Haha, deze ga ik onthouden.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
'"als ik je zou vragen of je met me naar bed wil, is het antwoord op die vraag dan hetzelfde als op deze?".
Ofzo. Nooit Tinder echt gebruikt dus geen idee of die werkt. Hij heeft voor mij 1x gewerkt, want het ijs was direct gebroken, maar dat was niet op Tinder.
Are you DTF? Because I swiped down.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:58 schreef Solid-Snake het volgende:
Toch maar weer Tinder gedownload en deze keer ineens wel aardig wat succes. Alleen blijven openingszinnen bedenken echt waardeloos.![]()
In het echt red ik mij wel, maar op Tinder moet je dan net wat origineler zijn.
Hoe doen/deden jullie het vaak?
Ik kwam op Tinder dit tegen bij een profiel: "Op zoek naar iets serieus met een speels randje. Misschien niet helemaal vanille."quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:45 schreef dw1986 het volgende:
[..]
Ja daar zit t m wel een beetje in, er is later in een relatie zeker ruimte om zoiets op te bouwen maar als het gewoon niet iemand zijn ding is dan ben je natuurlijk al vrij snel klaar uiteindelijk.
En ik heb t wel nodig, daar ben ik inmiddels wel achter dus ik wil daar niet op inleveren.
Meestal probeer ik iets uit de foto's of tekst te halen voor een openingszin, bv als iemand iets te eten of drinken op de foto heeft "ziet er lekker uit" gevolgd door "dat pilsje, sushi,... 😜". En dan zie ik wel of er reactie komt, maar als vrouw heb je het wel wat makkelijker. Denk dat het vooral belangrijk is dat je match een berichtje ontvangt en daardoor weet dat je wel geïnteresseerd bent.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:58 schreef Solid-Snake het volgende:
Toch maar weer Tinder gedownload en deze keer ineens wel aardig wat succes. Alleen blijven openingszinnen bedenken echt waardeloos.![]()
In het echt red ik mij wel, maar op Tinder moet je dan net wat origineler zijn.
Hoe doen/deden jullie het vaak?
Ik heb gisteravond toen twee matches een bericht gestuurd. Geen reactie daarop gehad en toen ik er over nadacht had ik het idee dat m'n openingszinnen misschien niet geweldig waren, of een beetje knullig over kwamen.quote:Op zondag 14 juni 2020 17:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Meestal probeer ik iets uit de foto's of tekst te halen voor een openingszin, bv als iemand iets te eten of drinken op de foto heeft "ziet er lekker uit" gevolgd door "dat pilsje, sushi,... 😜". En dan zie ik wel of er reactie komt, maar als vrouw heb je het wel wat makkelijker. Denk dat het vooral belangrijk is dat je match een berichtje ontvangt en daardoor weet dat je wel geïnteresseerd bent.
Zo irritant is dat he. Doe je je best krijg je als nog geen reactie...quote:Op zondag 14 juni 2020 17:46 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond toen twee matches een bericht gestuurd. Geen reactie daarop gehad en toen ik er over nadacht had ik het idee dat m'n openingszinnen misschien niet geweldig waren, of een beetje knullig over kwamen.
Dit was wel op basis van iets wat ze in hun profiel hadden gezet. Uiteindelijk vandaag besloten proberen m'n openingszinnen te redden door er op in te haken. Nu realiseer ik mij dat dit voor de meeste ontvangers waarschijnlijk wanhopig overkomt en normaal heb ik ook de policy om geen tweede bericht te sturen zolang je zelf nog niets hebt ontvangen, maar ik dacht misschien als ik het met wat zelfspot probeer.
Helaas ook weer niks ontvangen, dus ik laat het maar gewoon voor wat het is
Maak je niet druk, wss was je 1 van de 300quote:Op zondag 14 juni 2020 17:46 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik heb gisteravond toen twee matches een bericht gestuurd. Geen reactie daarop gehad en toen ik er over nadacht had ik het idee dat m'n openingszinnen misschien niet geweldig waren, of een beetje knullig over kwamen.
Maar in feite is een simpele hoi wel voldoende om het gesprek te starten, hoeft geen flitsende openingszin te zijn. Als de m/v interesse (en tijd) heeft komt er wel een bericht terug en wordt het belangrijk dat je het gesprek gaande weet te houden.quote:Op zondag 14 juni 2020 18:27 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Zo irritant is dat he. Doe je je best krijg je als nog geen reactie...
Ik heb nu twee matches. Beide mannen begonnen het gesprek met een simpele hoi, maar vervolgens komt er nauwelijks een gesprek op gang. Bij één heb ik meteen de stoute schoenen aangedaan en gevraagd of ie wat wilde drinken gisteravond, maar sinds ik dat heb gevraagd niks meer gehoord, terwijl hij later nog wel een bericht dat ik daarvoor had gestuurd en like had gegeven...
Helaas zal je toch moeten uitblinken en ergens snap ik het ook wel. Als ik 100 matches heb en ik 10 zeggen alleen Hoi en 5 andere doen moeite met een openingszin, zou ik waarschijnlijk dan eerder met die 5 gaan praten.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar in feite is een simpele hoi wel voldoende om het gesprek te starten, hoeft geen flitsende openingszin te zijn. Als de m/v interesse (en tijd) heeft komt er wel een bericht terug en wordt het belangrijk dat je het gesprek gaande weet te houden.
Ik heb ook wel eens gehad dat een man na 3 zinnen al vroeg wanneer de date uit zou komen, was daar toen nog niet helemaal aan toe en heb toen ook één of twee dagen nodig gehad om een antwoord te formuleren. Misschien is jouw match ook geschrokken (haha het schijnt sowieso al bijzonder te zijn als een vrouw de voorzet voor een date doet) en heeft hij een bericht per ongeluk geliked toen hij door de chat scrollde. Ik had de chat toen ook al een paar keer geopend voor ik daadwerkelijk een antwoord terug kon geven 🙈.
Zie hier het bewijs dat vrouwen alleen maar arrogant worden door online dating.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Een simpele ‘hoi’ is niet voldoende.
Als ik veel matches heb ga ik echt geen moeite doen daar een gesprek mee op te starten.
Hmm ja daar heb je ook weer gelijk in. Zelf like ik zo weinig mannen dat het aantal matches behapbaar blijft (en hoe meer matches hoe minder ik like, of stop gewoon even met swipen 🙈). En ik voel me onbeleefd als ik niets terug zeg. Dus op een hoi krijg je een hoi terug en een tweede kans om met een flitsende openingszin te komen, want als er niet meer uit komt dan een hoe-gaat-het gesprekje houdt het toch wel op. Waarbij ik zelf ook wel probeer moeite te doen voor een leuk gesprek, de mannen hebben het al zwaar genoeg 😉 (maar ja, ben nu aan het daten met twee leuke matches, dus steek ook niet meer zoveel tijd in andere matches)quote:Op zondag 14 juni 2020 19:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Helaas zal je toch moeten uitblinken en ergens snap ik het ook wel. Als ik 100 matches heb en ik 10 zeggen alleen Hoi en 5 andere doen moeite met een openingszin, zou ik waarschijnlijk dan eerder met die 5 gaan praten.
Tsja, als je daar al van schrikt... Je kunt toch gewoon zeggen, nee dat vind ik te snel of desnoods zeg je dat je al plannen hebt om het nog even uit te stellen.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar in feite is een simpele hoi wel voldoende om het gesprek te starten, hoeft geen flitsende openingszin te zijn. Als de m/v interesse (en tijd) heeft komt er wel een bericht terug en wordt het belangrijk dat je het gesprek gaande weet te houden.
Ik heb ook wel eens gehad dat een man na 3 zinnen al vroeg wanneer de date uit zou komen, was daar toen nog niet helemaal aan toe en heb toen ook één of twee dagen nodig gehad om een antwoord te formuleren. Misschien is jouw match ook geschrokken (haha het schijnt sowieso al bijzonder te zijn als een vrouw de voorzet voor een date doet) en heeft hij een bericht per ongeluk geliked toen hij door de chat scrollde. Ik had de chat toen ook al een paar keer geopend voor ik daadwerkelijk een antwoord terug kon geven 🙈.
hoiquote:Op zondag 14 juni 2020 19:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Een simpele ‘hoi’ is niet voldoende.
Als ik veel matches heb ga ik echt geen moeite doen daar een gesprek mee op te starten.
Zeggen wat je vindt, denkt of voelt? Daar doen we niet aan! Ghosten of blocken die hap!quote:Op zondag 14 juni 2020 20:36 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Tsja, als je daar al van schrikt... Je kunt toch gewoon zeggen, nee dat vind ik te snel of desnoods zeg je dat je al plannen hebt om het nog even uit te stellen.
Een hoi vind ik op zich prima, maar verwacht dan ook niet meer dan een hoi terug als reactie!
Moet je dat nu echt nog vragen na het typen van dit stukjequote:Op zondag 14 juni 2020 23:44 schreef Singlenerveus het volgende:
Van de week een date gehad met een jongen die ik had gematcht op bumble.. bleek hij kleiner te zijn dan ik. Vind ik echt een afknapper, zijn info op zijn profiel klopt dus niet. Verder ben ik tijdens de date niks wijzer geworden over hem, hij vertelde bijna niks uit zichzelf en ik trok af en toe aan een dood paard. Hij is international, maar zijn engels was niet goed genoeg voor een goed gesprek vergeleken met zijn engels op whatsapp. Aan het einde van de date een super ongemakkelijk moment waarop hij me wilde zoenen, gelukkig kon ik er nog een kus op de wang van maken. De eerste dagen na de date heeft hij niks van zich laten horen en nu heeft hij mij gevraagd hoe het met me gaat en hoe mijn weekend was. Zal ik hier gewoon op reageren of gelijk al duidelijk maken dat het echt niks wordt?
Helaas waar ja... Echt idioot hoe we tegenwoordig met elkaar omgaan!quote:Op zondag 14 juni 2020 22:48 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zeggen wat je vindt, denkt of voelt? Daar doen we niet aan! Ghosten of blocken die hap!
Zeg wat je ervan vond, waarom en dat er geen vervolg komt. Simpel toch?quote:Op zondag 14 juni 2020 23:44 schreef Singlenerveus het volgende:
Van de week een date gehad met een jongen die ik had gematcht op bumble.. bleek hij kleiner te zijn dan ik. Vind ik echt een afknapper, zijn info op zijn profiel klopt dus niet. Verder ben ik tijdens de date niks wijzer geworden over hem, hij vertelde bijna niks uit zichzelf en ik trok af en toe aan een dood paard. Hij is international, maar zijn engels was niet goed genoeg voor een goed gesprek vergeleken met zijn engels op whatsapp. Aan het einde van de date een super ongemakkelijk moment waarop hij me wilde zoenen, gelukkig kon ik er nog een kus op de wang van maken. De eerste dagen na de date heeft hij niks van zich laten horen en nu heeft hij mij gevraagd hoe het met me gaat en hoe mijn weekend was. Zal ik hier gewoon op reageren of gelijk al duidelijk maken dat het echt niks wordt?
Je kan er toch normaal op reagerenquote:Op zondag 14 juni 2020 23:44 schreef Singlenerveus het volgende:
nu heeft hij mij gevraagd hoe het met me gaat en hoe mijn weekend was. Zal ik hier gewoon op reageren of gelijk al duidelijk maken dat het echt niks wordt?
Blijkt maar weer dat vrouwen oppervlakkiger zijn dan mannenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Grappig, ik heb sinds kort een haarstukje, zeer realistisch. Nieuwe foto's geschoten, op Tinder gezet, en voilà, ineens barst het van de matches! Nee, overdreven, maar het is wel een flinke factor meer geworden!
Ook op het terras veel sjans gehad.
Vrijdag staat er een date op de planning!
Hoezo "oppervlakkiger dan".. waarom is het niet gewoon 'ook oppervlakkig'quote:Op maandag 15 juni 2020 10:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Blijkt maar weer dat vrouwen oppervlakkiger zijn dan mannen
Kloptquote:Op maandag 15 juni 2020 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo "oppervlakkiger dan".. waarom is het niet gewoon 'ook oppervlakkig'
Iedereen kijkt naar uiterlijk, mannen en vrouwen. En heeft zo zijn eigen keuzes in wat ze aantrekkelijk vinden of niet.
Je kunt met meerdere mensen een leuke tijd hebben in dit leven. Net zoals je verliefd kunt worden op meerdere personen.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:26 schreef magrec het volgende:
Kennen jullie dat?
Recent een superleuke 1e date gehad met iemand. Ook gewoon dat je vanaf het 1e moment dat je met iemand matched zo'n leuk gesprek hebt en gewoon niet hoeft na te denken over wat je zegt. Heel snel afgesproken voor een drankje resulterend in van alles en nog wat en daarna weer afgesproken wat heel leuk was. Maar dat je ook beide weet wij gaan nooit samen romantisch een ijsje halen bij de ijswinkel.. Klote is nu gewoon dat de kans nihil is dat je weer iemand tegen komt met zo'n klik en dat elke 1e date nu verpest is![]()
Dat is zeker zo, het is ook niet best als iedere 1e date zo zou zijn..maar ik merk dat dit wel een bepaalde verwachting creëert nu.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je kunt met meerdere mensen een leuke tijd hebben in dit leven. Net zoals je verliefd kunt worden op meerdere personen.
Iedere 1e date is toch weer anders.
Ik merk zelf dat alle 1e dates weer een andere aanpak vergen. Het wisselt nogal per persoon wat handig is.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:50 schreef magrec het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, het is ook niet best als iedere 1e date zo zou zijn..maar ik merk dat dit wel een bepaalde verwachting creëert nu.
Maar vanuit vrouwen perspectief is er wel een dikke rode draad wat er loopt qua wat ze aantrekkelijk vinden in mannen. Wijk je hier enigszins vanaf dan is het over en uit. Zoals ook een paar posts boven je bevestigd wordt (lengte van de man).quote:Op maandag 15 juni 2020 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo "oppervlakkiger dan".. waarom is het niet gewoon 'ook oppervlakkig'
Iedereen kijkt naar uiterlijk, mannen en vrouwen. En heeft zo zijn eigen keuzes in wat ze aantrekkelijk vinden of niet.
Zouden er veel mannen zijn die een langere vrouw willen / aantrekkelijk vinden?quote:Op maandag 15 juni 2020 11:23 schreef cleanfreak het volgende:
Maar vanuit vrouwen perspectief is er wel een dikke rode draad wat er loopt qua wat ze aantrekkelijk vinden in mannen. Wijk je hier enigszins vanaf dan is het over en uit. Zoals ook een paar posts boven je bevestigd wordt (lengte van de man).
Mannen hebben dit ook maar de draad is veel flexibeler
Ik ben bijna 2 meter lang, nee een langere vrouw zou ik niet aantrekkelijk vinden. Ik zou mij een soort van napoleon voelen naast een lange vrouw. Heeft toch met een stukje dominantie te maken ook denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zouden er veel mannen zijn die een langere vrouw willen / aantrekkelijk vinden?
Ik ben er tot nu toe eentje tegengekomen die dat echt aantrekkelijk vindt, de rest wil ze kleiner. (zoals de vrouw ze liever langer hebben)
Hier zou ik nou op afknappen.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Grappig, ik heb sinds kort een haarstukje, zeer realistisch. Nieuwe foto's geschoten, op Tinder gezet, en voilà, ineens barst het van de matches! Nee, overdreven, maar het is wel een flinke factor meer geworden!
Misschien laat ie haar op andere plekken staan ter compensatie. Of is dat weer niet goed genoeg om doorheen te woelen?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hier zou ik nou op afknappen.![]()
Ik ben gek op het kroelen door haren.
Dan heb je vantevoren wel wat uit te leggen.![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Misschien laat ie haar op andere plekken staan ter compensatie. Of is dat weer niet goed genoeg om doorheen te woelen?
Serieus?quote:Op maandag 15 juni 2020 09:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Ja dat is mijn tactiekquote:Op maandag 15 juni 2020 15:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Misschien laat ie haar op andere plekken staan ter compensatie. Of is dat weer niet goed genoeg om doorheen te woelen?
Je kan gewoon kroelen door mijn haren als je wil hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 15:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hier zou ik nou op afknappen.![]()
Ik ben gek op het kroelen door haren.
Dan heb je vantevoren wel wat uit te leggen.![]()
![]()
![]()
Ja, dan graag zonder ineens een haarstukje vast te hebben, hahahaquote:Op maandag 15 juni 2020 16:21 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Je kan gewoon kroelen door mijn haren als je wil hoor
Maar hoe gaat dat dan. Doe je die 's nachts dan uit? Af?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:21 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Je kan gewoon kroelen door mijn haren als je wil hoor
Ik denk dat je nog met je hoofd in 1950 zit, dit haarstukje zit gewoon vast, en blijft vastquote:Op maandag 15 juni 2020 16:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dan graag zonder ineens een haarstukje vast te hebben, hahaha
Hoe zit dat vast dan?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:30 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog met je hoofd in 1950 zit, dit haarstukje zit gewoon vast, en blijft vast
Nee, je maakt hem vast met lijm. Kunt het dan gewoon behandelen alsof het je eigen haar is. Dan na 4 weken laat je het bij een kapper eraf halen en maakt ze het schoon en zet ze het er weer op voor de volgende 4 weken. Kunt er gewoon alles mee doen.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar hoe gaat dat dan. Doe je die 's nachts dan uit? Af?
Dat staat nog op de planning inderdaadquote:Op maandag 15 juni 2020 16:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Dan zou ik investeren in een haarimplantatie.
Ah ok soort van extensions alleen dan vastgelijmd.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Nee, je maakt hem vast met lijm. Kunt het dan gewoon behandelen alsof het je eigen haar is. Dan na 4 weken laat je het bij een kapper eraf halen en maakt ze het schoon en zet ze het er weer op voor de volgende 4 weken. Kunt er gewoon alles mee doen.
Precies.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ok soort van extensions alleen dan vastgelijmd.
Ik zie ook niet waarom niet, als het jou helpt. Zou wel mooi zijn als je uiteindelijk op een punt komt dat je het niet mee nodig hebt voor je zelfvertrouwen.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:33 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Precies.
Het doet al genoeg met mijn zelfvertrouwen, als het dan ook nog met de dames helpt![]()
vanwege de haarstukjes?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:40 schreef Faxie het volgende:
Verklaart wel waarom het hier altijd zo slecht ging met de matches
Ja, dat viel mij ook wel op inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie ook niet waarom niet, als het jou helpt. Zou wel mooi zijn als je uiteindelijk op een punt komt dat je het niet mee nodig hebt voor je zelfvertrouwen.
Wel interessant dat je het verschil in belangstelling zo sterk kan merken.
Je aangezicht verandert er behoorlijk door. Zelfde met bril trouwens. In een eerste oogopslag dan. Anders zou ik het niet echt weten.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:42 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook wel op inderdaad.
Waarom zou een haarstukje zoveel anders zijn dan lenzen, een bril of een botoxbehandeling. Het is allemaal kunstmatig.
Het dragen van lenzen of brillen heeft nu niet bepaald veel te maken met ijdelheid. Botox en haarstukjes wel. Dat verschil zie je toch hopelijk wel??quote:Op maandag 15 juni 2020 16:42 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Waarom zou een haarstukje zoveel anders zijn dan lenzen, een bril of een botoxbehandeling. Het is allemaal kunstmatig. Een bril is alleen minder taboe.
Onzin dus, mensen die een bril niet leuk vinden staan bij henzelf nemen lenzen. Dat is ook ijdelheid.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:46 schreef Yasmyn het volgende:
[..]
Het dragen van lenzen of brillen heeft nu niet bepaald veel te maken met ijdelheid. Botox en haarstukjes wel. Dat verschil zie je toch hopelijk wel??
yep. Schuldig!quote:Op maandag 15 juni 2020 16:48 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Onzin dus, mensen die een bril niet leuk vinden staan bij henzelf nemen lenzen. Dat is ook ijdelheid.
Ik draag zowel lenzen als brillen, maar dat heeft veel vaker te maken met of het wel of niet praktisch is. Maar vooral denken dat je haarstukje min of meer hetzelfde isquote:Op maandag 15 juni 2020 16:48 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Onzin dus, mensen die een bril niet leuk vinden staan bij henzelf nemen lenzen. Dat is ook ijdelheid.
Het zal vast niet voor iedereen hetzelfde zijn. Je kunt ook een haarstuk nodig hebben omdat je ziek bent, maar er zijn genoeg mensen die het wel voor de ijdelheid doen.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:50 schreef Yasmyn het volgende:
[..]
Ik draag zowel lenzen als brillen, maar dat heeft veel vaker te maken met of het wel of niet praktisch is. Maar vooral denken dat je haarstukje min of meer hetzelfde is![]()
Een paar mili/centimeters kunnen het verschil maken tussen superaantrekkelijk en buttugly.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:42 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Waarom zou een haarstukje zoveel anders zijn dan lenzen, een bril of een botoxbehandeling. Het is allemaal kunstmatig. Een bril is alleen minder taboe.
Heb ik gedaan, vond het niets. Doe nu dit.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:05 schreef Modus het volgende:
Tenzij er 1 of andere aandoening aan ten grondslag ligt, kun je volgens mij gewoon beter teamtondeuse worden.
Heb je alles eigenlijk wel gelezen?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:51 schreef Modus het volgende:
Vanwege het stigma dat op haarstukjes hangt (los van of dat terecht is). Geen idee hoe oud je bent.
Ja maar wellicht niet onthouden. Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je alles eigenlijk wel gelezen?
Haarstukjes worden steeds populairder omdat ze steeds minder, zeg maar gerust niet zichtbaar worden.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:51 schreef Modus het volgende:
Vanwege het stigma dat op haarstukjes hangt (los van of dat terecht is). Geen idee hoe oud je bent.
Precies dit.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:47 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, vond het niets. Doe nu dit.
En ik vraag me af, hoezo zou ik dit niet doen als ik me er beter van ga voelen?
Pics van jouw resultaat?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:02 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Haarstukjes worden steeds populairder omdat ze steeds minder, zeg maar gerust niet zichtbaar worden.
Maar goed, ik ben blij dat jullie allemaal een mening hebben, maar we gaan een beetje off-topic. 😅 Ik ben er blij mee
Zelfvertrouwen is toch altijd ergens op gebaseerd? Heb jij nog zelfvertrouwen als je nu overmatig dik zou zijn met allerlei pigmentvlekken?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie ook niet waarom niet, als het jou helpt. Zou wel mooi zijn als je uiteindelijk op een punt komt dat je het niet mee nodig hebt voor je zelfvertrouwen.
Wel interessant dat je het verschil in belangstelling zo sterk kan merken.
Dikkerdje met moeilijk haar en een scheve tand hier.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:43 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is toch altijd ergens op gebaseerd? Heb jij nog zelfvertrouwen als je nu overmatig dik zou zijn met allerlei pigmentvlekken?
Welk zelfvertrouwen?quote:Op maandag 15 juni 2020 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dikkerdje met moeilijk haar en een scheve tand hier.
Moet ik mn zelfvertrouwen inleveren?
Mn piemelenergie?quote:
Zelfvertrouwen is dat je jezelf niet limiteert of gek maakt.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:43 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is toch altijd ergens op gebaseerd? Heb jij nog zelfvertrouwen als je nu overmatig dik zou zijn met allerlei pigmentvlekken?
Ik snap je opmerking niet. Het zou toch prima zijn als hij inmiddels genoeg zelf vertrouwen heeft opgebouwd dat ie hulpstukken niet meer nodig heeft?quote:Op maandag 15 juni 2020 20:43 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |