 2020 00:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is vooral heel kansloos. Er zijn teveel culturelen verschillen en dat gaat nooit werken. Al ga je iedere dag op dat pleintje staan roeptoeteren
Dat mag ik hopen ja, het onderzoeken van de eigen regio en diens geschiedenis is van groot belang.quote:
Ontkennen van racisme is ook racisme. Je woont duidelijk in een roomblank Brabants dorpje.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is ook weer bullshit...
Zijn gewoon iets te veel schreeuwende zeikerds aan beide kanten die we iets teveel horen en iets teveel aandacht geven.
Ras is verder in Nederland helemaal geen issue.
Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ras is verder in Nederland helemaal geen issue.
Hou eens op met je actquote:Op zondag 7 juni 2020 00:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ontkennen van racisme is ook racisme. Je woont duidelijk in een roomblank Brabants dorpje.
Racisme ontken ik niet... wat heet, heel NWS en BNW zit er vol mee...quote:Op zondag 7 juni 2020 00:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ontkennen van racisme is ook racisme. Je woont duidelijk in een roomblank Brabants dorpje.
Als je de BIPOC stemmen die nu opkomen negeert, draag je bij aan het stelselmatig onderdrukken van de niet witte Nederlander, en dus ben je een wit-supremacist.quote:
Jij ervaart het niet dus het is er niet.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Racisme ontken ik niet... wat heet, heel NWS en BNW zit er vol mee...
Dat het een enorm macro-probleem in stand gehouden door nazaten van slavendrijvers zou zijn, is me dan weer te gortig.
Hier heeft hij nog wel een punt ookquote:Op zondag 7 juni 2020 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zucht
Zin om Jimmy in mekaar te beuken
Hitler had daar een groepje voor, zou je in de jaren 30 mooi bij hebben gekund. Die hadden ook niet zo veel met die minderheden die maar kwamen zeuren.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zucht
Zin om Jimmy in mekaar te beuken
zuchtquote:Op zondag 7 juni 2020 00:08 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hitler had daar een groepje voor, zou je in de jaren 30 mooi bij hebben gekund. Die hadden ook niet zo veel met die minderheden die maar kwamen zeuren.
Dat zeg ik dan ook niet... Ik zeg dat pretenderen dat het hier net Mississippi anno 1950 is een achterlijk idee is.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier heeft hij nog wel een punt ookAct of niet.
Als je nooit gediscrimineerd bent om je huidskleur kan je toch niet bepalen voor een ander of hij/zij racisme ervaart?
De meeste blanken waren keuterboertjes hier. Wat op de VOC en WIC schepen meegingen was ook internationaal gezelschap die in 'De Aap' gelogeerd hebben en voor pampus lagen.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Racisme ontken ik niet... wat heet, heel NWS en BNW zit er vol mee...
Dat het een enorm macro-probleem in stand gehouden door nazaten van slavendrijvers zou zijn, is me dan weer te gortig.
Dit wil ik zien.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zucht
Zin om Jimmy tot origamizwaan te vouwen
Nepaleesjes moet je kort houdenquote:Op zondag 7 juni 2020 00:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ondertussen bouwen er nog steeds Nepalese slaven aan stadions voor WK 2022
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AMA DE PAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Haha naquote:Op zondag 7 juni 2020 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AMA DE PAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gewoon een leuk iemand in de SC, gelukkig
quote:Op zondag 7 juni 2020 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon een leuk iemand in de SC, gelukkig
Peanutbutter?quote:
Vervang Nepaleesjes voor zwarten, dan is de wereld te kleinquote:
Dan mogen nazi's ook wel wegblijven.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:19 schreef TTSS het volgende:
Ik vind het niet echt heel tof dat racisten gewoon nog hier mogen posten. Laten we deze SC een inclusieve en veilige omgeving maken zodat BIPOC users geen anxiety hoeven te hebben dat er microagressies op hun gericht worden.
Zeker! Dus Etto mag wel even uitloggen.quote:
Heb je gezien hoe ignorant hij is over wat BIPOCs moeten doormaken?quote:
Iedereen die oprecht wil bijdragen aan een betere wereld moet ruzie zoeken met bekrompen racisten die nog voor zwarte piet opkomen en die de dappere BLM supporters denigreren.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jimmy, gaat er eigenlijk wel eens een dag voorbij zonder dat je ruzie zoekt met iemand?
Oprechte vraag.
Zelfs de act van wollah is minder vermoeiend.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Iedereen die oprecht wil bijdragen aan een betere wereld moet ruzie zoeken met bekrompen racisten die nog voor zwarte piet opkomen en die de dappere BLM supporters denigreren.
Noooooou......quote:Op zondag 7 juni 2020 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zelfs de act van wollah is minder vermoeiend.
Jij denkt zó vanuit een wit paradigma, racisme is geen mening. Haat is geen recht!quote:Op zondag 7 juni 2020 00:23 schreef FernandoMartinez het volgende:
Het grote verschil in het geheel is, een mening hebben en het uiten ervan. Beide mag natuurlijk, dat zit in de grondwet.
Het is aan jou/ons om er in mee te gaan
Dit ja. Als die woorden bij iemand ongeloofwaardig overkomen is het wel bij Jimmyquote:Op zondag 7 juni 2020 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zelfs de act van wollah is minder vermoeiend.
Wel apart om dit van jou te horen.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Iedereen die oprecht wil bijdragen aan een betere wereld moet ruzie zoeken met bekrompen racisten die nog voor zwarte piet opkomen en die de dappere BLM supporters denigreren.
JIJ ZEGT KANKER EN DAT MAG NIETquote:Op zondag 7 juni 2020 00:26 schreef Fok-it het volgende:
130K op bank, ieder ander kkskere zwerver VIESMAD
Even kijken of deze act mij wel FOK!pussy oplevert.quote:
Oh dacht je er al 1 had.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:27 schreef TTSS het volgende:
[..]
Even kijken of deze act mij wel FOK!pussy oplevert.
Haat is niet iets wat je moet willenquote:Op zondag 7 juni 2020 00:24 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jij denkt zó vanuit een wit paradigma, racisme is geen mening. Haat is geen recht!
Nee ik zeg kk. Dat jij dat meteen met kanker associeert zegt mij heel veel mannetjequote:
Zij is niet van FOK natuurlijk.quote:
Hou je kkbek johquote:Op zondag 7 juni 2020 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik zeg kk. Dat jij dat meteen met kanker associeert zegt mij heel veel mannetje
Nee ik ben lief tegen haar.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je haar vandaag al om iets bekritiseerd?
Voor FOK!pussy? Lijkt me wel ja.quote:
KKK is meer in swangquote:
Haha jaquote:
Rapporteer maar een eind wegquote:
Same. Hij denkt dat hij nog steeds blauwe privileges heeft.quote:
Toch een stukje ordinairder en labieler.quote:
Blue supremacistquote:Op zondag 7 juni 2020 00:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Same. Hij denkt dat hij nog steeds blauwe privileges heeft.
Meh, taai.quote:
Vind negers ook wel leukquote:
niks, was gewoon grappigquote:Op zondag 7 juni 2020 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met katten dan? ETTO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |