Ik laat niet over me heen lopen neequote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:36 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Jij maakt hem eerst belachelijk, weet je nog? Vandaar het prinsessengedrag.
Probeer maar eens, het werkt echt super fijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooooooooh ja dat is wat andersDan hadden ze er bij mij geen cijfertjes op moeten zetten want dan ga ik daar naar kijken
Als dat werkt voor jou prima tochquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ontleed een youtube en vertaal het naar mijn taal. En dan maak ik er een word van en print het.
ik wacht nog steeds op je uitvoeringquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Probeer maar eens, het werkt echt super fijn.
ja zou best kunnen. Ik ga het eens proberenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Probeer maar eens, het werkt echt super fijn.
Geen druk leggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op je uitvoering
Maar eerlijk is eerlijk, US heeft misschien soms wat sterke verhalen maar ik zie hem eigenlijk nooit neerbuigend tegen anderen doen, soms wat plagend maar nooit echt lelijk. Als iemand naar tegen hem doet dan zegt hij uiteraard wat terug. Zijn goed recht. Dit keer kwam jij vanuit het niets roepen of Los en US even geband konden worden want ze waren walgelijk ofzo. Dan is het toch niet gek dat hij daarop reageert?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik laat niet over me heen lopen nee. Een ruggengraat hebben maakt een man stoer en een vrouw een bitch, maar dat is het me meer dan waard
.
Jaja komt eraan. Is best een lang liedje en ik wil hem eerst uit mijn hoofd kennen. En ik maak nog heel vaak foutjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op je uitvoering
Ik snap niet dat niet iedereen het op deze manier doet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
Tof dat je een soort van je eigen notatie ontworpen hebt Liesje.
oke.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaja komt eraan. Is best een lang liedje en ik wil hem eerst uit mijn hoofd kennen. En ik maak nog heel vaak foutjes.
Dan moet je af en toe denk ik toch wat beter kijken, sorryquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, US heeft misschien soms wat sterke verhalen maar ik zie hem eigenlijk nooit neerbuigend tegen anderen doen, soms wat plagend maar nooit echt lelijk.
Snel, maak een Facebook-pagina, website en Instagram! Liesje de Kalimba Influencerquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niet iedereen het op deze manier doet.
Maar ik zie hem nooit beginnen terwijl hij er wel te pas en te onpas wordt "aangevallen" door sommige mensen, want een US grap is snel gemaakt. En daar gaat hij eigenlijk vrij relaxt mee om zelfs. En ik geloof echt dat ik goed en objectief kijk. Hij kan gewoon in de ogen van sommige mensen niets goed doen. Jammer.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan moet je af en toe denk ik toch wat beter kijken, sorry.
Als mensen plagend tegen me doen doe ik dat namelijk graag terug. Daar weet iemand als Fles bijvoorbeeld van alles van.
Heb je ook een liedje wat ik wel ken? Want ik weet nu niet hoe het moet klinkenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niet iedereen het op deze manier doet.
Ja dat waardeer ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik laat niet over me heen lopen nee. Een ruggengraat hebben maakt een man stoer en een vrouw een bitch, maar dat is het me meer dan waard
.
Dan het je vocht- en vezeltekort hoorquote:
Ik heb er serieus de hele avond spijt van gehad gister.quote:
* checkt weer het keukenkastje*quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb er serieus de hele avond spijt van gehad gister.Ik bedoelde het gewoon echt serieus goed.
Obscuur obscuur je bent zelf obscuurquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snel, maak een Facebook-pagina, website en Instagram! Liesje de Kalimba Influencer.
Neh, zonder grappen, gewoon lekker doen wat voor jou het beste werkt. Zeker met wat meer obscure instrumenten zoals een kalimba geloof ik dat er best verbetering en meer variatie in bestaande notaties kan zitten.
Dit ja, ULMquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik zie hem nooit beginnen terwijl hij er wel te pas en te onpas wordt "aangevallen" door sommige mensen, want een US grap is snel gemaakt. En daar gaat hij eigenlijk vrij relaxt mee om zelfs. En ik geloof echt dat ik goed en objectief kijk. Hij kan gewoon in de ogen van sommige mensen niets goed doen. Jammer.
Je kent a whole new world toch wel?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je ook een liedje wat ik wel ken? Want ik weet nu niet hoe het moet klinken
Niet iedereen is hetzelfde hè, misschien moet je nog wat kilometers maken en wat rugzakjes legen, eigenlijk dat laatste eerst anders blijf je dat gif meesleuren in 't leven en denk je de hele wereld en iedereen al te kennen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan moet je af en toe denk ik toch wat beter kijken, sorry.
Als mensen plagend tegen me doen doe ik dat namelijk graag terug. Daar weet iemand als Fles bijvoorbeeld van alles van.
Ja wat, ik ben serieus hoor, UitStralingquote:
ja naakt, dansend en zingendquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je aardbeienplanten heb je inmiddels verbrand?
Er zijn er serieus al best veel.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snel, maak een Facebook-pagina, website en Instagram! Liesje de Kalimba Influencer.
Neh, zonder grappen, gewoon lekker doen wat voor jou het beste werkt. Zeker met wat meer obscure instrumenten zoals een kalimba geloof ik dat er best verbetering en meer variatie in bestaande notaties kan zitten.
UitStraling's Life Mattersquote:
Ik ben daarstraks terug gelopen om een doosje aardbeien terug te leggen dus ik heb ook nog wel een appeltje met jou te schillen.quote:
Lol nee is best veel werk uitschrijven. Ik heb de teamsong van Harry Potter nog wel maar weet niet of je dat kent?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je ook een liedje wat ik wel ken? Want ik weet nu niet hoe het moet klinken
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben daarstraks terug gelopen om een doosje aardbeien terug te leggen dus ik heb ook nog wel een appeltje met jou te schillen.
Nee zegt me niks. Iets met Aladdin lees ik. Doesn't ring a bellquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kent a whole new world toch wel?
Oh, ik dacht dat ik weer een hippe afkorting gemist had. Meestal dringen die pas 15 jaar later tot me door. Yolo en zo.quote:
Naakt snap ik nog een piepklein beetje maar volgens mij kun jij echt voor geen meter zingen en dansenquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zij heeft mijn liefde voro hagelslag afgenomen door haar hagelsag wormen verhaal
zingen niet nee. Denk wel dat ik een beetje kan dansenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naakt snap ik nog een piepklein beetje maar volgens mij kun jij echt voor geen meter zingen en dansen
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga jij nou ineens geil doen als favoriete schoonzoon?
Jij zat nog met You Only Live Twice zekerquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik weer een hippe afkorting gemist had. Meestal dringen die pas 15 jaar later tot me door. Yolo en zo.
het kan ja... tegenwoordig moet je altijd op je hoede zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die camera van Ziggo heeft je gevolgd?
Nou ja boeiend dan toch als de nummertjes en misschien ook wel de kalimba zelf straks alle kleuren van de regenboog hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn er serieus al best veel.Wat ik zelf bedenk, begrijp ik dus werkt het beste.
De meest ideale schoonzonen weten het gaatje juist donders goed te vinden toch juist?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga jij nou ineens geil doen als favoriete schoonzoon?
Sowieso. Sean Conneryquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zat nog met You Only Live Twice zeker
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meest ideale schoonzonen weten het gaatje juist donders goed te vinden toch juist?
Alleen bij de schoonmoeder toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meest ideale schoonzonen weten het gaatje juist donders goed te vinden toch juist?
Hij is lekker zen jaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
Wat klonk dat goddelijk . Ik ben echt helemaal fan van dit soort ultra harmonieuze instrumenten.
Oooooh ja, hoe heten die dingen ook alweer.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja boeiend dan toch als de nummertjes en misschien ook wel de kalimba zelf straks alle kleuren van de regenboog hebben. Als jij er maar mooie muziekjes mee kan maken
.
Een vriend van me kocht laatst een soort klankschaal. Niet een klankschaal, maar ik ben de naam even kwijt, er zaten ook twee stokjes bij. Wat klonk dat goddelijk
. Ik ben echt helemaal fan van dit soort ultra harmonieuze instrumenten.
Roger More vond ik altijd zo lekker pedent.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies, nog grotere fan van die andere.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/thedodosite/videos/955689021513488/?t=36
je weet het wel aan te trekken allemaal hequote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen maar rare lelijke schoonmoeders gehad
Roger?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies, nog grotere fan van die andere.
Oh. Lees nu pas goed. Mijn kalimba is nog neutraal, qua kleur. Alleen in mijn notatie heeft het kleuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja boeiend dan toch als de nummertjes en misschien ook wel de kalimba zelf straks alle kleuren van de regenboog hebben. Als jij er maar mooie muziekjes mee kan maken
.
Een vriend van me kocht laatst een soort klankschaal. Niet een klankschaal, maar ik ben de naam even kwijt, er zaten ook twee stokjes bij. Wat klonk dat goddelijk
. Ik ben echt helemaal fan van dit soort ultra harmonieuze instrumenten.
Roger Moore blijft voor mij toch wel de beste bekakte Bond uitstraling hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Roger More vond ik altijd zo lekker pedent.
Ik heb er kijk op jaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je weet het wel aan te trekken allemaal he
Mja geen ideequote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat een leuke hond!
Ik hoop niet dat ze hem echt 8 uur lang alleen laat.Da's wel lang
Ja zoiets. Niet mijn eerste voorkeur, maar dit was wel een leukerdquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja geen idee![]()
Maar vind dit ook echt een leuke hond. Lijkt stefford achtig
Roger Less.quote:
Veel te trubbelig die joekel joh, baasje lijkt me ook een zwakkeling, dat zie je aan de hond afquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja geen idee![]()
Maar vind dit ook echt een leuke hond. Lijkt stefford achtig
Wat zegt mijn voorkeur voor deze hond dan over mij?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel te trubbelig die joekel joh, baasje lijkt me ook een zwakkeling, dat zie je aan de hond af
Betrouwbaarquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zegt mijn voorkeur voor deze hond dan over mij?
[ afbeelding ]
niet kwaad te krijgen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan het echt niet meer vinden en ik heb al de meest domme dingen in het Nederlands en Engels gegoogled en op YouTube gezochtquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oooooh ja, hoe heten die dingen ook alweer.Schijnen ook heel duur te zijn toch? Ook niet heel makkelijk dacht ik. Maar tof geluid.
Wat ik leuk vind aan de kalimba is dat je ook echt heel zacht kan spelen, bij het oefenen met gitaar voelde ik me altijd bezwaard. Dit zijn heel gehorige huizen. Had toen zelf zo'n rubber ding in mijn gitaar om het geluid te dempen. En deze stop je zo in je tas.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wanneer uploaden Fles en jij een kalimba duet?
Ligt een beetje aan de saus die je er bij neemt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat je van de open haarden bent, ruiten pantoffels, af en toe een hippe thee, oldtimers, historische kerken, hemelzang en dat je stiekem schoonheid wel kunt waarderenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oke OCD much.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:05 schreef Koen66 het volgende:
234567 zal ik ook wel missen.
Ben nog steeds narrig over 222222
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je van de open haarden bent, ruiten pantoffels, af en toe een hippe thee, oldtimers, historische kerken, hemelzang en dat je stiekem schoonheid wel kunt waarderen
Lol nou een duet weet ik niet. Ik ken pas 1 liedje. Een beetje. Fles kent er al wel meer dacht ik. Heb ballie wel een filmpje belooft maar moet even kijken hoe dat een beetje anoniem kan. Maar vooralsnog is dat niet aan de orde.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet meer vinden en ik heb al de meest domme dingen in het Nederlands en Engels gegoogled en op YouTube gezocht.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe duur die dingen zijn. De moeilijkheidsgraad ben ik ook niet bekend mee. Hij was zo van "hey ik heb dit vier dagen geleden gekocht" en iemand anders zei "wow maar dat is een super lastig instrument toch, kan je al wat geluidjes laten horen?" en toen begon hij extreem helder de gehele Zelda theme te spelen![]()
. Hij heeft wel kennis van een heleboel instrumenten, dus misschien had het daar iets mee te maken. Maar echt heel erg indrukwekkend
.
Klinkt echt vet leuk en praktisch zo'n kalimba. Wanneer uploaden Fles en jij een kalimba duet
?
Dat gaat nog lang durenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
Klinkt echt vet leuk en praktisch zo'n kalimba . Wanneer uploaden Fles en jij een kalimba duet ?
Een gezonde dosis mensenkennis is onontbeerlijk als dorpspsycholoog.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt goed opgelet in dit topic
Huiselijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je van de open haarden bent, ruiten pantoffels, af en toe een hippe thee, oldtimers, historische kerken, hemelzang en dat je stiekem schoonheid wel kunt waarderen
Dat is waar.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een gezonde dosis mensenkennis is onontbeerlijk als dorpspsycholoog.
Nou Wizz gaat in juli vliegen vanaf Eindhoven.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:07 schreef Koen66 het volgende:
was er al bekend wanneer je weer naar Albanie kan reizen @:liesje1979 ?
Gewoon een YouTube-account maken genaamd PlantLover21 en in een saaie ruimte van je huis gaan zitten en alleen je kalimba en handen in beeld doenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nou een duet weet ik niet. Ik ken pas 1 liedje. Een beetje. Fles kent er al wel meer dacht ik. Heb ballie wel een filmpje belooft maar moet even kijken hoe dat een beetje anoniem kan. Maar vooralsnog is dat niet aan de orde.
Niet erg rock 'n roll. Maar dat laat ik graag aan andere inwoners van Foqueville over.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:09 schreef UitStraling het volgende:
Zijn al met al geen slechte eigenschappen heer burgemeester.
Heb je van iedereen hier een dossier aangelegd?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een gezonde dosis mensenkennis is onontbeerlijk als dorpspsycholoog.
Die hebben we overgenomen van MCH.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je van iedereen hier een dossier aangelegd?
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar niet op een negatieve manier he? En vandaag was het vrijdag patatdag.
Uiteraard, het is niet zo dat ik een rustig baantje ga krijgen in Foquevillequote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je van iedereen hier een dossier aangelegd?
Slaap lekker, Fles!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi. Ik ga slapen honeysEn ander gespuis
ja dat is zo inderdaad, buitengrenzen zullen nog wel ff dichtblijvenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou Wizz gaat in juli vliegen vanaf Eindhoven.En het land heeft echt in een veel strengere lockdown gezeten dan wij, maar gaat nu ook langzaam weer open. Bars enzo maar wel 2 meter regel. Maar ja geen Europese unie he?
Oei ...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hebben we overgenomen van MCH.
Natje en droogje en comfort zonequote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar niet op een negatieve manier he? En vandaag was het vrijdag patatdag.
Ja kijk wel even. Had ook nog filmpjes van mijn gitaar gepruts op youtube maar verwijderd. Maar jij kon wel echt spelen toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon een YouTube-account maken genaamd PlantLover21 en in een saaie ruimte van je huis gaan zitten en alleen je kalimba en handen in beeld doen.
En vooral lekker alles op je eigen tijd doen. Mensen hebben mij ook gevraagd om gitaarfilmpjes maar die heb ik ook al tien jaar niet gemaakt
.
truste Flezquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi. Ik ga slapen honeysEn ander gespuis
Je cruiseschip zou er aanleggen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja dat is zo inderdaad, buitengrenzen zullen nog wel ff dichtblijven
Ik las het laatst van Wizz Air, top! Lijkt me echt een intrigerend land, zo jammer dat ik er in augustus niet ff aan kan ruiken
In die van mij staan vast alleen maar goede dingenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard, het is niet zo dat ik een rustig baantje ga krijgen in Foqueville
yep, zou aanleggen in Sarande. Waren mooie excursiemogelijkhedenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je cruiseschip zou er aanleggen?
hij wiens naam niet genoemd mag wordenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hebben we overgenomen van MCH.
Wel iets over gedoe over een koffer.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In die van mij staan vast alleen maar goede dingen
en z'n onvoorwaardelijke liefde voor @bitterbal?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel iets over gedoe over een koffer.
Ga jij nou ook al beginnen ...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel iets over gedoe over een koffer.
Hmm, ik hoorde van een vriendin van mij die vaak cruist dat de HAL pas maart volgend jaar weer gaat varenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, zou aanleggen in Sarande. Waren mooie excursiemogelijkheden
Is toch prima? Niets mis mee. Als jij dat prettig vindt. En was US zegt helemaal geen slechte eigenschappen. Maar heel soms mag je wel een beetje losser.quote:
O, dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij wiens naam niet genoemd mag worden
yep, is op korte termijn echt niks van te maken hoe je dat op zo'n schip safe kan houden.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik hoorde van een vriendin van mij die vaak cruist dat de HAL pas maart volgend jaar weer gaat varenBizar.
Ja, dat valt onder de pluspuntenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en z'n onvoorwaardelijke liefde voor @:bitterbal?
Staan drie onderwerpen in waar we in vervolggesprekken op terug dienen te komen als de tijd rijp is, snacks die van frituurpan naar frituurpan springen, gaatje en de voors en tegens van onder vaginale druk een overkapping maken.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In die van mij staan vast alleen maar goede dingen
Losser. Hmm. Dat past niet heel erg bij me. Maar je hebt wel gelijkquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is toch prima? Niets mis mee. Als jij dat prettig vindt. En was US zegt helemaal geen slechte eigenschappen. Maar heel soms mag je wel een beetje losser.
Misschien kan dat tegen die tijd wel? Of daar was iets mee, Dat heb je verteld maar weet ik niet meer. Het is een prachtig land, met een rauw randje. En de meest geweldige inwoners.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja dat is zo inderdaad, buitengrenzen zullen nog wel ff dichtblijven
Ik las het laatst van Wizz Air, top! Lijkt me echt een intrigerend land, zo jammer dat ik er in augustus niet ff aan kan ruiken
Neequote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja kijk wel even. Had ook nog filmpjes van mijn gitaar gepruts op youtube maar verwijderd. Maar jij kon wel echt spelen toch?
Met dating voor 30+ waaarbij gewoon ketsen een normaal iets is doe je wel een beetje spastisch over. Vast eoa jeugdtraumatje.quote:
Hoe kunnen die bedrijven blijven bestaan, die hebben toch ongelooflijk hoge kosten?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, is op korte termijn echt niks van te maken hoe je dat op zo'n schip safe kan houden.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan drie onderwerpen in waar we in vervolggesprekken op terug dienen te komen als de tijd rijp is, snacks die van frituurpan naar frituurpan springen, gaatje en de voors en tegens van onder vaginale druk een overkapping maken.
Hmm, kan ik de komende afspraak verzettenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan drie onderwerpen in waar we in vervolggesprekken op terug dienen te komen als de tijd rijp is, snacks die van frituurpan naar frituurpan springen, gaatje en de voors en tegens van onder vaginale druk een overkapping maken.
Las dat Norwegian Cruiseline op omvallen stond, dus er zullen er omvallen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe kunnen die bedrijven blijven bestaan, die hebben toch ongelooflijk hoge kosten?
Weet ik. En wat niet bij je past, past niet bij je toch? Kan het ook niet beter uitleggen. Ik ben dan ook niet de dorpspsych.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Losser. Hmm. Dat past niet heel erg bij me. Maar je hebt wel gelijk
Da's raar. Die willen dat geld zo lang mogelijk in hun zak houden zeker?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:17 schreef Koen66 het volgende:
Onze cruise is nog steeds niet gecancelt overigensTerwijl het schip nog in Zuid-Afrika ligt
Nee want deze reactie zeg me dat er werk aan de winkel isquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, kan ik de komende afspraak verzetten
kortgeleden zijn de cruises tot eind juli cancelled, wij zouden 8 augustus gaan. Dus verwacht dat het wel binnen 2 weken gaat gebeurenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's raar. Die willen dat geld zo lang mogelijk in hun zak houden zeker?
Kijk je sip of moet je er even over nadenken?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, kan ik de komende afspraak verzetten
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met dating voor 30+ waaarbij gewoon ketsen een normaal iets is doe je wel een beetje spastisch over. Vast eoa jeugdtraumatje.
Nouhou, ik heb geen zinquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want deze reactie zeg me dat er werk aan de winkel is
Ik zie dat je de komende tijd vol geboekt bent. Je mag mij onderop de wachtlijst zetten.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want deze reactie zeg me dat er werk aan de winkel is
Zul je toch eens aan moetenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Op dat vlak ben ik gewoon erg conservatief. ONS en zo zijn echt niks voor mij.
Ja, ik vrees dat dat een slagveld gaat worden. Ik hoop het niet. Ik vlieg toch graag met prijsvechters naar rare hoekjes.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Las dat Norwegian Cruiseline op omvallen stond, dus er zullen er omvallen.
Net als reisbureaus's, reisorganisaties en luchtvaartmaatschappijen
Gewoon een keer onverwachts keihard een hele nacht neuken met een superlekker wijf zonder poespas of terugkijken, dan is de tred voortaan wat zwieriger als een goedgeklede Italiaan die net zijn zoveelste droomvrouw heeft besnuffeld.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik. En wat niet bij je past, past niet bij je toch? Kan het ook niet beter uitleggen. Ik ben dan ook niet de dorpspsych.
Klopt. Maar soms kan losser leven dingen wat makkelijker maken. Minder stress en zo.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik. En wat niet bij je past, past niet bij je toch? Kan het ook niet beter uitleggen. Ik ben dan ook niet de dorpspsych.
Veel festivalorganisatoren deden erg lang alsof hun festivals gewoon door zouden gaan. Ze moesten doen alsof het door zou gaan tot de overheid het zou verbieden, want pas dan zouden ze verzekeringsgeld krijgen. Ik kan me voorstellen dat ze dit in meerdere branches zo doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's raar. Die willen dat geld zo lang mogelijk in hun zak houden zeker?
Nadenken.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk je sip of moet je er even over nadenken?
Ja jij bent een van de stabielste hier, kom maar bovenop zitten in plaats van onderop liggenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie dat je de komende tijd vol geboekt bent. Je mag mij onderop de wachtlijst zetten.
ik vermoed dat het zodanig lang gerekt wordt dat vele mensen de volledige reissom betaald hebbenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Veel festivalorganisatoren deden erg lang alsof hun festivals gewoon door zouden gaan. Ze moesten doen alsof het door zou gaan tot de overheid het zou verbieden, want pas dan zouden ze verzekeringsgeld krijgen. Ik kan me voorstellen dat ze dit in meerdere branches zo doen.
Klopt, dit kan zoveel doen aan je zelfvertrouwen en houding.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer onverwachts keihard een hele nacht neuken met een superlekker wijf zonder poespas of terugkijken, dan is de tred voortaan wat zwieriger als een goedgeklede Italiaan die net zijn zoveelste droomvrouw heeft besnuffeld.
Als ik maar niet van die gekke moccasins aan hoef die Italiaanse mannen vaak dragen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer onverwachts keihard een hele nacht neuken met een superlekker wijf zonder poespas of terugkijken, dan is de tred voortaan wat zwieriger als een goedgeklede Italiaan die net zijn zoveelste droomvrouw heeft besnuffeld.
eerst neukenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik maar niet van die gekke moccasins aan hoef die Italiaanse mannen vaak dragen.
Nee dat is niets voor Buda. Ook niet voor mij trouwens. Ik bedoel eigenlijk gewoon van die kleine dingen, even een huppeltje, een plassenstamp. Een spontaan dansje. Een roze koek midden in de nacht. In de ochtendjas naar het kleine winkeltje op de hoek. Een bellenblaas kopen en tijdens het wandelen.... naja je snapt mijn punt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die roze koeken lukt nog wel. Zal ik die dan morgen kopen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat is niets voor Buda. Ook niet voor mij trouwens. Ik bedoel eigenlijk gewoon van die kleine dingen, even een huppeltje, een plassenstamp. Een spontaan dansje. Een roze koek midden in de nacht. In de ochtendjas naar het kleine winkeltje op de hoek. Een bellenblaas kopen en tijdens het wandelen.... naja je snapt mijn punt.
Jongens, even wat meningen:quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je zo sip gaat kijken van nadenken neem je wellicht sommige dingen toch iets te serieus.
Wordt dit niet vanzelf weer wat beter als de coronasituatie voorbij is?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Maar soms kan losser leven dingen wat makkelijker maken. Minder stress en zo.
Ja maar die dingen komen juist met dat soort types, die gaan hand in hand.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat is niets voor Buda. Ook niet voor mij trouwens. Ik bedoel eigenlijk gewoon van die kleine dingen, even een huppeltje, een plassenstamp. Een spontaan dansje. Een roze koek midden in de nacht. In de ochtendjas naar het kleine winkeltje op de hoek. Een bellenblaas kopen en tijdens het wandelen.... naja je snapt mijn punt.
Onderaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij bent een van de stabielste hier, kom maar bovenop zitten in plaats van onderop liggen
Doen!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die roze koeken lukt nog wel. Zal ik die dan morgen kopen?
Ik vind van welquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jongens, even wat meningen:is toch geen sippe blik?
Ik weet niet waarom, maar specifiek die 'roze koek midden in de nacht' voel ik enorm. Waarom kan zoiets stoms zo fijn zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. En iedereen heeft dat al zo vaak gezegd.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als de coronasituatie al 42 jaar duurt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wordt dit niet vanzelf weer wat beter als de coronasituatie voorbij is?
Ik voelde me twee maanden lang een oud wijf omdat ik alleen nog maar aan het werken, klussen of verhuizen was. Nu heb ik laatst twee fijne escalatie-avonden gehad met vrienden en toen was alles eigenlijk weer goed.
Ik zeg niet dat het exact zo zal zijn voor iedereen, maar het is wel zo dat voor vrijwel iedereen het leuke, sociale aspect van het leven grotendeels is weggevallen.
wat is het dan wel?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het kan niet zo erg zijn, toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als de coronasituatie al 42 jaar duurt.
Afhankelijk van de context betekent het sip, teleurgesteld of "ik keur af wat je zojuist gezegd heb en wil dit heel graag laten merken".quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dit zijn allemaal dingen die je prima in je uppie zonder hete neuckseks kan doen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die dingen komen juist met dat soort types, die gaan hand in hand.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Afhankelijk van de context betekent het sip, teleurgesteld of "ik keur af wat je zojuist gezegd heb en wil dit heel graag laten merken".
Naja ik houd niet zo heel erg van roze koeken want (@bitterbal) ik heb ooit gehoord dat ze rode luizen gebruiken voor dat roze laagje. Zitten trouwens qua kleurstoffen in wel meer producten.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar specifiek die 'roze koek midden in de nacht' voel ik enorm. Waarom kan zoiets stoms zo fijn zijn?
Dat doe ik af en toe. Of toastjes als avondetenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik houd niet zo heel erg van roze koeken want (@:Bitterbal) ik heb ooit gehoord dat ze rode luizen gebruiken voor dat roze laagje. Zitten trouwens qua kleurstoffen in wel meer producten.
Maar een zak chips ofzo. Of gewoon taart als avondeten.
Dat doe ik elke avond?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
In dezelfde categorie als de roze koek: pinguinvideo's met voice-over van David Attenborough kijken in bed.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik houd niet zo heel erg van roze koeken want (@:Bitterbal) ik heb ooit gehoord dat ze rode luizen gebruiken voor dat roze laagje. Zitten trouwens qua kleurstoffen in wel meer producten.
Maar een zak chips ofzo. Of gewoon taart als avondeten.
Enige die ik "verkeerd" gebruik zijn dezequote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, oké, jouw interpretatie van smileys is sowieso een beetje...apart.
Ja!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doe ik af en toe. Of toastjes als avondeten
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een keer om 04:00 een fles cola in mijn badjas gaan halen in de kroeg omdat mijn vriendin wakker werd en die had ineens zin in colatja allemaal wel gelukt ook al staarde iedereen me aan. kwam ik op de terugweg een kleine kitten tegen op straat dus die had ik in mijn badjas gewikkeld, liep ik daar in mijn blote kont over straat met een katje en een fles cola in mijn handen, kreeg ik haar niet meer wakker en stond ik voor een dichte deur
Oh. Ik nietquote:
jij moet echt eens een verhalenbundel schrijvenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een keer om 04:00 een fles cola in mijn badjas gaan halen in de kroeg omdat mijn vriendin wakker werd en die had ineens zin in colatja allemaal wel gelukt ook al staarde iedereen me aan. kwam ik op de terugweg een kleine kitten tegen op straat dus die had ik in mijn badjas gewikkeld, liep ik daar in mijn blote kont over straat met een katje en een fles cola in mijn handen, kreeg ik haar niet meer wakker en stond ik voor een dichte deur
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige die ik "verkeerd" gebruik zijn dezeen
Hij heeft zo'n fijne stem.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
In dezelfde categorie als de roze koek: pinguinvideo's met voice-over van David Attenborough kijken in bed.
Owquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hooguit neutraal,maar iets afhangend, dus sip
ik wisselquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige die ik "verkeerd" gebruik zijn dezeen
W-w-watquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het gelukt om je blikjes bruine bonen een tijdelijk plekje te geven op de wc?
Wattes?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het gelukt om je blikjes bruine bonen een tijdelijk plekje te geven op de wc?
ik las bangingquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
Binging with Banish is ook echt een aanrader.
wuttttquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:35 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben weleens om drie uur 's nachts naar Tesco gelopen vijf km verderop. Om er daar achter te komen dat ik mijn portemonnee thuis had laten liggen
quote:
Ama krijgt nieuwe plankjes in de keukenkastjes. Dus die moesten leeg en de inhoud moest tijdelijk even verhuizen. Toch?quote:
Oh ja ik ga daar zo mee beginnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ama krijgt nieuwe plankjes in de keukenkastjes. Dus die moesten leeg en de inhoud moest tijdelijk even verhuizen. Toch?
Yo ochtendploeg, laat Bitterbal even NIET teruglezen! Al is de dadels gisteravond ook al voorbij gekomen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat als kind en vond alles met luizen toen een week smerig en daarna won het voedsel weer. Ondertussen weiger ik wel dadels te eten omdat daar beestjes in kunnen zitten
.
Dat staat niet op YouTube, Koenquote:
Autosleutels in je onderbroek?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik ben zo een keer een bijna een vriendin kwijtgeraakt, 5 uur lang naar huis gelopen omdat ik de autosleutels kwijt was, zij zou rijden en ik was van het padje af, komen we eindelijk thuis na een dag festival en onvrijwillig wandelen en ik trek mijn onderbroek uit --------> autosleutels
Aaaaaa, snel, leid haar af!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yo ochtendploeg, laat Bitterbal even NIET teruglezen! Al is de dadels gisteravond ook al voorbij gekomen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met mijn ex eens naar een groot winkelcentrum. Op zaterdag. Dus dingen kopen en toen spontaan ergens in een druk cafeetje gaan lunchen. Ik mijn jas uit, had ik mijn pyjamatrui nog aan.Maar echt een hele oude, wel de fijnste die ik ooit gehad had, was van mijn vader en had ik meegejat toen ik uit huis ging. Gaten erin en alles. Naja ik was blij toen ik mijn jas weer aan kon doen.
This should do the trick:quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aaaaaa, snel, leid haar af!
HTML
CSS
Divs
Bruine beren
H1
H2
Doctype
Gewoon wcvloer volbouwen toch.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah oké. Heb je gelijk een goeie tip om die blikjes neer te zetten
Naja ik ben dus ook wel eens in mijn ochtendjas naar het winkeltje op de hoek gelopen. En als ik het mooi vind, vind ik het mooi en heb ik er ook schijt aan. Dit was gewoon ongemakkelijk, vooral omdat ik het zelf vergeten was denk ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Daar heb ik dus echt schijt aan, ik loop echt in de meest vreemde outfits te shoppen of te winkelen
Beetje risico's durven nemen soms, Amaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel spannend met open zakken pasta enz.
Taart? Nopes ik ben niet van het zoete.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik ben dus ook wel eens in mijn ochtendjas naar het winkeltje op de hoek gelopen. En als ik het mooi vind, vind ik het mooi en heb ik er ook schijt aan. Dit was gewoon ongemakkelijk, vooral omdat ik het zelf vergeten was denk ik.
Eet jij wel eens taart als avondeten?
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met mijn ex eens naar een groot winkelcentrum. Op zaterdag. Dus dingen kopen en toen spontaan ergens in een druk cafeetje gaan lunchen. Ik mijn jas uit, had ik mijn pyjamatrui nog aan.Maar echt een hele oude, wel de fijnste die ik ooit gehad had, was van mijn vader en had ik meegejat toen ik uit huis ging. Gaten erin en alles. Naja ik was blij toen ik mijn jas weer aan kon doen.
Stiefmonster incomming!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aaaaaa, snel, leid haar af!
HTML
CSS
Divs
Bruine beren
H1
H2
Doctype
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje risico's durven nemen soms, Ama
Ik ook niet zo, meer hartig. Maar het gebeurt wel eens dat ik weer eens compleet doelloos door de supermarkt loop en geen idee heb wat ik wil eten en eindig met bijvoorbeeld een slagroomsnit. Naja dat is dan ook ok.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taart? Nopes ik ben niet van het zoete.
hahaha waarom niet als dat bevredigend isquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook niet zo, meer hartig. Maar het gebeurt wel eens dat ik weer eens compleet doelloos door de supermarkt loop en geen idee heb wat ik wil eten en eindig met bijvoorbeeld een slagroomsnit. Naja dat is dan ook ok.
Maar skaterslook is gewoon wel buitenkleding toch? En je hebt toch ook zo'n soort boyfriend style. Ik zou hier in ieder geval totaal niet van opkijken.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Cute.
Mijn ex en ik lagen bijna altijd in bed (hihaho depressie is een zegen) dus als we naar de supermarkt gingen trokken we altijd maar het handigste aan wat op de grond lag om vervolgens op longboards richting de supermarkt te gaan. Hij in zijn oversized skaterkleding, ik... ook in zijn oversized skaterkleding. Die mensen in de supermarkt zullen ook wel gedacht hebben "daar komen ze weer aan". Maar ach het is de supermarkt daar. En nu kom ik daar toch nooit meer
.
Ja dat is wel herkenbaar, ik koop ook altijd zomaar wat ik toevallig tegen kom en als ik melig ben dan dans ik door de supermarkt heen en maak praatjes met iedereenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook niet zo, meer hartig. Maar het gebeurt wel eens dat ik weer eens compleet doelloos door de supermarkt loop en geen idee heb wat ik wil eten en eindig met bijvoorbeeld een slagroomsnit. Naja dat is dan ook ok.
De supermarkt is echt leuk he? In deze corona tijd. Ik vermaak me er prima. Helaas doet al een deel van de mensen niet meer mee aan het 1,5 meter spel maar met de mensen die het nog wel proberen heb ik de grootste lol. Halve gangpaden in zijn achteruit met het karretje, voorzichtig om het hoekje gluren, alleen de mannetjes met laserguns ontbreken nog zeg maar. Maar vooral de saamhorigheid en de lol.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is wel herkenbaar, ik koop ook altijd zomaar wat ik toevallig tegen kom en als ik melig ben dan dans ik door de supermarkt heen en maak praatjes met iedereen
goed plan wel eigenlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel whisky erbij om die droge zut door te spoelen?
Ja in het begin miste ik de lol wel in de supermarkt want ik probeer altijd overal wel een feestje van te maken maar inmiddels heb ik er ook weer corona lol in.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De supermarkt is echt leuk he? In deze corona tijd. Ik vermaak me er prima. Helaas doet al een deel van de mensen niet meer mee aan het 1,5 meter spel maar met de mensen die het nog wel proberen heb ik de grootste lol. Halve gangpaden in zijn achteruit met het karretje, voorzichtig om het hoekje gluren, alleen de mannetjes met laserguns ontbreken nog zeg maar. Maar vooral de saamhorigheid en de lol.
het hangt wel echt vreselijk van de supermarkt af, de Dirk hier in de buurt trekt alleen maar irritant agressief publiek momenteelquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in het begin miste ik de lol wel in de supermarkt want ik probeer altijd overal wel een feestje van te maken maar inmiddels heb ik er ook weer corona lol in.
Ja dat is waar, moet allemaal niet te tokkie zijn maar die zijn er hier niet erg veel moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het hangt wel echt vreselijk van de supermarkt af, de Dirk hier in de buurt trekt alleen maar irritant agressief publiek momenteel
Het is een ander soort lol. En een roalercoaster. Het is wat, 2,5 maand geleden ofzo dat de schappen opeens compleet leeg waren voor dagenlang? De eerste dagen was het ook echt doodstil op straat. We hebben een stukje geschiedenis meegemaakt met ons allen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in het begin miste ik de lol wel in de supermarkt want ik probeer altijd overal wel een feestje van te maken maar inmiddels heb ik er ook weer corona lol in.
deze staat in Den Haag, wijk Leidschenveenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar, moet allemaal niet te tokkie zijn maar die zijn er hier niet erg veel moet ik zeggen.
Mensen zijn dit over een 2 jaar alweer vergeten hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is een ander soort lol. En een roalercoaster. Het is wat, 2,5 maand geleden ofzo dat de schappen opeens compleet leeg waren voor dagenlang? De eerste dagen was het ook echt doodstil op straat. We hebben een stukje geschiedenis meegemaakt met ons allen.
ja, jammer dat ik er niet in slaagde de sfeer in die tijd goed in beeld te krijgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is een ander soort lol. En een roalercoaster. Het is wat, 2,5 maand geleden ofzo dat de schappen opeens compleet leeg waren voor dagenlang? De eerste dagen was het ook echt doodstil op straat. We hebben een stukje geschiedenis meegemaakt met ons allen.
Yep, was echt bizar die stilte en leegte op straat, de sfeer alom en het was alsof we in een slechte Netflix serie zaten.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
dat dacht ik niet, watersnood en 9/11 wordt ook nog regelmatig op teruggekeken, dit is echt history in the makingquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:06 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Mensen zijn dit over een 2 jaar alweer vergeten hoor.
Oke hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dacht ik niet, watersnood en 9/11 wordt ook nog regelmatig op teruggekeken, dit is echt history in the making
I fixed it:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Yep, we zullen wel weer snel normaal met elkaar omgaan, zeker als het hierbij een beetje blijft en ook als Covid-19 een blijvertje is dan wennen we wel weer maar vergeten doen we dit nooit meer.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dacht ik niet, watersnood en 9/11 wordt ook nog regelmatig op teruggekeken, dit is echt history in the making
Hoop vooral dat er toch een oplossing komt om massale evenementen weer mogelijk te makenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, we zullen wel weer snel normaal met elkaar omgaan, zeker als het hierbij een beetje blijft en ook als Covid-19 een blijvertje is dan wennen we wel weer maar vergeten doen we dit nooit meer.
Een vaccin bedoel je?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop vooral dat er toch een oplossing komt om massale evenementen weer mogelijk te maken
als dat echt de enige remedie is dan zie ik het somber in, dat komt er niet echt snel ben ik bangquote:
Zou niet weten hoe we anders allemaal naar Pinkpop enz kunnen gaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als dat echt de enige remedie is dan zie ik het somber in, dat komt er niet echt snel ben ik bang
Misschien wel. Waarschijnlijk zelfs wel. Maar zelfs dan kan het een stukje geschiedenis zijn. Ik zou niet weten wanneer zo ongeveer heel Europa tegelijk in lock down was. In ieder geval al niet tijdens mijn leven. Dat het zo uniek en zo groot was maakt het toch wel geschiedenis, ondanks of we het over 2 jaar nog weten?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:06 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Mensen zijn dit over een 2 jaar alweer vergeten hoor.
Nou ja ad hoc testjes voordat je naar binnen mag of iets dergelijks tegen die tijd dat we zover zijn en als we niet zover geraken met de wetenschap dan worden we vanzelf losser, kijk naar aids, daar heeft bijna niemand het meer over en daar lopen er ook iets van 50 miljoen mee rond of zo.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop vooral dat er toch een oplossing komt om massale evenementen weer mogelijk te maken
eens, maar daarvoor kan je kiezen het niet te verspreidenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ad hoc testjes voordat je naar binnen mag of iets dergelijks tegen die tijd dat we zover zijn en als we niet zover geraken met de wetenschap dan worden we vanzelf losser, kijk naar aids, daar heeft bijna niemand het meer over en daar lopen er ook iets van 50 miljoen mee rond of zo.
Dit soort beelden jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien wel. Waarschijnlijk zelfs wel. Maar zelfs dan kan het een stukje geschiedenis zijn. Ik zou niet weten wanneer zo ongeveer heel Europa tegelijk in lock down was. In ieder geval al niet tijdens mijn leven. Dat het zo uniek en zo groot was maakt het toch wel geschiedenis, ondanks of we het over 2 jaar nog weten?
Dat Italie filmpje vind ik het altijd mooi weergeven. Het was ook gewoon niet makkelijk in beeld te krijgen, We zijn niet gewend om zoiets te zien dus de helikopter view mist dan.De stilte en leegte voelden verslagen voor mij.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, jammer dat ik er niet in slaagde de sfeer in die tijd goed in beeld te krijgen.
Stilte deed me aan de 2 minuten stilte op 4 mei denken, onwerkelijk
Gedeeltelijk maar waar mensen zijn daar wordt er ook onveilig gevreeën.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eens, maar daarvoor kan je kiezen het niet te verspreiden
je kan het niet ongemerkt krijgen in ieder gevalquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gedeeltelijk maar waar mensen zijn daar wordt er ook onveilig gevreeën.
Ik heb wel eens een brief gekregen van een Spaanse vakantieliefde "welcome to the aidsclub"quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kan het niet ongemerkt krijgen in ieder geval
Omg dit doet me denken aan van die urban legends die toen de ronde deden, van mannen die dan in het vliegtuig een cadeautje mochten open maken en er een dode rat in lag, welcome to the club...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een brief gekregen van een Spaanse vakantieliefde "welcome to the aidsclub"
Was niet zo maar goed stond wel even te kijken
Ach ja in Nederland vast wel wat langer. Maar mensen denken zo graag dat dit soort zaken nog heel lang in het geheugen van mensen blijven zitten. Zijn in de laatste 30 jaar zoveel zaken gebeurt in allerlei landen over de hele wereld. Veel wel wereldnieuws maar wat kan je daarvan nog opnoemen als je dat nu zou moeten doen? Misschien 1% ofzo. Het is een stukje geschiedenis en over 5 jaar en over 10 jaar en 25 jaar is er vast wel een terugblik op ergens op een tv zender. Maar de gedachte dat het echt een onderdeel van de geschiedenis is voel ik nooit zo sterk met dit soort zaken, daarvoor zouden mensen wat meer moeten onthoudenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien wel. Waarschijnlijk zelfs wel. Maar zelfs dan kan het een stukje geschiedenis zijn. Ik zou niet weten wanneer zo ongeveer heel Europa tegelijk in lock down was. In ieder geval al niet tijdens mijn leven. Dat het zo uniek en zo groot was maakt het toch wel geschiedenis, ondanks of we het over 2 jaar nog weten?
Ja dat laatste was echt in Groningen, daar is een gast om veroordeeld toch, die heeft honderden mensen besmet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omg dit doet me denken aan van die urban legends die toen de ronde deden, van mannen die dan in het vliegtuig een cadeautje mochten open maken en er een dode rat in lag, welcome to the club...
Maar herinner me ook een nieuwsding dat er in ergens in een dorp in Groningen van die feesten werden gegeven om bewust mensen te besmetten, een beetje het als ik dood ga, ga jij ook idee.
Ik ben uit 85 maar daar staat mij niks van bij.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Er was in mijn tijd zo'n voorlichtingsfilm waar elke tiener wel een beetje van in shock raakte. Heette die niet Taxi ofzo?
Kan me ook nog herinneren dat aids grids heette waarbij de g voor gay stond en dat homo's zonder pardoes uit vliegtuigen werden gezet en een levenslang reisverbod kregen, keek niemand van op in die tijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Er was in mijn tijd zo'n voorlichtingsfilm waar elke tiener wel een beetje van in shock raakte. Heette die niet Taxi ofzo?
Geen idee hoe oud jij bent maar zou je die zomer herinneren waar je spontaan 9 weken extra vakantie had en via de computer thuis moest werken`? Ik denk dat je je dat tot je dood herinnert want dat jaar was speciaal. Of het dan nog indruk maakt, vast niet. Het is wereldnieuws maar dat is het punt niet, Het punt is dat het invloed heeft gehad op zowel iedereen in de wereld. Ok het is geen wereldoorlog maar vast wel een ooohjaaa, in de komende 50 jaar. Voor heel erg veel mensen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:30 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ach ja in Nederland vast wel wat langer. Maar mensen denken zo graag dat dit soort zaken nog heel lang in het geheugen van mensen blijven zitten. Zijn in de laatste 30 jaar zoveel zaken gebeurt in allerlei landen over de hele wereld. Veel wel wereldnieuws maar wat kan je daarvan nog opnoemen als je dat nu zou moeten doen? Misschien 1% ofzo. Het is een stukje geschiedenis en over 5 jaar en over 10 jaar en 25 jaar is er vast wel een terugblik op ergens op een tv zender. Maar de gedachte dat het echt een onderdeel van de geschiedenis is voel ik nooit zo sterk met dit soort zaken, daarvoor zouden mensen wat meer moeten onthouden
Ow oke ik dacht dat we het erover hadden of het een stukje geschiedenis zou worden, niet of ik me het herinneren zou.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud jij bent maar zou je die zomer herinneren waar je spontaan 9 weken extra vakantie had en via de computer thuis moest werken`? Ik denk dat je je dat tot je dood herinnert want dat jaar was speciaal. Of het dan nog indruk maakt, vast niet. Het is wereldnieuws maar dat is het punt niet, Het punt is dat het invloed heeft gehad op zowel iedereen in de wereld. Ok het is geen wereldoorlog maar vast wel een ooohjaaa, in de komende 50 jaar. Voor heel erg veel mensen.
Klopt, was een dorp niet ver van mijn (en Ygrittes) dorp. Triest verhaal voor alle partijen;.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat laatste was echt in Groningen, daar is een gast om veroordeeld toch, die heeft honderden mensen besmet.
Ah kak, en ik heb zo geen zin om het op te zoeken. Hoopte dat jullie het wisten.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik ben uit 85 maar daar staat mij niks van bij.
Maar als heel veel mensen het zich nog tig jaar kunnen herinneren maakt het toch geschiedenis?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:36 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ow oke ik dacht dat we het erover hadden of het een stukje geschiedenis zou worden, niet of ik me het herinneren zou.
Ach alles in het verleden is geschiedenis. De mensachtigen van 1 miljoen jaar geleden hadden ook vast wel dingen meegemaakt, allerlei verhalen, maar dat is nu ook compleet weg. Als we naar de huidige situatie kijken gebeurt er zoveel op de wereld waarvan je een tijdje denkt van 'ow ow ow' en een x aantal jaar later sta je er zelf ook nooit meer bij stil. Het is gewoon wat overdreven om te doen alsof dit nou zo'n groot iets is wat we nu meemaken. 'Dit is het moment wat geschiedenis zal worden en wij maken het mee'. Is zover ik kan zien gewoon een beetje naïef gepraatquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar als heel veel mensen het zich nog tig jaar kunnen herinneren maakt het toch geschiedenis?
bijna hetzelfde tochquote:
Ok, het heeft in ieder geval impact gehad op mijn leven, dus voor mij is het geschiedenis.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:42 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ach alles in het verleden is geschiedenis. De mensachtigen van 1 miljoen jaar geleden hadden ook vast wel dingen meegemaakt, allerlei verhalen, maar dat is nu ook compleet weg. Als we naar de huidige situatie kijken gebeurt er zoveel op de wereld waarvan je een tijdje denkt van 'ow ow ow' en een x aantal jaar later sta je er zelf ook nooit meer bij stil. Het is gewoon wat overdreven om te doen alsof dit nou zo'n groot iets is wat we nu meemaken. 'Dit is het moment wat geschiedenis zal worden en wij maken het mee'. Is zover ik kan zien gewoon een beetje naïef gepraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |