Je had er gewoon voor moeten gaan man.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pooh zoo..ja laatste keer afspraak voor meting, was zei der toevallig..stond op het punt om te vragen keer wat af te spreken ..komt er een of andere stagiaire binnen..ja laat maar![]()
![]()
wat?quote:
Ik denk het wel. Wil je?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:33 schreef engine het volgende:
@:Fernweh @:amee
Hebben jullie bamboo shoots?
Nee maar heb je bamboe nodig? Ik heb kant en klare bomen staan waar ik vanaf moet een stuk of 10 als het er niet meer zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:33 schreef engine het volgende:
@:Fernweh @:amee
Hebben jullie bamboo shoots?
Ja wil ikquote:
Ja dusquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nee maar heb je bamboe nodig? Ik heb kant en klare bomen staan waar ik vanaf moet een stuk of 10 als het er niet meer zijn.
quote:
quote:
Is dat paden aanleggen voor jullie ook niet te doen? Veeg constant weg wat ik net geplaatst hebquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nee maar heb je bamboe nodig? Ik heb kant en klare bomen staan waar ik vanaf moet een stuk of 10 als het er niet meer zijn.
Het is lastig idd!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Is dat paden aanleggen voor jullie ook niet te doen? Veeg constant weg wat ik net geplaatst heb
Zwaar frustrerendquote:
Ben je vanavond online? Ben nu aan het koken + eten maar daarna kan ik ze wel opgraven en ze naar je eiland toebrengen ik dump ze dan gewoon ergens of je moet gaten graven waar ik ze ingooi.quote:
Ik leg geen paden aan, ik ga voor een vallei achtig eiland. Paden zijn vrij makkelijk als er twee zijn maakt hij altijd een hoek/ronding als er 3 naast elkaar zijn kan hij een ronding aan beide kanten.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Is dat paden aanleggen voor jullie ook niet te doen? Veeg constant weg wat ik net geplaatst heb
Ik ben tussen 7 en half 9 zoiets weer online. Ja en nu.. Maar ga ook zo een keer eten.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ben je vanavond online? Ben nu aan het koken + eten maar daarna kan ik ze wel opgraven en ze naar je eiland toebrengen ik dump ze dan gewoon ergens of je moet gaten graven waar ik ze ingooi.
Ik drop ze je wel. Ik ga zo eten en afwassen en dan ben ik om 7 of half 8 wel klaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:39 schreef engine het volgende:
Kijk maar of het uitkomt hoor... Ben morgen ook nog wel online en anders andere keer
Jeejquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:41 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik drop ze je wel. Ik ga zo eten en afwassen en dan ben ik om 7 of half 8 wel klaar.
Geen probleem ik was eilanden aan het jagen voor een villager die mega veel waard is en nu heb ik hem.quote:
Wie of wat?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Geen probleem ik was eilanden aan het jagen voor een villager die mega veel waard is en nu heb ik hem.![]()
Ben rijk nu.
Vanaf 7 uur half 8 dus als je tijd hebt danquote:
Okay.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Vanaf 7 uur half 8 dus als je tijd hebt dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |