SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij kunnen je helpenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:56 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
Neuken is een goeie, maar helaas niet veel vrouwen om op af te stappen in deze tijd.![]()
Het is een .gif. Dat ondersteunt /img denk ik niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:58 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Doet ie het of doet ie het niet?![]()
Alsjeblieft niet reageren op dat gestuntel.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is een .gif. Dat ondersteunt /img denk ik niet.Gelieve verwijderen![]()
Ohquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is een .gif. Dat ondersteunt /img denk ik niet.
Hoe moet je dat posten dan
blablablabla![]()
Ik zie het ja, deze user heeft al een staat van dienst met het aantal posts en zijn inschrijfdatum.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet reageren op dat gestuntel.![]()
![]()
Vaak met een hengel lijntje haakje,,aas naar keuzequote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:58 schreef stokj het volgende:
@:geerd Geerdje hoe doe je dat, visjes pakken?Ik zwaai naar dieren.![]()
nopequote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:58 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Doet ie het of doet ie het niet?nopequote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:58 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Doet ie het of doet ie het niet?Ik zwaai naar dieren.![]()
Dat niet zo zeer, maar die komt van VBL er komt niets goeds van VBL. Allemaal ééncellige amoebes daar.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie het ja, deze user heeft al een staat van dienst met het aantal posts en zijn inschrijfdatum.Gelieve verwijderen![]()
Wat bedoel je??quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie het ja, deze user heeft al een staat van dienst met het aantal posts en zijn inschrijfdatum.blablablabla![]()
Vissen is chill.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vaak met een hengel lijntje haakje,,aas naar keuzeGelieve verwijderen![]()
Zijn visjes niet te klein om het maximale genot ervan uit te halen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vaak met een hengel lijntje haakje,,aas naar keuze![]()
Lang niet meer gedaan...wel nog altijd een vispas....wil nog een keer een schuifhengeltje kopen en dan achter in de rugzak..en dan als ik leuk slootje zie als ik aan het toeren met de motor..vlokje brood eraan en eens kijken of er wat te vangen valt..quote:Ik zwaai naar dieren.![]()
Geef eens antwoord wat bedoel je met staat van dienstquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Zijn visjes niet te klein om het maximale genot ervan uit te halen?blablablabla![]()
Dat je al zo lang user bent met zoveel posts maar nog niet weet hoe je een image hier zetquote:
Je moet het tussen die tags zetten.![]()
Meervallen kunnen heel groot worden gaat je hele arm wel inquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Zijn visjes niet te klein om het maximale genot ervan uit te halen?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ohja, kan me die topic nog herinneren ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer, maar die komt van VBL er komt niets goeds van VBL. Allemaal ééncellige amoebes daar.![]()
'quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat je al zo lang user bent met zoveel posts maar nog niet weet hoe je een image hier zet
Je moet het tussen die tags zetten.
[img]https://tenor.com/bgSVl.gif
,
[/img]blablablabla![]()
Daarom na 20/30 min verkassen...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, moet je wel iets vangen, anders verveeld het na een tijdje.Ik zwaai naar dieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |