abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193634335
Van de week een date gehad met een jongen die ik had gematcht op bumble.. bleek hij kleiner te zijn dan ik. Vind ik echt een afknapper, zijn info op zijn profiel klopt dus niet. Verder ben ik tijdens de date niks wijzer geworden over hem, hij vertelde bijna niks uit zichzelf en ik trok af en toe aan een dood paard. Hij is international, maar zijn engels was niet goed genoeg voor een goed gesprek vergeleken met zijn engels op whatsapp. Aan het einde van de date een super ongemakkelijk moment waarop hij me wilde zoenen, gelukkig kon ik er nog een kus op de wang van maken. De eerste dagen na de date heeft hij niks van zich laten horen en nu heeft hij mij gevraagd hoe het met me gaat en hoe mijn weekend was. Zal ik hier gewoon op reageren of gelijk al duidelijk maken dat het echt niks wordt?
  maandag 15 juni 2020 @ 00:03:12 #177
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193634542
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:44 schreef Singlenerveus het volgende:
Van de week een date gehad met een jongen die ik had gematcht op bumble.. bleek hij kleiner te zijn dan ik. Vind ik echt een afknapper, zijn info op zijn profiel klopt dus niet. Verder ben ik tijdens de date niks wijzer geworden over hem, hij vertelde bijna niks uit zichzelf en ik trok af en toe aan een dood paard. Hij is international, maar zijn engels was niet goed genoeg voor een goed gesprek vergeleken met zijn engels op whatsapp. Aan het einde van de date een super ongemakkelijk moment waarop hij me wilde zoenen, gelukkig kon ik er nog een kus op de wang van maken. De eerste dagen na de date heeft hij niks van zich laten horen en nu heeft hij mij gevraagd hoe het met me gaat en hoe mijn weekend was. Zal ik hier gewoon op reageren of gelijk al duidelijk maken dat het echt niks wordt?
Moet je dat nu echt nog vragen na het typen van dit stukje ;)

Ik zou gewoon zeggen hoe je het ervaren hebt, zo moeilijk is het toch niet? :D
pi_193634700
4 happn matches op één dag, het moet niet gekker worden. Zijn dit de verlate lentekriebels? Meestal in lente/zomer dateseizoen hier. Iedereen is het alleen zijn weer zat.
pi_193635456
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:48 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Zeggen wat je vindt, denkt of voelt? Daar doen we niet aan! Ghosten of blocken die hap!
Helaas waar ja... Echt idioot hoe we tegenwoordig met elkaar omgaan!
pi_193636134
quote:
Zeg wat je ervan vond, waarom en dat er geen vervolg komt. Simpel toch?
  maandag 15 juni 2020 @ 08:56:42 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_193636196
quote:
nu heeft hij mij gevraagd hoe het met me gaat en hoe mijn weekend was. Zal ik hier gewoon op reageren of gelijk al duidelijk maken dat het echt niks wordt?
Je kan er toch normaal op reageren :? En daarnaast aangeven wat je ervan vond en dat het dus ophoudt hier.
Daarin kan je nog de afweging maken of je gewoon zegt dat je de klik niet voelt (of iets in die strekking)
Of dat je specifiek aangeeft hem niet te willen zien, want liegen over lengte en dat het gesprek niet vlotte.
pi_193636665
Grappig, ik heb sinds kort een haarstukje, zeer realistisch. Nieuwe foto's geschoten, op Tinder gezet, en voilà, ineens barst het van de matches! Nee, overdreven, maar het is wel een flinke factor meer geworden!

Ook op het terras veel sjans gehad.

Vrijdag staat er een date op de planning! ^O^
pi_193636726
Oke thanks voor de reacties, duidelijk! Ik ben hartstikke slecht in mensen afwijzen maar ik heb zijn vraag beantwoord en vervolgens gezegd dat ik het hierbij wil laten omdat ik er niks bij voelde. Blij dat dit dan weer klaar is, ik neem nu even een date-pauze😅
pi_193636782
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 09:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Grappig, ik heb sinds kort een haarstukje, zeer realistisch. Nieuwe foto's geschoten, op Tinder gezet, en voilà, ineens barst het van de matches! Nee, overdreven, maar het is wel een flinke factor meer geworden!

Blijkt maar weer dat vrouwen oppervlakkiger zijn dan mannen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2020 10:02:39 ]
pi_193636839
Ghosten is toch ook een antwoord...
  maandag 15 juni 2020 @ 10:09:56 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_193636855
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 10:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Blijkt maar weer dat vrouwen oppervlakkiger zijn dan mannen
Hoezo "oppervlakkiger dan".. waarom is het niet gewoon 'ook oppervlakkig' :?
Iedereen kijkt naar uiterlijk, mannen en vrouwen. En heeft zo zijn eigen keuzes in wat ze aantrekkelijk vinden of niet.
pi_193636899
quote:
6s.gif Op maandag 15 juni 2020 10:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iedereen kijkt naar uiterlijk, mannen en vrouwen. En heeft zo zijn eigen keuzes in wat ze aantrekkelijk vinden of niet.
Klopt

Maar vaker niet dan wel wordt er gesteld dat vrouwen absoluut niet oppervlakkig zijn
pi_193637032
Kennen jullie dat?

Recent een superleuke 1e date gehad met iemand. Ook gewoon dat je vanaf het 1e moment dat je met iemand matched zo'n leuk gesprek hebt en gewoon niet hoeft na te denken over wat je zegt. Heel snel afgesproken voor een drankje resulterend in van alles en nog wat en daarna weer afgesproken wat heel leuk was. Maar dat je ook beide weet wij gaan nooit samen romantisch een ijsje halen bij de ijswinkel.. Klote is nu gewoon dat de kans nihil is dat je weer iemand tegen komt met zo'n klik en dat elke 1e date nu verpest is O-) }:|
pi_193637102
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 10:26 schreef magrec het volgende:
Kennen jullie dat?

Recent een superleuke 1e date gehad met iemand. Ook gewoon dat je vanaf het 1e moment dat je met iemand matched zo'n leuk gesprek hebt en gewoon niet hoeft na te denken over wat je zegt. Heel snel afgesproken voor een drankje resulterend in van alles en nog wat en daarna weer afgesproken wat heel leuk was. Maar dat je ook beide weet wij gaan nooit samen romantisch een ijsje halen bij de ijswinkel.. Klote is nu gewoon dat de kans nihil is dat je weer iemand tegen komt met zo'n klik en dat elke 1e date nu verpest is O-) }:|
Je kunt met meerdere mensen een leuke tijd hebben in dit leven. Net zoals je verliefd kunt worden op meerdere personen.
Iedere 1e date is toch weer anders.
pi_193637339
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 10:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Je kunt met meerdere mensen een leuke tijd hebben in dit leven. Net zoals je verliefd kunt worden op meerdere personen.
Iedere 1e date is toch weer anders.
Dat is zeker zo, het is ook niet best als iedere 1e date zo zou zijn..maar ik merk dat dit wel een bepaalde verwachting creëert nu.
pi_193637408
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 10:50 schreef magrec het volgende:

[..]

Dat is zeker zo, het is ook niet best als iedere 1e date zo zou zijn..maar ik merk dat dit wel een bepaalde verwachting creëert nu.
Ik merk zelf dat alle 1e dates weer een andere aanpak vergen. Het wisselt nogal per persoon wat handig is.
Een onterechte verwachting ten opzichte van anderen ja :)
  maandag 15 juni 2020 @ 11:23:42 #192
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_193637747
quote:
6s.gif Op maandag 15 juni 2020 10:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar vanuit vrouwen perspectief is er wel een dikke rode draad wat er loopt qua wat ze aantrekkelijk vinden in mannen. Wijk je hier enigszins vanaf dan is het over en uit. Zoals ook een paar posts boven je bevestigd wordt (lengte van de man).

Mannen hebben dit ook maar de draad is veel flexibeler ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door cleanfreak op 15-06-2020 11:52:05 ]
  maandag 15 juni 2020 @ 11:56:30 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_193638156
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 11:23 schreef cleanfreak het volgende:

Maar vanuit vrouwen perspectief is er wel een dikke rode draad wat er loopt qua wat ze aantrekkelijk vinden in mannen. Wijk je hier enigszins vanaf dan is het over en uit. Zoals ook een paar posts boven je bevestigd wordt (lengte van de man).

Mannen hebben dit ook maar de draad is veel flexibeler ;)
Zouden er veel mannen zijn die een langere vrouw willen / aantrekkelijk vinden?
Ik ben er tot nu toe eentje tegengekomen die dat echt aantrekkelijk vindt, de rest wil ze kleiner. (zoals de vrouw ze liever langer hebben)
pi_193638393
quote:
6s.gif Op maandag 15 juni 2020 11:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zouden er veel mannen zijn die een langere vrouw willen / aantrekkelijk vinden?
Ik ben er tot nu toe eentje tegengekomen die dat echt aantrekkelijk vindt, de rest wil ze kleiner. (zoals de vrouw ze liever langer hebben)
Ik ben bijna 2 meter lang, nee een langere vrouw zou ik niet aantrekkelijk vinden. Ik zou mij een soort van napoleon voelen naast een lange vrouw. Heeft toch met een stukje dominantie te maken ook denk ik.
  maandag 15 juni 2020 @ 15:48:54 #195
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_193641489
quote:

Hier zou ik nou op afknappen. :')

Ik ben gek op het kroelen door haren.
Dan heb je vantevoren wel wat uit te leggen. :') :') :') :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 15 juni 2020 @ 15:57:02 #196
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193641599
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 15:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Misschien laat ie haar op andere plekken staan ter compensatie. Of is dat weer niet goed genoeg om doorheen te woelen?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 15 juni 2020 @ 16:09:57 #197
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_193641778
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 15:57 schreef M1stral het volgende:

[..]

Misschien laat ie haar op andere plekken staan ter compensatie. Of is dat weer niet goed genoeg om doorheen te woelen?
Nee. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_193641896
quote:

Serieus? :o

Ik zag die foto trouwens... en ik vind een kale kop je beter staan eerlijk gezegd. Maar wellicht is het gewenning hoor. Kan me voorstellen dat de mening van menig vrouw je iets meer boeit... :P
pi_193641922
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 15:57 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ja dat is mijn tactiek :'(
pi_193641935
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 15:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je kan gewoon kroelen door mijn haren als je wil hoor ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')