Beter als je snachts toch weinig slaaptquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. ik heb net. Iets wat ik weinig doe een uurtje liggen slapen op de bank. Ik was in een keer zo moe was aan het vechten tegen mijn eigen lijf. DUs dacht ga ffkes liggen
We werken Hidi er zo wel even uitquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:25 schreef Moonlight het volgende:
Ik moet even in de top 10 vooral deze maand
Lekker Dot, dan heb je het nodigquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. ik heb net. Iets wat ik weinig doe een uurtje liggen slapen op de bank. Ik was in een keer zo moe was aan het vechten tegen mijn eigen lijf. DUs dacht ga ffkes liggen
Ja en een heftige week gehad.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beter als je snachts toch weinig slaapt
Ja ik moest echt gaan liggen ik was echt aan het vechten. Zo ineens bam, dacht als ik nu niet ga liggen krijg ik een Mariootjequote:
Misschien had je nog even langer moeten slapen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en een heftige week gehad.
Nu zien dat ik goed wakker wordt ben zo duf als een konijn
Denk je.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hidi is een man, dat zal schelen in de kritiek
Smulpaapquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:29 schreef mario390 het volgende:
lekker vis
dorsch,kartoffelsalat,mayo gegeten
Als je van vis houdt lekker Mario. Ben zelf niet zo viseterquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:29 schreef mario390 het volgende:
lekker vis
Ik werd wakker en had het koudquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Misschien had je nog even langer moeten slapen?
Ik zeg maar zo ik zeg maar nietsquote:
Ga je je nou weer gedragen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:29 schreef mario390 het volgende:
lekker vis
bbf moppiequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |