Ja gaat prima.quote:
Ja erg hequote:Op zaterdag 6 juni 2020 07:39 schreef kwiwi het volgende:
Hoi![]()
Ik raak m'n mooie bruine kleurtje kwijt door al dat slechte weer
Wel heerlijk sportweer.quote:
Hier is het ook zonnig en mijn koffiezetapparaat maakt gezellige pruttelgeluidjesquote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:16 schreef Karzai het volgende:
Eerst even rustig wakker worden, er schijnt nu wel een beetje zon
Misschien vanmiddag een rondje wandelen, eerst even wat huishouden doen
hoogst waarschijnlijk wel ja..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga je vandaag met je vrachtwagens rijden?
oeh mag ik mee?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Straks mezelf mengen in een verse belachelijke familieruzie zoals die alleen maar bij ons kan voorkomen![]()
Maar eerst koffie en mijn messen slijpen
Jij krijgt het kasteel in Schotlandquote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Straks mezelf mengen in een verse belachelijke familieruzie zoals die alleen maar bij ons kan voorkomen![]()
Maar eerst koffie en mijn messen slijpen
uhoh, ben je weer uit op hoofden om je huis te versieren?quote:
Je zit aardig warmquote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij krijgt het kasteel in Schotland
Niet zo.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
uhoh, ben je weer uit op hoofden om je huis te versieren?
https://edition.cnn.com/2(...)-man-trnd/index.html
'murica
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Het rechtermannetje uit dit plaatje. Is dat narcisme?
[ afbeelding ]
los van de blm situatie![]()
Een beetje Trumpiaans wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Het rechtermannetje uit dit plaatje. Is dat narcisme?
[ afbeelding ]
los van de blm situatie![]()
Niet perse narcisme, maar sommige mensen hebben een gebrek aan inlevingsvermorgen en betrekken alles op zichzelf.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
persoon1 : ik heb iets meegemaakt wat ik vervelend vind.
persoon2: oh ja ik ook maar veeeeel erger
persoon1: ja maar ik vertel het nu even
persoon 2 jaar maar dat van mij is veel erger en wil dat je dat erkent
persoon1: je wilt dat ik hardopzeg hoe erg die situatie voor jou is?
persoon2: Ja. Ik wil dat je dat zegt
persoon1 : oke ja voor jou is het veel erger
persoon2:![]()
Wat is dit?
maar dat gaan ook verder als je vraagt aan persoon2 of persoon1 medelijden met die persoon moet hebben dat persoon2 volmonding ja zegt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet perse narcisme, maar sommige mensen hebben een gebrek aan inlevingsvermorgen en betrekken alles op zichzelf.
Zeker. Maar hoe kom je hier op?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat gaan ook verder als je vraagt aan persoon2 of persoon1 medelijden met die persoon moet hebben dat persoon2 volmonding ja zegt.
terwijl om medelijden vragen toch echt heel sneu is?
Sowieso lijkt narcisme sterk met macht verbonden.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel topmensen in het bedrijfsleven zijn narcisten of hebben in elk geval trekjes.
Mijn moeder heeft het ook een beetje, als iemand in haar omgeving iets ergs overkomt dan betrekt ze dit altijd op zichzelf "wat ik toch allemaal weer meemaak"quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit soort gesprekken dus echt heel vaak met stiefmonster en meost er net weer aan denken. Iemand maakt iets mee of vertelt dat hij/zij iets vervelend en stiefmonster heeft het erger en zwaarde en dat moet dan ook hard op uitgesproken worden en dan is dat hele gesprek ook gewoon verneukt omdat je eerst haar situatie moet erkennen en hard op moet uitspreken hoe erg je dat wel niet vindt.
Dat is zooooooo raar gedrag
Ja, psychopotathie en sociapathie ookquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso lijkt narcisme sterk met macht verbonden.
ik vind het ziekelijk vermoeiend. En zeg er ook wel eens wat van dat ze dat doet maar dan krijg je ruzie omdat ze beledigt is.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het ook een beetje, als iemand in haar omgeving iets ergs overkomt dan betrekt ze dit altijd op zichzelf "wat ik toch allemaal weer meemaak"
Het is een prachtig en leuk mens maar niet volmaakt
Mijn moeder had dit trekje ook een klein beetje. Als je haar vertelde dat je je kut voelde om het een of ander, had zij altijd wel iets wat nog kutter was.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit soort gesprekken dus echt heel vaak met stiefmonster en meost er net weer aan denken. Iemand maakt iets mee of vertelt dat hij/zij iets vervelend en stiefmonster heeft het erger en zwaarde en dat moet dan ook hard op uitgesproken worden en dan is dat hele gesprek ook gewoon verneukt omdat je eerst haar situatie moet erkennen en hard op moet uitspreken hoe erg je dat wel niet vindt.
Dat is zooooooo raar gedrag
Vervelend, zuigend gedragquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
ze heeft een keer gezegd dat ik hard op moest uitspreken hoe erg ik het wel niet vond voor haar dat mijn vader was overleden.
Dus het is een moederding?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder had dit trekje ook een klein beetje. Als je haar vertelde dat je je kut voelde om het een of ander, had zij altijd wel iets wat nog kutter was.
Het is misschien niet goed om te zeggen, maar ik vond het echt heerlijk toenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is een ander soort lol. En een roalercoaster. Het is wat, 2,5 maand geleden ofzo dat de schappen opeens compleet leeg waren voor dagenlang? De eerste dagen was het ook echt doodstil op straat. We hebben een stukje geschiedenis meegemaakt met ons allen.
Hoe durf je dit te zeggen?!?!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is misschien niet goed om te zeggen, maar ik vond het echt heerlijk toen. Als ik dan 's avonds een rondje ging lopen dat je dan op sommige avonden gewoon geen auto's/fiets/voetgangers tegenkwam en de straten uitgestorven waren. En als het dan ook nog eens niet waaide was het echt een waar genot
Zuigend gedrag, hue hue.quote:
Nou gewoon omdat dat mijn mening isquote:
Nou ja ik krijg er geen ruzie om maar het is vreselijk irritant en ik zeg er altijd wel wat van, nu met mijn ernstig zieke zus is het vooral ook weer, wat maak ik toch allemaal weer mee, eeeuhm nee ma jij niet maar je dochter, het is vooral zielig voor haar en daarna kom jij aan de beurt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het ziekelijk vermoeiend. En zeg er ook wel eens wat van dat ze dat doet maar dan krijg je ruzie omdat ze beledigt is.
oh ja, bekend,quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder had dit trekje ook een klein beetje. Als je haar vertelde dat je je kut voelde om het een of ander, had zij altijd wel iets wat nog kutter was.
Nee. Ik denk dat ze het wel goed bedoelde. Maar het kon vervelend zijn. Soms wil je zelf even de zieligste zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus het is een moederding?Zei je er wel eens wat van?
Vond ik ook. De mooiste plekjes in de stad waen doodstil. Nu zitten er weer mensen op terrassenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is misschien niet goed om te zeggen, maar ik vond het echt heerlijk toen. Als ik dan 's avonds een rondje ging lopen dat je dan op sommige avonden gewoon geen auto's/fiets/voetgangers tegenkwam en de straten uitgestorven waren. En als het dan ook nog eens niet waaide was het echt een waar genot
Narcisme is dan ook vooral een algemeen vrouwenkenmerkje, mannen hebben vaak de ziekelijke variant van narcisme.quote:
ze hebben wel degeleijk een persoonlijkheidsstoornis, idd niet noodzakelijk narcisme maar er zijn andere die er aan grenzen......quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet perse narcisme, maar sommige mensen hebben een gebrek aan inlevingsvermorgen en betrekken alles op zichzelf.
ja maar als ik op narcisme google zie ik dit niet terug. Tenminste niet je zelf in die verschrikkelijke slachtofferrol gooienquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Narcisme is dan ook vooral een algemeen vrouwenkenmerkje, mannen hebben vaak de ziekelijke variant van narcisme.
er zijn genoeg vrouwen die dat ook hebben, enkel uiten die zich niet fysiekquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Narcisme is dan ook vooral een algemeen vrouwenkenmerkje, mannen hebben vaak de ziekelijke variant van narcisme.
Ik hou juist van drukke terrassen en rustige bossen, balans.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond ik ook. De mooiste plekjes in de stad waen doodstil. Nu zitten er weer mensen op terrassen
Was ook toen op die dag dat 's middags in feite de quarantaine inging, toen moest ik 's avonds nog met het OV naar huis. Had toen de trein voor mezelf en de stations waren uitgestorvenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond ik ook. De mooiste plekjes in de stad waen doodstil. Nu zitten er weer mensen op terrassen
zoek op persoonlijkheidsstoornoisquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als ik op narcisme google zie ik dit niet terug. Tenminste niet je zelf in die verschrikkelijke slachtofferrol gooien
Volgens mij krijgen vrouwen als ze verouderen dit ook erg vaak, tenminste dat valt me op.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als ik op narcisme google zie ik dit niet terug. Tenminste niet je zelf in die verschrikkelijke slachtofferrol gooien
Mja, als je trekjes van iets hebt, is het nog niet perse een stoornis. Dat komt in allerlei gradaties en variaties.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:24 schreef crv het volgende:
[..]
ze hebben wel degeleijk een persoonlijkheidsstoornis, idd niet noodzakelijk narcisme maar er zijn andere die er aan grenzen......
1. noteer alle nummers op een papiertjequote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:23 schreef RockNijntje het volgende:
Telefoonmigratiehandleiding geschreven voor mijn ouders. Hopelijk nu nooit meer foutjes zoals vanochtend
.
Het bijzonder was juist dat de doorgaans afgeladen drukke plekken opeens uitgestorven waren waardoor je de omgeving opeens in een heel ander licht ging zienquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou juist van drukke terrassen en rustige bossen, balans.
gaat, maar je ziet dan wat meer dan enkel narcisme en de bijbehorende definities.quote:
Ja precies, met een beetje eigenliefde is op zich niets mis, beter als jezelf constant omlaag halen en als een bange onzekere muis door het leven heen tippelen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als je trekjes van iets hebt, is het nog niet perse een stoornis. Dat komt in allerlei gradaties en variaties.
Mja, ik heb geen bossen in de buurt, maar je hebt een punt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou juist van drukke terrassen en rustige bossen, balans.
Ikquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, met een beetje eigenliefde is op zich niets mis, beter als jezelf constant omlaag halen en als een bange onzekere muis door het leven heen tippelen.
Ja dat is waar maar ik vond het juist pijnlijk om de plekken waar normaal gezelligheid en levendigheid heerst nu doodse stilte te zien.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het bijzonder was juist dat de doorgaans afgeladen drukke plekken opeens uitgestorven waren waardoor je de omgeving opeens in een heel ander licht ging zien
iedereen heeft narcistische trekjes, niks mis mee maar het gaat om de empathie die veel narcisten of mensen met een persoonlijkheidsstoornis missenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als je trekjes van iets hebt, is het nog niet perse een stoornis. Dat komt in allerlei gradaties en variaties.
Schijnt wel iets van een Nationaal Park bij je om de hoek te liggen, heet iets van de Biesbosch.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen bossen in de buurt, maar je hebt een punt.
Ik voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, met een beetje eigenliefde is op zich niets mis, beter als jezelf constant omlaag halen en als een bange onzekere muis door het leven heen tippelen.
Bos81 is regelmatig in de buurtquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen bossen in de buurt, maar je hebt een punt.
narcistquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken
Maar ik wil het niet op mezelf betrekken
Mja ik heb een fascinatie voor het post-apocalyptische dus ik deel die mening niet met jequote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar ik vond het juist pijnlijk om de plekken waar normaal gezelligheid en levendigheid heerst nu doodse stilte te zien.
Gebrek aan empathie is wel een enge ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:30 schreef crv het volgende:
[..]
iedereen heeft narcistische trekjes, niks mis mee maar het gaat om de empathie die veel narcisten of mensen met een persoonlijkheidsstoornis missen
Jup jup, dat is wat ik bedoelde. Heel veel mensen hebben ook autistische trekjes, maar dat maakt je nog geen autist. Etc. etc.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:30 schreef crv het volgende:
[..]
iedereen heeft narcistische trekjes, niks mis mee maar het gaat om de empathie die veel narcisten of mensen met een persoonlijkheidsstoornis missen
precies en die combinatie met narcisme of een andere persoonlijkheidsstoornis is "KILLING"quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gebrek aan empathie is wel een enge ja.
stiefmonster heeft echt een heel groot gebrek daaraan.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gebrek aan empathie is wel een enge ja.
Vind ik niks aan. De langste wandeling die je daar kunt maken is 3 km en dan loop je in de file met huisvrouwengroepjes uit Lutjebroek en oudere echtparen met identieke jassen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijnt wel iets van een Nationaal Park bij je om de hoek te liggen, heet iets van de Biesbosch.
Ja dat heb ik ook en dat gevoel was ook aanwezig inderdaad de eerste weken maar ik kan niet zeggen dat ik ervan genoot, ik werd er een beetje melancholisch van juist.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik heb een fascinatie voor het post-apocalyptische dus ik deel die mening niet met je
Mmmm lastig en irritant om daarmee om te gaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stiefmonster heeft echt een heel groot gebrek daaraan.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Het ziet er buiten ineens weer apocalyptisch uit
ja constante botsingquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmm lastig en irritant om daarmee om te gaan.
Nee want dat zit niet in jouw karakter, jij vind jezelf qua uiterlijk alleen niet zo mooi maar jij hebt een sterk karakter dat daar niet heel veel hinder van ondervind, ik bedoel jij bent grotendeels tevreden met je karakter en in balans.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken
Maar ik wil het niet op mezelf betrekken
"al dat slechte weer"?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 07:39 schreef kwiwi het volgende:
Hoi![]()
Ik raak m'n mooie bruine kleurtje kwijt door al dat slechte weer
Ik ben er te lang niet geweest om daar een goed oordeel over te vellen, maar hoor wel altijd dat boottochtjes daar het leukste zijn jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind ik niks aan. De langste wandeling die je daar kunt maken is 3 km en dan loop je in de file met huisvrouwengroepjes uit Lutjebroek en oudere echtparen met identieke jassen.
De Biesbosch is pas leuk als je het water op gaat.
Ik was juist heel vrolijk, nu weet ik niet wat dat zegt over mijn persoonlijkheidquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook en dat gevoel was ook aanwezig inderdaad de eerste weken maar ik kan niet zeggen dat ik ervan genoot, ik werd er een beetje melancholisch van juist.
Volgens buienrader komt er niks aanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
nah teveel studiequote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens alles in je om een goede psycholoog te zijn, is dat niets voor jou?
Eerder een goede psychopaat hoor ...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens alles in je om een goede psycholoog te zijn, is dat niets voor jou?
Ik was wel opgetogen en energiek en besefte me dat we iets heel groots en historisch aan het meemaken waren, dat wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was juist heel vrolijk, nu weet ik niet wat dat zegt over mijn persoonlijkheid
Ja, dat klopt wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want dat zit niet in jouw karakter, jij vind jezelf qua uiterlijk alleen niet zo mooi maar jij hebt een sterk karakter dat daar niet heel veel hinder van ondervind, ik bedoel jij bent grotendeels tevreden met je karakter en in balans.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er te lang niet geweest om daar een goed oordeel over te vellen, maar hoor wel altijd dat boottochtjes daar het leukste zijn ja.
Ik stuur de rekening wel naar dat grote huis in het midden van ons mooie dorp.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel.Bedankt voor dit mini-consult, dorpspsycholoog
Zou voor de plantjes hier niet gek wezenquote:
Je hebt ook onderbroeken met dit motiefquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
deze komt in de badkamer als die eindelijk een keer gedaan wordt
https://mesmerized.it/pro(...)utm_source=instagram
Ik hoop dat we in Foqueville goede zorgverzekering hebbenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stuur de rekening wel naar dat grote huis in het midden van ons mooie dorp.
Cubaans model anders?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat we in Foqueville goede zorgverzekering hebben
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
deze komt in de badkamer als die eindelijk een keer gedaan wordt
Lijkt dat op het Hongaarse model? Eén glas is medicijn, een hele fles de oplossing voor alles?quote:
Lijkt wel op de inhoud van een garage van een oude Turk.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja
ook een bank,kleine 20
Nee ga lekker uiteten en wat drinken met vriendenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ideaal weer om in bed te kruipen met een boek
Dat heb ik een paar jaar geleden gedaan in de Beekse Bergen, ook best leuk, beestjes kijken vanuit een bootjequote:
Ook leukquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ga lekker uiteten en wat drinken met vriendenEn m'n huis schoonmaken
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt dat op het Hongaarse model? Eén glas is medicijn, een hele fles de oplossing voor alles?
Voor dat geld kun je ook bitterbal.nl kopenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
dit is vet![]()
Hebben ze dan wel wat krokedillen om het allemaal wat spannender te maken?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar jaar geleden gedaan in de Beekse Bergen, ook best leuk, beestjes kijken vanuit een bootje
O ja, dat hebben ze in Hongarije ookquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Nee gewoon gratis gezondheidszorg als basisrecht voor iedereen, zoals het eigenlijk hoort.
Nee dat nietquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze dan wel wat krokedillen om het allemaal wat spannender te maken?
In Cuba is de gezondheidszorg van abnormaal hoog niveau, tenminste aan de technische wetenschappelijke kant, de basiszorg wordt veelal aan de mensen zelf overgelaten.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat hebben ze in Hongarije ookOverblijfsel van hun communistische jaren. Maar de kwaliteit van de zorg is niet bepaald hoog.
ja kloptquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je ook bitterbal.nl kopen
Oh het waren kano's zie ik, wel jammer dat je dat alleen in grote groepen kunt doen https://www.beeksebergen.(...)iviteiten/kanosafariquote:
Vannacht was er al onweer hoor.quote:
tijd om een paar nukes in C&C red alert los te latenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt? Dat zou ik daar niet verwachten. Hoe omzeilen ze al die boycotten dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Cuba is de gezondheidszorg van abnormaal hoog niveau, tenminste aan de technische wetenschappelijke kant, de basiszorg wordt veelal aan de mensen zelf overgelaten.
Alleen schoolreisjesgenot dusquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh het waren kano's zie ik, wel jammer dat je dat alleen in grote groepen kunt doen https://www.beeksebergen.(...)iviteiten/kanosafari
Hier kwam het ook vrij onverwacht, toen ik naar bed toe ging was er gewoon een sterrenhemel, toen ik wilde gaan slapen begon het opeens te flitsen en rommelen en kwam de regen met bakken uit de hemel, slaapgenotquote:
Dat zou ik graag weer eens willen spelenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd om een paar nukes in C&C red alert los te laten
Was toen wel met een bedrijfsuitje ja, daarna nog wel heerlijk gebarbecued daarquote:
https://store.steampowere(...)mastered_Collection/quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou ik graag weer eens willen spelen
Niks van gemerktquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kwam het ook vrij onverwacht, toen ik naar bed toe ging was er gewoon een sterrenhemel, toen ik wilde gaan slapen begon het opeens te flitsen en rommelen en kwam de regen met bakken uit de hemel, slaapgenot
Zwarte marktquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt? Dat zou ik daar niet verwachten. Hoe omzeilen ze al die boycotten dan?
Ik ben me rotgeschrokken toen ik voor het eerst in een Hongaars ziekenhuis kwam, academisch notabene
Wij hadden ooit een bedrijfsuitje in de Efteling. Was ook wel tofquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was toen wel met een bedrijfsuitje ja, daarna nog wel heerlijk gebarbecued daar
Mijn vriendjes zijn allemaal al als een razende C&C aan het spelen de hele ochtend, dadelijk even 200+ berichtjes daarover teruglezenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd om een paar nukes in C&C red alert los te laten
Mja ik zit helaas op een Macquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)mastered_Collection/(of ergens de gratis win95 versie vandaan halen met openRA
Nog wat bitterballen eten, dan zak je er doorquote:
Die bui van jou net heb ik hier ook niks van gemerkt terwijl je hemelsbreed net 15 km verderop zitquote:
Welk dorpje woon je dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bui van jou net heb ik hier ook niks van gemerkt terwijl je hemelsbreed net 15 km verderop zit
Mijn oude werk was onderdeel van het ROC, die huurden 1x per 5 jaar altijd heel de Efteling af voor personeel. Nergens lange rijen en overal gratis etenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een bedrijfsuitje in de Efteling. Was ook wel tof
Stad, en dat ga ik hier niet openbaar zettenquote:
Hadden wij een paar jaar geleden ook, met zijn allen naar de winter Efteling maar het bedrijf is zo groot dus nog overal rijenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn oude werk was onderdeel van het ROC, die huurden 1x per 5 jaar altijd heel de Efteling af voor personeel. Nergens lange rijen en overal gratis eten
Vroeger, toen het leven nog zo eenvoudig was.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:27 schreef crv het volgende:
[..]
1. noteer alle nummers op een papiertje
2. flikker oude telefoon weg
3. pak nieuwe telefoon en papiertje
4. geef alle nummers opnieuw in
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vriendjes zijn allemaal al als een razende C&C aan het spelen de hele ochtend, dadelijk even 200+ berichtjes daarover teruglezen
Bang dat bitterbal je vind, ik snapsquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stad, en dat ga ik hier niet openbaar zetten
Haha 100.000 man om hem heen en nog bang dat het niet anoniem genoeg isquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stad, en dat ga ik hier niet openbaar zetten
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn oude werk was onderdeel van het ROC, die huurden 1x per 5 jaar altijd heel de Efteling af voor personeel. Nergens lange rijen en overal gratis eten
In bedrijfskleding naar een bedrijfsuitje gaan, hoe triest is dát?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Toen ik er voor het laatst was, had Jumbo er net een uitje voor al het personeel. Was redelijk irritant. Heel de Efteling geel
Wij "moesten" toen rode lichtgevende Mickey Mouse oortjes opquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In bedrijfskleding naar een bedrijfsuitje gaan, hoe triest is dát?
Die weet mijn adres gewoon ...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bang dat bitterbal je vind, ik snaps
Je werkt voor Walt Disney?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij "moesten" toen rode lichtgevende Mickey Mouse oortjes op
Beetje drastisch om alleen maar Red Alert te kunnen spelenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
die verkopen en op windows verder gaan,
is alles waardquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje drastisch om alleen maar Red Alert te kunnen spelen
Of ik moet gewoon ergens heel goedkoop een windows laptop vinden, ik moet als het goed is nog wel Command & Conquer: The First Decade op cd-rom hebben liggenquote:
Dan is de tank van de biitermobiel leeg.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die waagt zich toch niet buiten de randstad.
De nieuwe is remastered.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ik moet gewoon ergens heel goedkoop een windows laptop vinden, ik moet als het goed is nog wel Command & Conquer: The First Decade op cd-rom hebben liggen
Ziet er niet heel veel anders uit dan het origineel, behalve dan dat het allemaal wat scherper isquote:
remaster != remakequote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er niet heel veel anders uit dan het origineel, behalve dan dat het allemaal wat scherper is
Ja snap ik, maar bij de meeste remasters wordt er nog wel het een en ander aangepast qua belichting en textures en alles. Maar dat hebben deze spellen eigenlijk niet nodig, hooguit de hogere resolutie.quote:
Dat is de enige reden waarom ik zijn hoofd nog niet hebquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die waagt zich toch niet buiten de randstad.
ze hebben ook nog de controls gemoderniseerd (al kan je kiezen voor oldskool) en de filmpjes een upgrade gegeven om die er beter uit te laten zien..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar bij de meeste remasters wordt er nog wel het een en ander aangepast qua belichting en textures en alles. Maar dat hebben deze spellen eigenlijk niet nodig, hooguit de hogere resolutie.
Monster.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
over games gesproken. Gaan geruchten dat de volgende sims een multiplayer heeft![]()
dat ltvdk op bezoek komt en gaat zwemmen zodat ik het trapje weg kan halen
Hij gaat wijselijk niet in op de uitnodiging om een keertje in Den Haag langs te komen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is de enige reden waarom ik zijn hoofd nog niet heb
zou tijd worden.. als ze dan ook eens al die andere zaken aanpassen waar mods voor nodig zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
over games gesproken. Gaan geruchten dat de volgende sims een multiplayer heeft![]()
dat ltvdk op bezoek komt en gaat zwemmen zodat ik het trapje weg kan halen
Claus gaat ook teruggevonden worden in de bosjes ergens, Claus ohne Kopf.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij gaat wijselijk niet in op de uitnodiging om een keertje in Den Haag langs te komen?
Claus mit seine kopf raus.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Claus gaat ook teruggevonden worden in de bosjes ergens, Claus ohne Kopf.
denk niet dat hij durftquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij gaat wijselijk niet in op de uitnodiging om een keertje in Den Haag langs te komen?
Zijn vriendin bakt thuis wel koekjes als troost voor hem.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, het is toch maar een smurfer.
Jawel hoor, maar dan wel op een openbare plaats met vrij zicht en niet in een of ander schimmig achterweggetje.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan wel op een openbare plaats met vrij zicht en niet in een of ander schimmig achterweggetje.
missen we niks aanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, het is toch maar een smurfer.
blij mee?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ze willen de anderhalve meter afstand (tijdelijk) opnemen in de wet
Ik vind het vooral bij vrienden en familie vervelend.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Merk wel dat buiten die 1.5 meter niet meer echt serieus wordt genomen
Als ze die afstand niet houden of om zelf te moeten doen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bij vrienden en familie vervelend.
Allebeiquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ze die afstand niet houden of om zelf te moeten doen?
ah jaquote:
Ik ben ook enorm angstig hoor. Zit al drie maanden in de flight or fight modus. Nu er versoepelingen zijn zou ik aan de ene kant weer graag met m'n zus ergens naartoe gaan, maar steeds anderhalve meter aanhouden zie ik ook niet zitten.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja![]()
Ik heb vorige week bij mijn nicht de 1.5 meter maar overboord gegooid maar das de eerste
schrap dat tijdelijk maar, en vergeet alle surveillance maatregelen niet..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ze willen de anderhalve meter afstand (tijdelijk) opnemen in de wet
met mensen die je goed kent is het ook verdomd lastigquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook enorm angstig hoor. Zit al drie maanden in de flight or fight modus. Nu er versoepelingen zijn zou ik aan de ene kant weer graag met m'n zus ergens naartoe gaan, maar steeds anderhalve meter aanhouden zie ik ook niet zitten.
heel afhankelijk van plek, ik merk dat hrt juist wel zoveel mogelijk wordt gehanteert echter kan het vaak niet ivm belachelijke druktequote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Merk wel dat buiten die 1.5 meter niet meer echt serieus wordt genomen
van dat lokale hoef je je niet teveel aan te trekken toch?Denk dat juist nu best goed moment is om naar musea te gaan en je hebt een auto toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:52 schreef CherryLips het volgende:
En alles is ook zo tegenstrijdig. Ik heb een museumkaart, musea zijn weer open, leuk, staat er op de website en in de mail dat je naar een lokaal museum moet gaan. Bitch er zit hier alleen een tegeltjesmuseum. Maar je mag wel op vakantie in eigen land. Oké.
En op vakantie met anderhalve meter afstand. Echt tof. Zin in.
Nee ik ook niet. Waarom moet dat in de wet opgenomen worden? Om erop te kunnen beboeten. Nou nee bedanktquote:
En waar vind ik je verslag van je bezoeken aan het tegeltjesmuseum?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:52 schreef CherryLips het volgende:
En alles is ook zo tegenstrijdig. Ik heb een museumkaart, musea zijn weer open, leuk, staat er op de website en in de mail dat je naar een lokaal museum moet gaan. Bitch er zit hier alleen een tegeltjesmuseum. Maar je mag wel op vakantie in eigen land. Oké.
En op vakantie met anderhalve meter afstand. Echt tof. Zin in.
Ja maar m'n zus niet en die kan niet bij mij in de auto. Het is allemaal zo onpraktisch.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van dat lokale hoef je je niet teveel aan te trekken toch?Denk dat juist nu best goed moment is om naar musea te gaan en je hebt een auto toch?
Dat zijn introverte kluizenaars zonder sociaal leven, zonder gezinsleven, en zonder werk waar ze voor de deur uit moeten. Mensen zoals ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben ook rete jaloers op mensen bij wie alles zo makkelijk lijkt te gaan. Die zich er niet zoveel van aantrekken en doorgaan met hun leven.
Ik ook hoor. Eigenlijk is er niks veranderend voor mij. Behalve dat m'n werk kut gaat. Ik werkte al thuis, ben introvert. En toch staat alles op z'n kop.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn introverte kluizenaars zonder sociaal leven, zonder gezinsleven, en zonder werk waar ze voor de deur uit moeten. Mensen zoals ik.
Ja begrijp je wel hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar m'n zus niet en die kan niet bij mij in de auto. Het is allemaal zo onpraktisch.
En ik ben ook rete jaloers op mensen bij wie alles zo makkelijk lijkt te gaan. Die zich er niet zoveel van aantrekken en doorgaan met hun leven. Op de een of andere manier zie ik alleen maar beren op m'n weg en was m'n enige uitstapje de afgelopen drie maanden naar de tandarts en de dierenwinkel.
Ow dat is wel naar. Eigenlijk zou jij dan ook relatief weinig last van dingen moeten hebbenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Eigenlijk is er niks veranderend voor mij. Behalve dat m'n werk kut gaat. Ik werkte al thuis, ben introvert. En toch staat alles op z'n kop.
denk dat het er meer zijn dan je denkt. misschien zelfs wel al op fok?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Maar het zal wel aan mij liggen allemaal want ik lees nergens over andere mensen met mijn ervaring of belevenis.
Ik herken het wel. En ook onder mijn vrienden. Niemand wil nog afspreken want voorzichtig. En dus was mijn enige uitje Limburg in m'n eentje.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Maar het zal wel aan mij liggen allemaal want ik lees nergens over andere mensen met mijn ervaring of belevenis.
Ja geen idee. het is zoals het is ofzo. Heb ook niks om te klagen eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar hoe blijven jullie dan zo positief?
O, ik merk wel dat ik erg op mezelf wordt teruggeworpen. Veel teveel tijd om na te denken over vanalles. En daar word ik niet perse vrolijker vanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik bezie sowieso alles in het leven als een halfvol glas, dat scheelt en ik heb de ballen van een T-Rex, ben niet snel bang te krijgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
waarom durf je het niet dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk ook niet meer op social media want aan de ene kant ben ik jaloers op de mensen die uit eten gaan en naar de Efteling en aan de andere kant durf ik het toch niet
Maar ik heb het nooit eerder zo kut gevonden om single te zijn.
Bang om ziek te worden.quote:
ja ik zelf denk dat de kans vrij klein is tenzij je tussen zon demo gaat staanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bang om ziek te worden.
Ik zat eerst ook twee keer per week in de bioscoop. Heb nu m'n abonnement opgezegd want ga voorlopig echt niet.
Nja, zegeningen tellen. Ik heb rust in huis, mijn baan staat niet op de tocht. Het zal mij de dag wel duren, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik was pas weer positief toen ik m'n vrienden en familie weer kon zien. Weer lekker op een terrasje wat eten/drinken in de zon.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Wat dat betreft heb ik erg veel aan mijn balkonnetje nuquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:18 schreef kwiwi het volgende:
Weer lekker op een terrasje wat eten/drinken in de zon.
Ik ook wel, maar toch lekker om een keer niet je eigen drankje of eten te makenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik erg veel aan mijn balkonnetje nuWordt gretig gebruik van gemaakt
Ach ja, vorige week hebben we chinees gehaald omdat pa en ma over de vloer waren, maar verder doe ik dat ook nooit hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar toch lekker om een keer niet je eigen drankje of eten te maken
Kun je geen corona oplopen van apen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Misschien eens naar de Apenheul gaan ofzo. Misschien.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je geen corona oplopen van apen?
Oh je woont echt dichtbijquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Half uurtje rijden ofzo? Als ik bij mij de parkeerplaats afrij ga ik links, nog een keer links, immer gerade aus en ik ben in Apeldoorn.quote:
Sommige Fok reeksen bijlezen, zijn ook een soort Apenheul.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Misschien toch gelijkgestemden die met dezelfde angsten zitten opzoeken, dat je samen wat gaat ondernemen of zo?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:35 schreef CherryLips het volgende:
God en dan denk je aan de mega recessie en heb ik echt geen zin meer om uit bed te komen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante komt zo. misschien durft ze mee om te kijken of we in de straat kunnen lunchen :p
Ah jawel joh, ga lekker een beetje shoppen op internet, leuke dingen voor jezelf kopen. Pak een nieuwe hobby op, ga iets verzamelen, ga koken of bakken, ga een muziekinstrument leren spelen, leer een taal. Genoeg te doen. Allemaal dingen waar je blij van wordt en rijker als mens en waar je je goed van gaat voelenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:35 schreef CherryLips het volgende:
God en dan denk je aan de mega recessie en heb ik echt geen zin meer om uit bed te komen.
Volgens mij krijg je dan alleen zo'n angstige echo chamberquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch gelijkgestemden die met dezelfde angsten zitten opzoeken, dat je samen wat gaat ondernemen of zo?
Ik durf ook niks meer uit te geven hč. Knip is dicht. En de halve familie en vriendenkring is In het voorjaar jarig dus ik heb alleen cadeaus gekochtquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah jawel joh, ga lekker een beetje shoppen op internet, leuke dingen voor jezelf kopen. Pak een nieuwe hobby op, ga iets verzamelen, ga koken of bakken, ga een muziekinstrument leren spelen, leer een taal. Genoeg te doen. Allemaal dingen waar je blij van wordt en rijker als mens en waar je je goed van gaat voelen
Ik denk eerder dat mensen zonder schrik je beangstigen en ook een beetje boos maken.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan alleen zo'n angstige echo chamber
Ja zo wordt het lastigquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf ook niks meer uit te geven hč. Knip is dicht. En de halve familie en vriendenkring is In het voorjaar jarig dus ik heb alleen cadeaus gekocht
Veel plezier!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
daar is fleur. hopelijk durft ze mee. fleurt haar vast op
Gezelligheidquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
daar is fleur. hopelijk durft ze mee. fleurt haar vast op
WTFquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
Straks nog even viltjes voor de pootjes halen en dan is helemaal mooi.
[ afbeelding ]
Misschien is dat het idee wel ^^quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:03 schreef Karzai het volgende:
Wat een ruime bank, daar kan je met zijn drieen op liggen
Ik ga zo maar eens even het centrum inquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf ook niks meer uit te geven hč. Knip is dicht. En de halve familie en vriendenkring is In het voorjaar jarig dus ik heb alleen cadeaus gekocht
Drastischquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:05 schreef RockNijntje het volgende:
Nou ja kijk, de woonkamer is nou eenmaal best wel groot en we vonden het ook zo lullig staan als er zo'n klein bankje in zou komen. Dus dan maar gewoon meteen voor een lekker ruime bank gaan.
Meh, ik vind katten en honden echt de enige stomme dierenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DrastischNou ja veel plezier ermee hoor
Neem je een kat? (
)
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:24 schreef RockNijntje het volgende:
Nu lekker Marbula 1 kijken op YouTube want ik ben een kleuter.
Hij heeft ook de Olympische Spelenquote:
Ja heeft me al heel wat uren gekost jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft ook de Olympische Spelen.
Dit intro's zijn echt té goedquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heeft me al heel wat uren gekost ja![]()
Maar dat Marbula 1 is echt goed gedaan met die introfilmpjes en die commentator en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |