Over streamen? Of over live? Of over?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sommige mensen zeuren daar al over.
Maakt niet uit..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over streamen? Of over live? Of over?
Over livestreams,Ik voel me juist soms net als een kind in een snoepwinkel.De link van Engine nu ook weer maakt me blij.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over streamen? Of over live? Of over?
Ja als je er van geniet waarom niet, gewoon lekker doen. Jou tijd, jou leven, jou genotquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over livestreams,Ik voel me juist soms net als een kind in een snoepwinkel.De link van Engine nu ook weer maakt me blij.![]()
![]()
de wereld heeft rare kostgangersquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:19 schreef Dotteke het volgende:
Wat een maf wijf zeg
https://www.telegraaf.nl/(...)lessen-in-supermarkt
wat is dit?quote:
Een blok.quote:
wie . ik vraag gewoon wat het is?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij moet zeigen hoe irritant hij boklen kann
Dat staartje er bovenquote:
man3quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
oke dacht heeft betekenis snap het traag van begrip![]()
![]()
Vrouw eigen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
oke dacht heeft betekenis snap het traag van begrip![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |