abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 6 juni 2020 @ 09:54:00 #26
441859 crew  Lenny77
pi_193500971
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 23:38 schreef matigeuser het volgende:

Als je nog aan de vrouw moet geraken, dan wordt het een ander verhaal. Dan is de pil nog bitterder dan hij al is. Ik kan wel zeggen ' don't give a fuck' maar ik denk dat ik dat zelf ook niet zou kunnen. Wellicht toch haartransplantatie overwegen en alles op alles zetten om je kaalheid te compenseren met goede sociale skills, ambitie, goed inkomen, humor, leuke persoonlijkheid, etc.
Nu is het wel zo dat die vrouwen zelf ook wat ouder zijn en niet meer zo opppervlakkig. Ook zij voelen de tand des tijds!

Wat je ook zou kunnen doen:
Micro hair pigmentation. Check maar eens op Google afbeeldingen. Ze tattoëren eigenlijk haar. Dus je krijgt zo een schijn over je hoofd alsof je net terug haargroei hebt na een dag scheren. Het haar op de zijkanten op je hoofd blijft meestal gewoon groeien dus ziet er dan hetzelfde uit.
En geloof me: het ziet er echt goed uit! Ik heb een collega gehad die dat dat had gedaan en hij heeft dat na 3 maanden ofzo pas gezegd. Niemand had dat door! Ik heb zelfs moeten voelen om mezelf te overtuigen.
Wel bij een pro laten doen he!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 6 juni 2020 @ 10:04:00 #27
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193501097
Ik krijg nu ook steeds meer inhammen lijkt het wel :') De ene kant lijkt ook harder te gaan dan de andere :')
  Spellchecker zaterdag 6 juni 2020 @ 10:06:29 #28
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193501138
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 09:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nu is het wel zo dat die vrouwen zelf ook wat ouder zijn en niet meer zo opppervlakkig. Ook zij voelen de tand des tijds!

Wat je ook zou kunnen doen:
Micro hair pigmentation. Check maar eens op Google afbeeldingen. Ze tattoëren eigenlijk haar. Dus je krijgt zo een schijn over je hoofd alsof je net terug haargroei hebt na een dag scheren. Het haar op de zijkanten op je hoofd blijft meestal gewoon groeien dus ziet er dan hetzelfde uit.
En geloof me: het ziet er echt goed uit! Ik heb een collega gehad die dat dat had gedaan en hij heeft dat na 3 maanden ofzo pas gezegd. Niemand had dat door! Ik heb zelfs moeten voelen om mezelf te overtuigen.
Wel bij een pro laten doen he!
En wat als je daarna grijs wordt? Heb je bruin bovenop en grijs aan de zijkant ....
pi_193501291
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 23:38 schreef matigeuser het volgende:
Ja ik kan het me goed voorstellen. Ouder worden is kut. Lelijker worden is kut. Maar het is wel een 'part of life' waar iedereen mee te maken krijgt.

Als je een vrouw en kinderen hebt zou ik zeggen, het is kut, maar leg je erbij neer. Uiterlijk is niet meer het belangrijkste.

Als je nog aan de vrouw moet geraken, dan wordt het een ander verhaal. Dan is de pil nog bitterder dan hij al is. Ik kan wel zeggen ' don't give a fuck' maar ik denk dat ik dat zelf ook niet zou kunnen. Wellicht toch haartransplantatie overwegen en alles op alles zetten om je kaalheid te compenseren met goede sociale skills, ambitie, goed inkomen, humor, leuke persoonlijkheid, etc.

Meer kun je niet doen.
Al sinds mijn 24ste of zo kaal. Nooit problemen met de vrouwen gehad, dat jij nou een onzekere incel bent betekend niet dat dit voor iedereen geldt. Vrouwen houden van een zelfverzekerde man niet een whiny bitch. :W
  zaterdag 6 juni 2020 @ 10:22:28 #30
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  Moderator zaterdag 6 juni 2020 @ 10:32:30 #31
441859 crew  Lenny77
pi_193501490
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 10:06 schreef maily het volgende:

[..]

En wat als je daarna grijs wordt? Heb je bruin bovenop en grijs aan de zijkant ....
Hm.. Tattoo bijkleuren?

Nuja is bij transplantatie niet anders zeker?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Spellchecker zaterdag 6 juni 2020 @ 10:45:56 #32
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193501660
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 10:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hm.. Tattoo bijkleuren?

Nuja is bij transplantatie niet anders zeker?
Geen idee ... de vraag kwam ineens bij me op ;)
  zaterdag 6 juni 2020 @ 11:01:18 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193501888
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 10:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hm.. Tattoo bijkleuren?

Nuja is bij transplantatie niet anders zeker?
Worden bij transplantatie niet eigen haarzakjes getransplanteerd? Dan zouden die haren dus net zo goed grijs kunnen worden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193502162
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 02:13 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Mja aan de andere kant zijn er ook weer vrouwen die een haartransplantatie een afknapper vinden.
Mannen kunnen bij vrouwen kleine tieten, grote tieten, neppe tieten, porseleinen tanden enzo ook een afknapper vinden.

quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 09:32 schreef XL het volgende:
Je ziet dit van mijlenver aankomen, dan moet je gewoon snel snel settlen. Er zijn genoeg vrouwen die zo met zichzelf bezig zijn, dat ze er helemaal niet op letten dat jij vroeg kaal wordt. Dat was je kans. Nu wordt het lastig.
Ik lees vooral dat je dit niet van mijlenver aan ziet komen. En op het moment dat je het ziet is het al te laat.

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Worden bij transplantatie niet eigen haarzakjes getransplanteerd? Dan zouden die haren dus net zo goed grijs kunnen worden.
Dat klopt. Dan wordt alles grijs. Zou liever voor een transplantatie gaan dan een tattoo al bedoelt Lenny77 het goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 06-06-2020 11:32:41 ]
pi_193503492
Ik ben ook kaal aan het worden en ben nog niet eens 30. Gelukkig heb ik al jarenlang uit mezelf een korte coupe.

Gewoon accepteren joh, ik heb wel het voordeel dat ik een goede volle baard heb. Misschien kan je die eens laten groeien?
  Moderator zaterdag 6 juni 2020 @ 13:30:22 #36
441859 crew  Lenny77
pi_193503631
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 10:45 schreef maily het volgende:

[..]

Geen idee ... de vraag kwam ineens bij me op ;)
Het is ook een goede vraag :D
Heb even gekeken op die sites en daar passen ze de tattoo op aan gaandeweg. Dus het is wel mogelijk!
Het is dat ik het zelf gezien heb en het er ongelofelijk echt en goed uitziet. Anders dacht ik waarschijnlijk ook: mèh :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 06-06-2020 23:10:21 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 6 juni 2020 @ 13:34:23 #37
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193503702
Als je het al gemilimeterd hebt wat maken die kale plekjes dan uit? Niemand zal zeggen "hey, zie je die vent met die gemilimeterde kop? Die is echt kaal aan het worden zeg mwehehehe!"
pi_193507767
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 23:38 schreef matigeuser het volgende:
Ja ik kan het me goed voorstellen. Ouder worden is kut. Lelijker worden is kut. Maar het is wel een 'part of life' waar iedereen mee te maken krijgt.

Als je een vrouw en kinderen hebt zou ik zeggen, het is kut, maar leg je erbij neer. Uiterlijk is niet meer het belangrijkste.

Als je nog aan de vrouw moet geraken, dan wordt het een ander verhaal. Dan is de pil nog bitterder dan hij al is. Ik kan wel zeggen ' don't give a fuck' maar ik denk dat ik dat zelf ook niet zou kunnen. Wellicht toch haartransplantatie overwegen en alles op alles zetten om je kaalheid te compenseren met goede sociale skills, ambitie, goed inkomen, humor, leuke persoonlijkheid, etc.

Meer kun je niet doen.
Bij vrijgezelle vriendinnen is dit nog nooit het onderwerp van een gesprek geweest. Zolang TS een kapsel heeft wat hem goed staat, kraait daar geen hond naar. Bovendien, de vrouwen die daar op afknappen swipen hem weg, omdat je gemillimeterd haar/een kaal hoofd niet kunt verbergen. Blijven alleen de vrouwen over die het niks uitmaakt.
pi_193507787
Embrace it of kuip een pruik.
-
  zaterdag 6 juni 2020 @ 19:32:33 #40
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_193508028
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]

Ik lees vooral dat je dit niet van mijlenver aan ziet komen. En op het moment dat je het ziet is het al te laat.
[..]
Je kapper kan je dit echt wel voorspellen, of je kijkt eens in je familie rond. Zelfs als de symptomen beginnen ziet je kapper het wel ruimschoots voor je het zelf ziet
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_193518997
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 19:32 schreef XL het volgende:

[..]

Je kapper kan je dit echt wel voorspellen, of je kijkt eens in je familie rond. Zelfs als de symptomen beginnen ziet je kapper het wel ruimschoots voor je het zelf ziet
Ik heb vaak genoeg gelezen dat zelfs kappers het te laat zagen. Er is geen wondermiddel tegen kaalheid en een paar k voor een goede transplantatie heeft niet iedereen in zijn zak.

"Snel settlen" zodra je het ziet, is een slecht afdvies met al die scheidingen en vreemdgangers van tegenwordig.
pi_193519297
Ik heb ook terugtrekkende inhammen, maar zodra het te erg wordt gaat alles er gewoon af.

Ga niet krampachtig doen met plukken haar om te camoufleren :') en ik ga zeker niet met een eiland rondlopen _O-

Heb een paar jaar geleden al eens m'n kop kaal laten scheren uit nieuwsgierigheid hoe dat stond en hoe ik me erbij voelde icm baard, kreeg best veel complimenten _O_ alleen vond ik mezelf er toen nog te jong voor uitzien. Was toen 22, zal nu al beter staan nu ik tegen de 30 loop.

Tenzij je een bananenhoofd hebt zal kaal wel bij je passen hoor.
N A P O L I
C A M P A N I A
  Miss 200.000.000! zondag 7 juni 2020 @ 10:58:04 #43
367000 roos94
pi_193519320
Pics van je kale knar
pi_193520103
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 10:56 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb ook terugtrekkende inhammen, maar zodra het te erg wordt gaat alles er gewoon af.

Ga niet krampachtig doen met plukken haar om te camoufleren :') en ik ga zeker niet met een eiland rondlopen _O-

Heb een paar jaar geleden al eens m'n kop kaal laten scheren uit nieuwsgierigheid hoe dat stond en hoe ik me erbij voelde icm baard, kreeg best veel complimenten _O_ alleen vond ik mezelf er toen nog te jong voor uitzien. Was toen 22, zal nu al beter staan nu ik tegen de 30 loop.

Tenzij je een bananenhoofd hebt zal kaal wel bij je passen hoor.
Deze man weet :) _O_
pi_193520119
Gewoon de -kale kop met baard - look aannemen TS.
pi_193520594
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 10:56 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb ook terugtrekkende inhammen, maar zodra het te erg wordt gaat alles er gewoon af.

Ga niet krampachtig doen met plukken haar om te camoufleren :') en ik ga zeker niet met een eiland rondlopen _O-

Heb een paar jaar geleden al eens m'n kop kaal laten scheren uit nieuwsgierigheid hoe dat stond en hoe ik me erbij voelde icm baard, kreeg best veel complimenten _O_ alleen vond ik mezelf er toen nog te jong voor uitzien. Was toen 22, zal nu al beter staan nu ik tegen de 30 loop.

Tenzij je een bananenhoofd hebt zal kaal wel bij je passen hoor.
Helemaal kaal heb ik nog niet aangedurfd, alhoewel ik dat tijdens een vakantie/paar dagen vrij wil introduceren. Eventueel in combinatie met een baardje (heb een aardige baardgroei).

Nu millimeter ik nog met de tondeuse (hoogste standje), waarbij ik vooral bij de eerste keer van familie en collega's erg positieve reacties kreeg. Helemaal kaal vind ik een stapje verder, maar ga ik zeker proberen deze zomer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2020 12:42:08 ]
pi_193534565
Ik ben bijna dertig en krijg ook last van kaalheid (diffuus haarverlies), al valt het op het moment nog mee maar bij een man kan het heel rap gaan :)

Wat ik doe is in eerste instantie, als het te dun wordt, een micro haar pigmentatie behandeling. Dat moet je bij een goede kliniek doen, zodat het er natuurlijk uitziet (met name de haarlijn).

Een haartransplantatie zie ik niet zitten, is veel duurder en ook maar tijdelijk. De hoofdoorzaak van de kaalheid blijft namelijk en tast dan net zo goed het getransplanteerde haar aan.

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 23:16 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Aan de andere kant zou ik echt geen haartransplantatie willen of pillen willen slikken. Ik vind dat ik dit probleem geestelijk moet tackelen en niet lichamelijk door modificatie en het verhullen van wie ik echt ben, namelijk een man met veel testosteron.
Ik zie daar op zich niks op tegen om te zorgen dat je er verzorgd uitziet. Ik zie het simpelweg als; een Norwood 7 bijvoorbeeld vind ik fucking lelijk. Niks mis mee om te kijken naar een (subtiele) oplossing.
pi_193537945
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 23:16 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik heb altijd al dun haar gehad en de laatste jaren had ik inhammen en was het bij mijn kruin heel dun.

Twee jaar terug kocht ik een tondeuse en sindsdien heb ik m'n haar gemillimeterd. Ik kreeg daar toen vanuit mijn omgeving positieve reacties op. Volgens bekenden heb ik een goed hoofd voor gemillimeterd haar.

Sinds een paar maanden is het hard achteruit gegaan. Bovenop heb ik nauwelijks meer haar en daar heb ik toch moeite mee. Ik vind het moeilijk om mijn nieuwe ik en nieuwe realiteit te accepteren.

Aan de andere kant zou ik echt geen haartransplantatie willen of pillen willen slikken. Ik vind dat ik dit probleem geestelijk moet tackelen en niet lichamelijk door modificatie en het verhullen van wie ik echt ben, namelijk een man met veel testosteron.

Ik zou graag tips willen van kale mannen hoe jullie met je kaalheid omgaan en hoe jullie dit hebben leren accepteren. Ik hou me momenteel vast aan mensen die er ook kaal goed uitzien, zoals Zidenine Zidane etc.
Ten eerste het is helmaal prima en er is niks mis mee als je haartransplantatie doet of pillen slikt. Dat is een onderdeel van de natuur. En de mens is een onderdeel van de natuur. Wij als mens gaan allemaal nog deze eeuw naar die toekomst toe, waarin we onszelf verbeteren, ziektes uitbannen etc.
Wil je dat niet ook prima!

Dat gezegd hebbende kaal worden is in het begin even schrikken, maar na een tijdje wen je er wel aan.
En is het geen issue meer. Je vindt andere dingen belangrijker dan kaal worden of wel of geen haar hebben.
Kaal worden kan te maken met je zelfbeeld. Dus als jij vindt dat kaal worden je belemmert met relaties en met hoe mensen met je omgaan? Dan zou ik dat zelfbeeld herstellen. Bijvoorbeeld dat het je relaties of anderen het niks uit maakt of je kaal bent, maar juist of je een goed karakter hebt bijvoorbeeld, of dat je juist eerlijk bent en je zelf accepteert. 8-)
pi_193542222
Kaal zijn is geen pretje hoor ;(
pi_193543670
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 11:18 schreef Joppiez het volgende:
Ik ben bijna dertig en krijg ook last van kaalheid (diffuus haarverlies), al valt het op het moment nog mee maar bij een man kan het heel rap gaan :)

Wat ik doe is in eerste instantie, als het te dun wordt, een micro haar pigmentatie behandeling. Dat moet je bij een goede kliniek doen, zodat het er natuurlijk uitziet (met name de haarlijn).

Een haartransplantatie zie ik niet zitten, is veel duurder en ook maar tijdelijk. De hoofdoorzaak van de kaalheid blijft namelijk en tast dan net zo goed het getransplanteerde haar aan.
[..]

Ik zie daar op zich niks op tegen om te zorgen dat je er verzorgd uitziet. Ik zie het simpelweg als; een Norwood 7 bijvoorbeeld vind ik fucking lelijk. Niks mis mee om te kijken naar een (subtiele) oplossing.
Een Norwood 7 vind ik ook niet ideaal, maar ik zoek de oplossing meer op geestelijk vlak (acceptatie) dan op lichamelijk vlak. Ik wil mentaal groeien en leren accepteren wie ik ben. Kaalheid hoort mijns inziens bij wie ik ben als persoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')