Inderdaad. Wel iets beter, but thats it.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:41 schreef Yasmyn het volgende:
[..]
Ik heb zijn 'jeugdfotos' gezien en mijn reactie daarop is:![]()
Ben je echt trots op dit soort gasten?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:39 schreef BertV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij oudere mannen staat kaal geschoren ook fraaier (L) dan dat de haargrens ergens in de nek begint (R)
[ afbeelding ]
* BertV incognito
Trotsquote:Op maandag 15 juni 2020 15:44 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ben je echt trots op dit soort gasten?
Brada boks. Idemquote:Op maandag 15 juni 2020 15:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Same.
Vind het ideaal dat je niet uitlekt na regen of dat het recht overeind staat na het fietsen.
Ik zie hier alleen agressie. En dat is wel een beetje wel het stereotiep van kale mannen. Voetbalhooligans etc.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:48 schreef BertV het volgende:
[..]
TrotsHet gaat om het kapsel en deze Duitse leernichten voeren een soort act uit, nemen zichzelf niet zo serieus als je de clips bekijkt.
Peladofobie heet dat. Angst voor kale mannen bestaat echt.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:59 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ik zie hier alleen agressie. En dat is wel een beetje wel het stereotiep van kale mannen. Voetbalhooligans etc.
Nou weet ik dat mannen niks aan kaalheid kunnen doen, maar toch als ik een compleet gladde maanbol tegenkom, denk ik van eh oppassen....
Ik kan er weinig aan doen...
Ik heb geen angst voor kale mannen, maar uit ervaring weet ik wel dat ze een korter lontje hebben dan mannen met een volle bos.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:09 schreef BertV het volgende:
[..]
Peladofobie heet dat. Angst voor kale mannen bestaat echt.
Ik denk dat ik er iig minder sukkelig uit zie. Alternatief is zo'n krans om mijn hoofd.
Dit is diezelfde man met een pruik. (ook een typetje)
[ afbeelding ]
Misschien, er lopen heel wat van die figuren rond inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:14 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ik heb geen angst voor kale mannen, maar uit er ervaring weet ik wel dat ze een korter lontje hebben dan mannen met een volle bos.
Aaaah shit. Mn karakter is dus veranderd sinds ik mn haar afgeschoren heb?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:14 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ik heb geen angst voor kale mannen, maar uit ervaring weet ik wel dat ze een korter lontje hebben dan mannen met een volle bos.
Of mensen die hun haar afscheren zijn bepaalde types, kan ik niet uitsluiten.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:26 schreef Rene het volgende:
[..]
Aaaah shit. Mn karakter is dus veranderd sinds ik mn haar afgeschoren heb?
Haha. Maar toch vind ik dat haartransplantaties vaker gedaan mogen worden. Zo zonde om een knappe man van Adonis naar opa te zien gaan in een jaarquote:
Ik vind het er nu al natuurlijk uitzienquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:40 schreef Knipoogje het volgende:
Joh, die haartransplantatie-ontwikkelingen gaan razendsnel. Over tien jaar zullen ze misschien net zo gewoon zijn als borstimplantaten. Ik millimeter het op 3mm nu, mijn hele achterhoofd is kaal en dat zie ik niet. Inmiddels ook een baardje en in combi met een beanie staat dat best tof. Maar goed, ik ben 45+, dus alleen in de winter heb ik die toffe look, want muts aan in de kou
Als het niet zo duur was en het resultaat niet zo kortstondig en redelijk matig, dan zou ik het doen.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:08 schreef AgentS het volgende:
[..]
Haha. Maar toch vind ik dat haartransplantaties vaker gedaan mogen worden. Zo zonde om een knappe man van Adonis naar opa te zien gaan in een jaar
Kam eraf, en dan zie je niets meer van die dunne plekken. Elke week ff eroverheen. Vind ik toch weer net ff wat beter dan helemaal glad of met de hoogste stand.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:41 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Helemaal kaal heb ik nog niet aangedurfd, alhoewel ik dat tijdens een vakantie/paar dagen vrij wil introduceren. Eventueel in combinatie met een baardje (heb een aardige baardgroei).
Nu millimeter ik nog met de tondeuse (hoogste standje), waarbij ik vooral bij de eerste keer van familie en collega's erg positieve reacties kreeg. Helemaal kaal vind ik een stapje verder, maar ga ik zeker proberen deze zomer.
Gewoon scheermes doen 🪒quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:42 schreef Rene het volgende:
Scheermeskaal doe ik ook niet. Maar geeoon met de metalen kop
Blijft toch gewoon groeien? Elon heeft al jaren een volle bos. Duur is het wel ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als het niet zo duur was en het resultaat niet zo kortstondig en redelijk matig, dan zou ik het doen.
Het blijft groeien, maar zoals voorheen zal het proces van kaal worden alsnog voortzetten, alleen weer van begin af aan, waarschijnlijk in een wat versneld tempo.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 18:35 schreef AgentS het volgende:
[..]
Blijft toch gewoon groeien? Elon heeft al jaren een volle bos. Duur is het wel ja.
Dus hij doet om de zoveel jaren een nieuwe?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 19:08 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Het blijft groeien, maar zoals voorheen zal het proces van kaal worden alsnog voortzetten, alleen weer van begin af aan, waarschijnlijk in een wat versneld tempo.
Geen idee, maar ik zei niet dat het na een paar jaar alweer opnieuw moet. Verschilt ook per persoon en hoe goed de transplantatie verloopt.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:12 schreef AgentS het volgende:
[..]
Dus hij doet om de zoveel jaren een nieuwe?
Als het transplantatiehaar aan de achterkant van het hoofd is weggehaald (een plek waar het haar het hele leven blijft en niet uitvalt) dan valt het toch gewoon niet uit als het weer geïmplanteerd aan de voorkant is?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:16 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zei niet dat het na een paar jaar alweer opnieuw moet. Verschilt ook per persoon en hoe goed de transplantatie verloopt.
Ja, idd. Ik vind ook dat maandverband etc vergoed moet. Is iets heel standaards. De pil is dat wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:09 schreef Duveldrinker het volgende:
Best apart dat de meest bizarre operaties vergoed worden. Zoals van man naar vrouw en andersom. Maar iets als kaalheid niet.
Ik vind dat ook met ogen, ik heb een cilinder afwijking en een brillenglas kost daarom een vermogen. Maar vergoeden ho maar. Dan moet ik de duurste verzekering nemem met al allemaal bullshit en krijg ik 60 procent vergoed.
Goede tip! Gelukkig heb ik brede schouders en een smalle taille.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:43 schreef Kamover het volgende:
Als je kaal wordt krijg je te maken met een aantal andere problemen. Namelijk kleding en je postuur. Denk aan Jason statham en Co Stompé.
Dit zijn allebei mannen zonder haar, maar toch een wereld van verschil. Als kale gast moet je aan je postuur werken. Anders is het geen porum.
Ik ben zelf nog niet kaal, maar ben bang dat ik er vroeg of laat wel aan moet geloven. Gelukkig ben ik al een aantal jaar flink aan het trainen zodat ik geen Co Stompé wordt.
.
Ja dit, belachelijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:09 schreef Duveldrinker het volgende:
Best apart dat de meest bizarre operaties vergoed worden. Zoals van man naar vrouw en andersom. Maar iets als kaalheid niet.
Ik vind dat ook met ogen, ik heb een cilinder afwijking en een brillenglas kost daarom een vermogen. Maar vergoeden ho maar. Dan moet ik de duurste verzekering nemem met al allemaal bullshit en krijg ik 60 procent vergoed.
Ik denk dat the matchstick het graag een potje best of 5, 501, tegen jou aandurftquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:43 schreef Kamover het volgende:
Als je kaal wordt krijg je te maken met een aantal andere problemen. Namelijk kleding en je postuur. Denk aan Jason statham en Co Stompé.
Dit zijn allebei mannen zonder haar, maar toch een wereld van verschil. Als kale gast moet je aan je postuur werken. Anders is het geen porum.
Ik ben zelf nog niet kaal, maar ben bang dat ik er vroeg of laat wel aan moet geloven. Gelukkig ben ik al een aantal jaar flink aan het trainen zodat ik geen Co Stompé wordt.
.
Die matchstick veegt de vloer met mij aan, maar ik ga liever met Co Stompé darten dan dat ik met Jason Stathem moet vechten.quote:Op zondag 21 juni 2020 06:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk dat the matchstick het graag een potje best of 5, 501, tegen jou aandurft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |