Ik laat niet over me heen lopen neequote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:36 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Jij maakt hem eerst belachelijk, weet je nog? Vandaar het prinsessengedrag.
Probeer maar eens, het werkt echt super fijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooooooooh ja dat is wat andersDan hadden ze er bij mij geen cijfertjes op moeten zetten want dan ga ik daar naar kijken
Als dat werkt voor jou prima tochquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ontleed een youtube en vertaal het naar mijn taal. En dan maak ik er een word van en print het.
ik wacht nog steeds op je uitvoeringquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Probeer maar eens, het werkt echt super fijn.
ja zou best kunnen. Ik ga het eens proberenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Probeer maar eens, het werkt echt super fijn.
Geen druk leggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op je uitvoering
Maar eerlijk is eerlijk, US heeft misschien soms wat sterke verhalen maar ik zie hem eigenlijk nooit neerbuigend tegen anderen doen, soms wat plagend maar nooit echt lelijk. Als iemand naar tegen hem doet dan zegt hij uiteraard wat terug. Zijn goed recht. Dit keer kwam jij vanuit het niets roepen of Los en US even geband konden worden want ze waren walgelijk ofzo. Dan is het toch niet gek dat hij daarop reageert?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik laat niet over me heen lopen nee. Een ruggengraat hebben maakt een man stoer en een vrouw een bitch, maar dat is het me meer dan waard
.
Jaja komt eraan. Is best een lang liedje en ik wil hem eerst uit mijn hoofd kennen. En ik maak nog heel vaak foutjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op je uitvoering
Ik snap niet dat niet iedereen het op deze manier doet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
Tof dat je een soort van je eigen notatie ontworpen hebt Liesje.
oke.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaja komt eraan. Is best een lang liedje en ik wil hem eerst uit mijn hoofd kennen. En ik maak nog heel vaak foutjes.
Dan moet je af en toe denk ik toch wat beter kijken, sorryquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, US heeft misschien soms wat sterke verhalen maar ik zie hem eigenlijk nooit neerbuigend tegen anderen doen, soms wat plagend maar nooit echt lelijk.
Snel, maak een Facebook-pagina, website en Instagram! Liesje de Kalimba Influencerquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niet iedereen het op deze manier doet.
Maar ik zie hem nooit beginnen terwijl hij er wel te pas en te onpas wordt "aangevallen" door sommige mensen, want een US grap is snel gemaakt. En daar gaat hij eigenlijk vrij relaxt mee om zelfs. En ik geloof echt dat ik goed en objectief kijk. Hij kan gewoon in de ogen van sommige mensen niets goed doen. Jammer.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan moet je af en toe denk ik toch wat beter kijken, sorry.
Als mensen plagend tegen me doen doe ik dat namelijk graag terug. Daar weet iemand als Fles bijvoorbeeld van alles van.
Heb je ook een liedje wat ik wel ken? Want ik weet nu niet hoe het moet klinkenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niet iedereen het op deze manier doet.
Ja dat waardeer ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik laat niet over me heen lopen nee. Een ruggengraat hebben maakt een man stoer en een vrouw een bitch, maar dat is het me meer dan waard
.
Dan het je vocht- en vezeltekort hoorquote:
Ik heb er serieus de hele avond spijt van gehad gister.quote:
* checkt weer het keukenkastje*quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb er serieus de hele avond spijt van gehad gister.Ik bedoelde het gewoon echt serieus goed.
Obscuur obscuur je bent zelf obscuurquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snel, maak een Facebook-pagina, website en Instagram! Liesje de Kalimba Influencer.
Neh, zonder grappen, gewoon lekker doen wat voor jou het beste werkt. Zeker met wat meer obscure instrumenten zoals een kalimba geloof ik dat er best verbetering en meer variatie in bestaande notaties kan zitten.
Dit ja, ULMquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik zie hem nooit beginnen terwijl hij er wel te pas en te onpas wordt "aangevallen" door sommige mensen, want een US grap is snel gemaakt. En daar gaat hij eigenlijk vrij relaxt mee om zelfs. En ik geloof echt dat ik goed en objectief kijk. Hij kan gewoon in de ogen van sommige mensen niets goed doen. Jammer.
Je kent a whole new world toch wel?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je ook een liedje wat ik wel ken? Want ik weet nu niet hoe het moet klinken
Niet iedereen is hetzelfde hč, misschien moet je nog wat kilometers maken en wat rugzakjes legen, eigenlijk dat laatste eerst anders blijf je dat gif meesleuren in 't leven en denk je de hele wereld en iedereen al te kennen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan moet je af en toe denk ik toch wat beter kijken, sorry.
Als mensen plagend tegen me doen doe ik dat namelijk graag terug. Daar weet iemand als Fles bijvoorbeeld van alles van.
Ja wat, ik ben serieus hoor, UitStralingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |