Moet je dat nu echt nog vragen na het typen van dit stukjequote:Op zondag 14 juni 2020 23:44 schreef Singlenerveus het volgende:
Van de week een date gehad met een jongen die ik had gematcht op bumble.. bleek hij kleiner te zijn dan ik. Vind ik echt een afknapper, zijn info op zijn profiel klopt dus niet. Verder ben ik tijdens de date niks wijzer geworden over hem, hij vertelde bijna niks uit zichzelf en ik trok af en toe aan een dood paard. Hij is international, maar zijn engels was niet goed genoeg voor een goed gesprek vergeleken met zijn engels op whatsapp. Aan het einde van de date een super ongemakkelijk moment waarop hij me wilde zoenen, gelukkig kon ik er nog een kus op de wang van maken. De eerste dagen na de date heeft hij niks van zich laten horen en nu heeft hij mij gevraagd hoe het met me gaat en hoe mijn weekend was. Zal ik hier gewoon op reageren of gelijk al duidelijk maken dat het echt niks wordt?
Helaas waar ja... Echt idioot hoe we tegenwoordig met elkaar omgaan!quote:Op zondag 14 juni 2020 22:48 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zeggen wat je vindt, denkt of voelt? Daar doen we niet aan! Ghosten of blocken die hap!
Zeg wat je ervan vond, waarom en dat er geen vervolg komt. Simpel toch?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:44 schreef Singlenerveus het volgende:
Van de week een date gehad met een jongen die ik had gematcht op bumble.. bleek hij kleiner te zijn dan ik. Vind ik echt een afknapper, zijn info op zijn profiel klopt dus niet. Verder ben ik tijdens de date niks wijzer geworden over hem, hij vertelde bijna niks uit zichzelf en ik trok af en toe aan een dood paard. Hij is international, maar zijn engels was niet goed genoeg voor een goed gesprek vergeleken met zijn engels op whatsapp. Aan het einde van de date een super ongemakkelijk moment waarop hij me wilde zoenen, gelukkig kon ik er nog een kus op de wang van maken. De eerste dagen na de date heeft hij niks van zich laten horen en nu heeft hij mij gevraagd hoe het met me gaat en hoe mijn weekend was. Zal ik hier gewoon op reageren of gelijk al duidelijk maken dat het echt niks wordt?
Je kan er toch normaal op reagerenquote:Op zondag 14 juni 2020 23:44 schreef Singlenerveus het volgende:
nu heeft hij mij gevraagd hoe het met me gaat en hoe mijn weekend was. Zal ik hier gewoon op reageren of gelijk al duidelijk maken dat het echt niks wordt?
Blijkt maar weer dat vrouwen oppervlakkiger zijn dan mannenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Grappig, ik heb sinds kort een haarstukje, zeer realistisch. Nieuwe foto's geschoten, op Tinder gezet, en voilà, ineens barst het van de matches! Nee, overdreven, maar het is wel een flinke factor meer geworden!
Ook op het terras veel sjans gehad.
Vrijdag staat er een date op de planning!
Hoezo "oppervlakkiger dan".. waarom is het niet gewoon 'ook oppervlakkig'quote:Op maandag 15 juni 2020 10:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Blijkt maar weer dat vrouwen oppervlakkiger zijn dan mannen
Kloptquote:Op maandag 15 juni 2020 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo "oppervlakkiger dan".. waarom is het niet gewoon 'ook oppervlakkig'
Iedereen kijkt naar uiterlijk, mannen en vrouwen. En heeft zo zijn eigen keuzes in wat ze aantrekkelijk vinden of niet.
Je kunt met meerdere mensen een leuke tijd hebben in dit leven. Net zoals je verliefd kunt worden op meerdere personen.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:26 schreef magrec het volgende:
Kennen jullie dat?
Recent een superleuke 1e date gehad met iemand. Ook gewoon dat je vanaf het 1e moment dat je met iemand matched zo'n leuk gesprek hebt en gewoon niet hoeft na te denken over wat je zegt. Heel snel afgesproken voor een drankje resulterend in van alles en nog wat en daarna weer afgesproken wat heel leuk was. Maar dat je ook beide weet wij gaan nooit samen romantisch een ijsje halen bij de ijswinkel.. Klote is nu gewoon dat de kans nihil is dat je weer iemand tegen komt met zo'n klik en dat elke 1e date nu verpest is![]()
Dat is zeker zo, het is ook niet best als iedere 1e date zo zou zijn..maar ik merk dat dit wel een bepaalde verwachting creëert nu.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je kunt met meerdere mensen een leuke tijd hebben in dit leven. Net zoals je verliefd kunt worden op meerdere personen.
Iedere 1e date is toch weer anders.
Ik merk zelf dat alle 1e dates weer een andere aanpak vergen. Het wisselt nogal per persoon wat handig is.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:50 schreef magrec het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, het is ook niet best als iedere 1e date zo zou zijn..maar ik merk dat dit wel een bepaalde verwachting creëert nu.
Maar vanuit vrouwen perspectief is er wel een dikke rode draad wat er loopt qua wat ze aantrekkelijk vinden in mannen. Wijk je hier enigszins vanaf dan is het over en uit. Zoals ook een paar posts boven je bevestigd wordt (lengte van de man).quote:Op maandag 15 juni 2020 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo "oppervlakkiger dan".. waarom is het niet gewoon 'ook oppervlakkig'
Iedereen kijkt naar uiterlijk, mannen en vrouwen. En heeft zo zijn eigen keuzes in wat ze aantrekkelijk vinden of niet.
Zouden er veel mannen zijn die een langere vrouw willen / aantrekkelijk vinden?quote:Op maandag 15 juni 2020 11:23 schreef cleanfreak het volgende:
Maar vanuit vrouwen perspectief is er wel een dikke rode draad wat er loopt qua wat ze aantrekkelijk vinden in mannen. Wijk je hier enigszins vanaf dan is het over en uit. Zoals ook een paar posts boven je bevestigd wordt (lengte van de man).
Mannen hebben dit ook maar de draad is veel flexibeler
Ik ben bijna 2 meter lang, nee een langere vrouw zou ik niet aantrekkelijk vinden. Ik zou mij een soort van napoleon voelen naast een lange vrouw. Heeft toch met een stukje dominantie te maken ook denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zouden er veel mannen zijn die een langere vrouw willen / aantrekkelijk vinden?
Ik ben er tot nu toe eentje tegengekomen die dat echt aantrekkelijk vindt, de rest wil ze kleiner. (zoals de vrouw ze liever langer hebben)
Hier zou ik nou op afknappen.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Grappig, ik heb sinds kort een haarstukje, zeer realistisch. Nieuwe foto's geschoten, op Tinder gezet, en voilà, ineens barst het van de matches! Nee, overdreven, maar het is wel een flinke factor meer geworden!
Misschien laat ie haar op andere plekken staan ter compensatie. Of is dat weer niet goed genoeg om doorheen te woelen?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hier zou ik nou op afknappen.![]()
Ik ben gek op het kroelen door haren.
Dan heb je vantevoren wel wat uit te leggen.![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Misschien laat ie haar op andere plekken staan ter compensatie. Of is dat weer niet goed genoeg om doorheen te woelen?
Serieus?quote:Op maandag 15 juni 2020 09:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Ja dat is mijn tactiekquote:Op maandag 15 juni 2020 15:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Misschien laat ie haar op andere plekken staan ter compensatie. Of is dat weer niet goed genoeg om doorheen te woelen?
Je kan gewoon kroelen door mijn haren als je wil hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 15:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hier zou ik nou op afknappen.![]()
Ik ben gek op het kroelen door haren.
Dan heb je vantevoren wel wat uit te leggen.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |