Voorbeelden graagquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan Duitsers en Hiphop moeilijk serieus nemen
Alsof ze kinderliedjes zingen
@:muskusnogwattes
Geen mention gehadquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit.![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/zaltbom(...)-in-betuwe~ae9af80c/
Stukje Mexicaan.
@:wereldgozer
@:onlogisch
Afgelopen nacht doorgebeukt tot de 13e missie van de Soviets, is een stiekeme timed mission, je moet binnen X tijd 4 radar domes slopen, maar dat wordt nergens verteldquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:45 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit een partij te genieten van die c&c remake.
Echt niks mis mee.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:25 schreef Doublepain het volgende:
quote:
ik dacht dat dit nummer engels was, maar als je goed luistert is het Duitsquote:
Hier leuke rap voor jullie.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:25 schreef Doublepain het volgende:
Rot een end opquote:
quote:
Die 2de is wel goed dikquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hier nog een leuke track.
Echte Duitse rap wordt gerund door Turken, Koerden, Noord Afrikanen en Arabieren.
Wat een troep, als dit het beste van Duitsland is...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Echte Duitse rap wordt gerund door Turken, Koerden, Noord Afrikanen en Arabieren.
Nederlands klinkt echt veel beter he, bekt veel lekkerder met dit soort nummersquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
check die worldstar video hierbovenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:24 schreef Doublepain het volgende:
Kan geen mof aan tippen @:Muskusnogwatte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |