Ja gaat prima.quote:
Ja erg hequote:Op zaterdag 6 juni 2020 07:39 schreef kwiwi het volgende:
Hoi![]()
Ik raak m'n mooie bruine kleurtje kwijt door al dat slechte weer
Wel heerlijk sportweer.quote:
Hier is het ook zonnig en mijn koffiezetapparaat maakt gezellige pruttelgeluidjesquote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:16 schreef Karzai het volgende:
Eerst even rustig wakker worden, er schijnt nu wel een beetje zon
Misschien vanmiddag een rondje wandelen, eerst even wat huishouden doen
hoogst waarschijnlijk wel ja..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga je vandaag met je vrachtwagens rijden?
oeh mag ik mee?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Straks mezelf mengen in een verse belachelijke familieruzie zoals die alleen maar bij ons kan voorkomen![]()
Maar eerst koffie en mijn messen slijpen
Jij krijgt het kasteel in Schotlandquote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Straks mezelf mengen in een verse belachelijke familieruzie zoals die alleen maar bij ons kan voorkomen![]()
Maar eerst koffie en mijn messen slijpen
uhoh, ben je weer uit op hoofden om je huis te versieren?quote:
Je zit aardig warmquote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij krijgt het kasteel in Schotland
Niet zo.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
uhoh, ben je weer uit op hoofden om je huis te versieren?
https://edition.cnn.com/2(...)-man-trnd/index.html
'murica
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Het rechtermannetje uit dit plaatje. Is dat narcisme?
[ afbeelding ]
los van de blm situatie![]()
Een beetje Trumpiaans wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Het rechtermannetje uit dit plaatje. Is dat narcisme?
[ afbeelding ]
los van de blm situatie![]()
Niet perse narcisme, maar sommige mensen hebben een gebrek aan inlevingsvermorgen en betrekken alles op zichzelf.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
persoon1 : ik heb iets meegemaakt wat ik vervelend vind.
persoon2: oh ja ik ook maar veeeeel erger
persoon1: ja maar ik vertel het nu even
persoon 2 jaar maar dat van mij is veel erger en wil dat je dat erkent
persoon1: je wilt dat ik hardopzeg hoe erg die situatie voor jou is?
persoon2: Ja. Ik wil dat je dat zegt
persoon1 : oke ja voor jou is het veel erger
persoon2:![]()
Wat is dit?
maar dat gaan ook verder als je vraagt aan persoon2 of persoon1 medelijden met die persoon moet hebben dat persoon2 volmonding ja zegt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet perse narcisme, maar sommige mensen hebben een gebrek aan inlevingsvermorgen en betrekken alles op zichzelf.
Zeker. Maar hoe kom je hier op?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat gaan ook verder als je vraagt aan persoon2 of persoon1 medelijden met die persoon moet hebben dat persoon2 volmonding ja zegt.
terwijl om medelijden vragen toch echt heel sneu is?
Sowieso lijkt narcisme sterk met macht verbonden.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel topmensen in het bedrijfsleven zijn narcisten of hebben in elk geval trekjes.
Mijn moeder heeft het ook een beetje, als iemand in haar omgeving iets ergs overkomt dan betrekt ze dit altijd op zichzelf "wat ik toch allemaal weer meemaak"quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit soort gesprekken dus echt heel vaak met stiefmonster en meost er net weer aan denken. Iemand maakt iets mee of vertelt dat hij/zij iets vervelend en stiefmonster heeft het erger en zwaarde en dat moet dan ook hard op uitgesproken worden en dan is dat hele gesprek ook gewoon verneukt omdat je eerst haar situatie moet erkennen en hard op moet uitspreken hoe erg je dat wel niet vindt.
Dat is zooooooo raar gedrag
Ja, psychopotathie en sociapathie ookquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso lijkt narcisme sterk met macht verbonden.
ik vind het ziekelijk vermoeiend. En zeg er ook wel eens wat van dat ze dat doet maar dan krijg je ruzie omdat ze beledigt is.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het ook een beetje, als iemand in haar omgeving iets ergs overkomt dan betrekt ze dit altijd op zichzelf "wat ik toch allemaal weer meemaak"
Het is een prachtig en leuk mens maar niet volmaakt
Mijn moeder had dit trekje ook een klein beetje. Als je haar vertelde dat je je kut voelde om het een of ander, had zij altijd wel iets wat nog kutter was.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit soort gesprekken dus echt heel vaak met stiefmonster en meost er net weer aan denken. Iemand maakt iets mee of vertelt dat hij/zij iets vervelend en stiefmonster heeft het erger en zwaarde en dat moet dan ook hard op uitgesproken worden en dan is dat hele gesprek ook gewoon verneukt omdat je eerst haar situatie moet erkennen en hard op moet uitspreken hoe erg je dat wel niet vindt.
Dat is zooooooo raar gedrag
Vervelend, zuigend gedragquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
ze heeft een keer gezegd dat ik hard op moest uitspreken hoe erg ik het wel niet vond voor haar dat mijn vader was overleden.
Dus het is een moederding?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder had dit trekje ook een klein beetje. Als je haar vertelde dat je je kut voelde om het een of ander, had zij altijd wel iets wat nog kutter was.
Het is misschien niet goed om te zeggen, maar ik vond het echt heerlijk toenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is een ander soort lol. En een roalercoaster. Het is wat, 2,5 maand geleden ofzo dat de schappen opeens compleet leeg waren voor dagenlang? De eerste dagen was het ook echt doodstil op straat. We hebben een stukje geschiedenis meegemaakt met ons allen.
Hoe durf je dit te zeggen?!?!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is misschien niet goed om te zeggen, maar ik vond het echt heerlijk toen. Als ik dan 's avonds een rondje ging lopen dat je dan op sommige avonden gewoon geen auto's/fiets/voetgangers tegenkwam en de straten uitgestorven waren. En als het dan ook nog eens niet waaide was het echt een waar genot
Zuigend gedrag, hue hue.quote:
Nou gewoon omdat dat mijn mening isquote:
Nou ja ik krijg er geen ruzie om maar het is vreselijk irritant en ik zeg er altijd wel wat van, nu met mijn ernstig zieke zus is het vooral ook weer, wat maak ik toch allemaal weer mee, eeeuhm nee ma jij niet maar je dochter, het is vooral zielig voor haar en daarna kom jij aan de beurt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het ziekelijk vermoeiend. En zeg er ook wel eens wat van dat ze dat doet maar dan krijg je ruzie omdat ze beledigt is.
oh ja, bekend,quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder had dit trekje ook een klein beetje. Als je haar vertelde dat je je kut voelde om het een of ander, had zij altijd wel iets wat nog kutter was.
Nee. Ik denk dat ze het wel goed bedoelde. Maar het kon vervelend zijn. Soms wil je zelf even de zieligste zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus het is een moederding?Zei je er wel eens wat van?
Vond ik ook. De mooiste plekjes in de stad waen doodstil. Nu zitten er weer mensen op terrassenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is misschien niet goed om te zeggen, maar ik vond het echt heerlijk toen. Als ik dan 's avonds een rondje ging lopen dat je dan op sommige avonden gewoon geen auto's/fiets/voetgangers tegenkwam en de straten uitgestorven waren. En als het dan ook nog eens niet waaide was het echt een waar genot
Narcisme is dan ook vooral een algemeen vrouwenkenmerkje, mannen hebben vaak de ziekelijke variant van narcisme.quote:
ze hebben wel degeleijk een persoonlijkheidsstoornis, idd niet noodzakelijk narcisme maar er zijn andere die er aan grenzen......quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet perse narcisme, maar sommige mensen hebben een gebrek aan inlevingsvermorgen en betrekken alles op zichzelf.
ja maar als ik op narcisme google zie ik dit niet terug. Tenminste niet je zelf in die verschrikkelijke slachtofferrol gooienquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Narcisme is dan ook vooral een algemeen vrouwenkenmerkje, mannen hebben vaak de ziekelijke variant van narcisme.
er zijn genoeg vrouwen die dat ook hebben, enkel uiten die zich niet fysiekquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Narcisme is dan ook vooral een algemeen vrouwenkenmerkje, mannen hebben vaak de ziekelijke variant van narcisme.
Ik hou juist van drukke terrassen en rustige bossen, balans.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond ik ook. De mooiste plekjes in de stad waen doodstil. Nu zitten er weer mensen op terrassen
Was ook toen op die dag dat 's middags in feite de quarantaine inging, toen moest ik 's avonds nog met het OV naar huis. Had toen de trein voor mezelf en de stations waren uitgestorvenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond ik ook. De mooiste plekjes in de stad waen doodstil. Nu zitten er weer mensen op terrassen
zoek op persoonlijkheidsstoornoisquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als ik op narcisme google zie ik dit niet terug. Tenminste niet je zelf in die verschrikkelijke slachtofferrol gooien
Volgens mij krijgen vrouwen als ze verouderen dit ook erg vaak, tenminste dat valt me op.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als ik op narcisme google zie ik dit niet terug. Tenminste niet je zelf in die verschrikkelijke slachtofferrol gooien
Mja, als je trekjes van iets hebt, is het nog niet perse een stoornis. Dat komt in allerlei gradaties en variaties.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:24 schreef crv het volgende:
[..]
ze hebben wel degeleijk een persoonlijkheidsstoornis, idd niet noodzakelijk narcisme maar er zijn andere die er aan grenzen......
1. noteer alle nummers op een papiertjequote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:23 schreef RockNijntje het volgende:
Telefoonmigratiehandleiding geschreven voor mijn ouders. Hopelijk nu nooit meer foutjes zoals vanochtend
.
Het bijzonder was juist dat de doorgaans afgeladen drukke plekken opeens uitgestorven waren waardoor je de omgeving opeens in een heel ander licht ging zienquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou juist van drukke terrassen en rustige bossen, balans.
gaat, maar je ziet dan wat meer dan enkel narcisme en de bijbehorende definities.quote:
Ja precies, met een beetje eigenliefde is op zich niets mis, beter als jezelf constant omlaag halen en als een bange onzekere muis door het leven heen tippelen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als je trekjes van iets hebt, is het nog niet perse een stoornis. Dat komt in allerlei gradaties en variaties.
Mja, ik heb geen bossen in de buurt, maar je hebt een punt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou juist van drukke terrassen en rustige bossen, balans.
Ikquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, met een beetje eigenliefde is op zich niets mis, beter als jezelf constant omlaag halen en als een bange onzekere muis door het leven heen tippelen.
Ja dat is waar maar ik vond het juist pijnlijk om de plekken waar normaal gezelligheid en levendigheid heerst nu doodse stilte te zien.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het bijzonder was juist dat de doorgaans afgeladen drukke plekken opeens uitgestorven waren waardoor je de omgeving opeens in een heel ander licht ging zien
iedereen heeft narcistische trekjes, niks mis mee maar het gaat om de empathie die veel narcisten of mensen met een persoonlijkheidsstoornis missenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als je trekjes van iets hebt, is het nog niet perse een stoornis. Dat komt in allerlei gradaties en variaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |